quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:53 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:50 schreef Yesse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ook daar kunnen @Arizona en ik prima mee omgaanquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deze waren misschien net zo goed, maar wel net een andere tint rood/groen/geel dan de gewone.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:39 schreef Arizona het volgende:
Even mijn hartje luchten hier. Ik had een vreselijke meeting vanmiddag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel het jaar van de comebacks. Rolling Stones met een nieuw album, The Beatles met een nieuw nummer.
En nu heeft Billy Joel voor het eerst in jaren ook een nieuw nummer.
En wat een heerlijk nummer![]()
Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Ik heb mijn Ali-lego wel strikt gescheiden opgeborgen van mijn echte Legoquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook daar kunnen @:Arizona en ik prima mee omgaan
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Dit kan niet kloppen, je moet wel in de war zijn met iemand anders.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoor iemand wild tekeer gaan op een toetsenbord, ik denk dat @:Em31 bezig is het stemsysteem te hacken zodat ze zaterdag zeker gaan winnen.![]()
En als ze zaterdag niet winnen dan heeft ze blijkbaar het systeem gehackt om jou naar Nederland te krijgen, doe met die info wat je wil.![]()
![]()
![]()
Hey, ik hield me aan de afspraak. Van die Spanjaard moeten we dat nog maar zienquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens andere uitspraken dan ik neem een Ed Sheeran UI als Douwe Bob niet in het Masked Singer pak zit.![]()
![]()
Bord stuk laten vallen. RIP bord, ik ga je nog missen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
En we zijn nog steeds dankbaar voor je Ed Sheeran UIquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey, ik hield me aan de afspraak. Van die Spanjaard moeten we dat nog maar zien![]()
Maar zou jij durfen zeggen dat als Joost de top 10 niet haalt dat je dan naar Limburg verhuist ?Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:41 schreef H_T het volgende:
Bord stuk laten vallen. RIP bord, ik ga je nog missen
De mensen op weg naar Kleve moeten het maar uitzoeken
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Gaaf, heb hem ook. Denk dat ik van het weekend er aan ga beginnen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:52 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist eindelijk de Rustgevende Tuin afgemaakt!
Heel rustgevend waren de laatste bouw-momenten niet, de kat was supervervelend, zat de hele tijd legoblokjes te gappen![]()
En zorgen dat er geen katten in de buurt zijnDie zijn ook leukquote:Mijn volgende project staat al te wachten in de kast: de miniplantjes. Kleine cactussen
https://www.intertoys.nl/(...)VAA__uRoCROAQAvD_BwE
Deze wil ik misschien:
https://www.intertoys.nl/(...)on-rozenboeket-10328Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Trouwens deze zaterdag gaat een lange Eurovisie dag worden.Om 17:00 beginnen we vroeg in Oekraïne met de finale van Vidbir en krijgen we meteen ook het nummer te horen wat een favoriet is voor de winst in Malmö. Vidbir zal tot 20:45 duren, met daar in een lange break om te stemmen. Om 19:50 begint de finale van MGP in Noorwegen, die duurt tot een uur of 22:00. Dat sluit mooi aan met Benidorm Fest finale in Spanje die om 22:00 uur begint. Daarnaast hebben we een finale in Malta (maar daar wint waarschijnlijk een man die over zijn grote banaan zingt).
Daarnaast zijn er nog heats/semi's in Zweden, Litouwen en Letland deze avond.![]()
Nee. Maar ik heb dan ook niets in Limburg te zoekenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En we zijn nog steeds dankbaar voor je Ed Sheeran UI![]()
Maar zou jij durfen zeggen dat als Joost de top 10 niet haalt dat je dan naar Limburg verhuist ?![]()
![]()
Denk dat wij dan bij Viaplay blijven, vanwege darts.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel balenals het niet op deze manier kan dan ga ik alsnog maar F1TV proberen aangezien het nog wel goedkoper is.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die semi’s zijn niet al te boeiend, dus dat maakt de keuze makkelijker. Al ben ik om 17 uur waarschijnlijk nog lang niet thuis, dus ik kijk wel wanneer ik ook aanschuif.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:50 schreef Momo het volgende:
Trouwens deze zaterdag gaat een lange Eurovisie dag worden.
[success]
Om 17:00 beginnen we vroeg in Oekraïne met de finale van Vidbir en krijgen we meteen ook het nummer te horen wat een favoriet is voor de winst in Malmö. Vidbir zal tot 20:45 duren, met daar in een lange break om te stemmen. Om 19:50 begint de finale van MGP in Noorwegen, die duurt tot een uur of 22:00. Dat sluit mooi aan met Benidorm Fest finale in Spanje die om 22:00 uur begint. Daarnaast hebben we een finale in Malta (maar daar wint waarschijnlijk een man die over zijn grote banaan zingt).
Daarnaast zijn er nog heats/semi's in Zweden, Litouwen en Letland deze avond.
[/success]De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Jawel, een nieuwe woning voor als dat gebeurtquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb dan ook niets in Limburg te zoeken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:39 schreef Arizona het volgende:
Even mijn hartje luchten hier. Ik had een vreselijke meeting vanmiddag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
The Masters is een stom toernooi, kan je prima missen. En de finale is pas op zondagquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk dat wij dan bij Viaplay blijven, vanwege darts.Ik ben de kleur MAGENTA
Werkt nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[success] test [/success]
Ik wist niet dat deze functie bestond eigenlijk.
[success] test 1-2-3 [/success]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: