2 kan ook zijn, maar 1 zo kussentje in huis de rest normale kussens, de rest denk ik ook zo.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
1 bloempot zonder licht
2 leeuwenmanen met poezensnuitje?
3 kleurverschil
4 oranje stoeltje
5 som
Dat zei ze van de week ook al tegen Arianaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:25 schreef mijntjexx het volgende:
Karen voelt zich aangetrokken tot Tyron zei ze!
Dat was het punt nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:25 schreef Lillfex het volgende:
Wat een drama over 6.500 die ze later met mak zoals altijd terug kunnen verdienen. Beetje over de top vind ik dit.
Die is ook al op de vlucht geslagenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:32 schreef engine het volgende:
De fles van Ariana heeft pootjes gekregen
Behalve de poster begrijp ik ze allemaal nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:18 schreef rinardo het volgende:
de 3 oranje bloempotten snap ik niet, jullie?
Goed ook dat ze het tegen Tyson uitsprak dat ze niet geloofd dat het per ongeluk was.quote:
Randy zie Ariana als zijn kleine zusje. Die hij moet meetrekken en zeker moet laten voelen in de groep. Maar vind haar ook steeds meer een blok aan zijn been heb ik het gevoel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:31 schreef BB-King het volgende:
Randy is het persoonlijke hulpje van Ariana geworden.
Zoek drinkfles in kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |