quote:
Ik denk dat ze dat niet kunnen blijven ontwijken.. ff kletsen en waarschijnlijk is dan alles weer vergeven en vergeten..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel eerlijk,denk het niet.Die confrontatie willen ze beide niet aan.
Voel je absoluut helemaal niks vanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Voor mij ook maar ik zou zeker eerder voor Ty gaan.
Vindt dat toch lastig….net zo oud als mijn zoonquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Voor mij ook maar ik zou zeker eerder voor Ty gaan.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga nummertjes geven in volgorde dat mensen er overheen mogen
Haar satisfiyer.quote:
Zeker, ik lees met plezier mee hier (en weet ook meteen wanneer ik dan de LS moet aanknallen)quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De COS gaat prima naar mijn idee.
Danny vind ik ook een echte sneak. Als het er op aankomt laat hij het anderen opknappen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:55 schreef Koos1958 het volgende:
Volgens mij zei Alice ook van dit was niet per ongeluk of zo. Toen zei lenie ik zweer het op mijn kinderen. Maar Danny valt me beetje tegen want die was ook bozig en houdt zijn mond
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
[..]
3x soort van hetzelfde antwoord
Vier keer!quote:
Dat is normaal toch?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker Ashley knaag ook de peer met schil
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:56 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Voel je absoluut helemaal niks van
Dat rijmt.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:59 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
De vrouwen komen helemaal los in de COS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |