Zo maak je iemand geestelijk steeds kleiner.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Aha! Doet ze dat bijTom nu, ik was paar uurtjes weg.
Gaat meer over het feit dat ze er steeds over blijft doorgaan en ik me gewoon afvroeg hoe ze gereageerd zou hebben als ze zelf geen koffer had.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal het punt niet
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo maak je iemand geestelijk steeds kleiner.
Wie krijgt er het eerst een peer naar zijn hoofdquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:17 schreef odie22 het volgende:
wordt gezellig morgenvroeg aan de ontbijttafel
met schilquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wie krijgt er het eerst een peer naar zijn hoofd
Dus pro Jimmy en Dilano!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:22 schreef ben34567 het volgende:
Jimmy en Dilano zitten echt buiten de groep
Het komt oorspronkelijk van het verhaal dat een man steeds de lamp iets zachter deed terwijl zijn vrouw aan het lezen was.quote:
Mannen ook!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het komt oorspronkelijk van het verhaal dat een man steeds de lamp iets zachter deed terwijl zijn vrouw aan het lezen was.
Dilano is mij te veel een macho mannetjequote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:24 schreef Xilia het volgende:
[..]
Jimmy vindt ik er aardig, Dilano nietzo.
Dat lijkt mij ook, maar misschien moeten we hem beter leren kennenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dilano is mij te veel een macho mannetje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Don`t blame the messenger.quote:
Denk dat hij een behoorlijk stempubliek heeft hoor!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:25 schreef ben34567 het volgende:
denk dat JImmy een nominatieronde niet overleeft want de boomers (grootste stempubliek) associeren het dragqueen gedoe met woke.
Jimmy: Ik dacht steeds, ik lig er zaterdag uit,quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:22 schreef ben34567 het volgende:
Jimmy en Dilano zitten echt buiten de groep
Snap ik wel met dat ontblote bovenlijfquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mannen in de badkamer, alle meiden gevlucht ..
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]Tnx, maar tevens wtf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
Dilano heeft een vrijstelling, dus die kan 'ie ook niet nominerenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:20 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Of hij bedoelde Dilano, want hij zei na het voorval dat Dilano hem ook niet mocht en met Asley meelulde
Leerzame COS.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |