Heeft hij ook niet, het is een stiekemerd.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ik geloof echt niet dat lenie dit per ongeluk heeft gedaan
Danny had het ook over Tom dat ie de laatste dagen zich irriteerde aan hemquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
Karen en Tom hebben ook een fittie gehad
Daarom is Danny ook boos ?
quote:
Ik had niet gezien dat ik de laatste wasquote:
Ik geloof heilig in een secret missionquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:14 schreef Ireth het volgende:
Er is nu dus paniek bij de Febo...
"We hadden nooit al die koffers in 1x moeten doen!! Wat zetten we nou morgen in de draaideur???"
Ariana: Ik heb net weer veel verzoekjes gehad om een medidatie te geven.quote:
eerst die onderlip en dan pas een beenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley je staat toch al met 1 been buiten
Original Gangsters.quote:
Ik probeerde er eentje te openen met “eindelijk actie in de tent”quote:
Als dat zo is heeft Ashley hem heeeeel goed doorquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof heilig in een secret mission
En staan er een aantal straks verschrikkelijk voor schutquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Als dat zo is heeft Ashley hem heeeeel goed door
Dat zou geweldig zijn!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
En staan er een aantal straks verschrikkelijk voor schut
Misschien dat dat nu wel gaat veranderenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley je staat toch al met 1 been buiten
Dat denk ik ook iddquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
En staan er een aantal straks verschrikkelijk voor schut
Donequote:
ik maak nog wel even 5 accounts extra aan hoor om haar er uit te krijgenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:17 schreef mijntjexx het volgende:
De mensen thuis gaan Ashley echt niet meer naar huis sturen!
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:20 schreef mijntjexx het volgende:
Tom ziet er trouwens weer heerlijk uit
mooiquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
Op X zijn ze voornamelijk ook pro Ashley...
Zelfs in dat eeuwige joggingpakquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:20 schreef mijntjexx het volgende:
Tom ziet er trouwens weer heerlijk uit
prima toch?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:21 schreef TheLuckyman het volgende:
Dilano probeert volgens mij bij elke mogelijkheid mensen zwart te maken, zodat hij beter in de groep komt
Ja... maar hij wist het nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Zonder overleg geld uit de pot pakken is onbeschoft.
Hij voelt inderdaad wat in zijn houdingen en blikkenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:21 schreef mijntjexx het volgende:
Tom en Danny botsen dus, Tom zegt het nu ook
lets goo!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ideale bank zaterdag lijkt mij Ashley, Tom en Lenie, dag Lenie ....
Ashley , asslie en esliequote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zolang Lenie zegt dat het een fout is en ze heeft geen enkel bewijs voor wat anders dan houdt het op. Zij gaf ook aan dat het afgesproken was en dat was het ook niet. Ze was gewoon over de pis dat het gebeurde terwijl ze zelf van de week nog zei dat het een spel is.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Zonder overleg geld uit de pot pakken is onbeschoft.
Ik heb niks met hele Tom.....Die heel blij is met zichzelf en zichzelf ook graag hoort.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:24 schreef Ireth het volgende:
Tom heeft best wel moeite om af en toe zijn klep dicht te houden als een ander wat verteld...
Aandacht ventje.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:24 schreef Ireth het volgende:
Tom heeft best wel moeite om af en toe zijn klep dicht te houden als een ander wat verteld...
Ik hou van mannen die blij met zichzelf zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb niks met hele Tom.....Die heel blij is met zichzelf en zichzelf ook graag hoort.
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb niks met hele Tom.....Die heel blij is met zichzelf en zichzelf ook graag hoort.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:26 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik hou van mannen die blij met zichzelf zijn
Kistje kopen van JE EIGEN COINS zonder overleg = spelquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:25 schreef marky het volgende:
[..]
Zolang Lenie zegt dat het een fout is en ze heeft geen enkel bewijs voor wat anders dan houdt het op. Zij gaf ook aan dat het afgesproken was en dat was het ook niet. Ze was gewoon over de pis dat het gebeurde terwijl ze zelf van de week nog zei dat het een spel is.
Ik zie dat anders, hij daagde uit en besloot zoals hij wel meer besluiten neemt zonder overleg.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:25 schreef marky het volgende:
[..]
Zolang Lenie zegt dat het een fout is en ze heeft geen enkel bewijs voor wat anders dan houdt het op. Zij gaf ook aan dat het afgesproken was en dat was het ook niet. Ze was gewoon over de pis dat het gebeurde terwijl ze zelf van de week nog zei dat het een spel is.
Ja, dat moet ook kunnen....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:26 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren het ooit in mijn portemonnee gehad te hebben...quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:26 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En er niet voor uitkomt dat hij niet meer zonder kan en gaat drukken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kistje kopen van JE EIGEN COINS zonder overleg = spel
Koffers kopen voor 6200 UIT DE POT zonder overleg = geen spel.
Nicequote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano ziet Lenie als een risico speler ...
Volgend mij is Lenie ook erg blij met zichzelf...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:26 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
die van gene zijde.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:29 schreef BoldGremlin het volgende:
Gemiste kans. Ze hebben de koffers gekocht. Niet de inhoud.
Lekker heel snel naar zijn vrouwke thuis gaan dan!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgend mij is Lenie ook erg blij met zichzelf...
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:29 schreef BoldGremlin het volgende:
Gemiste kans. Ze hebben de koffers gekocht. Niet de inhoud.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat ik heb gehoord van ma ik ookquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy en Dilano staan aan de kant van Ashley denk ik ...
Andes zorgt FEBO hier wel voor, die willen nog meer dramaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
Zul je zien dat Lenie hier vrijstelling mee verdient
vooral als het een missie was.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
Zul je zien dat Lenie hier vrijstelling mee verdient
ja tuurlijk dat geloof ik zeker nietquote:
Dat zou echt top zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leen: ik zweer het op mijn ........quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja tuurlijk dat geloof ik zeker niet
En of ze aangekeken wordtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:33 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denk dat het eraan ligt bij wie ze op dat moment zit.
hij denkt gewoon even de baas te wezen daar in huisquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, hij daagde uit en besloot zoals hij wel meer besluiten neemt zonder overleg.
Viel mij vorige week al op.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:39 schreef spapaars het volgende:
Wat is die lenie toch vervelend handtastelijk.
Ja in zo'n grote groep is het leuker dat iedereen gewoon gaat nomineren zonder vrijstellingen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, ik ben een beetje klaar met die PON, vrijstellingen, dubieuze nominaties
via niet te controleren kistjes etc ...![]()
Gewoon weer terug naar iedere bewonner die zelf nomineert, zoals het ooit bedoeld was ...
Dat was echt veel leuker en ook omdat ze dan de reden aan moesten geven.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, ik ben een beetje klaar met die PON, vrijstellingen, dubieuze nominaties
via niet te controleren kistjes etc ...![]()
Gewoon weer terug naar iedere bewoner die zelf nomineert, zoals het ooit bedoeld was ...
Mevrouw had een hele grote mond dat het een spel is.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kistje kopen van JE EIGEN COINS zonder overleg = spel
Koffers kopen voor 6200 UIT DE POT zonder overleg = geen spel.
Ik heb wat gemist?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
Karen en Tom hebben ook een fittie gehad
Daarom is Danny ook boos ?
Zelfs de bondjes waren leuker dan dit...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was echt veel leuker en ook omdat ze dan de reden aan moesten geven.
Eigen coins???quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:45 schreef marky het volgende:
[..]
Mevrouw had een hele grote mond dat het een spel is.
Ronahi, Doraina en Karen als ik mij niet vergis.quote:
En al zou het per ongeluk zijn dan nog overleg je dat met je medebewoners. Wat een vreselijke kwal is dat toch. Ik hoop dat ze gewoon op schoenen gaan lopen en dat er voor maandag rode kool binnen komtquote:
Met ongestreken meuk.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:47 schreef spapaars het volgende:
Lenie heeft tijdens de sl op s2 zijn koffer terug gekregen.
quote:
Er is sinds een aantal seizoenen veel veranderd. Ik vind het echt een heel stuk minder geworden. Er is nog maar bar weinig over van het concept zoals het begonquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zelfs de bondjes waren leuker dan dit...
Ik hoop dat er in die week dat zijn koffer achter heeft gestaan er de mot in is gekomenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:47 schreef spapaars het volgende:
Lenie heeft tijdens de sl op s2 zijn koffer terug gekregen.
Jij ook?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:48 schreef engine het volgende:
Ronahi kijkt altijd naar de kontjes van vrouwen
Niet altijdquote:
Diplomatiek antwoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
10.000 euro voor de rest van het programma normaal etenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Allemaal koffer terug is dat gezeik ook klaar, laat het volgende maar komen
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:54 schreef Was-beer het volgende:
[..]
10.000 euro voor de rest van het programma normaal eten
En het is ook een herhaling van zetten vergeleken met vorige edities.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Allemaal koffer terug is dat gezeik ook klaar, laat het volgende maar komen
10.000 euro voor een biljarttafel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:54 schreef Was-beer het volgende:
[..]
10.000 euro voor de rest van het programma normaal eten
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
10.000 euro voor een biljarttafel.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
10.000 euro voor een biljarttafel.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:54 schreef Was-beer het volgende:
[..]
10.000 100.000 euro voor de rest van het programma normaal eten
Over wie gaat ditquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:56 schreef engine het volgende:
"zullen we morgen ff een rondje gaan lopen"
"mompeldemompel als ge da wilt....tis goe met mijn"
Ariana vraagt en Tom antwoord.quote:
OMG. een foutje....kan het niet geloven.....als dit een foutje was dan mag vrouw lief wel de finacieën overnemen en hem enkel zakgeld meegeven als hij overdag zijn geld gaat verdienen....straks heeft hij meer uitgegeven dan binnen gebracht.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat de meeste meiden (behalve Ashley) meegaan met Lenie dat het een foutje was, komop zeg ...
Dan mag Lenie wel winnen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:57 schreef BB-King het volgende:
Stel dat de pot in de min raakt moet de winnaar dan bij betalen vraag ik mij af.
t wordt al,smaal zo voorspelbaar. Je weet al dat de groep nog een keer wordt gesplitst voor een week en de ene groep heeft dan weinig te eten en de andere juist veel. Ze krijgen met Valentijn allemaal weer post van de fans en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
En het is ook een herhaling van zetten vergeleken met vorige edities.
Zou zeggen verzin eens wat nieuws, en het liefst ook wat origineler.
Het antwoord weet ik ook nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:58 schreef Was-beer het volgende:
Lenie: als ik iemand moet nomineren...dat weet ik wel wie!
Ashley denk ik?
Hij is echt helemaal klaar met dat gezeik van haarquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:56 schreef engine het volgende:
"zullen we morgen ff een rondje gaan lopen"
"mompeldemompel als ge da wilt....tis goe met mijn"
En lelijke ook nog.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:59 schreef engine het volgende:
Tom heeft een hele schoenenwinkel meegenomen.
Ik denk dat vrouwlief weinig in te brengen heeft en dat hij alles beslistquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
OMG. een foutje....kan het niet geloven.....als dit een foutje was dan mag vrouw lief wel de finacieën overnemen en hem enkel zakgeld meegeven als hij overdag zijn geld gaat verdienen....straks heeft hij meer uitgegeven dan binnen gebracht.![]()
![]()
Kan binnen enkele seconde bij hem gebeuren.
Dan kom ik echt niet meer bijquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Morgen 10K voor een week koffie en Ariana drukt ...
En hij mag ze binnen niet eens aan van Leniequote:
Ja, per ongeluk, Ze dacht dat het licht bij de koffie zo uitging en niet hoefde te kijken ernaar..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Morgen 10K voor een week koffie en Ariana drukt ...
Het vrouwke zet nu de bloemetjes buiten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwlief weinig in te brengen heeft en dat hij alles beslist
Andersom ook denk ik.. trouwens Ashley zei tegen Danny dat zij dat nooit zou doen toen hij haar nomineerde. Zij stemt niet door emotie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:58 schreef Was-beer het volgende:
Ashley denk ik?
Probleem opgelost dankzij Lenie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vind dat zonder koffer het huis sowieso een beetje afgezaagd. Was leuk 2 jaar geleden voor een week.
Daar twijfel ik aan....er zijn mannen die buiten heel stoer doen en thuis helemaal niks te vertellen hebben....en zo een is denk ik Leniequote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwlief weinig in te brengen heeft en dat hij alles beslist
Die neemt het er vanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het vrouwke zet nu de bloemetjes buiten.![]()
![]()
Zijn reactie was echt wel heel erg overdreven.. maar kan niet anders want die zit zo diep in de reet van die C zanger..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron kan er niet tegen dat je eerst boos wegloopt en het dan vervolgens ontkent voor de hele groep
Ik verwacht niet dat het een slechte man is maar ik denk wel dat hij het voor het zeggen heeft.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar twijfel ik aan....er zijn mannen die buiten heel stoer doen en thuis helemaal niks te vertellen hebben....en zo een is denk ik Lenie
Ja Lenie zei geloof ik tegen Tyron: Niks meer erover zeggen.quote:
Ik dacht tegen Tom en dat Tyron kwam storen. Maar zeker ben ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja Lenie zei geloof ik tegen Tyron: Niks meer erover zeggen.
Ik had niet veel met haar maar sinds ze terug is vind ik haar echt top. Het is imo de enige persoon die echt eerlijk is en zich niet laat beïnvloeden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley ziet het zo goed, die moet echt blijven ....![]()
Zijn oude duo-maatje.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik twijfel welke kant Randy gaat kiezen, ik denk Lenie ...
Hij heb er ook geen spijt meer van.quote:
De ware aard komt vanzelf naar bovenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:15 schreef lojanda het volgende:
Er is tot vandaag nog geen slecht woord over elkaar gevallen en nu gaat iedereen over de tongVooral door Lenie en dan ook nog echt op een valse manier
Rode kool op maandag,schoenen aan in huis, je haren wassen in de de gootsteen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De vraag is alleen, hoe krijg je hem op de bank ...
Ariaantje weet niet meer hoe het allemaal weer recht te pratenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:12 schreef Ireth het volgende:
Uitzending: hij kijkt me altijd zo aan en wil me steeds huggen
Vanmiddag keek hij haar nooit aan???
Dat zal nog niet meevallenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat er dadelijk een nominatie kan worden overgedragenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dan heb je wat gemistquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:16 schreef RelDaThief het volgende:
Nog niet veel kunnen volgen vandaag buiten de cos, maar het lijkt dus eindelijk wat op dreef te komen!
en ze vind het zo fijn als hij der even hugt haha maar ze mag hem niet hoor als persoonquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:12 schreef Ireth het volgende:
Uitzending: hij kijkt me altijd zo aan en wil me steeds huggen
Vanmiddag keek hij haar nooit aan???
Kwijtspelen en doorgevenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat er dadelijk een nominatie kan worden overgedragen
1 zonder licht??quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:18 schreef rinardo het volgende:
de 3 oranje bloempotten snap ik niet, jullie?
Dit meen je niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:19 schreef engine het volgende:
Tom mag zijn schoenen wel binnen aan omdat ze nog nieuw zijn. Eenmaal buiten geweest mag dat niet meer
Jawel dat heeft hij net met Lenie besproken.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:19 schreef engine het volgende:
Tom mag zijn schoenen wel binnen aan omdat ze nog nieuw zijn. Eenmaal buiten geweest mag dat niet meer
Niet spoileren.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:20 schreef Ireth het volgende:
Jahaaa! De obsessie van Ariaan in de uitzending!!
Nee….quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:18 schreef rinardo het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel dat heeft hij net met Lenie besproken.
quote:
de eerste 3 fotos hoezo?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:17 schreef rinardo het volgende:
de secret missie met de 5 dingen die niet kloppen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tom in dit geval en Lenie ging akkoord. Dat van eenmaal buiten was mijn eigen interpretatie van het gesprek.quote:
Ik denk dat hij dat ook bedoelde, maar hij is kennelijk ook even 'vergeten' dat Ashley al genomineerd is?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:58 schreef Was-beer het volgende:
Ashley denk ik?
Nee, dat mag alleen op sloffen.....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:19 schreef engine het volgende:
Volgens mij staan er overal setjes van 3 en naast die oranje staan er 2.quote:
ik snap alleen de poster en de stoel..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:18 schreef rinardo het volgende:
Schiet mij maar lek.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat mag alleen op sloffen.....
nou nou nouquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:25 schreef odie22 het volgende:
heeft jimmy gezopen ofzo![]()
en verzorg jezelf iets vetpeuk
ahhh dat zou kunnen inderdaad, ik dacht dat dat licht in de rand van de kast zatquote:
Is ook niet zo alleen die uitzondering maakte Lenie zelf op de rose sloffen van Ashley....en ging er mee naar buiten en weer naar binnen.quote:
Puntje voor beide.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:26 schreef engine het volgende:
Ashley en Tyron kunnen het wel normaal bespreken ondanks dat ze het niet eens zijn.
1 bloempot zonder lichtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:17 schreef rinardo het volgende:
de secret missie met de 5 dingen die niet kloppen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Is dit echt nodig?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:25 schreef odie22 het volgende:
Das niet aardigquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:25 schreef odie22 het volgende:
Die som zag ik als eerste.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
1 bloempot zonder licht
2 leeuwenmanen met poezensnuitje?
3 kleurverschil
4 oranje stoeltje
5 som
Zoals hij aangaf hij kan er niet tegen als iemand door een groep wordt aangevallen. Dat vind ik opzich goed. Buiten dat hij net zo een zacht ei is als de rest.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tyron is ook af, is Lenie aan het verdedigen ...![]()
2 kan ook zijn, maar 1 zo kussentje in huis de rest normale kussens, de rest denk ik ook zo.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
1 bloempot zonder licht
2 leeuwenmanen met poezensnuitje?
3 kleurverschil
4 oranje stoeltje
5 som
Dat zei ze van de week ook al tegen Arianaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:25 schreef mijntjexx het volgende:
Karen voelt zich aangetrokken tot Tyron zei ze!
Dat was het punt nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:25 schreef Lillfex het volgende:
Wat een drama over 6.500 die ze later met mak zoals altijd terug kunnen verdienen. Beetje over de top vind ik dit.
Die is ook al op de vlucht geslagenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:32 schreef engine het volgende:
De fles van Ariana heeft pootjes gekregen
Behalve de poster begrijp ik ze allemaal nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:18 schreef rinardo het volgende:
Goed ook dat ze het tegen Tyson uitsprak dat ze niet geloofd dat het per ongeluk was.quote:
Randy zie Ariana als zijn kleine zusje. Die hij moet meetrekken en zeker moet laten voelen in de groep. Maar vind haar ook steeds meer een blok aan zijn been heb ik het gevoel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:31 schreef BB-King het volgende:
Randy is het persoonlijke hulpje van Ariana geworden.
Zoek drinkfles in kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |