Domme jongen onze Leniequote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dilano heeft een vrijstelling, dus die kan 'ie ook niet nomineren
Ik weet nog steeds niet wie je bent.quote:
Jouw Lenie.quote:
Zie sigquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie je bent.
quote:
Zo heb ik er nog niet over na gedacht maar het zou best eens kunnen....maar bij de keuken werd er al geroepen weg bij die deur iedereen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:12 schreef KinKiJan het volgende:
Heuj en weer dat knopverhaal.
Denk dat ze Lenie toch echt veel te hoog inschat door te denken dat dit een doordachte actie van Lenie was.
Die man is ontzettend vol van zichzelf, die is constant aan het zenden. Die heeft daardoor gisteren gewoon die uitleg gemist en ook 0 aandacht gegeven aan hoe die knop weer verdween. Iedereen zei nu duidelijk nee tegen het aanbod, dus meneer zou wel even de dikke pik uithangen door theatraal die knop weg te trappen. Absoluut een domme actie, maar Lenie lijkt me eigenlijk gewoon niet slim genoeg om dit zo doordacht te doen
Oeiquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef mijntjexx het volgende:
Danny zegt tegen Asley " ik kan wel strijden morgen en je proberen te helpen om iemand te nomineren"
Ik kan je geen DM sturen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even off topic, kijken mensen naar de uur filmpjes of is het zonde van mijn tijd ... ?
Heel weinig views de afgelopen drie dagen namelijk ...
ga maar snel lekker slapen danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:36 schreef GayGuy het volgende:
Ik ga slapen. Wedden dat de pleuris alleen uitbreekt op de momenten dat ik NIET kijk? 🤣as usual
Ga maar snel slapen danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:36 schreef GayGuy het volgende:
Ik ga slapen. Wedden dat de pleuris alleen uitbreekt op de momenten dat ik NIET kijk? 🤣as usual
Ja vandaag eerste dag dat ik de live de hele dag niet kon volgen en alle drama begint danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:36 schreef GayGuy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |