quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[success] test [/success]
Ik wist niet dat deze functie bestond eigenlijk.
Volgens mij bestaat dit functie normaal ook niet voor mensen met onze kleur.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Werkt niet
[success] test 1-2-3 [/success]
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij bestaat dit functie normaal ook niet voor mensen met onze kleur.
Maar dat was toch duidelijk een stukje modcultural appropriation.quote:
Jij hebt duidelijk minder mensen hoog in de FOK!-toren omgekocht dan ons Fredjequote:Op donderdag 1 februari 2024 20:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Werkt niet
[success] test 1-2-3 [/success]
quote:De 60-jarige Fred Helmstrijd uit Schagen is helemaal gek van het Eurovisie Songfestival. Zijn huis in Schagen ligt vol met cd's, boeken en petten van het jaarlijkse spektakel. De afgelopen jaren reisde hij heel Europa door om liveshows bij te wonen. Maar tot Fred zijn grote verdriet zal hij Joost, de inzending van Nederland van dit jaar, niet live kunnen bekijken. Daarom doet hij een oproep: wie helpt Fred aan een kaartje?
En ik maar denken dat churro's uitdelen zou werkenquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk minder mensen hoog in de FOK!-toren omgekocht dan ons Fredje
Ze hebben me niet door gelukkigquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:14 schreef usagi414 het volgende:
Als we het dan toch over Fred hebben (niet de onze)
Oooh ff Get Your Guide kijken jaquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:06 schreef Meke het volgende:
@:molloot200 ik heb deze ook nog in m'n favorieten, en staan wel meer leuke activiteiten op die site zag ik![]()
https://www.getyourguide.(...)r-met-diner-t461708/
(maar ik heb het nog nooit gedaan, was meer voor als wij naar Lissabon zouden gaan, maar dat wordt waarschijnlijk Londen)
Leuk! Heb je al concrete plannen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh ff Get Your Guide kijken ja
Londen, ook leuk! Ga ik in november nog een keer heen
Oh ik kende het nog helemaal nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh ff Get Your Guide kijken ja
Londen, ook leuk! Ga ik in november nog een keer heen
Nee, nog niet zo zeer. Sterker nog, dit is amper een week geleden geboektquote:
Hahaha, nee, ik ga dit jaar voor het eerst niet echt op "grote" zomervakantie. Ik heb vooral veel verschillende weekendjes met veel verschillende mensen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik kende het nog helemaal nietMaar is sowieso wel een aanrader dus?
Leuk manEn dan zeker ook nog op grote zomervakantie?
Komt vast goed, genoeg leuks en interessants te doen daarquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, nog niet zo zeer. Sterker nog, dit is amper een week geleden geboektVrij spontaan omdat mijn broertje wat vrije dagen heeft van z'n studie (carnaval in en rondom Nijmegen, maar dat vieren wij toch niet echt). En ik kon wonder boven wonder nog vrij krijgen op mijn eigen werk.
Ik heb geleerd dat zelfs alleen rondlopen daar al leuk genoeg isquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Komt vast goed, genoeg leuks en interessants te doen daar
Eindelijk een handige actie.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:47 schreef Strani het volgende:
* verwisselt de bordjes van deze SC met die van de KPD-SC.
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:47 schreef Strani het volgende:
Ah mooi, dan kan ik meteen een vervanger kiezen voor mijn kapotte bord!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 04:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eindelijk een handige actie.![]()
Elke keer dat hier in de SC een Griekse inzending gedraaid wordt is er wel iemand die het, na een gratis ouzotje of twee, nodig vindt om met een luid 'OPA' een paar borden kapot te gooien. Werd dus wel eens tijd dat we nieuwe kregen.
Chaos. Het doel is altijd chaos.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook ergens af met welk doel.
Die oude waren ook wel aan vervanging toe.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:52 schreef NailQueen het volgende:
Hey, wie heeft er nieuwe bordjes gekocht?
42 dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat vind ik een ietwat saai antwoord.
De plaatselijke gaybar heeft geen smaak.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
Top 5 Eurovisiesongfestival muziek, gedraaid bij de plaatselijke gay bar, tot en met 01-02:
1. Super Rob and Erika Norwich - My AI
Ik verwacht dat er binnen een maand wel meer gedraaid wordt :p
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
Top 5 Eurovisiesongfestival muziek 2024, gedraaid bij de plaatselijke gay bar, tot en met 01-02:
√1764quote:
Als je chaos wou, dan had je gisteren in het F1 subforum moeten zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:47 schreef Strani het volgende:
Is Here To Stay van Sofia Coll niet een betere optie?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
Top 5 Eurovisiesongfestival muziek 2024, gedraaid bij de plaatselijke gay bar, tot en met 01-02:
Ja, goeie. Die zal ik de komende maand wel een keer opzetten.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is Here To Stay van Sofia Coll niet een betere optie?
Hij denkt ons zo te kunnen ontregelen ofzo. Terwijl wij allen ons schouders ophalen en weer doorgaan met de waan van de dagquote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook ergens af met welk doel.
Dan moet je toch wat beter je best gaan doenquote:
Dat. Of Victor Reinier. Of Vis een optie?quote:
Dat niveau is zelfs voor @Strani nog te laag.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je chaos wou, dan had je gisteren in het F1 subforum moeten zijn
De echte waarheid is veel te donker om hier te delen Cyanquote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat vind ik een ietwat saai antwoord.
Nah dat is te voorspelbaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je chaos wou, dan had je gisteren in het F1 subforum moeten zijn
Ja zoiets dacht ik al. Vooral omdat het KPD is.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
De echte waarheid is veel te donker om hier te delen Cyan
Ja oké dat is wel gewoon een persoonlijke voorkeur natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al. Vooral omdat het KPD is.
Niet als jij had meegedaanquote:
Jij wel soms van jezelf slaan over woorden?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat is waar, ik meestal van mezelf niet eens wat ik ga doen.
Ja waarom moeilijk maken makkelijk kan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij wel soms van jezelf slaan over woorden?
Uiteraard, ik niet oneensquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja waarom moeilijk maken makkelijk kan.
Ookquote:
Keiharde Paella. Ja dat heeft wel jouw voorkeur uiteraard.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké dat is wel gewoon een persoonlijke voorkeur natuurlijk.
Kijk die korst onderop hoort natuurlijk gewoon, maar als het keihard is heeft het echt te lang opgestaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Keiharde Paella. Ja dat heeft wel jouw voorkeur uiteraard.
Of niet lang genoeg en de rijst is nog rauw.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk die korst onderop hoort natuurlijk gewoon, maar als het keihard is heeft het echt te lang opgestaan.
Dat klinkt als een drukke maar vermakelijke dag, zaterdag!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:09 schreef Fred_B het volgende:
Tevens is deze zaterdag gepland voor de bibliotheek, de slager, de supermarkt, de bakker, het zwembad en de ESF-voorrondes. Zondag is het WK Veldrijden, ook altijd vermakelijk.
Absoluut, ga jij nog iets leuks doen? Selfies met de sterren proberen te scoren in Benidorm ofzo?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klinkt als een drukke maar vermakelijke dag, zaterdag!
Haha nee daar blijf ik ver van weg. Morgen wordt denk ik vrij rustig, alleen misschien naar de kapper want dat is wel weer nodig. En zondag misschien naar Alicante weer eens, is alweer een paar weken geledenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Absoluut, ga jij nog iets leuks doen? Selfies met de sterren proberen te scoren in Benidorm ofzo?
Krentenbollen halen voor morgen. Dan morgen heel de dag toernooi. Zondag uitrusten van toernooi.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:51 schreef Strani het volgende:
Maarrr het is vrijdag mensen! Wat zijn de plannen voor het weekend, inclusief natuurlijk de vrijmibo?
Goh Roger, heb je nog wat leuks te vertellen over dat jaar?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
√1764
Betrek je er meteen nog een leuk geschiedenisjaar bij, en ook nog eens muziekgerelateerd.
Eerst vandaag nog even redden (voelt erg lang). Morgen vrijwilligen, wat ESF-dingen kijken en verder niet veel bijzonders.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:51 schreef Strani het volgende:
Maarrr het is vrijdag mensen! Wat zijn de plannen voor het weekend, inclusief natuurlijk de vrijmibo?
Goed bezig! Hier is eerder deze week de laatste Speculaas-Sinterklaas het spijsverteringsproces ingegaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:29 schreef H_T het volgende:
@:Fred_B na 10 minuten achterlopen bij Ik vertrek en een paar dagen bij HHB kan ik nu melden dat de Bastognekruidnoten die ik vanmiddag heb geopend best lekker zijn
Maar blijkbaar is dat voor hem wel zeer gewenstquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk die korst onderop hoort natuurlijk gewoon, maar als het keihard is heeft het echt te lang opgestaan.
Ik vind paella niet eens lekkerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is dat voor hem wel zeer gewenst
Is het ook niet. Je kan veel beter nasi hebbenquote:
Absoluutquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het ook niet. Je kan veel beter nasi hebben
HIJ STAAT! HIJ STAAAAT!!quote:
Oeh, goed dat je het zegt. Ik was zelf niet van plan de stad in te gaan dit weekend, dus ga niet weer ergens op me staan wachten, dat zou niet handig zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee daar blijf ik ver van weg. Morgen wordt denk ik vrij rustig, alleen misschien naar de kapper want dat is wel weer nodig. En zondag misschien naar Alicante weer eens, is alweer een paar weken geleden
Wel, naast wat ik er in het bijbehorende topic al over schreef (ik ga ervan uit dat iedereen dit nog wel weet, dus ik zal niet in herhaling vallenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Goh Roger, heb je nog wat leuks te vertellen over dat jaar?
Waren Fred en Katrien familie?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, naast wat ik er in het bijbehorende topic al over schreef (ik ga ervan uit dat iedereen dit nog wel weet, dus ik zal niet in herhaling vallen) is 1764 natuurlijk ook gewoon het jaar waarin Wolfgang Amadeus Mozart zijn Symfonie nr. 1 zou componeren toen hij slechts acht jaar oud was.
En natuurlijk werd dit jaar een verdrag getekend tussen Rusland en Pruisen, wat in het Engels toch gewoon leuker klinkt.
'A treaty between Prussia and Russia, signed by Frederick the Great and Catherine the Great.' Hilariteit alom natuurlijk.
Gewoon wat chorizo toevoegen, misschien dat je het dan wel lekker vindt.quote:
Daar gaat nog best een behoorlijke theorie over eigenlijk.quote:
Ik ben blij dat Kink nu op fm zit in delen van het landquote:
Geer weet ook al dat NL de inzending al heeft gekozen?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:41 schreef GeorgeM het volgende:
Geer zegt bij Edwin in de uitzending dat Marcel naar het Songfestival moet![]()
En Marcel is er nog
Er komen nog meer edities van het Songfestival waar Nederland aan mee doet hopelijkquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geer weet ook al dat NL de inzending al heeft gekozen?
Wat een slechte planning van haar.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:29 schreef heywoodu het volgende:
Nog geen keuze gemaakt voor het nummer dat ik namens Nederland ga kiezen dit jaar, maar alvast bedankt voor de tips, ze staan in een playlist om eens voor te gaan zitten straks!
En ik kom nu achter twee dingen:
1. SERA is een Nederlandse artiest
2. Een van mijn favoriete nummers van de afgelopen twee jaar ofzo, SERA's Head Held High, is van 30 december 2022, twee dagen te vroeg![]()
![]()
Een broodje bal is lekkerder inderdaad. Gelukkig is dat aan de Costa’s ook prima te krijgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest die #Lief Dagboek niet boeit: is er vanavond (tot 22:00 uur) nog iets boeiends om te kijken?
Fuck the EBU
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:40 schreef Yesse het volgende:
Voor iemand die zin heeft in een verhaal over hoe je bij jezelf moet blijven, ook tijdens het zoeken/boeken van vakanties een kort verhaaltje:Er is nu schaatsen op NPO3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest die #Lief Dagboek niet boeit: is er vanavond (tot 22:00 uur) nog iets boeiends om te kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Die Canadeze schoolkinderen hebben wel de dag van hun levenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:10 schreef Em31 het volgende:
Vind schaatsen op de achtergrond ook altijd wel prettig, maar je hoort nu allemaal schreeuwende kinderen.
Enthousiast zijn ze wel jaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die Canadeze schoolkinderen hebben wel de de dag van hun leven
Het valt Martin ook op.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:40 schreef Yesse het volgende:
Voor iemand die zin heeft in een verhaal over hoe je bij jezelf moet blijven, ook tijdens het zoeken/boeken van vakanties een kort verhaaltje:Veel plezier alvast! De tv vanavond leek me niks, dus ik pak er een game bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest die #Lief Dagboek niet boeit: is er vanavond (tot 22:00 uur) nog iets boeiends om te kijken?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Welke game gaat het worden/is het geworden?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier alvast! De tv vanavond leek me niks, dus ik pak er een game bij
Ik heb me even gewaagd aan PalWorld, maar het hoe en wat van het spel is me nog niet duidelijk. Nu geen zin dat verder uit te zoeken, dus straks of wat anders of een filmquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welke game gaat het worden/is het geworden?
Ben zelf de laatste dagen met XCom 2 bezig, maar dat vind ik dan weer niks voor 's avonds als ik moe ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |