Andes zorgt FEBO hier wel voor, die willen nog meer dramaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
Zul je zien dat Lenie hier vrijstelling mee verdient
vooral als het een missie was.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
Zul je zien dat Lenie hier vrijstelling mee verdient
ja tuurlijk dat geloof ik zeker nietquote:
Dat zou echt top zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ideale bank zaterdag lijkt mij Ashley, Tom en Lenie, dag Lenie ....
Leen: ik zweer het op mijn ........quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja tuurlijk dat geloof ik zeker niet
En of ze aangekeken wordtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:33 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denk dat het eraan ligt bij wie ze op dat moment zit.
hij denkt gewoon even de baas te wezen daar in huisquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, hij daagde uit en besloot zoals hij wel meer besluiten neemt zonder overleg.
Viel mij vorige week al op.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:39 schreef spapaars het volgende:
Wat is die lenie toch vervelend handtastelijk.
Ja in zo'n grote groep is het leuker dat iedereen gewoon gaat nomineren zonder vrijstellingen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, ik ben een beetje klaar met die PON, vrijstellingen, dubieuze nominaties
via niet te controleren kistjes etc ...![]()
Gewoon weer terug naar iedere bewonner die zelf nomineert, zoals het ooit bedoeld was ...
Dat was echt veel leuker en ook omdat ze dan de reden aan moesten geven.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, ik ben een beetje klaar met die PON, vrijstellingen, dubieuze nominaties
via niet te controleren kistjes etc ...![]()
Gewoon weer terug naar iedere bewoner die zelf nomineert, zoals het ooit bedoeld was ...
Mevrouw had een hele grote mond dat het een spel is.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kistje kopen van JE EIGEN COINS zonder overleg = spel
Koffers kopen voor 6200 UIT DE POT zonder overleg = geen spel.
Ik heb wat gemist?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
Karen en Tom hebben ook een fittie gehad
Daarom is Danny ook boos ?
Zelfs de bondjes waren leuker dan dit...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was echt veel leuker en ook omdat ze dan de reden aan moesten geven.
Eigen coins???quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:45 schreef marky het volgende:
[..]
Mevrouw had een hele grote mond dat het een spel is.
Ronahi, Doraina en Karen als ik mij niet vergis.quote:
En al zou het per ongeluk zijn dan nog overleg je dat met je medebewoners. Wat een vreselijke kwal is dat toch. Ik hoop dat ze gewoon op schoenen gaan lopen en dat er voor maandag rode kool binnen komtquote:
Met ongestreken meuk.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:47 schreef spapaars het volgende:
Lenie heeft tijdens de sl op s2 zijn koffer terug gekregen.
quote:
Er is sinds een aantal seizoenen veel veranderd. Ik vind het echt een heel stuk minder geworden. Er is nog maar bar weinig over van het concept zoals het begonquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zelfs de bondjes waren leuker dan dit...
Ik hoop dat er in die week dat zijn koffer achter heeft gestaan er de mot in is gekomenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:47 schreef spapaars het volgende:
Lenie heeft tijdens de sl op s2 zijn koffer terug gekregen.
Jij ook?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:48 schreef engine het volgende:
Ronahi kijkt altijd naar de kontjes van vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |