Andes zorgt FEBO hier wel voor, die willen nog meer dramaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
Zul je zien dat Lenie hier vrijstelling mee verdient
vooral als het een missie was.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
Zul je zien dat Lenie hier vrijstelling mee verdient
ja tuurlijk dat geloof ik zeker nietquote:
Dat zou echt top zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ideale bank zaterdag lijkt mij Ashley, Tom en Lenie, dag Lenie ....
Leen: ik zweer het op mijn ........quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja tuurlijk dat geloof ik zeker niet
En of ze aangekeken wordtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:33 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denk dat het eraan ligt bij wie ze op dat moment zit.
hij denkt gewoon even de baas te wezen daar in huisquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, hij daagde uit en besloot zoals hij wel meer besluiten neemt zonder overleg.
Viel mij vorige week al op.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:39 schreef spapaars het volgende:
Wat is die lenie toch vervelend handtastelijk.
Ja in zo'n grote groep is het leuker dat iedereen gewoon gaat nomineren zonder vrijstellingen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, ik ben een beetje klaar met die PON, vrijstellingen, dubieuze nominaties
via niet te controleren kistjes etc ...![]()
Gewoon weer terug naar iedere bewonner die zelf nomineert, zoals het ooit bedoeld was ...
Dat was echt veel leuker en ook omdat ze dan de reden aan moesten geven.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, ik ben een beetje klaar met die PON, vrijstellingen, dubieuze nominaties
via niet te controleren kistjes etc ...![]()
Gewoon weer terug naar iedere bewoner die zelf nomineert, zoals het ooit bedoeld was ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |