Schiet mij maar lek.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat mag alleen op sloffen.....
nou nou nouquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:25 schreef odie22 het volgende:
heeft jimmy gezopen ofzo![]()
en verzorg jezelf iets vetpeuk
ahhh dat zou kunnen inderdaad, ik dacht dat dat licht in de rand van de kast zatquote:
Is ook niet zo alleen die uitzondering maakte Lenie zelf op de rose sloffen van Ashley....en ging er mee naar buiten en weer naar binnen.quote:
Puntje voor beide.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:26 schreef engine het volgende:
Ashley en Tyron kunnen het wel normaal bespreken ondanks dat ze het niet eens zijn.
1 bloempot zonder lichtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:17 schreef rinardo het volgende:
de secret missie met de 5 dingen die niet kloppen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Is dit echt nodig?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:25 schreef odie22 het volgende:
Das niet aardigquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:25 schreef odie22 het volgende:
Die som zag ik als eerste.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
1 bloempot zonder licht
2 leeuwenmanen met poezensnuitje?
3 kleurverschil
4 oranje stoeltje
5 som
Zoals hij aangaf hij kan er niet tegen als iemand door een groep wordt aangevallen. Dat vind ik opzich goed. Buiten dat hij net zo een zacht ei is als de rest.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tyron is ook af, is Lenie aan het verdedigen ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |