Mevrouw had een hele grote mond dat het een spel is.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kistje kopen van JE EIGEN COINS zonder overleg = spel
Koffers kopen voor 6200 UIT DE POT zonder overleg = geen spel.
Ik heb wat gemist?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
Karen en Tom hebben ook een fittie gehad
Daarom is Danny ook boos ?
Zelfs de bondjes waren leuker dan dit...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was echt veel leuker en ook omdat ze dan de reden aan moesten geven.
Eigen coins???quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:45 schreef marky het volgende:
[..]
Mevrouw had een hele grote mond dat het een spel is.
Ronahi, Doraina en Karen als ik mij niet vergis.quote:
En al zou het per ongeluk zijn dan nog overleg je dat met je medebewoners. Wat een vreselijke kwal is dat toch. Ik hoop dat ze gewoon op schoenen gaan lopen en dat er voor maandag rode kool binnen komtquote:
Met ongestreken meuk.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:47 schreef spapaars het volgende:
Lenie heeft tijdens de sl op s2 zijn koffer terug gekregen.
quote:
Er is sinds een aantal seizoenen veel veranderd. Ik vind het echt een heel stuk minder geworden. Er is nog maar bar weinig over van het concept zoals het begonquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zelfs de bondjes waren leuker dan dit...
Ik hoop dat er in die week dat zijn koffer achter heeft gestaan er de mot in is gekomenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:47 schreef spapaars het volgende:
Lenie heeft tijdens de sl op s2 zijn koffer terug gekregen.
Jij ook?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:48 schreef engine het volgende:
Ronahi kijkt altijd naar de kontjes van vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |