Ik heb me even gewaagd aan PalWorld, maar het hoe en wat van het spel is me nog niet duidelijk. Nu geen zin dat verder uit te zoeken, dus straks of wat anders of een filmquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welke game gaat het worden/is het geworden?
Ben zelf de laatste dagen met XCom 2 bezig, maar dat vind ik dan weer niks voor 's avonds als ik moe ben.
Volgens mij had een collega van me het daar laatst ook over, maar niet in voldoende detail dat ik je nu het hoe en wat zou kunnen uitleggen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb me even gewaagd aan PalWorld, maar het hoe en wat van het spel is me nog niet duidelijk. Nu geen zin dat verder uit te zoeken, dus straks of wat anders of een film
Ik zou zelfs zover willen gaan als te zeggen 'Juist'.quote:
Op zich wel, alleen last van wind die door kozijn heen komt, daar?quote:
Wind valt hier best wel meequote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich wel, alleen last van wind die door kozijn heen komt, daar?
Als er bij mij wind door een kozijn naar binnen komt is dat meestal wel te verhelpen door het raam dicht te doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich wel, alleen last van wind die door kozijn heen komt, daar?
Het komt door het kozijn heen waar het raam niet open kan. En door het raam zelf komt het niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als er bij mij wind door een kozijn naar binnen komt is dat meestal wel te verhelpen door het raam dicht te doen.
Heb je dat al geprobeerd?
Ben je nu nog aan het werk dan, laat begonnen of gewoon een lange dag?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wind valt hier best wel mee
Zin in weekend, ben werk zat
En er zit ook geen open deur in het kozijn onder het raam wat niet open kan?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het komt door het kozijn heen waar het raam niet open kan. En door het raam zelf komt het niet.
Nee, ook niet. Het komt gewoon door het hout heen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En er zit ook geen open deur in het kozijn onder het raam wat niet open kan?
Slechte timingquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben je nu nog aan het werk dan, laat begonnen of gewoon een lange dag?
Tevens was je een seconde te vroeg met posten.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben je nu nog aan het werk dan, laat begonnen of gewoon een lange dag?
Tevens was je een seconde te vroeg met posten.![]()
Hm, in dat geval kan ik je alleen maar adviseren daar voortaan geen gaten meer in te boren.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Het komt gewoon door het hout heen.
Ah, in dat geval, schenk jezelf wat in en doe alsof je thuis bent.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slechte timing
Nee hoor werk al lang niet meer maar was het zat
proostquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, in dat geval, schenk jezelf wat in en doe alsof je thuis bent.
slaapse kerelquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga richting bed. Weltrusten allemaal. Nog een fijne avond
Dat doen de bijen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, in dat geval kan ik je alleen maar adviseren daar voortaan geen gaten meer in te boren.
Zeg ze dan daarmee op te houden!quote:
Gewoon ja knikken en glimlachen bij deze.quote:
ze is wel gelijk stilquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon ja knikken en glimlachen bij deze.
Ja, dat gebeurt wel eens. Tot je over haar grote liefde Ed Sheeran begint natuurlijk, dan is ze niet meer te houden.quote:
Tot zover lijkt het op een mix tussen Minecraft en Pokemon, maar ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om hun variant van een Pokeball te maken, laat staan een beest te vangen. En mijn karakter heeft nu honger, dus ik moet ook nog liefst een beetje snel uitvogelen hoe je aan eten komtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij had een collega van me het daar laatst ook over, maar niet in voldoende detail dat ik je nu het hoe en wat zou kunnen uitleggen.
wat een zooitje weer.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:36 schreef Strani het volgende:
* Steekt een paar platen asbest in brand op de A1
Asbest staat er toch juist om bekend dat het niet fikt?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:36 schreef Strani het volgende:
* Steekt een paar platen asbest in brand op de A1
het is een hoaxquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Asbest staat er toch juist om bekend dat het niet fikt?
Volgens de politie welquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Asbest staat er toch juist om bekend dat het niet fikt?
Bij brand kan wel asbest vrijkomen, maar ik dacht dat het er juist in zat vanwege brandwerende eigenschappenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens de politie welnou ja het zijn platen waar wellicht asbest in zit.
* Parkeert een paar tractors over de breedte van de A12.
Ja oké ik weet het ook niet maar alles staat in de fik nu. Totale chaos.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij brand kan wel asbest vrijkomen, maar ik dacht dat het er juist in zat vanwege brandwerende eigenschappen
Als ik me niet vergis kun je de beesten die je vangt eten, je schijnt ook mensen te kunnen vangen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Tot zover lijkt het op een mix tussen Minecraft en Pokemon, maar ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om hun variant van een Pokeball te maken, laat staan een beest te vangen. En mijn karakter heeft nu honger, dus ik moet ook nog liefst een beetje snel uitvogelen hoe je aan eten komt
Kan @Meke weer wat pizza's komen brengen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké ik weet het ook niet maar alles staat in de fik nu. Totale chaos.
Ohh nou dat zou goed uitkomen, ik en de andere jongens hebben best hongerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan @:Meke weer wat pizza's komen brengen?
Pizza met ansjovis en champignons goed?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh nou dat zou goed uitkomen, ik en de andere jongens hebben best honger
Niet mijn favoriet, maar krijg ik prima wegquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pizza met ansjovis en champignons goed?
Ik sluit me bij het eerste gedeelte aan. Zijn er andere opties @Roger_Epiales ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet mijn favoriet, maar krijg ik prima weg
Flink wat rode pepersaus erop en gaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet mijn favoriet, maar krijg ik prima weg
Sorry, ik werd ineens bevangen door een flinke dosis smaaknostalgie en heb al het geld in het SC huishoudpotje gebruikt om een lading van specifiek deze pizza's te bestellen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sluit me bij het eerste gedeelte aan. Zijn er andere opties @:roger_epiales ?
Wat geen cocktail is, ook al zou je dat misschien wel verwachten als je de naam zag.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:20 schreef H_T het volgende:
Ik heb ansjovis ook wel eens gehad als onderdeel van een Martino in het land van Fred_B
Nee, vernoemd naar een voetballer met een kater in een snackbar volgens de legendequote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat geen cocktail is, ook al zou je dat misschien wel verwachten als je de naam zag.
Ik heb wel ansjovis uit glazen pot gehad maar voor zover ik weet nooit uit blikquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vind ansjovis echt heerlijk. Als ingrediënt in sauzen, als smaakmaker met kappertjes (en soms rozijnen), op pizza natuurlijk niet te versmaden, of gewoon zo direct uit het blik.
Altijd weer die voetballers.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, vernoemd naar een voetballer met een kater in een snackbar volgens de legende
In glazen potjes zit het ook veel, maar ik ken het toch vooral in blikjes. Van die rechthoekige blikjes met afgeronde hoeken en een roldekseltje. En dan vaak de filets liggend of opgerold met een kappertje erin.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel ansjovis uit glazen pot gehad maar voor zover ik weet nooit uit blik
Ja ik geloofde je welquote:
Oh, ik dacht niet dat je het niet geloofde hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ik geloofde je welAlleen heb ik die zelf nog niet gehad. Ik weet ook dat leverworst in pot bestaat, maar ook dat heb ik zelf nooit gehad
Jammer dat Oekraïne zo vroeg is, ik ben daar best benieuwd naar maar ik weet niet of ik die tijd ga kunnen redden.quote:
Drukke avond zo!quote:
Heel misschien kan ik een staartje meepakken van Benidorm Fest, maar de rest moet ik helaas missen.quote:
Dat hebben we allemaal wel eensquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:45 schreef Strani het volgende:
En sorry nog van gisterenavond met die asbest en blokkades. Ik werd gewoon een beetje emotioneel.
Dat was een wedstrijd wie het eerst goedemorgen kon zeggen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd gewonnen. 🥳
Wij waren het eerst wakker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was een wedstrijd wie het eerst goedemorgen kon zeggen?
Optredens van de kandidaten zijn ook begin van Vidbir, ze hebben dan een best lange show daarna nog met veel gastoptredens van alle vorige winnaars ondertussen. Dus denk dat we alle optredens in Oekraïne, Noorwegen en Spanje live kunnen zien.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Net zoals de vorige jaren zijn Noorwegen en Spanje weer mooi op elkaar afgesteld
Welke gastoptredens? Komt Verka weer optreden?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Optredens van de kandidaten zijn ook begin van Vidbir, ze hebben dan een best lange show daarna nog met veel gastoptredens van alle vorige winnaars ondertussen. Dus denk dat we alle optredens in Oekraïne, Noorwegen en Spanje live kunnen zien.
Ja, zal wel even plaatsen in het topic, hij is ook jurylid.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Welke gastoptredens? Komt Verka weer optreden?
Nee toch, niet wéér hèquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Verka is er helaas altijd bij.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wordt weer naar de sportpsycholoog morgenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Finale kansloos verloren. Geen moment in de wedstrijd gekomen.
Waar was je dan, toch niet aan de zijlijn hoop ik?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb dat ook altijd als ik krentenbollen eet. Zonde zeg! Maar wel knap dat je in de finale gekomen bent.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Idd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt weer naar de sportpsycholoog morgen
Ja, dat we de finale haalden was al boven verwachting.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd als ik krentenbollen eet. Zonde zeg! Maar wel knap dat je in de finale gekomen bent.
Goed gedaanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat we de finale haalden was al boven verwachting.
Wat was het eigenlijk voor format? Doubles?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je ook krentenbollen mee voor je team als traktatie ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal een statement, ik zou dat zelf toch heel erg laten afhangen van waar ik op dat moment mee bezig ben.quote:
Herendubbel. En nu bezig met de mix.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat was het eigenlijk voor format? Doubles?
Ja, dankjewelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:31 schreef usagi414 het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag geloof ik![]()
Zolang het maar niet bij het ESF zelf is vind ik het prima.quote:
Dankjewelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh wacht, gefeliciteerd @:Luctor.et.Emergo
Dankjewelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
JaaaHet staat in het topic. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Luctor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |