quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[success] test [/success]
Ik wist niet dat deze functie bestond eigenlijk.
Volgens mij bestaat dit functie normaal ook niet voor mensen met onze kleur.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Werkt niet
[success] test 1-2-3 [/success]
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij bestaat dit functie normaal ook niet voor mensen met onze kleur.
Maar dat was toch duidelijk een stukje modcultural appropriation.quote:
Jij hebt duidelijk minder mensen hoog in de FOK!-toren omgekocht dan ons Fredjequote:Op donderdag 1 februari 2024 20:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Werkt niet
[success] test 1-2-3 [/success]
quote:De 60-jarige Fred Helmstrijd uit Schagen is helemaal gek van het Eurovisie Songfestival. Zijn huis in Schagen ligt vol met cd's, boeken en petten van het jaarlijkse spektakel. De afgelopen jaren reisde hij heel Europa door om liveshows bij te wonen. Maar tot Fred zijn grote verdriet zal hij Joost, de inzending van Nederland van dit jaar, niet live kunnen bekijken. Daarom doet hij een oproep: wie helpt Fred aan een kaartje?
En ik maar denken dat churro's uitdelen zou werkenquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk minder mensen hoog in de FOK!-toren omgekocht dan ons Fredje
Ze hebben me niet door gelukkigquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:14 schreef usagi414 het volgende:
Als we het dan toch over Fred hebben (niet de onze)
Oooh ff Get Your Guide kijken jaquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:06 schreef Meke het volgende:
@:molloot200 ik heb deze ook nog in m'n favorieten, en staan wel meer leuke activiteiten op die site zag ik![]()
https://www.getyourguide.(...)r-met-diner-t461708/
(maar ik heb het nog nooit gedaan, was meer voor als wij naar Lissabon zouden gaan, maar dat wordt waarschijnlijk Londen)
Leuk! Heb je al concrete plannen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh ff Get Your Guide kijken ja
Londen, ook leuk! Ga ik in november nog een keer heen
Oh ik kende het nog helemaal nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh ff Get Your Guide kijken ja
Londen, ook leuk! Ga ik in november nog een keer heen
Nee, nog niet zo zeer. Sterker nog, dit is amper een week geleden geboektquote:
Hahaha, nee, ik ga dit jaar voor het eerst niet echt op "grote" zomervakantie. Ik heb vooral veel verschillende weekendjes met veel verschillende mensen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik kende het nog helemaal nietMaar is sowieso wel een aanrader dus?
Leuk manEn dan zeker ook nog op grote zomervakantie?
Komt vast goed, genoeg leuks en interessants te doen daarquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, nog niet zo zeer. Sterker nog, dit is amper een week geleden geboektVrij spontaan omdat mijn broertje wat vrije dagen heeft van z'n studie (carnaval in en rondom Nijmegen, maar dat vieren wij toch niet echt). En ik kon wonder boven wonder nog vrij krijgen op mijn eigen werk.
Ik heb geleerd dat zelfs alleen rondlopen daar al leuk genoeg isquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Komt vast goed, genoeg leuks en interessants te doen daar
Eindelijk een handige actie.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:47 schreef Strani het volgende:
* verwisselt de bordjes van deze SC met die van de KPD-SC.
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:47 schreef Strani het volgende:
* verwisselt de bordjes van deze SC met die van de KPD-SC.
Ah mooi, dan kan ik meteen een vervanger kiezen voor mijn kapotte bord!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 04:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eindelijk een handige actie.![]()
Elke keer dat hier in de SC een Griekse inzending gedraaid wordt is er wel iemand die het, na een gratis ouzotje of twee, nodig vindt om met een luid 'OPA' een paar borden kapot te gooien. Werd dus wel eens tijd dat we nieuwe kregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |