Zonde van je tijd...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even off topic, kijken mensen naar de uur filmpjes of is het zonde van mijn tijd ... ?
Heel weinig views de afgelopen drie dagen namelijk ...
Oh ik dacht 2 vrijstellingen in totaal!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ook gewonnen. 2 duo’s kregen vrijstelling vandaag.
Die heeft ook een vrijstelling gewonnen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:45 schreef tassie127 het volgende:
Heh hoezo zit Danny ineens met een vrijstelling dan? Dacht dat dilano en Jimmy die gewonnen hadden
Ik kijk geen uur filmpjes terug, wel geknipte filmpjes.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even off topic, kijken mensen naar de uur filmpjes of is het zonde van mijn tijd ... ?
Laid back gozer die ver gaat komen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:49 schreef ben34567 het volgende:
Randy is volgens mij een onopvallende underdog met potentie
Ik eerlijk gezegd nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kijk vaak in de nacht terug.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd nietals ik een uur ga terugkijken mis ik een uur van wat er op dat moment op de streams gebeurt. Dus ik hou het bij het lezen van de streamverslagen en kijk niks terug...
Toneelhaakje in coming..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:51 schreef DGK-Eric het volgende:
BB: "Ariana, doe je microfoon om."
Ariana: "Ja ik had hem gewoon even op schoot gelegd. Ik zeg toch nooit wat."
![]()
Elimineer dat wijfquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:51 schreef DGK-Eric het volgende:
BB: "Ariana, doe je microfoon om."
Ariana: "Ja ik had hem gewoon even op schoot gelegd. Ik zeg toch nooit wat."
![]()
De nacht is om te slapen en andere dingen 😁quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk vaak in de nacht terug.
Iemand hier zei op dag 1 dat hij via collega's gehoord had dat het algemeen bekend was dat Ariana gestoord is. Febo heeft sowieso een onstabiel mens gecast om reuring te veroorzaken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hoe is Ariana door de medische testen gekomen? Ik hoef geen pak kaarten te leggen, maar wanneer dit zo doorgaat zal Ariana op dokters advies een exit krijgen,
Dan slaap ikquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk vaak in de nacht terug.
lolquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan slaap ikAls ik mijn uren niet haal zie ik er smorgens uit als een leer bankstel van 45 jaar oud
Haha same Here!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan slaap ikAls ik mijn uren niet haal zie ik er smorgens uit als een leer bankstel van 45 jaar oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |