Die is er vannacht al om vier uur uit om het brood te kneden waarschijnlijk.. die doet geen oog dicht.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Lenie is aan het nagelbijten. Stress.
Ik eet appels en peren altijd met schil.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker Ashley knaag ook de peer met schil
Kiwi`s ook?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik eet appels en peren altijd met schil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vind dat altijd heerlijk om te horen.. zeker als iemand in iets knapperigs bijt zoals dat brood wat ze elke keer nu etenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:00 schreef KinKiJan het volgende:
Peer knagen in de microfoon en intussen gewoon doorpraten, -5 coins
Ik eet 2 mannen daar in BB zelfs met huid en haar!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik eet appels en peren altijd met schil.
Schijnt wel hartstikke gezond te zijn he!quote:
heb sowieso beetje moeite met Dannyquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:55 schreef Koos1958 het volgende:
Volgens mij zei Alice ook van dit was niet per ongeluk of zo. Toen zei lenie ik zweer het op mijn kinderen. Maar Danny valt me beetje tegen want die was ook bozig en houdt zijn mond
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:04 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik eet 2 mannen daar in BB zelfs met huid en haar!
gvd weer over Tomquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:04 schreef Ireth het volgende:
Ariaan tegen Ashley "hij kijkt me nooit aan!!"
Ik ken het vanuit Utopia,daar deden ze dat.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Schijnt wel hartstikke gezond te zijn he!
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:05 schreef PinkLow het volgende:
Ben weer bij met lezen, tijd om te slapen.
Fijne avond ♡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |