Ik dacht tegen Tom en dat Tyron kwam storen. Maar zeker ben ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja Lenie zei geloof ik tegen Tyron: Niks meer erover zeggen.
Ik had niet veel met haar maar sinds ze terug is vind ik haar echt top. Het is imo de enige persoon die echt eerlijk is en zich niet laat beïnvloeden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley ziet het zo goed, die moet echt blijven ....![]()
Zijn oude duo-maatje.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik twijfel welke kant Randy gaat kiezen, ik denk Lenie ...
Hij heb er ook geen spijt meer van.quote:
De ware aard komt vanzelf naar bovenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:15 schreef lojanda het volgende:
Er is tot vandaag nog geen slecht woord over elkaar gevallen en nu gaat iedereen over de tongVooral door Lenie en dan ook nog echt op een valse manier
Rode kool op maandag,schoenen aan in huis, je haren wassen in de de gootsteen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De vraag is alleen, hoe krijg je hem op de bank ...
Ariaantje weet niet meer hoe het allemaal weer recht te pratenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:12 schreef Ireth het volgende:
Uitzending: hij kijkt me altijd zo aan en wil me steeds huggen
Vanmiddag keek hij haar nooit aan???
Dat zal nog niet meevallenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat er dadelijk een nominatie kan worden overgedragenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |