En toch minder oranje dan vorige week.quote:
Fucked up COS ook maar gelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat is nu Fucked up week in het huis van BB
De COS gaat prima naar mijn idee.quote:
Na vanavond denk ik zeker niet, zal Ronahi wel worden helaas ...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Ashley volgende week dinsdag zit je thuis op de bank
Is wat mij betreft ook de enige juiste... heb totaal niets met haar. Maar misschien raken ze de nominatie nog wel kwijt..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Na vanavond denk ik zeker niet, zal Ronahi wel worden helaas ...
Mwuah volgens sommigen welquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom is toch ook de hunk van de show?
de week is nog niet omquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De COS gaat prima naar mijn idee.
Kijkend naar de aanwezigen ín het huis is hij wel de hunk... sommigen zouden de voorkeur geven aan Ty, en dat is ook een mooiboy, maar mij iets te jong...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mwuah volgens sommigen wel
Ik vind hem nogal doorsnee
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:41 schreef rinardo het volgende:
BB heeft in de uitzending , de verliefdheid van Ariana ook heel erg in beeld gebracht, ook ondertiteld enzo , was echt beschamend
Morgen de rest graagquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:41 schreef rinardo het volgende:
BB heeft in de uitzending , de verliefdheid van Ariana ook heel erg in beeld gebracht, ook ondertiteld enzo , was echt beschamend
Ga ik straks even checken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:41 schreef rinardo het volgende:
Dorians mag van mij ook wel weer retour naar huis..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is wat mij betreft ook de enige juiste... heb totaal niets met haar. Maar misschien raken ze de nominatie nog wel kwijt..
Ow zeker, maar van de 3 die nu genomineerd zijn mag ronahi wat mij betreft vertrekken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dorians mag van mij ook wel weer retour naar huis..
Ik vind Tyron een meer sprekende kop hebben... Rand heeft een leuke kop met knappe baard. Zie ik toch veel liever.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijkend naar de aanwezigen ín het huis is hij wel de hunk... sommigen zouden de voorkeur geven aan Ty, en dat is ook een mooiboy, maar mij iets te jong...
Smaken verschillen gelukkig, anders zat iedereen achter MeneerIreth aanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind Tyron een meer sprekende kop hebben... Rand heeft een leuke kop met knappe baard. Zie ik toch veel liever.
Misschien hol ik daar ook achteraanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig, anders zat iedereen achter MeneerIreth aan
Mss is dat wel zo.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zag vandaag pas dat Tyton heel veel sproeten heeft en rossig is. Is ook wel een hele mooie jongen en echt een heel mooi lichaam heeft hij.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind Tyron een meer sprekende kop hebben... Rand heeft een leuke kop met knappe baard. Zie ik toch veel liever.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeker een mooie gozer.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zag vandaag pas dat Tyton heel veel sproeten heeft en rossig is. Is ook wel een hele mooie jongen en echt een heel mooi lichaam heeft hij.
Tyron is een hele mooie jongen met een heel mooi lichaam... maar ik had zijn moeder kunnen zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zag vandaag pas dat Tyton heel veel sproeten heeft en rossig is. Is ook wel een hele mooie jongen en echt een heel mooi lichaam heeft hij.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
Ik ben benieuwd wat er bij Bassie op zijn rug staat... foeyonghai met bami ofzo...
Ben jij oud ja?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tyron is een hele mooie jongen met een heel mooi lichaam... maar ik had zijn moeder kunnen zijn
Dat maakt tegenwoordig toch niets meer uit.. leeftijd is maar een getalquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tyron is een hele mooie jongen met een heel mooi lichaam... maar ik had zijn moeder kunnen zijn
Wilde net met zeggen. Ze kan het niet echt loslatenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley blijft er ook maar over doorzagen
Ja, in de hottub ook.....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
Naja.. ik weet nog wel het nieuws dat in de stad een 11/12 jarig meisje zwanger was. Dus tja..quote:
Kan ik me wel iets bij voorstellen.. ze wil graag uitleggen hoe zij het ziet en voordat je dat tegen de 13 andere bewoners hebt gedaanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ik snap haarquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
En volgens mij gaat de rest er ook op door...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen.. ze wil graag uitleggen hoe zij het ziet en voordat je dat tegen de 13 andere bewoners hebt gedaan
Buuuuh ze moeten toch inmiddels bij dit soort programma's geleerd hebben dat het super irritant voor de kijkers is. Waarom dat soort spellen gevenquote:
Loop dan naar Lenie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen.. ze wil graag uitleggen hoe zij het ziet en voordat je dat tegen de 13 andere bewoners hebt gedaan
Allebei te jongquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijkend naar de aanwezigen ín het huis is hij wel de hunk... sommigen zouden de voorkeur geven aan Ty, en dat is ook een mooiboy, maar mij iets te jong...
Of hij naar haar.. ze zullen het er nog wel een keer over hebbenquote:
Voor nu even..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voordeel is wel, dat dat gezeik Tom/Ariana/Karen compleet verdwenen lijkt te zijn ...
daar zullen ze morgen toch wel weer mee verder gaan ?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voordeel is wel, dat dat gezeik Tom/Ariana/Karen compleet verdwenen lijkt te zijn ...
Heel eerlijk,denk het niet.Die confrontatie willen ze beide niet aan.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of hij naar haar.. ze zullen het er nog wel een keer over hebben
Achteraan sluiten jij.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:54 schreef mijntjexx het volgende:
Tyron heeft wel een gigantisch goed lijf zeg, goeie kop erop ook
Dat mag maar ze mag er wel vooruit komen dat ze boos was net zoals Lenie ook heel goed wist wat die deed.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
quote:
Ik denk dat ze dat niet kunnen blijven ontwijken.. ff kletsen en waarschijnlijk is dan alles weer vergeven en vergeten..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel eerlijk,denk het niet.Die confrontatie willen ze beide niet aan.
Voel je absoluut helemaal niks vanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Voor mij ook maar ik zou zeker eerder voor Ty gaan.
Vindt dat toch lastig….net zo oud als mijn zoonquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Voor mij ook maar ik zou zeker eerder voor Ty gaan.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga nummertjes geven in volgorde dat mensen er overheen mogen
Haar satisfiyer.quote:
Zeker, ik lees met plezier mee hier (en weet ook meteen wanneer ik dan de LS moet aanknallen)quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De COS gaat prima naar mijn idee.
Danny vind ik ook een echte sneak. Als het er op aankomt laat hij het anderen opknappen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:55 schreef Koos1958 het volgende:
Volgens mij zei Alice ook van dit was niet per ongeluk of zo. Toen zei lenie ik zweer het op mijn kinderen. Maar Danny valt me beetje tegen want die was ook bozig en houdt zijn mond
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
[..]
3x soort van hetzelfde antwoord
Vier keer!quote:
Dat is normaal toch?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker Ashley knaag ook de peer met schil
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:56 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Voel je absoluut helemaal niks van
Dat rijmt.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:59 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
De vrouwen komen helemaal los in de COS
Die is er vannacht al om vier uur uit om het brood te kneden waarschijnlijk.. die doet geen oog dicht.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Lenie is aan het nagelbijten. Stress.
Ik eet appels en peren altijd met schil.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker Ashley knaag ook de peer met schil
Kiwi`s ook?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik eet appels en peren altijd met schil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vind dat altijd heerlijk om te horen.. zeker als iemand in iets knapperigs bijt zoals dat brood wat ze elke keer nu etenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:00 schreef KinKiJan het volgende:
Peer knagen in de microfoon en intussen gewoon doorpraten, -5 coins
Ik eet 2 mannen daar in BB zelfs met huid en haar!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik eet appels en peren altijd met schil.
Schijnt wel hartstikke gezond te zijn he!quote:
heb sowieso beetje moeite met Dannyquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:55 schreef Koos1958 het volgende:
Volgens mij zei Alice ook van dit was niet per ongeluk of zo. Toen zei lenie ik zweer het op mijn kinderen. Maar Danny valt me beetje tegen want die was ook bozig en houdt zijn mond
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:04 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik eet 2 mannen daar in BB zelfs met huid en haar!
gvd weer over Tomquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:04 schreef Ireth het volgende:
Ariaan tegen Ashley "hij kijkt me nooit aan!!"
Ik ken het vanuit Utopia,daar deden ze dat.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Schijnt wel hartstikke gezond te zijn he!
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:05 schreef PinkLow het volgende:
Ben weer bij met lezen, tijd om te slapen.
Fijne avond ♡
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:04 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik eet 2 mannen daar in BB zelfs met huid en haar!
Dan had hij ook gewoon nummer 64 op zijn rug kunnen zettenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
Ik ben benieuwd wat er bij Bassie op zijn rug staat... foeyonghai met bami ofzo...
Waar het hart van vol isquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Tom is weer onderwerp van gesprek
Druiven schil ik wel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee en kokosnoot en ananas ook niet, enkel appels en peren en druiven en bessen en zo.
love itquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:06 schreef ben34567 het volgende:
Tyron lijkt me een goede gast maar als hij kwaad is kan hij wel heftig reageren. Dat zal niet het laatste zijn wat we ervan gezien hebben.
Ze probeert het nu te draaien dat het niet om die spanning gaat maar dat ze denkt dat hij haar niet magquote:
Zit er in iedergeval nog iets van karakter in.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:06 schreef ben34567 het volgende:
Tyron lijkt me een goede gast maar als hij kwaad is kan hij wel heftig reageren. Dat zal niet het laatste zijn wat we ervan gezien hebben.
Tom rent nogal snel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:08 schreef Was-beer het volgende:
Continue om een knuffel vragen?Nog nooit gezien
En ze zit er nog minstens 1,5 weekquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik wordt moe van de gezeur van Ariana
Maar Grace was (zolang ze niet ging zingen of dromen vertellen) lang niet zo irritant!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:07 schreef mijntjexx het volgende:
Dit is net hetzelfde als Grace met Tobias. Die vent wilde haar ook niet maar zij dacht van wel
Echt zo lijp of nog lijper.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Speelt ze dit of is ze echt zo lijp.
Beidenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze is begonnen met spelen en inmiddels gelooft ze er zelfquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:08 schreef -river- het volgende:
[..]
hoezo ? kan toch nog veranderen deze weekquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze zit er nog minstens 1,5 week
Maakt in dit geval dit niet uit... doet ze vandaag inmiddels voor de 19e keerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:09 schreef ledn81 het volgende:
Daar gaat Ariaantje weer
(oh loop vast iets achter)
Zou goed kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:12 schreef KinKiJan het volgende:
Heuj en weer dat knopverhaal.
Denk dat ze Lenie toch echt veel te hoog inschat door te denken dat dit een doordachte actie van Lenie was.
Die man is ontzettend vol van zichzelf, die is constant aan het zenden. Die heeft daardoor gisteren gewoon die uitleg gemist en ook 0 aandacht gegeven aan hoe die knop weer verdween. Iedereen zei nu duidelijk nee tegen het aanbod, dus meneer zou wel even de dikke pik uithangen door theatraal die knop weg te trappen. Absoluut een domme actie, maar Lenie lijkt me eigenlijk gewoon niet slim genoeg om dit zo doordacht te doen
Wij hebben toch niks te klagen?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:12 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat ze Lenie toch echt veel te hoog inschat door te denken dat dit een doordachte actie van Lenie was.
Die man is ontzettend vol van zichzelf, die is constant aan het zenden. Die heeft daardoor gisteren gewoon die uitleg gemist en ook 0 aandacht gegeven aan hoe die knop weer verdween. Iedereen zei nu duidelijk nee tegen het aanbod, dus meneer zou wel even de dikke pik uithangen door theatraal die knop weg te trappen. Absoluut een domme actie, maar Lenie lijkt me eigenlijk gewoon niet slim genoeg om dit zo doordacht te doen
Maar dat is toch helemaal het punt nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag we wel af hoe Ashley gereageerd had als ze zelf haar eigen hutkoffer niet gehad had.
Laatst onder het eten moest Alice met haar eten en al geïrriteerd van tafel weglopen voordat hij door had dat ze zich ergens aan stoorde. Ze had 'pas' een paar keer aangegeven poep en plasgrappen niet prettig te vinden onder het eten, ging gewoon langs hem heen omdat ie te druk was met zenden (van die domme grappen).quote:
Hell no!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hebben toch niks te klagen?
Hup terug naar de wonderdokter in Turkeyquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:16 schreef engine het volgende:
Ashley: één z'n situatie en ik ben gelijk tien jaar ouder"
Alice deed hem laatst ook hushen toen hij aan het zingen was.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Laatst onder het eten moest Alice met haar eten en al geïrriteerd van tafel weglopen voordat hij door had dat ze zich ergens aan stoorde. Ze had 'pas' een paar keer aangegeven poep en plasgrappen niet prettig te vinden onder het eten, ging gewoon langs hem heen omdat ie te druk was met zenden (van die domme grappen).
Denk dat het een vergelijkbaar geval is
Eens. Hij zei eerder vanavond ook al dat hij nu wel wist wie hij zou nomineren: Ashleyquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:12 schreef KinKiJan het volgende:
Wat is dat ook weer?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Ariana is wel flink aan het gaslighten zeg.. heb ik echt zo'n bloedhekel aan!![]()
Iemand gaan uitsluiten voornamelijk door te negeren.quote:
Of hij bedoelde Dilano, want hij zei na het voorval dat Dilano hem ook niet mocht en met Asley meeluldequote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Eens. Hij zei eerder vanavond ook al dat hij nu wel wist wie hij zou nomineren: Ashley...die is al genomineerd. Die vent snapt het gewoon niet. Daardoor mega onvoorspelbaar en daarmee heel gevaarlijk. Naast een hele hoop andere dingen.
Aha! Doet ze dat bijTom nu, ik was paar uurtjes weg.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand gaan uitsluiten voornamelijk door te negeren.
Exact dat gevoel heb ik dus ook. Hij doet wel heel slim maar dat is hij totaal niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:12 schreef KinKiJan het volgende:
Zo maak je iemand geestelijk steeds kleiner.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Aha! Doet ze dat bijTom nu, ik was paar uurtjes weg.
Gaat meer over het feit dat ze er steeds over blijft doorgaan en ik me gewoon afvroeg hoe ze gereageerd zou hebben als ze zelf geen koffer had.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal het punt niet
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo maak je iemand geestelijk steeds kleiner.
Wie krijgt er het eerst een peer naar zijn hoofdquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:17 schreef odie22 het volgende:
wordt gezellig morgenvroeg aan de ontbijttafel
met schilquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wie krijgt er het eerst een peer naar zijn hoofd
Dus pro Jimmy en Dilano!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:22 schreef ben34567 het volgende:
Jimmy en Dilano zitten echt buiten de groep
Het komt oorspronkelijk van het verhaal dat een man steeds de lamp iets zachter deed terwijl zijn vrouw aan het lezen was.quote:
Mannen ook!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het komt oorspronkelijk van het verhaal dat een man steeds de lamp iets zachter deed terwijl zijn vrouw aan het lezen was.
Dilano is mij te veel een macho mannetjequote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:24 schreef Xilia het volgende:
[..]
Jimmy vindt ik er aardig, Dilano nietzo.
Dat lijkt mij ook, maar misschien moeten we hem beter leren kennenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dilano is mij te veel een macho mannetje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Don`t blame the messenger.quote:
Denk dat hij een behoorlijk stempubliek heeft hoor!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:25 schreef ben34567 het volgende:
denk dat JImmy een nominatieronde niet overleeft want de boomers (grootste stempubliek) associeren het dragqueen gedoe met woke.
Jimmy: Ik dacht steeds, ik lig er zaterdag uit,quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:22 schreef ben34567 het volgende:
Jimmy en Dilano zitten echt buiten de groep
Snap ik wel met dat ontblote bovenlijfquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mannen in de badkamer, alle meiden gevlucht ..
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]Tnx, maar tevens wtf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Dilano heeft een vrijstelling, dus die kan 'ie ook niet nominerenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:20 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Of hij bedoelde Dilano, want hij zei na het voorval dat Dilano hem ook niet mocht en met Asley meelulde
Leerzame COS.quote:
Domme jongen onze Leniequote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dilano heeft een vrijstelling, dus die kan 'ie ook niet nomineren
Ik weet nog steeds niet wie je bent.quote:
Jouw Lenie.quote:
Zie sigquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie je bent.
quote:
Zo heb ik er nog niet over na gedacht maar het zou best eens kunnen....maar bij de keuken werd er al geroepen weg bij die deur iedereen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:12 schreef KinKiJan het volgende:
Oeiquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef mijntjexx het volgende:
Danny zegt tegen Asley " ik kan wel strijden morgen en je proberen te helpen om iemand te nomineren"
Ik kan je geen DM sturen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even off topic, kijken mensen naar de uur filmpjes of is het zonde van mijn tijd ... ?
Heel weinig views de afgelopen drie dagen namelijk ...
ga maar snel lekker slapen danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:36 schreef GayGuy het volgende:
Ik ga slapen. Wedden dat de pleuris alleen uitbreekt op de momenten dat ik NIET kijk? 🤣as usual
Ga maar snel slapen danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:36 schreef GayGuy het volgende:
Ik ga slapen. Wedden dat de pleuris alleen uitbreekt op de momenten dat ik NIET kijk? 🤣as usual
Ja vandaag eerste dag dat ik de live de hele dag niet kon volgen en alle drama begint danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:36 schreef GayGuy het volgende:
Hop, naar bed jijquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:36 schreef GayGuy het volgende:
ik niet,quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even off topic, kijken mensen naar de uur filmpjes of is het zonde van mijn tijd ... ?
vind het onhandiger dan vorig jaar, en pak nu de youtube kanalen, ik deel ze namelijk met mn kinderen via whatsapp, en twitter en dat gaat met deze linken onhandiger vorig jaar keek en deelde ik alles van jouquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
microfoon , autotune-apparaat , enz enzquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
wat h eeft lenie allemaal voor meuk bij zich joh
Dat wordt dan heel veel MUTE, als hij dat galm-apparaat gaat gebruikenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
microfoon , autotune-apparaat , enz enz
Cum shot?quote:
en net zei ze tegen ashley, ik kom er zo aanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:44 schreef Xilia het volgende:
Randy tegen Ariana : Asley is looking for you
Ariana : ZUCHT
Ook gewonnen. 2 duo’s kregen vrijstelling vandaag.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:45 schreef tassie127 het volgende:
Heh hoezo zit Danny ineens met een vrijstelling dan? Dacht dat dilano en Jimmy die gewonnen hadden
Maar echt hoor ,woonwagen couture.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
gruwelijk man.
jogging pakje van ali
Zonde van je tijd...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oh ik dacht 2 vrijstellingen in totaal!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ook gewonnen. 2 duo’s kregen vrijstelling vandaag.
Die heeft ook een vrijstelling gewonnen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:45 schreef tassie127 het volgende:
Heh hoezo zit Danny ineens met een vrijstelling dan? Dacht dat dilano en Jimmy die gewonnen hadden
Ik kijk geen uur filmpjes terug, wel geknipte filmpjes.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laid back gozer die ver gaat komen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:49 schreef ben34567 het volgende:
Randy is volgens mij een onopvallende underdog met potentie
Ik eerlijk gezegd nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kijk vaak in de nacht terug.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd nietals ik een uur ga terugkijken mis ik een uur van wat er op dat moment op de streams gebeurt. Dus ik hou het bij het lezen van de streamverslagen en kijk niks terug...
Toneelhaakje in coming..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:51 schreef DGK-Eric het volgende:
BB: "Ariana, doe je microfoon om."
Ariana: "Ja ik had hem gewoon even op schoot gelegd. Ik zeg toch nooit wat."
![]()
Elimineer dat wijfquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:51 schreef DGK-Eric het volgende:
BB: "Ariana, doe je microfoon om."
Ariana: "Ja ik had hem gewoon even op schoot gelegd. Ik zeg toch nooit wat."
![]()
De nacht is om te slapen en andere dingen 😁quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk vaak in de nacht terug.
Iemand hier zei op dag 1 dat hij via collega's gehoord had dat het algemeen bekend was dat Ariana gestoord is. Febo heeft sowieso een onstabiel mens gecast om reuring te veroorzaken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hoe is Ariana door de medische testen gekomen? Ik hoef geen pak kaarten te leggen, maar wanneer dit zo doorgaat zal Ariana op dokters advies een exit krijgen,
Dan slaap ikquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk vaak in de nacht terug.
lolquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan slaap ikAls ik mijn uren niet haal zie ik er smorgens uit als een leer bankstel van 45 jaar oud
Haha same Here!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan slaap ikAls ik mijn uren niet haal zie ik er smorgens uit als een leer bankstel van 45 jaar oud
Ik als een fijne Chesterfield.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |