Heeft hij ook niet, het is een stiekemerd.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ik geloof echt niet dat lenie dit per ongeluk heeft gedaan
Danny had het ook over Tom dat ie de laatste dagen zich irriteerde aan hemquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
Karen en Tom hebben ook een fittie gehad
Daarom is Danny ook boos ?
quote:
Ik had niet gezien dat ik de laatste wasquote:
Ik geloof heilig in een secret missionquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:14 schreef Ireth het volgende:
Er is nu dus paniek bij de Febo...
"We hadden nooit al die koffers in 1x moeten doen!! Wat zetten we nou morgen in de draaideur???"
Ariana: Ik heb net weer veel verzoekjes gehad om een medidatie te geven.quote:
eerst die onderlip en dan pas een beenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley je staat toch al met 1 been buiten
Original Gangsters.quote:
Ik probeerde er eentje te openen met “eindelijk actie in de tent”quote:
Als dat zo is heeft Ashley hem heeeeel goed doorquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof heilig in een secret mission
En staan er een aantal straks verschrikkelijk voor schutquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Als dat zo is heeft Ashley hem heeeeel goed door
Dat zou geweldig zijn!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
En staan er een aantal straks verschrikkelijk voor schut
Misschien dat dat nu wel gaat veranderenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley je staat toch al met 1 been buiten
Dat denk ik ook iddquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
En staan er een aantal straks verschrikkelijk voor schut
Donequote:
ik maak nog wel even 5 accounts extra aan hoor om haar er uit te krijgenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:17 schreef mijntjexx het volgende:
De mensen thuis gaan Ashley echt niet meer naar huis sturen!
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:20 schreef mijntjexx het volgende:
Tom ziet er trouwens weer heerlijk uit
mooiquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
Op X zijn ze voornamelijk ook pro Ashley...
Zelfs in dat eeuwige joggingpakquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:20 schreef mijntjexx het volgende:
Tom ziet er trouwens weer heerlijk uit
prima toch?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:21 schreef TheLuckyman het volgende:
Dilano probeert volgens mij bij elke mogelijkheid mensen zwart te maken, zodat hij beter in de groep komt
Ja... maar hij wist het nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Zonder overleg geld uit de pot pakken is onbeschoft.
Hij voelt inderdaad wat in zijn houdingen en blikkenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:21 schreef mijntjexx het volgende:
Tom en Danny botsen dus, Tom zegt het nu ook
lets goo!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ideale bank zaterdag lijkt mij Ashley, Tom en Lenie, dag Lenie ....
Ashley , asslie en esliequote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ideale bank zaterdag lijkt mij Ashley, Tom en Lenie, dag Lenie ....
Zolang Lenie zegt dat het een fout is en ze heeft geen enkel bewijs voor wat anders dan houdt het op. Zij gaf ook aan dat het afgesproken was en dat was het ook niet. Ze was gewoon over de pis dat het gebeurde terwijl ze zelf van de week nog zei dat het een spel is.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Zonder overleg geld uit de pot pakken is onbeschoft.
Ik heb niks met hele Tom.....Die heel blij is met zichzelf en zichzelf ook graag hoort.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:24 schreef Ireth het volgende:
Tom heeft best wel moeite om af en toe zijn klep dicht te houden als een ander wat verteld...
Aandacht ventje.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:24 schreef Ireth het volgende:
Tom heeft best wel moeite om af en toe zijn klep dicht te houden als een ander wat verteld...
Ik hou van mannen die blij met zichzelf zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb niks met hele Tom.....Die heel blij is met zichzelf en zichzelf ook graag hoort.
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb niks met hele Tom.....Die heel blij is met zichzelf en zichzelf ook graag hoort.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:26 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik hou van mannen die blij met zichzelf zijn
Kistje kopen van JE EIGEN COINS zonder overleg = spelquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:25 schreef marky het volgende:
[..]
Zolang Lenie zegt dat het een fout is en ze heeft geen enkel bewijs voor wat anders dan houdt het op. Zij gaf ook aan dat het afgesproken was en dat was het ook niet. Ze was gewoon over de pis dat het gebeurde terwijl ze zelf van de week nog zei dat het een spel is.
Ik zie dat anders, hij daagde uit en besloot zoals hij wel meer besluiten neemt zonder overleg.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:25 schreef marky het volgende:
[..]
Zolang Lenie zegt dat het een fout is en ze heeft geen enkel bewijs voor wat anders dan houdt het op. Zij gaf ook aan dat het afgesproken was en dat was het ook niet. Ze was gewoon over de pis dat het gebeurde terwijl ze zelf van de week nog zei dat het een spel is.
Ja, dat moet ook kunnen....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:26 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren het ooit in mijn portemonnee gehad te hebben...quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:26 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En er niet voor uitkomt dat hij niet meer zonder kan en gaat drukken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kistje kopen van JE EIGEN COINS zonder overleg = spel
Koffers kopen voor 6200 UIT DE POT zonder overleg = geen spel.
Nicequote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano ziet Lenie als een risico speler ...
Volgend mij is Lenie ook erg blij met zichzelf...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:26 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
die van gene zijde.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:29 schreef BoldGremlin het volgende:
Gemiste kans. Ze hebben de koffers gekocht. Niet de inhoud.
Lekker heel snel naar zijn vrouwke thuis gaan dan!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgend mij is Lenie ook erg blij met zichzelf...
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:29 schreef BoldGremlin het volgende:
Gemiste kans. Ze hebben de koffers gekocht. Niet de inhoud.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat ik heb gehoord van ma ik ookquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy en Dilano staan aan de kant van Ashley denk ik ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |