En toch minder oranje dan vorige week.quote:
Fucked up COS ook maar gelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat is nu Fucked up week in het huis van BB
De COS gaat prima naar mijn idee.quote:
Na vanavond denk ik zeker niet, zal Ronahi wel worden helaas ...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Ashley volgende week dinsdag zit je thuis op de bank
Is wat mij betreft ook de enige juiste... heb totaal niets met haar. Maar misschien raken ze de nominatie nog wel kwijt..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Na vanavond denk ik zeker niet, zal Ronahi wel worden helaas ...
Mwuah volgens sommigen welquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom is toch ook de hunk van de show?
de week is nog niet omquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De COS gaat prima naar mijn idee.
Kijkend naar de aanwezigen ín het huis is hij wel de hunk... sommigen zouden de voorkeur geven aan Ty, en dat is ook een mooiboy, maar mij iets te jong...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mwuah volgens sommigen wel
Ik vind hem nogal doorsnee
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:41 schreef rinardo het volgende:
BB heeft in de uitzending , de verliefdheid van Ariana ook heel erg in beeld gebracht, ook ondertiteld enzo , was echt beschamend
Morgen de rest graagquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:41 schreef rinardo het volgende:
BB heeft in de uitzending , de verliefdheid van Ariana ook heel erg in beeld gebracht, ook ondertiteld enzo , was echt beschamend
Ga ik straks even checken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:41 schreef rinardo het volgende:
Dorians mag van mij ook wel weer retour naar huis..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is wat mij betreft ook de enige juiste... heb totaal niets met haar. Maar misschien raken ze de nominatie nog wel kwijt..
Ow zeker, maar van de 3 die nu genomineerd zijn mag ronahi wat mij betreft vertrekken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dorians mag van mij ook wel weer retour naar huis..
Ik vind Tyron een meer sprekende kop hebben... Rand heeft een leuke kop met knappe baard. Zie ik toch veel liever.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijkend naar de aanwezigen ín het huis is hij wel de hunk... sommigen zouden de voorkeur geven aan Ty, en dat is ook een mooiboy, maar mij iets te jong...
Smaken verschillen gelukkig, anders zat iedereen achter MeneerIreth aanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind Tyron een meer sprekende kop hebben... Rand heeft een leuke kop met knappe baard. Zie ik toch veel liever.
Misschien hol ik daar ook achteraanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig, anders zat iedereen achter MeneerIreth aan
Mss is dat wel zo.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zag vandaag pas dat Tyton heel veel sproeten heeft en rossig is. Is ook wel een hele mooie jongen en echt een heel mooi lichaam heeft hij.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind Tyron een meer sprekende kop hebben... Rand heeft een leuke kop met knappe baard. Zie ik toch veel liever.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeker een mooie gozer.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zag vandaag pas dat Tyton heel veel sproeten heeft en rossig is. Is ook wel een hele mooie jongen en echt een heel mooi lichaam heeft hij.
Tyron is een hele mooie jongen met een heel mooi lichaam... maar ik had zijn moeder kunnen zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zag vandaag pas dat Tyton heel veel sproeten heeft en rossig is. Is ook wel een hele mooie jongen en echt een heel mooi lichaam heeft hij.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:45 schreef Ireth het volgende:
Ik ben benieuwd wat er bij Bassie op zijn rug staat... foeyonghai met bami ofzo...
Ben jij oud ja?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tyron is een hele mooie jongen met een heel mooi lichaam... maar ik had zijn moeder kunnen zijn
Dat maakt tegenwoordig toch niets meer uit.. leeftijd is maar een getalquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tyron is een hele mooie jongen met een heel mooi lichaam... maar ik had zijn moeder kunnen zijn
Wilde net met zeggen. Ze kan het niet echt loslatenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley blijft er ook maar over doorzagen
Ja, in de hottub ook.....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley blijft er ook maar over doorzagen
Naja.. ik weet nog wel het nieuws dat in de stad een 11/12 jarig meisje zwanger was. Dus tja..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |