Het antwoord weet ik ook nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:58 schreef Was-beer het volgende:
Lenie: als ik iemand moet nomineren...dat weet ik wel wie!
Ashley denk ik?
Hij is echt helemaal klaar met dat gezeik van haarquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:56 schreef engine het volgende:
"zullen we morgen ff een rondje gaan lopen"
"mompeldemompel als ge da wilt....tis goe met mijn"
En lelijke ook nog.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:59 schreef engine het volgende:
Tom heeft een hele schoenenwinkel meegenomen.
Ik denk dat vrouwlief weinig in te brengen heeft en dat hij alles beslistquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
OMG. een foutje....kan het niet geloven.....als dit een foutje was dan mag vrouw lief wel de finacieën overnemen en hem enkel zakgeld meegeven als hij overdag zijn geld gaat verdienen....straks heeft hij meer uitgegeven dan binnen gebracht.![]()
![]()
Kan binnen enkele seconde bij hem gebeuren.
Dan kom ik echt niet meer bijquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Morgen 10K voor een week koffie en Ariana drukt ...
En hij mag ze binnen niet eens aan van Leniequote:
Ja, per ongeluk, Ze dacht dat het licht bij de koffie zo uitging en niet hoefde te kijken ernaar..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Morgen 10K voor een week koffie en Ariana drukt ...
Het vrouwke zet nu de bloemetjes buiten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwlief weinig in te brengen heeft en dat hij alles beslist
Andersom ook denk ik.. trouwens Ashley zei tegen Danny dat zij dat nooit zou doen toen hij haar nomineerde. Zij stemt niet door emotie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:58 schreef Was-beer het volgende:
Lenie: als ik iemand moet nomineren...dat weet ik wel wie!
Ashley denk ik?
Probleem opgelost dankzij Lenie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vind dat zonder koffer het huis sowieso een beetje afgezaagd. Was leuk 2 jaar geleden voor een week.
Daar twijfel ik aan....er zijn mannen die buiten heel stoer doen en thuis helemaal niks te vertellen hebben....en zo een is denk ik Leniequote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwlief weinig in te brengen heeft en dat hij alles beslist
Die neemt het er vanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het vrouwke zet nu de bloemetjes buiten.![]()
![]()
Zijn reactie was echt wel heel erg overdreven.. maar kan niet anders want die zit zo diep in de reet van die C zanger..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron kan er niet tegen dat je eerst boos wegloopt en het dan vervolgens ontkent voor de hele groep
Ik verwacht niet dat het een slechte man is maar ik denk wel dat hij het voor het zeggen heeft.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar twijfel ik aan....er zijn mannen die buiten heel stoer doen en thuis helemaal niks te vertellen hebben....en zo een is denk ik Lenie
Ja Lenie zei geloof ik tegen Tyron: Niks meer erover zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |