Inmiddels heb ik wel vernomen dat ze elkaar waarschijnlijk ontmoet hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:25 schreef Meke het volgende:
Zowel mijn basis- als middelbare school is vernoemd naar onderwijsvernieuwers uit de late 19e eeuw. Tot nu toe nooit bij stil gestaan(niet dezelfde)
quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:35 schreef Strani het volgende:
* verwisselt tien steentjes tussen de Lego setups van Arizona en Redefine.
Super leuk dat je naar Lissabon gaat molloot! Ik ben er vorig jaar op slag verliefd op geworden en ben er meteen een aantal maanden verbleven. Sluit me aan bij @Redefine .quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Goedenavond!
Na jaren verliefd te zijn op de Portugese voorronde, is het over iets meer dan een week dan eindelijk zo ver: ik ga voor het allereerst naar PortugalOm precies te zijn naar de hoofdstad Lissabon. Aanraders, tips, must-sees, must-tastes? Er is vast iemand van jullie ooit geweest, dus tell me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
* Haalt stiekem nog een paar steentjes uit de voorraad van beide en legt er off brand building blocks voor terug.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:35 schreef Strani het volgende:
Dit komt al in de buurt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Of gewoon iets saais als Basisschool de Kleine Kreek. Of de Duinrand. Of Nieuwland. Of een andere Walcherlijke naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ha, je bent te laat, want die van mij had ik al afgebouwdquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:35 schreef Strani het volgende:
Maakt niks uit. De meeste daarvan zijn (bijna) net zo goed als die van Legoquote:Op donderdag 1 februari 2024 04:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Haalt stiekem nog een paar steentjes uit de voorraad van beide en legt er off brand building blocks voor terug.
Ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ha, je bent te laat, want die van mij had ik al afgebouwd
Ter compensatie van de eindeloze januari hebben ze februari ook nog een dag langer gemaakt.quote:
Schoftenquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ter compensatie van de eindeloze januari hebben ze februari ook nog een dag langer gemaakt.
En daardoor valt Koningsdag in het weekend.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ter compensatie van de eindeloze januari hebben ze februari ook nog een dag langer gemaakt.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hou die treurnis erin jongens!quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daardoor valt Koningsdag in het weekend.
Wel mooi zonnetje vandaag. Maar schijnt precies in mijn gezicht.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Hou die treurnis erin jongens!
Eerste Paasdag ook al. Het is schandalig.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daardoor valt Koningsdag in het weekend.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:30 schreef grazz het volgende:
[..]
Super leuk dat je naar Lissabon gaat molloot! Ik ben er vorig jaar op slag verliefd op geworden en ben er meteen een aantal maanden verbleven. Sluit me aan bij @:Redefine .Wauw, wat een lijst. Dankjewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze waren misschien net zo goed, maar wel net een andere tint rood/groen/geel dan de gewone.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maakt niks uit. De meeste daarvan zijn (bijna) net zo goed als die van LegoNog even ervan dat het meeste wat ik heb staan niet van Lego is
Zwaar leven.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Damm, nu moet ik weer werken in het andere subforum
Toto Wolf is met spullen aan het smijten denk ik!quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Damm, nu moet ik weer werken in het andere subforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |