Ik dacht tegen Tom en dat Tyron kwam storen. Maar zeker ben ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja Lenie zei geloof ik tegen Tyron: Niks meer erover zeggen.
Ik had niet veel met haar maar sinds ze terug is vind ik haar echt top. Het is imo de enige persoon die echt eerlijk is en zich niet laat beïnvloeden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley ziet het zo goed, die moet echt blijven ....![]()
Zijn oude duo-maatje.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik twijfel welke kant Randy gaat kiezen, ik denk Lenie ...
Hij heb er ook geen spijt meer van.quote:
De ware aard komt vanzelf naar bovenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:15 schreef lojanda het volgende:
Er is tot vandaag nog geen slecht woord over elkaar gevallen en nu gaat iedereen over de tongVooral door Lenie en dan ook nog echt op een valse manier
Rode kool op maandag,schoenen aan in huis, je haren wassen in de de gootsteen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De vraag is alleen, hoe krijg je hem op de bank ...
Ariaantje weet niet meer hoe het allemaal weer recht te pratenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:12 schreef Ireth het volgende:
Uitzending: hij kijkt me altijd zo aan en wil me steeds huggen
Vanmiddag keek hij haar nooit aan???
Dat zal nog niet meevallenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat er dadelijk een nominatie kan worden overgedragenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dan heb je wat gemistquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:16 schreef RelDaThief het volgende:
Nog niet veel kunnen volgen vandaag buiten de cos, maar het lijkt dus eindelijk wat op dreef te komen!
en ze vind het zo fijn als hij der even hugt haha maar ze mag hem niet hoor als persoonquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:12 schreef Ireth het volgende:
Uitzending: hij kijkt me altijd zo aan en wil me steeds huggen
Vanmiddag keek hij haar nooit aan???
Kwijtspelen en doorgevenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat er dadelijk een nominatie kan worden overgedragen
1 zonder licht??quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:18 schreef rinardo het volgende:
de 3 oranje bloempotten snap ik niet, jullie?
Dit meen je niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:19 schreef engine het volgende:
Tom mag zijn schoenen wel binnen aan omdat ze nog nieuw zijn. Eenmaal buiten geweest mag dat niet meer
Jawel dat heeft hij net met Lenie besproken.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:19 schreef engine het volgende:
Tom mag zijn schoenen wel binnen aan omdat ze nog nieuw zijn. Eenmaal buiten geweest mag dat niet meer
Niet spoileren.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:20 schreef Ireth het volgende:
Jahaaa! De obsessie van Ariaan in de uitzending!!
Nee….quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:18 schreef rinardo het volgende:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel dat heeft hij net met Lenie besproken.
quote:
de eerste 3 fotos hoezo?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:17 schreef rinardo het volgende:
de secret missie met de 5 dingen die niet kloppen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tom in dit geval en Lenie ging akkoord. Dat van eenmaal buiten was mijn eigen interpretatie van het gesprek.quote:
Ik denk dat hij dat ook bedoelde, maar hij is kennelijk ook even 'vergeten' dat Ashley al genomineerd is?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:58 schreef Was-beer het volgende:
Lenie: als ik iemand moet nomineren...dat weet ik wel wie!
Ashley denk ik?
Nee, dat mag alleen op sloffen.....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:19 schreef engine het volgende:
Volgens mij staan er overal setjes van 3 en naast die oranje staan er 2.quote:
ik snap alleen de poster en de stoel..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:18 schreef rinardo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |