Hop, naar bed jijquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:36 schreef GayGuy het volgende:
Ik ga slapen. Wedden dat de pleuris alleen uitbreekt op de momenten dat ik NIET kijk? 🤣as usual
ik niet,quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even off topic, kijken mensen naar de uur filmpjes of is het zonde van mijn tijd ... ?
Heel weinig views de afgelopen drie dagen namelijk ...
vind het onhandiger dan vorig jaar, en pak nu de youtube kanalen, ik deel ze namelijk met mn kinderen via whatsapp, en twitter en dat gaat met deze linken onhandiger vorig jaar keek en deelde ik alles van jouquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even off topic, kijken mensen naar de uur filmpjes of is het zonde van mijn tijd ... ?
Heel weinig views de afgelopen drie dagen namelijk ...
microfoon , autotune-apparaat , enz enzquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
wat h eeft lenie allemaal voor meuk bij zich joh
Dat wordt dan heel veel MUTE, als hij dat galm-apparaat gaat gebruikenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
microfoon , autotune-apparaat , enz enz
Cum shot?quote:
en net zei ze tegen ashley, ik kom er zo aanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:44 schreef Xilia het volgende:
Randy tegen Ariana : Asley is looking for you
Ariana : ZUCHT
Ook gewonnen. 2 duo’s kregen vrijstelling vandaag.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:45 schreef tassie127 het volgende:
Heh hoezo zit Danny ineens met een vrijstelling dan? Dacht dat dilano en Jimmy die gewonnen hadden
Maar echt hoor ,woonwagen couture.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
gruwelijk man.
jogging pakje van ali
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |