Maar dat is toch helemaal het punt nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag we wel af hoe Ashley gereageerd had als ze zelf haar eigen hutkoffer niet gehad had.
Laatst onder het eten moest Alice met haar eten en al geïrriteerd van tafel weglopen voordat hij door had dat ze zich ergens aan stoorde. Ze had 'pas' een paar keer aangegeven poep en plasgrappen niet prettig te vinden onder het eten, ging gewoon langs hem heen omdat ie te druk was met zenden (van die domme grappen).quote:
Hell no!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hebben toch niks te klagen?
Hup terug naar de wonderdokter in Turkeyquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:16 schreef engine het volgende:
Ashley: één z'n situatie en ik ben gelijk tien jaar ouder"
Alice deed hem laatst ook hushen toen hij aan het zingen was.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Laatst onder het eten moest Alice met haar eten en al geïrriteerd van tafel weglopen voordat hij door had dat ze zich ergens aan stoorde. Ze had 'pas' een paar keer aangegeven poep en plasgrappen niet prettig te vinden onder het eten, ging gewoon langs hem heen omdat ie te druk was met zenden (van die domme grappen).
Denk dat het een vergelijkbaar geval is
Eens. Hij zei eerder vanavond ook al dat hij nu wel wist wie hij zou nomineren: Ashleyquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:12 schreef KinKiJan het volgende:
Heuj en weer dat knopverhaal.
Denk dat ze Lenie toch echt veel te hoog inschat door te denken dat dit een doordachte actie van Lenie was.
Die man is ontzettend vol van zichzelf, die is constant aan het zenden. Die heeft daardoor gisteren gewoon die uitleg gemist en ook 0 aandacht gegeven aan hoe die knop weer verdween. Iedereen zei nu duidelijk nee tegen het aanbod, dus meneer zou wel even de dikke pik uithangen door theatraal die knop weg te trappen. Absoluut een domme actie, maar Lenie lijkt me eigenlijk gewoon niet slim genoeg om dit zo doordacht te doen
Wat is dat ook weer?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Ariana is wel flink aan het gaslighten zeg.. heb ik echt zo'n bloedhekel aan!![]()
Iemand gaan uitsluiten voornamelijk door te negeren.quote:
Of hij bedoelde Dilano, want hij zei na het voorval dat Dilano hem ook niet mocht en met Asley meeluldequote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Eens. Hij zei eerder vanavond ook al dat hij nu wel wist wie hij zou nomineren: Ashley...die is al genomineerd. Die vent snapt het gewoon niet. Daardoor mega onvoorspelbaar en daarmee heel gevaarlijk. Naast een hele hoop andere dingen.
Aha! Doet ze dat bijTom nu, ik was paar uurtjes weg.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand gaan uitsluiten voornamelijk door te negeren.
Exact dat gevoel heb ik dus ook. Hij doet wel heel slim maar dat is hij totaal niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:12 schreef KinKiJan het volgende:
Heuj en weer dat knopverhaal.
Denk dat ze Lenie toch echt veel te hoog inschat door te denken dat dit een doordachte actie van Lenie was.
Die man is ontzettend vol van zichzelf, die is constant aan het zenden. Die heeft daardoor gisteren gewoon die uitleg gemist en ook 0 aandacht gegeven aan hoe die knop weer verdween. Iedereen zei nu duidelijk nee tegen het aanbod, dus meneer zou wel even de dikke pik uithangen door theatraal die knop weg te trappen. Absoluut een domme actie, maar Lenie lijkt me eigenlijk gewoon niet slim genoeg om dit zo doordacht te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |