Zo maak je iemand geestelijk steeds kleiner.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Aha! Doet ze dat bijTom nu, ik was paar uurtjes weg.
Gaat meer over het feit dat ze er steeds over blijft doorgaan en ik me gewoon afvroeg hoe ze gereageerd zou hebben als ze zelf geen koffer had.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal het punt niet
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo maak je iemand geestelijk steeds kleiner.
Wie krijgt er het eerst een peer naar zijn hoofdquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:17 schreef odie22 het volgende:
wordt gezellig morgenvroeg aan de ontbijttafel
met schilquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wie krijgt er het eerst een peer naar zijn hoofd
Dus pro Jimmy en Dilano!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:22 schreef ben34567 het volgende:
Jimmy en Dilano zitten echt buiten de groep
Het komt oorspronkelijk van het verhaal dat een man steeds de lamp iets zachter deed terwijl zijn vrouw aan het lezen was.quote:
Mannen ook!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het komt oorspronkelijk van het verhaal dat een man steeds de lamp iets zachter deed terwijl zijn vrouw aan het lezen was.
Dilano is mij te veel een macho mannetjequote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:24 schreef Xilia het volgende:
[..]
Jimmy vindt ik er aardig, Dilano nietzo.
Dat lijkt mij ook, maar misschien moeten we hem beter leren kennenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dilano is mij te veel een macho mannetje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Don`t blame the messenger.quote:
Denk dat hij een behoorlijk stempubliek heeft hoor!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:25 schreef ben34567 het volgende:
denk dat JImmy een nominatieronde niet overleeft want de boomers (grootste stempubliek) associeren het dragqueen gedoe met woke.
Jimmy: Ik dacht steeds, ik lig er zaterdag uit,quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:22 schreef ben34567 het volgende:
Jimmy en Dilano zitten echt buiten de groep
Snap ik wel met dat ontblote bovenlijfquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mannen in de badkamer, alle meiden gevlucht ..
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]Tnx, maar tevens wtf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
Dilano heeft een vrijstelling, dus die kan 'ie ook niet nominerenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:20 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Of hij bedoelde Dilano, want hij zei na het voorval dat Dilano hem ook niet mocht en met Asley meelulde
Leerzame COS.quote:
Domme jongen onze Leniequote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dilano heeft een vrijstelling, dus die kan 'ie ook niet nomineren
Ik weet nog steeds niet wie je bent.quote:
Jouw Lenie.quote:
Zie sigquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie je bent.
quote:
Zo heb ik er nog niet over na gedacht maar het zou best eens kunnen....maar bij de keuken werd er al geroepen weg bij die deur iedereen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:12 schreef KinKiJan het volgende:
Heuj en weer dat knopverhaal.
Denk dat ze Lenie toch echt veel te hoog inschat door te denken dat dit een doordachte actie van Lenie was.
Die man is ontzettend vol van zichzelf, die is constant aan het zenden. Die heeft daardoor gisteren gewoon die uitleg gemist en ook 0 aandacht gegeven aan hoe die knop weer verdween. Iedereen zei nu duidelijk nee tegen het aanbod, dus meneer zou wel even de dikke pik uithangen door theatraal die knop weg te trappen. Absoluut een domme actie, maar Lenie lijkt me eigenlijk gewoon niet slim genoeg om dit zo doordacht te doen
Oeiquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef mijntjexx het volgende:
Danny zegt tegen Asley " ik kan wel strijden morgen en je proberen te helpen om iemand te nomineren"
Ik kan je geen DM sturen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even off topic, kijken mensen naar de uur filmpjes of is het zonde van mijn tijd ... ?
Heel weinig views de afgelopen drie dagen namelijk ...
ga maar snel lekker slapen danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:36 schreef GayGuy het volgende:
Ik ga slapen. Wedden dat de pleuris alleen uitbreekt op de momenten dat ik NIET kijk? 🤣as usual
Ga maar snel slapen danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:36 schreef GayGuy het volgende:
Ik ga slapen. Wedden dat de pleuris alleen uitbreekt op de momenten dat ik NIET kijk? 🤣as usual
Ja vandaag eerste dag dat ik de live de hele dag niet kon volgen en alle drama begint danquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:36 schreef GayGuy het volgende:
Hop, naar bed jijquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:36 schreef GayGuy het volgende:
ik niet,quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even off topic, kijken mensen naar de uur filmpjes of is het zonde van mijn tijd ... ?
vind het onhandiger dan vorig jaar, en pak nu de youtube kanalen, ik deel ze namelijk met mn kinderen via whatsapp, en twitter en dat gaat met deze linken onhandiger vorig jaar keek en deelde ik alles van jouquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
microfoon , autotune-apparaat , enz enzquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
wat h eeft lenie allemaal voor meuk bij zich joh
Dat wordt dan heel veel MUTE, als hij dat galm-apparaat gaat gebruikenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
microfoon , autotune-apparaat , enz enz
Cum shot?quote:
en net zei ze tegen ashley, ik kom er zo aanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:44 schreef Xilia het volgende:
Randy tegen Ariana : Asley is looking for you
Ariana : ZUCHT
Ook gewonnen. 2 duo’s kregen vrijstelling vandaag.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:45 schreef tassie127 het volgende:
Heh hoezo zit Danny ineens met een vrijstelling dan? Dacht dat dilano en Jimmy die gewonnen hadden
Maar echt hoor ,woonwagen couture.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
gruwelijk man.
jogging pakje van ali
Zonde van je tijd...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oh ik dacht 2 vrijstellingen in totaal!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ook gewonnen. 2 duo’s kregen vrijstelling vandaag.
Die heeft ook een vrijstelling gewonnen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:45 schreef tassie127 het volgende:
Heh hoezo zit Danny ineens met een vrijstelling dan? Dacht dat dilano en Jimmy die gewonnen hadden
Ik kijk geen uur filmpjes terug, wel geknipte filmpjes.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laid back gozer die ver gaat komen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:49 schreef ben34567 het volgende:
Randy is volgens mij een onopvallende underdog met potentie
Ik eerlijk gezegd nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kijk vaak in de nacht terug.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd nietals ik een uur ga terugkijken mis ik een uur van wat er op dat moment op de streams gebeurt. Dus ik hou het bij het lezen van de streamverslagen en kijk niks terug...
Toneelhaakje in coming..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:51 schreef DGK-Eric het volgende:
BB: "Ariana, doe je microfoon om."
Ariana: "Ja ik had hem gewoon even op schoot gelegd. Ik zeg toch nooit wat."
![]()
Elimineer dat wijfquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:51 schreef DGK-Eric het volgende:
BB: "Ariana, doe je microfoon om."
Ariana: "Ja ik had hem gewoon even op schoot gelegd. Ik zeg toch nooit wat."
![]()
De nacht is om te slapen en andere dingen 😁quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk vaak in de nacht terug.
Iemand hier zei op dag 1 dat hij via collega's gehoord had dat het algemeen bekend was dat Ariana gestoord is. Febo heeft sowieso een onstabiel mens gecast om reuring te veroorzaken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hoe is Ariana door de medische testen gekomen? Ik hoef geen pak kaarten te leggen, maar wanneer dit zo doorgaat zal Ariana op dokters advies een exit krijgen,
Dan slaap ikquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk vaak in de nacht terug.
lolquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan slaap ikAls ik mijn uren niet haal zie ik er smorgens uit als een leer bankstel van 45 jaar oud
Haha same Here!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan slaap ikAls ik mijn uren niet haal zie ik er smorgens uit als een leer bankstel van 45 jaar oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |