Kan ik me wel iets bij voorstellen.. ze wil graag uitleggen hoe zij het ziet en voordat je dat tegen de 13 andere bewoners hebt gedaanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley blijft er ook maar over doorzagen
Ik snap haarquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley blijft er ook maar over doorzagen
En volgens mij gaat de rest er ook op door...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen.. ze wil graag uitleggen hoe zij het ziet en voordat je dat tegen de 13 andere bewoners hebt gedaan
Buuuuh ze moeten toch inmiddels bij dit soort programma's geleerd hebben dat het super irritant voor de kijkers is. Waarom dat soort spellen gevenquote:
Loop dan naar Lenie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen.. ze wil graag uitleggen hoe zij het ziet en voordat je dat tegen de 13 andere bewoners hebt gedaan
Allebei te jongquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijkend naar de aanwezigen ín het huis is hij wel de hunk... sommigen zouden de voorkeur geven aan Ty, en dat is ook een mooiboy, maar mij iets te jong...
Of hij naar haar.. ze zullen het er nog wel een keer over hebbenquote:
Voor nu even..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voordeel is wel, dat dat gezeik Tom/Ariana/Karen compleet verdwenen lijkt te zijn ...
daar zullen ze morgen toch wel weer mee verder gaan ?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voordeel is wel, dat dat gezeik Tom/Ariana/Karen compleet verdwenen lijkt te zijn ...
Heel eerlijk,denk het niet.Die confrontatie willen ze beide niet aan.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of hij naar haar.. ze zullen het er nog wel een keer over hebben
Achteraan sluiten jij.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:54 schreef mijntjexx het volgende:
Tyron heeft wel een gigantisch goed lijf zeg, goeie kop erop ook
Dat mag maar ze mag er wel vooruit komen dat ze boos was net zoals Lenie ook heel goed wist wat die deed.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |