In glazen potjes zit het ook veel, maar ik ken het toch vooral in blikjes. Van die rechthoekige blikjes met afgeronde hoeken en een roldekseltje. En dan vaak de filets liggend of opgerold met een kappertje erin.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel ansjovis uit glazen pot gehad maar voor zover ik weet nooit uit blik
Ja ik geloofde je welquote:
Oh, ik dacht niet dat je het niet geloofde hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ik geloofde je welAlleen heb ik die zelf nog niet gehad. Ik weet ook dat leverworst in pot bestaat, maar ook dat heb ik zelf nooit gehad
Jammer dat Oekraïne zo vroeg is, ik ben daar best benieuwd naar maar ik weet niet of ik die tijd ga kunnen redden.quote:
Drukke avond zo!quote:
Heel misschien kan ik een staartje meepakken van Benidorm Fest, maar de rest moet ik helaas missen.quote:
Dat hebben we allemaal wel eensquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:45 schreef Strani het volgende:
En sorry nog van gisterenavond met die asbest en blokkades. Ik werd gewoon een beetje emotioneel.
Dat was een wedstrijd wie het eerst goedemorgen kon zeggen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd gewonnen. 🥳
Wij waren het eerst wakker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was een wedstrijd wie het eerst goedemorgen kon zeggen?
Optredens van de kandidaten zijn ook begin van Vidbir, ze hebben dan een best lange show daarna nog met veel gastoptredens van alle vorige winnaars ondertussen. Dus denk dat we alle optredens in Oekraïne, Noorwegen en Spanje live kunnen zien.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Net zoals de vorige jaren zijn Noorwegen en Spanje weer mooi op elkaar afgesteld
Welke gastoptredens? Komt Verka weer optreden?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Optredens van de kandidaten zijn ook begin van Vidbir, ze hebben dan een best lange show daarna nog met veel gastoptredens van alle vorige winnaars ondertussen. Dus denk dat we alle optredens in Oekraïne, Noorwegen en Spanje live kunnen zien.
Ja, zal wel even plaatsen in het topic, hij is ook jurylid.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Welke gastoptredens? Komt Verka weer optreden?
Nee toch, niet wéér hèquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Verka is er helaas altijd bij.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wordt weer naar de sportpsycholoog morgenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Finale kansloos verloren. Geen moment in de wedstrijd gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |