Goed bezig zo vroeg alquote:Op woensdag 27 december 2023 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Auto naar de garage gebracht en kamer schoongemaakt. Rest van de dag geen plannen meer. Enkel wachten op een pakketje.
Het is hier vooral vrij koud. Normaal is het weer hier vergelijkbaar met Zuid-Frankrijk, maar het is al een week rond het vriespunt. Gelukkig was het vandaag een graad of 15.quote:Op woensdag 27 december 2023 08:22 schreef Arizona het volgende:
Hoe is het daar in het verre oosten @:fred_b?
Is dat die flesopener op de Bund (of hoe je dat ook maar schrijft)?quote:Op woensdag 27 december 2023 09:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hier vooral vrij koud. Normaal is het weer hier vergelijkbaar met Zuid-Frankrijk, maar het is al een week rond het vriespunt. Gelukkig was het vandaag een graad of 15.
Op gezondheidsvlak is er weinig nieuws. Opa wacht nog op zijn operatie, maar daarvoor moet eerst zijn darmwand herstellen, en dat duurt wat langer dan verwacht. Zelf zijn we alle drie momenteel nogal aan het snotteren, dus we zijn ook even niet op ziekenbezoek, om complicaties te voorkomen.
Maar we vermaken ons tussen de bedrijven door ook prima. In de stad is genoeg te doen. Dit weekend zijn we in een Smurfenpark even buiten de stad geweest (een soort Plopsa Indoor, waar ik trouwens de enige buutnlander was). En we willen nog naar de hoogste toren van de stad (ik geloof de tweede hoogste van de wereld).
Nee, die is ook heel hoog, maar ondertussen al weer ingehaald door de nog hogere Shanghai Tower (goeden naam ook wel).quote:Op woensdag 27 december 2023 09:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat die flesopener op de Bund (of hoe je dat ook maar schrijft)?
Ja! De zondag, en jij?quote:
Beide herken ik van de Lego Shanghai skyline die ik heb staanquote:Op woensdag 27 december 2023 09:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die is ook heel hoog, maar ondertussen al weer ingehaald door de nog hogere Shanghai Tower (goeden naam ook wel).
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 27 december 2023 09:48 schreef H_T het volgende:
Iedereen goed opletten, want vandaag gaan alle deuren open
Het hele weekend!quote:
Jeetje!quote:Op woensdag 27 december 2023 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn pakketje zou vandaag afgeleverd worden. Toen ik vanmorgenvroeg keek stond er alleen nog maar vandaag en dat de tijd later zou komen. Kijk ik zojuist of er al een tijd bekend is, staat er dat ie al bezorgd is.
Dat is dat liedje! Binnenkort gaan ook wapens roesten en groeit er graan in de woestijnquote:
O dat is al helemaal tofquote:
Er bestaan 365 kerstdagen.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:00 schreef NailQueen het volgende:
Bestaat er echt een derde kerstdag?
*Naar kamerdeur kijkt.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:48 schreef H_T het volgende:
Iedereen goed opletten, want vandaag gaan alle deuren open
Ja hoor, net zoals dat het vandaag 57 november isquote:Op woensdag 27 december 2023 13:00 schreef NailQueen het volgende:
Bestaat er echt een derde kerstdag?
Het zijn kerstbarbaren , H_Tquote:Op woensdag 27 december 2023 11:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is dat liedje! Binnenkort gaan ook wapens roesten en groeit er graan in de woestijn
Ik moest wel opzoeken wat er op welke kerstdag gebeurtquote:Op woensdag 27 december 2023 14:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het zijn kerstbarbaren , H_T![]()
Denk dat ze gisteren ook niet klein waren
Tot en met derde kerstdag wist ik het wel uit mijn hoofd, daarna weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 27 december 2023 14:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik moest wel opzoeken wat er op welke kerstdag gebeurt
Voor een eeuwige kerst hadden ze er wel snel genoeg van, want ze komen niet verder dan zesde kerstdagquote:Op woensdag 27 december 2023 15:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tot en met derde kerstdag wist ik het wel uit mijn hoofd, daarna weet ik het ook niet meer
Dat zal wel komen omdat de zevende kerstdag oudjaarsdag is en dat marketingtechnisch niet zo heel lekker uitkwamquote:Op woensdag 27 december 2023 16:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor een eeuwige kerst hadden ze er wel snel genoeg van, want ze komen niet verder dan zesde kerstdag
Als je de wens uitspreekt 'kon het maar altijd kerstmis zijn' moet je daar ook maar gewoon mee dealenquote:Op woensdag 27 december 2023 16:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal wel komen omdat de zevende kerstdag oudjaarsdag is en dat marketingtechnisch niet zo heel lekker uitkwam
Is de klacht dat ze op tijd gaan of dat ze normaal op tijd gaan maar nu niet?quote:Op woensdag 27 december 2023 17:23 schreef Strani het volgende:
Ik sta op een busstation en er staat een Spanjaard te klagen dat de bussen hier altijd op tijd gaan.
Dus.
Dat eerstequote:Op woensdag 27 december 2023 17:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Is de klacht dat ze op tijd gaan of dat ze normaal op tijd gaan maar nu niet?
De Spaanse mentaliteit stelt wederom niet teleur!quote:Op woensdag 27 december 2023 17:23 schreef Strani het volgende:
Ik sta op een busstation en er staat een Spanjaard te klagen dat de bussen hier altijd op tijd gaan.
Dus.
Aan de ene kant niet. Aan de andere kant zijn de bussen dus wel altijd op tijd.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
De Spaanse mentaliteit stelt wederom niet teleur!
Ja dat is eigenlijk wel tegenstrijdigquote:Op woensdag 27 december 2023 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de ene kant niet. Aan de andere kant zijn de bussen dus wel altijd op tijd.
Bijzonderquote:Op woensdag 27 december 2023 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk wel tegenstrijdig![]()
Mijn mooiste OV ervaring in Spanje was de trein van Salou naar Barcelona. Eind jaren ‘90. Ergens in niemandsland stopte de trein, de machinist en conducteur gingen een sigaretje roken naast de trein en toen gingen we weer verder![]()
Die Spanjaard baalde dat de buschauffeur zich niet aan het clichébeeld wilde conformeren.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:23 schreef Strani het volgende:
Dus.
Toch een beetje alsof een Engelsman klaagt dat het niet regentquote:
Of dat wij de rekening niet willen splitten.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Toch een beetje alsof een Engelsman klaagt dat het niet regent
Wij hebben vandaag weer normaal gegetenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:10 schreef H_T het volgende:
Iedereen al een beetje uitgebuikt? Of trekken jullie het door tot nieuwjaarsdag?
Afgelopen zomer op Mallorca was de bus anders nog bijna een kwartier te laat hoorquote:Op woensdag 27 december 2023 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
BijzonderNee die tijd is wel voorbij hoor. Althans in de rest van Spanje, misschien niet in het immer teleurstellende Catalonië.
Ik ben ook nog niet door alle kerstkoekjes en gebakjes heen, en dan baalde ik nog even dat ik te laat was om kaneelsterren of sneeuwmannen te halenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag weer normaal gegetenmaar we hebben nog wel veel te veel snoep en zoutjes enzo in huis
Zal die wel de golven tegen hebben gehadquote:Op woensdag 27 december 2023 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Afgelopen zomer op Mallorca was de bus anders nog bijna een kwartier te laat hoor
Het zijn helse maandenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet door alle kerstkoekjes en gebakjes heen, en dan baalde ik nog even dat ik te laat was om kaneelsterren of sneeuwmannen te halenHet eind daarvan komt wel in zicht overigens. Chocolaatjes heb ik ook nog zat
Oh ja Sinterklaasspul heb ik ook nog genoeg! Zelfs nog een restje van Sint 2022quote:Op woensdag 27 december 2023 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het zijn helse maanden![]()
Ik heb zelfs nog 1,5 chocoladeletter over, een half zakje normale pepernoten en een heel zakje wittechocoladepepernoten. Laat staan alle kerst-lekkernijen
Tja, als iedereen altijd te laat komt om in te stappen kan zo'n bus wel lekker doorrijden natuurlijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de ene kant niet. Aan de andere kant zijn de bussen dus wel altijd op tijd.
Ja en op Mallorca heb je allemaal toeristen die wél op tijd bij de halte komen, en dus instappen, waardoor de bus achter raakt op schema!quote:Op woensdag 27 december 2023 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, als iedereen altijd te laat komt om in te stappen kan zo'n bus wel lekker doorrijden natuurlijk.
Oh leukquote:Op woensdag 27 december 2023 21:13 schreef Arizona het volgende:
Dochter is in een retro stemming en heeft een tweedehands Wii gekocht![]()
Er wordt nu volop ge-wii-partied hier
Meteen een reden om geen buschauffeur te willen zijn. Met zo'n bus rondrijden lijkt me nog wel wat, maar al die mensen die steeds maar mee willen rijden breken je ritje steeds zo op.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja en op Mallorca heb je allemaal toeristen die wél op tijd bij de halte komen, en dus instappen, waardoor de bus achter raakt op schema!
Piloten hebben zelden last van mensen die halverwege willen instappenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meteen een reden om geen buschauffeur te willen zijn. Met zo'n bus rondrijden lijkt me nog wel wat, maar al die mensen die steeds maar mee willen rijden breken je ritje steeds zo op.
Dat is waar, maar ondanks dat is met zo'n vliegtuig een ritje maken door de binnenstad van Amsterdam gewoon bijna niet te doen. En het parkeergeld wat je kwijt bent voor het aantal plaatsen wat zo'n ding bezet, daar begeeft mijn Hollandse hart het waarschijnlijk meteen van.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Piloten hebben zelden last van mensen die halverwege willen instappen
Gewoon landen op het IJ en de rest lopen. Knappe parkeerwachter die je dan een bon geeftquote:Op woensdag 27 december 2023 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ondanks dat is met zo'n vliegtuig een ritje maken door de binnenstad van Amsterdam gewoon bijna niet te doen. En het parkeergeld wat je kwijt bent voor het aantal plaatsen wat zo'n ding bezet, daar begeeft mijn Hollandse hart het waarschijnlijk meteen van.
Precies, ideaal systeemquote:Op woensdag 27 december 2023 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, als iedereen altijd te laat komt om in te stappen kan zo'n bus wel lekker doorrijden natuurlijk.
De komende week kijk ik de meeste avonden darten en anders is het oudjaarquote:Op woensdag 27 december 2023 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer doen we weer een random afterparty? Ik heb daar opeens zin in
Het lijkt nog maar een week geleden dat dat voor het laatst zo wasquote:
Maar het is DONDERdagquote:Op donderdag 28 december 2023 00:04 schreef Strani het volgende:
Weer thuis.
En nu is het klaar met het gedonder!
Op dezelfde manier is het ook veel makkelijker een verkeerd formulier in te vullen dan het juiste formulierquote:Op donderdag 28 december 2023 00:16 schreef Strani het volgende:
@:Roger_Epiales heb jij er eigenlijk wel eens over nagedacht dat je maar op één plek aanwezig kan zijn maar op heel veel verschillende plekken tegelijk áfwezig kan zijn?
Met andere woorden, is afwezig zijn dan niet veel economischer, duurzamer en zodoende verstandiger?
Ah, hier spreekt ervaring lees ik!quote:Op donderdag 28 december 2023 00:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Op dezelfde manier is het ook veel makkelijker een verkeerd formulier in te vullen dan het juiste formulier
Het Top 2000-topic is heel gezelligquote:Op donderdag 28 december 2023 00:34 schreef BillDauterive het volgende:
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
KUT LIMBURG
Het is wel een statement waar ik me in kan vindenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Het Top 2000-topic is heel gezellig
Deze ging nog wel. Eerder van de week had ik een misplaatste opmerking gemaakt waarbij twee ESF'ers schrokkenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik zei ook meteen dat ik het er wel mee eens wasquote:Op donderdag 28 december 2023 00:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is wel een statement waar ik me in kan vinden
Neequote:Op donderdag 28 december 2023 00:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deze ging nog wel. Eerder van de week had ik een misplaatste opmerking gemaakt waarbij twee ESF'ers schrokken
Dat ging over dat lied wat erin gestemd is naar aanleiding van het recente ongeluk waarbij twee HIlversummers zijn overleden. Ik zei iets van: "Ik begrijp dat de familie lijdt, maar waarom moet dit in de top 2000 staan? Wij hoeven toch niet mee te lijden?". In mijn hoofd klonk het grappig. Jij zou het wel grappig gevonden hebben, denk ik.quote:
Oei lastige! Ik denk dat de too soon-regel hier van toepassing is.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat ging over dat lied wat erin gestemd is naar aanleiding van het recente ongeluk waarbij twee HIlversummers zijn overleden. Ik zei iets van: "Ik begrijp dat de familie lijdt, maar waarom moet dit in de top 2000 staan? Wij hoeven toch niet mee te lijden?". In mijn hoofd klonk het grappig. Jij zou het wel grappig gevonden hebben, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Over Hilversum)
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:47 schreef Strani het volgende:
Ja, dan begrijp ik wel dat zelfs jij er niet om kan lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Over Hilversum)
Als dit een omslachtige manier is om te zeggen dat je vindt dat ik voortaan maar weg moet blijven, dan kan je dat beter gewoon direct zeggen ipv helemaal filosofisch te worden. Hier moet ik veel te veel voor nadenken zo vroeg in de ochtend.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:16 schreef Strani het volgende:
@:Roger_Epiales heb jij er eigenlijk wel eens over nagedacht dat je maar op één plek aanwezig kan zijn maar op heel veel verschillende plekken tegelijk áfwezig kan zijn?
Met andere woorden, is afwezig zijn dan niet veel economischer, duurzamer en zodoende verstandiger?
Die Bill is helemaal aan het radicaliseren joh!quote:Op donderdag 28 december 2023 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Billie is gewoon een Rebel Rebel.quote:Op donderdag 28 december 2023 07:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die Bill is helemaal aan het radicaliseren joh!
Het duurt wel even voor je de Vaalserberg hebt gebulldozedquote:Op donderdag 28 december 2023 00:49 schreef Strani het volgende:
Maar Limburg kan je wat mij betreft gewoon met de grond gelijk blijven maken hoor
Dat was ook een stom nummerquote:Op donderdag 28 december 2023 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat ging over dat lied wat erin gestemd is naar aanleiding van het recente ongeluk waarbij twee HIlversummers zijn overleden. Ik zei iets van: "Ik begrijp dat de familie lijdt, maar waarom moet dit in de top 2000 staan? Wij hoeven toch niet mee te lijden?". In mijn hoofd klonk het grappig. Jij zou het wel grappig gevonden hebben, denk ik.
Oh nee dat wilde ik er helemaal niet mee aangeven hoorquote:Op donderdag 28 december 2023 04:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als dit een omslachtige manier is om te zeggen dat je vindt dat ik voortaan maar weg moet blijven, dan kan je dat beter gewoon direct zeggen ipv helemaal filosofisch te worden. Hier moet ik veel te veel voor nadenken zo vroeg in de ochtend.![]()
Maar goed, ik ga wel werken. Daar vinden ze mijn aanwezigheid iig wel economisch verantwoord en zo.
Daarom moeten we er ook zo snel mogelijk mee beginnenquote:Op donderdag 28 december 2023 10:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Het duurt wel even voor je de Vaalserberg hebt gebulldozed
En die hoop vervolgens bulldozenquote:Op donderdag 28 december 2023 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom moeten we er ook zo snel mogelijk mee beginnenSamen kunnen we als Nederland een hoop bereiken!
Preciesquote:
Mwah, het blijft Nederland hè. Dus dat is een mooie plek voor distributiecentra, datacenters, bedrijventerreinen, windmolenparken, intensieve veehouderij, Lelystad 2.0 en andere charmante landschapsvulling.quote:Op donderdag 28 december 2023 13:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies
En als heel Limburg dan mooi plat is en alle voormalige bewoners zijn gevlucht naar België of Duitsland dan kunnen we er voor de rest van Nederland een soort hele grote volkstuin van maken. Waar alle Nederlanders dan gewoon vrij kunnen recreëren
Goed dat je het zegt, dan moeten we Nedcar maar laten staanquote:Op donderdag 28 december 2023 14:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, het blijft Nederland hè. Dus dat is een mooie plek voor distributiecentra, datacenters, bedrijventerreinen, windmolenparken, intensieve veehouderij, Lelystad 2.0 en andere charmante landschapsvulling.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat fijn!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door AgnesGru op 28-12-2023 15:16:03 ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Kirkorovquote:Kort na alle ophef begonnen beroemdheden openlijk hun excuses aan te bieden. Zo smeekte de populaire popartiest Filipp Kirkorov het land om vergiffenis. "Er zijn momenten in je leven dat je de verkeerde deur binnenloopt. In deze moeilijke tijden kan en mag iemand met mijn statuur niet zo onverantwoordelijk zijn."
quote:Op donderdag 28 december 2023 15:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook geen pakketjes meer die ik ontvangen ga krijgen dit jaar.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:16 schreef Strani het volgende:
Met een paar dagen te gaan, de stand voor 2023:
1 4931 Redefine
2 4857 Luctor.et.Emergo
3 4337 Strani
Dus @:luctor.et.emergo als je nog heel erg je best doet kan je de jaarprijs nog pakken (pakketjesupdates tellen niet mee).
Zo laat nog?quote:Op donderdag 28 december 2023 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks weer eens sporten. Kijken of het nog lukt. Maar eerst een vergadering.
Om 20:15 eerst vergaderen en daarna sporten.quote:
Hm. Dan maar stoppen met posten. Dan kan Luctor mij nog voorbijquote:Op donderdag 28 december 2023 17:16 schreef Strani het volgende:
1 4931 Redefine
2 4857 Luctor.et.Emergo
3 4337 Strani
Dus @:luctor.et.emergo als je nog heel erg je best doet kan je de jaarprijs nog pakken (pakketjesupdates tellen niet mee).
quote:Op donderdag 28 december 2023 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook geen pakketjes meer die ik ontvangen ga krijgen dit jaar.
Nee hoor je hoeft het hem niet makklijk te maken.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm. Dan maar stoppen met posten. Dan kan Luctor mij nog voorbij
quote:Op donderdag 28 december 2023 17:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm. Dan maar stoppen met posten. Dan kan Luctor mij nog voorbij
quote:Op donderdag 28 december 2023 15:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]Ohh nou nog steeds heel fijn danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Winter is echt een prachtig nummer van Toriquote:Op donderdag 28 december 2023 17:54 schreef Redefine het volgende:
Ik heb een vermoeden dat ons winterseizoen het qua kwaliteit niet gaat winnen van deze van Toro Amos.
Toro Amos was de man die tegen de Straan aan het klagen was dat de bussen op tijd reden.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Winter is echt een prachtig nummer van Tori![]()
We zullen het maar op autocorrect houden dat je er Toro van hebt gemaakt, of je zat met je gedachten al bij Strani in Spanje
Reken niet op een snelle eindejaarslijst van mijn kant, ik ben de eerste 5 dagen van het nieuwe jaar niet beschikbaar.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:16 schreef Strani het volgende:
1 4931 Redefine
2 4857 Luctor.et.Emergo
3 4337 Strani
Dan op dag 6.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Reken niet op een snelle eindejaarslijst van mijn kant, ik ben de eerste 5 dagen van het nieuwe jaar niet beschikbaar.
Ik zal er geen minuut minder om slapenquote:Op donderdag 28 december 2023 18:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Reken niet op een snelle eindejaarslijst van mijn kant, ik ben de eerste 5 dagen van het nieuwe jaar niet beschikbaar.
Je kunt het ook zelf doenquote:
Ga je zo veel drinken?quote:Op donderdag 28 december 2023 18:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Story of your life.quote:
Straks is die blauw van de alcohol.quote:
Lijkt mij een goed aantal voor vandaagquote:
De indoor tennismogelijkheden worden wel steeds minder.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:22 schreef Arizona het volgende:
Ik ga helemaal op in de Wii tennis![]()
@:h_t nog geen schade, alleen een keer bijna New Mexico geraakt. Moet hij ook maar niet achter me gaan zitten
Het is hier geen Spanje, staat er dan. Lekker confronterend weerquote:Op donderdag 28 december 2023 19:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De indoor tennismogelijkheden worden wel steeds minder.
Leukquote:Op donderdag 28 december 2023 19:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zit weer eens op Terschelling.
Ik had destijds een Wii en een kleine studentenkamer. Paar controllers extra lenen en op een paar vierkante meter Wii Tennis spelen. Ik heb wel wat mensen tegen hun schouder geslagenquote:Op donderdag 28 december 2023 19:22 schreef Arizona het volgende:
Ik ga helemaal op in de Wii tennis![]()
@:h_t nog geen schade, alleen een keer bijna New Mexico geraakt. Moet hij ook maar niet achter me gaan zitten
Veel plezier!quote:Op donderdag 28 december 2023 19:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zit weer eens op Terschelling.
Mwah, gemis, gemis...quote:Op donderdag 28 december 2023 20:38 schreef ijs_beer het volgende:
Ik kan wel over pakketjes posten als dat anders een gemis vormt?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd!quote:Op donderdag 28 december 2023 20:38 schreef ijs_beer het volgende:
Wat leuk!quote:Op donderdag 28 december 2023 20:42 schreef NailQueen het volgende:
Mijn ouders zijn trouwens weer beter. Ze zijn vanmiddag weer eventjes op bezoek gekomen
Nou, het pakket is er altijd nog niet! En ik had het al wel verwacht, jemig!quote:Op donderdag 28 december 2023 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd!
Mag alleen als je zegt wát je besteld hebt.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:38 schreef ijs_beer het volgende:
Sneakers!quote:Op donderdag 28 december 2023 20:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mag alleen als je zegt wát je besteld hebt.
Leuk! Ik geef alvast een voorzetje! Morgen staat er een bezorging gepland tussen 08:00-22:00 als tijdvak.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:38 schreef ijs_beer het volgende:
Ergens in een druk postsorteercentrum werd een klein pakketje genaamd Pippin nerveus. Pippin had gehoord dat hij morgen tussen 8:00 en 22:00 uur bezorgd zou worden, maar hij wist niet waar zijn bestemming zou zijn. Het idee dat hij op het punt stond om de wereld buiten het vertrouwde sorteercentrum te verkennen, vervulde hem met angstige nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Leuk! Ik geef alvast een voorzetje! Morgen staat er een bezorging gepland tussen 08:00-22:00 als tijdvak.
En ik was nog wel zo van je onder de indrukquote:Op donderdag 28 december 2023 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door Chat GPT
Wacht, dit klinkt helemaal niet aardig. Even opnieuw:quote:Op donderdag 28 december 2023 21:35 schreef H_T het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo van je onder de indruk
Hier is wel wat afgestoken, maar het gemiddelde zit denk ik nog onder 1 per uurquote:Op donderdag 28 december 2023 21:50 schreef Yesse het volgende:
Note to self: teveel chips terwijl je dieet al dagen bestaat uit (overgebleven) gourmet-borrel-voedsel en verkouden bent is niet slim.
Hier is het duidelijk hoorbaar dat je vanaf vandaag vuurwerk kunt kopen. Hoe is het met de avond rust op andere plekken in Nederland?
Sterktequote:Op donderdag 28 december 2023 21:50 schreef Yesse het volgende:
Note to self: teveel chips terwijl je dieet al dagen bestaat uit (overgebleven) gourmet-borrel-voedsel en verkouden bent is niet slim.
Hier is het duidelijk hoorbaar dat je vanaf vandaag vuurwerk kunt kopen. Hoe is het met de avond rust op andere plekken in Nederland?
We waren hem al kwijtquote:Op donderdag 28 december 2023 21:21 schreef H_T het volgende:
Iemand in het dartpubliek hield een bordje omhoog met daarop Luctor et emergo
Hier wordt er heel wat geld door heen geknald. En de afgelopen weken ook. Mijn woonplaats zit dan ook niet ver van Duitsland afquote:Op donderdag 28 december 2023 21:50 schreef Yesse het volgende:
Beide heel leukquote:Op donderdag 28 december 2023 22:07 schreef Arizona het volgende:
Qua pakketjes: ik heb nog meer Lego besteld. Wordt als alles goed gaat zaterdag bij het pakketpunt bezorgd.
Santa’s visit. Die gaat uit de collectie maar wil ik volgend jaar wel graag in mijn dorpje![]()
Komend najaar wil ik dan nog de alpine hut, die was dit jaar nieuw dus blijft nog wel even te koop.
Ik bouw nu overigens aan de Rustgevende tuin, die is ZO mooi
Ik zit zo ongeveer zo ver mogelijk van Duitsland af maar de afgelopen weken was er ook al veel te horen maar nu zeker 5-6 keer per uur hoor je wel wat. Voordeel: wat er nu bij is gekomen is legaal dus relatief beter te doen dan de bommen van de afgelopen weken. Al zijn de laatste tijd hier ook letterlijke bommen afgegaanquote:Op donderdag 28 december 2023 22:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier wordt er heel wat geld door heen geknald. En de afgelopen weken ook. Mijn woonplaats zit dan ook niet ver van Duitsland af
Volgend jaar zelfde bouwen! Ik heb hem ook besteld, samen met een pre-order van de retro cameraquote:Op donderdag 28 december 2023 22:07 schreef Arizona het volgende:
Qua pakketjes: ik heb nog meer Lego besteld. Wordt als alles goed gaat zaterdag bij het pakketpunt bezorgd.
Santa’s visit. Die gaat uit de collectie maar wil ik volgend jaar wel graag in mijn dorpje![]()
Komend najaar wil ik dan nog de alpine hut, die was dit jaar nieuw dus blijft nog wel even te koop.
+1000 zo irritant. Vaak ook totaal ongerelateerde meuk..quote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef Em31 het volgende:
Echt vreselijk irritant dat als je tegenwoordig iets opzoekt, je bovenaan vooral van die Temu troep ziet in plaats van alle andere opties.
Hé hallo m'n tante is aan de temu overleden hoorquote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef Em31 het volgende:
Echt vreselijk irritant dat als je tegenwoordig iets opzoekt, je bovenaan vooral van die Temu troep ziet in plaats van alle andere opties.
Ja hoe krijgen ze het in godsnaam voor elkaar om dat deel van Google totaal over te nemen.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
+1000 zo irritant. Vaak ook totaal ongerelateerde meuk..
Oh wacht dat deel is ook gesponsord, ik dacht dat die dingen bovenaan nog wel automatisch gewoon random ofzo waren.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hoe krijgen ze het in godsnaam voor elkaar om dat deel van Google totaal over te nemen.
Een kijk mij eens pochen dat je naar Madrid moet postquote:Op donderdag 28 december 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
Ik mag komend jaar weer eens naar Madrid voor een nieuw paspoort. En daar mag ik fijn bijna 150 Euro voor neertellen. Reis niet inbegrepen
Ja maar waarom staat Google ze toe om zooooveel over te nemen. Heel irritant ook is dat je bij shopping niet kan kiezen om winkels UIT te zetten ipv aan. Dan zou ik de Ali’s en de Temu’s er gewoon uitfilteren.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh wacht dat deel is ook gesponsord, ik dacht dat die dingen bovenaan nog wel automatisch gewoon random ofzo waren.
Ja dat ja.. en inderdaad ook dingen van Temu die dan niets te maken hebben met wat je opzoekt. Waardeloos.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar waarom staat Google ze toe om zooooveel over te nemen. Heel irritant ook is dat je bij shopping niet kan kiezen om winkels UIT te zetten ipv aan. Dan zou ik de Ali’s en de Temu’s er gewoon uitfilteren.
Zit je wel weer dichter bij Belgiëquote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zit zo ongeveer zo ver mogelijk van Duitsland af maar de afgelopen weken was er ook al veel te horen maar nu zeker 5-6 keer per uur hoor je wel wat. Voordeel: wat er nu bij is gekomen is legaal dus relatief beter te doen dan de bommen van de afgelopen weken. Al zijn de laatste tijd hier ook letterlijke bommen afgegaan(Vlaardingse “loodgieter”)
Maakt het indruk?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een kijk mij eens pochen dat naar Madrid moet post
Absoluutquote:
Google wordt irritanter de laatste tijd. Het is ook steeds moeilijker een exacte zoekopdracht te geven. Tik je 4 woorden in, negeert ie er lekker 2. Daarvoor tik ik ze niet allemaal in he, hangjasquote:Op donderdag 28 december 2023 22:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar waarom staat Google ze toe om zooooveel over te nemen. Heel irritant ook is dat je bij shopping niet kan kiezen om winkels UIT te zetten ipv aan. Dan zou ik de Ali’s en de Temu’s er gewoon uitfilteren.
De rustgevende tuin heb ik ook staan, daar ga ik binnenkort aan beginnen.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:07 schreef Arizona het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2023 21:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ergens in een druk postsorteercentrum werd een klein pakketje genaamd Pippin nerveus. Pippin had gehoord dat hij morgen tussen 8:00 en 22:00 uur bezorgd zou worden, maar hij wist niet waar zijn bestemming zou zijn. Het idee dat hij op het punt stond om de wereld buiten het vertrouwde sorteercentrum te verkennen, vervulde hem met angstige nieuwsgierigheid.
Pippin was een bescheiden rechthoekig pakketje, ingepakt in bruin papier en zorgvuldig verzegeld met tape. Hij stond op een plank tussen andere pakketjes, allemaal met hun eigen bestemmingen en verhalen. Sommige waren opgewonden over hun avontuur, maar Pippin kon zijn zenuwen niet onderdrukken.
"Hé Pippin, maak je geen zorgen! Bezorgingen zijn geweldig! Je gaat vast naar een fantastische plek," probeerde een vrolijk pakketje genaamd Bella hem gerust te stellen.
Pippin knikte onzeker, maar zijn zorgen bleven knagen. Wat als hij verkeerd werd bezorgd? Wat als hij beschadigd raakte? Wat als hij verdwaalde en nooit op de juiste plek aankwam?
De volgende ochtend begon de bedrijvigheid in het sorteercentrum. Pippin werd voorzichtig opgepakt en op een transportband geplaatst. Terwijl hij door de gangen bewoog, voelde hij de lichte trillingen en hoorde hij het gezoem van machines om hem heen. Zijn hart klopte sneller naarmate hij dichter bij het onbekende kwam.
De reis in de bezorgwagen was hobbelig, en Pippin probeerde zich vast te klampen aan de geruststellende woorden van Bella. "Alles komt goed, Pippin! Bezorgingen zijn spannend, weet je."
Na uren van anticipatie en nervositeit werd Pippin voor een huis afgeleverd. Het was een vredige buurt met groene tuinen en vriendelijke buren. Het moment van de waarheid was aangebroken.
Een vriendelijke bezorger tilde Pippin op en overhandigde hem aan een vrolijke vrouw aan de deur. "Eindelijk! Mijn langverwachte pakketje," glimlachte ze.
Pippin voelde de opluchting door zijn kartonnen muren stromen. Hij was aangekomen op zijn bestemming, en het bleek een warm en gastvrij huis te zijn. De vrouw opende het pakketje met zorg en haalde een prachtige vaas tevoorschijn.
"Bedankt, Pippin! Deze vaas is precies wat ik zocht," zei de vrouw terwijl ze Pippin bedankte alsof hij een oude vriend was.
Pippin besefte dat zijn angst voor het onbekende ongegrond was geweest. Zijn reis had hem naar een gelukkige plek gebracht, en hij voelde zich vervuld door de vreugde van zijn bestemming.
En zo eindigde het verhaal van Pippin, het kleine pakketje dat aanvankelijk bang was voor het onbekende, maar uiteindelijk ontdekte dat avonturen soms de mooiste verrassingen met zich meebrengen.
Ga je daar ook al naartoequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketjesupdate:
Pakje is nu in Los Angeles.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een ander pakketje is trouwens wel vandaag bij afhaalpunt bezorgd. Dat morgen even ophalen na de sportschool.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje van PostNL is ontvangen. De verpakking had makkelijker veel kleiner gekund, zodat het door de brievenbus had gekunnen.Het product kan makkelijk vier keer in de doos waarin het werd verstuurd.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag wordt er een pakketje bij mij bezorgdquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:04 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zou vandaag een pakket krijgen, komt het ineens morgenquote:Op donderdag 30 november 2023 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Pakketleed. Pakketje uit Canada is gisteren bezorgd, maar ik had niet het adres mogen gebruiken van het PostNL punt. Die hebben teruggestuurd naar PostNL inklaringen. Dus ik sta al een half uur in de wacht met de PostNL klantenservicequote:Op woensdag 6 december 2023 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn pakket met wol zou vandaag bezorgd worden, maar is verplaatst naar morgen.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:54 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn Greetz pakket is nog steeds niet bij de ontvanger. Volgens de t&t code zou ie gisterenavond al bezorgd moeten zijnquote:Op woensdag 27 december 2023 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn pakketje zou vandaag afgeleverd worden. Toen ik vanmorgenvroeg keek stond er alleen nog maar vandaag en dat de tijd later zou komen. Kijk ik zojuist of er al een tijd bekend is, staat er dat ie al bezorgd is.
Hier al vanaf oktober geen avondrust meerquote:Op donderdag 28 december 2023 21:50 schreef Yesse het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:46 schreef Strani het volgende:
Lieve mensen. Nu 2023 bijna ten einde is heb ik een absolute top 10 samengesteld van de beste en meest typerende posts voor de ESF-SC reeks dit jaar, en daarbij natuurlijk gelet op dat wat ons het meest verbindt![]()
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!Matig, ik heb dit jaar ook meerdere keren over pakketjes geklaagd. Favoritisme ten top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ik moest keiharde keuzes maken Cyanquote:Op donderdag 28 december 2023 22:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Matig, ik heb dit jaar ook meerdere keren over pakketjes geklaagd. Favoritisme ten top!
Ik zal het meenemen met de eindejaarslijst.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moest keiharde keuzes maken CyanEr waren honderden kandidaten!
Lieve mensen. Nu 2023 bijna ten einde is heb ik een absolute top 10 samengesteld van de beste en meest typerende posts voor de ESF-SC reeks dit jaar, en daarbij natuurlijk gelet op dat wat ons het meest verbindt![]()
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!Ik vind het erg dubbel. Het is fijn voor de rest, maar het laat mij ook zien hoe pakketjesloos mijn leven is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!Ik word hier helemaal stil van. Pinkt een traantje weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dát is nog eens pakketjesleedquote:Op donderdag 28 december 2023 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het erg dubbel. Het is fijn voor de rest, maar het laat mij ook zien hoe pakketjesloos mijn leven is.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik zal bekennen dat je wel degelijk op de shortlist stond maar de post van Luctor gisteren heeft je van de lijst weten te krijgenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zal het meenemen met de eindejaarslijst.
Ik wil je best een keer een pakketje sturen met iets wat je waarschijnlijk niet nodig hebtquote:Op donderdag 28 december 2023 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het erg dubbel. Het is fijn voor de rest, maar het laat mij ook zien hoe pakketjesloos mijn leven is.
Serious Request '24: Pakketjes voor Billyquote:Op donderdag 28 december 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil je best een keer een pakketje sturen met iets wat je waarschijnlijk niet nodig hebt
Haquote:Op donderdag 28 december 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil je best een keer een pakketje sturen met iets wat je waarschijnlijk niet nodig hebt
Wacht even, dit gaat de verkeerde kant opquote:Op donderdag 28 december 2023 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ha
Nee, het is al goed dat veel toffe mensen die top-10 lijst niet gehaald hebben, waaronder Cyan!
En het doet me beseffen dat het belangrijk is om elk pakketje, hoe klein dan ook, hier in dit topic te melden, zodat ik volgend jaar meer kans maak op een top 10 plek.
Worthless without pictures.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:07 schreef Arizona het volgende:
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!Ik sta wel vaak in de top 10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik ben intussen alweer thuis van sporten.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:58 schreef Strani het volgende:
Misschien maak ik volgend jaar wel een top 10 van 'weer thuis'-meldingen. Het moet wel spannend blijven.
Ja dat was eigenlijk wel een hele grote verrassing.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik sta wel vaak in de top 10.![]()
Ga ik zeker doen!quote:Op donderdag 28 december 2023 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben intussen alweer thuis van sporten.
Laat ook weten wanneer jij weer terug uit Madrid bent.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!Wat leuk dat je dit door het jaar heen hebt bijgehouden. Erg leuk om terug te blikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En meldt ook even wanneer je naar Madrid gaat. Zodat we het in de gaten kunnen houden.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen!
Maar je hoeft pas vanaf 1 januari te pieken hè.
Ja en het wás me een werk. M'n Excel crashte zelfs nog een paar keer tijdens het samenstellen!quote:Op donderdag 28 december 2023 23:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit door het jaar heen hebt bijgehouden. Erg leuk om terug te blikken.![]()
Ik denk dat ik dan ook even wekelijks een update geef over of ik die week wel of niet naar Madrid ga. In de meeste weken zal dat niet het geval zijn maar alsnog leuk om te weten denk ikquote:Op donderdag 28 december 2023 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En meldt ook even wanneer je naar Madrid gaat. Zodat we het in de gaten kunnen houden.
Billy weet wel telkens de regio's te vinden waar geen SC'ers vandaan komen. Geloof ik?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
KUT WEST-FRIESLAND
KUT WEST-FRIESLAND
KUT WEST-FRIESLAND
KUT WEST-FRIESLAND
KUT WEST-FRIESLAND
KUT WEST-FRIESLAND
KUT WEST-FRIESLAND
KUT WEST-FRIESLAND
KUT WEST-FRIESLAND
KUT WEST-FRIESLAND
KUT WEST-FRIESLAND
KUT WEST-FRIESLAND
KUT WEST-FRIESLAND
KUT WEST-FRIESLAND
Ik wil geen vijanden maken, Strani!quote:Op donderdag 28 december 2023 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Billy weet wel telkens de regio's te vinden waar geen SC'ers vandaan komen. Geloof ik?
Hoe was het darten?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben intussen alweer thuis van sporten.
Laat ook weten wanneer jij weer terug uit Madrid bent.
Weet je wel hoe zwaar darten isquote:
Jij was daar ook bij? Luctor zat in het publiek jou aan te moedigenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wel hoe zwaar darten is
Ik krijg tijdens het warmgooien altijd pijn in de schouder en daar moet ik dan eerst doorheen. En als wedstrijden/wedstrijdavonden te lang duren krijg je ook rugpijn vanwege de toch wat onnatuurlijk positie bij elke worp.
quote:Op donderdag 28 december 2023 21:21 schreef H_T het volgende:
Iemand in het dartpubliek hield een bordje omhoog met daarop Luctor et emergo
Zat 'ie dan niet zichzelf aan te moedigen?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij was daar ook bij? Luctor zat in het publiek jou aan te moedigen
[..]
Dan is er in elk geval iemand die het doet!quote:Op donderdag 28 december 2023 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Zat 'ie dan niet zichzelf aan te moedigen?
Schade?!quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:00 schreef Strani het volgende:
Ondertussen heeft @:hamlapjes het Top 2000-topic zo ver gekregen om het over pretparkattracties te hebben.
Hoeveel schade moet die jongen nog aanrichten voor er iets aan gedaan wordt
De kleur wordt omschreven op de website als: cathay spice/lizard/buttercup.quote:
* H_T gaat meteen kijkenquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:00 schreef Strani het volgende:
Ondertussen heeft @:hamlapjes het Top 2000-topic zo ver gekregen om het over pretparkattracties te hebben.
Hoeveel schade moet die jongen nog aanrichten voor er iets aan gedaan wordt
Ja, wat is dit Temu opeens? Het nieuwe Aliexpress of Shein?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!Baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Zoveel posts waren het nou ook weer niet en Hamlapjes heeft gelijkquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat het om Hamlapjes' Condor ging.
Je leert daar onze mensen nog eens beter kennen. Billie heeft een streak van 2398 dagen op DuoLingoquote:
Gelukkig had jij andere parels:quote:Op donderdag 28 december 2023 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:12 schreef BillDauterive het volgende:
Sinds ik de aflevering van Bojack Horseman over Churros gezien heb, heb ik nog minder met churros.
Wie stemt er nou op 'Godenvoer'? Serieus?Ik kan 100 dingen bedenken die lekkerder zijn dan churros en die ik absoluut niet als godenvoer zou beschouwen.
quote:Op donderdag 13 april 2023 17:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
OwNee, ik ben alleen bij het rellen op het forum. In het echt ben ik daar veel te verlegen voor, Momo
quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:13 schreef BillDauterive het volgende:
Wat is het fijn dat het weer wat langer licht is, hè!quote:quote:Op zondag 24 september 2023 00:05 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind dat kapsel leuker dan het liedje.
Ik vind dat kapsel ook niet leuk.
Is Luctor stiekem niet gewoon een kloon van jou?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Zat 'ie dan niet zichzelf aan te moedigen?
Dat is ook netjes!quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je leert daar onze mensen nog eens beter kennen. Billie heeft een streak van 2398 dagen op DuoLingo
(Ik heb pas net de 365 dagen aangetikt)
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gelukkig had jij andere parels:Ik moet hardop lachen om de laatste quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Da's veelquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je leert daar onze mensen nog eens beter kennen. Billie heeft een streak van 2398 dagen op DuoLingo
(Ik heb pas net de 365 dagen aangetikt)
Iemand die ik ken had daar besteld en zei dat het nog erger was dan AliExpress wat betreft de kwaliteit.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, wat is dit Temu opeens? Het nieuwe Aliexpress of Shein?
Ik ben net weer verder gegaan in Noors, nadat ik Duits helemaal afgemaakt heb. Je merkt wel dat het volgen van de Noorse, Deense en Zweedse nationale voorrondes een stuk makkelijker isquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's veelBill, welke taal leer je? En wil dat wat vlotten?
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben net weer verder gegaan in Noors, nadat ik Duits helemaal afgemaakt heb. Je merkt wel dat het volgen van de Noorse, Deense en Zweedse nationale voorrondes een stuk makkelijker isHet vlot niet echt, maar dat hoeft ook niet.
Ben jij ook actief op duolingo?
He bah.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iemand die ik ken had daar besteld en zei dat het nog erger was dan AliExpress wat betreft de kwaliteit.
Dat vind ik ook wel een goed ideequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:39 schreef Em31 het volgende:
[..]Duolingo zou de mensen die dat voor elkaar krijgen eigenlijk moeten belonen met iets.
Nee, nooit geweest ookquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben net weer verder gegaan in Noors, nadat ik Duits helemaal afgemaakt heb. Je merkt wel dat het volgen van de Noorse, Deense en Zweedse nationale voorrondes een stuk makkelijker isHet vlot niet echt, maar dat hoeft ook niet.
Ben jij ook actief op duolingo?
Je maakt het er niet beter op hè.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal bekennen dat je wel degelijk op de shortlist stond maar de post van Luctor gisteren heeft je van de lijst weten te krijgen
Die polaroid camera? Gaaf is die!quote:Op donderdag 28 december 2023 22:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgend jaar zelfde bouwen! Ik heb hem ook besteld, samen met een pre-order van de retro cameraVoor mij m’n eerste in de kerst lijn. Hoeveel kerst Lego heb je al?
Er komen steeds meer bloemen en planten bij! Deze had ik nog niet gezien, mooiquote:Op donderdag 28 december 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Beide heel leuken toen ik die laatste opzocht zag ik dat deze binnenkort komt
[ afbeelding ]
Ook heel leuk
Maar die rustgevende tuin is wel echt wow
Dat is het begin van het eindequote:Op vrijdag 29 december 2023 08:50 schreef Arizona het volgende:
Wat betreft Temu, ik heb daar toevallig laatst voor het eerst wat besteld. Sorry jongens![]()
Foosball winner, bazenspelletje![]()
Voor de 7 euro die het kostte is de kwaliteit dikke prima.
Misschien is de boel dan nog net te redden.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We kunnen haar nog net cancellen dit jaar.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We kunnen haar nog net cancellen dit jaar.
Ik zeg kunnen hè, niet dat we het ook daadwerkelijk gaan doen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:14 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Sjokt met gebogen hoofd de SC uit.
Als je nou alle Temu spullen en reclames buiten de SC weggooit dan zijn we gered en kun je weer terugkomen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:14 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Sjokt met gebogen hoofd de SC uit.
Jij ook alvast de beste wensen voor 2024.quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:37 schreef murp het volgende:
Hoi allemaal en alvast de beste wensen voor 2024!
Murpquote:
Jij ook natuurlijkquote:Op vrijdag 29 december 2023 11:37 schreef murp het volgende:
Jij ook de beste wensen vast Murpquote:Op vrijdag 29 december 2023 11:37 schreef murp het volgende:
Ja dat gaat dus niet, de macht van Temu is te grootquote:Op vrijdag 29 december 2023 11:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je nou alle Temu spullen en reclames buiten de SC weggooit dan zijn we gered en kun je weer terugkomen.
Oei nu zit ik in een lastig pakket.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is Luctor stiekem niet gewoon een kloon van jou?
Toch hoor ik soms nog steeds wel Duits om me heen dus het is Billy niet helemaal gelukt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:39 schreef Em31 het volgende:
[..]Duolingo zou de mensen die dat voor elkaar krijgen eigenlijk moeten belonen met iets.
quote:
Jij ook Murp!quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:37 schreef murp het volgende:
In het drukke sorteercentrum was er één pakketje dat anders was dan de rest. Het heette Strani, en het leek wel alsof het de kunst van lastig zijn had geperfectioneerd. Het bruine papier was rommelig vastgetapet, alsof Strani zichzelf opstandig had ingepakt. Het pakketje weigerde in de rij te blijven en rolde eigenwijs van de transportband af, waardoor het een wirwar van chaos veroorzaakte.quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei nu zit ik in een lastig pakket.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In het drukke sorteercentrum was er één pakketje dat anders was dan de rest. Het heette Strani, en het leek wel alsof het de kunst van lastig zijn had geperfectioneerd. Het bruine papier was rommelig vastgetapet, alsof Strani zichzelf opstandig had ingepakt. Het pakketje weigerde in de rij te blijven en rolde eigenwijs van de transportband af, waardoor het een wirwar van chaos veroorzaakte.
Niemand in het sorteercentrum begreep waarom Strani zo onhandelbaar was. Andere pakketjes zuchtten geërgerd terwijl ze probeerden de orde te herstellen. Strani leek echter vastberaden om de regels te trotseren.
Toen de bezorger eindelijk Strani voor een huis afleverde, was de ontvanger verbaasd door de eigenzinnigheid van het pakketje. Ze opende het voorzichtig en ontdekte dat Strani eigenlijk een schattig cadeautje bevatte - een pluizig knuffeldier dat vrolijk naar haar staarde.
Soms, zo leerde het sorteercentrum, waren de lastigste pakketjes gewoon onconventioneel en hadden ze verrassingen in petto. Strani bewees dat zelfs de meest eigenwijze pakketjes een glimlach konden bezorgen.
Hm. Dan zullen we eerst moeten bespreken of je dan wel kunt blijven. We laten het meenemen bij het bespreken van de grondwet door de PVV, NSC, VVD en BBB. Ergens in het voorjaar zal de uitslag dan wel volgen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus niet, de macht van Temu is te groot![]()
Wat Poetin is van Rusland, is Temu van Google
Nou nee. Niet voor een liedje wat ik zelf drie keer niks vindquote:Op vrijdag 29 december 2023 12:49 schreef NailQueen het volgende:
Birds van Anouk nu in de top 2000. ESF on tour laat je horen!
Ik was foto’s aan het maken van een heel schattig eekhoorntje in de tuinquote:Op vrijdag 29 december 2023 12:49 schreef NailQueen het volgende:
Squirrels falling down the rooftopsquote:Op vrijdag 29 december 2023 12:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was foto’s aan het maken van een heel schattig eekhoorntje in de tuin
En je bent ook nog te laat met je inzending voor de pakketjes terugblik van @Straniquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:04 schreef AgnesGru het volgende:
Vanochtend update wanneer het pakketje wordt bezorgd. Juist rond die tijd zijn we niet thuis. Kon geen nieuwe afspraak maken, dat ik had gisterenavond moeten doen (ja, toen ie gepland stond tussen 08:00-22:00u)
Diep van binnen ben je een pluizig knuffeldier?quote:
Nog steeds geen fan van dat nummer.quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:49 schreef NailQueen het volgende:
Met een Duracell batterij. Dus hij kan lang doorgaan.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Diep van binnen ben je een pluizig knuffeldier?
Welk bier tapt die?quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn pakketdoos is helemaal in getapt
Nou ja! Ook geen oliepoes te krijgen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:05 schreef Em31 het volgende:
Ik wilde oliebollen met room halen maar ze waren om 12 uur al OP! #woest #schandalig
Ook niet! Ze hadden ook nog maar een paar gewone. Vond dat een beetje vreemd voor een bakker eigenlijkquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja! Ook geen oliepoes te krijgen?
Bestellen helpt wel, maar dat zou ik niet snel doen als ik er maar een stuk of 4 wil hebben. Bij grotere hoeveelheden is het een stuk meer de moeitequote:Op vrijdag 29 december 2023 15:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook niet! Ze hadden ook nog maar een paar gewone. Vond dat een beetje vreemd voor een bakker eigenlijkmaar misschien is het m’n eigen fout dat ik niet van te voren besteld heb daar.
Niet eens zo héél diep hoorquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Diep van binnen ben je een pluizig knuffeldier?
En maar één bakker in het dorp?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:05 schreef Em31 het volgende:
Ik wilde oliebollen met room halen maar ze waren om 12 uur al OP! #woest #schandalig
Hoezo pakketjesterugblik? Dit was gewoon een dwarsdoorsnede van de SC hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
En je bent ook nog te laat met je inzending voor de pakketjes terugblik van @:Strani
Waarom op 29 december? Is dat een soort generale repetitie?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:31 schreef Strani het volgende:
Ik ga zo naar de stad om met een man of 40 daar een nepnieuwjaar te vieren, inclusief aftelmoment (alleen doen wij het dan om 21 uur al). Ben benieuwd!
Oké dat vindt de rest van het dorp dus blijkbaar ookquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee maar ik wilde ze van deze bakker omdat die heel erg lekker zijn.
Zo zou je het kunnen zien! Het is geen traditie of zo hoor, maar iemand had dit plan opgevat. Ook omdat meer mensen zondag al andere sociale verplichtingen hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom op 29 december? Is dat een soort generale repetitie?
Nee ik heb wel gewonequote:Op vrijdag 29 december 2023 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat vindt de rest van het dorp dus blijkbaar ook
En nu? Zelf maken?
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ik heb wel gewoneoverleef het wel een jaar zonder, al wordt dat wel erg zwaar.
Ik stik nog liever in m’n oliebol!quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je emotionele steun nodig hebt weet je me te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al! Die mag gewoon tot 1 januari blijven staan hoor.quote:
Neuh, het is mooi geweestquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu al! Die mag gewoon tot 1 januari blijven staan hoor.
Mag zelfs tot 6 januariquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu al! Die mag gewoon tot 1 januari blijven staan hoor.
Dit was gewoon een eindejaarslijstjequote:Op vrijdag 29 december 2023 15:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo pakketjesterugblik? Dit was gewoon een dwarsdoorsnede van de SC hoor.
Om 21.00 al? Is iedereen daar net zo oud als jij dat het niet om middernacht is?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:31 schreef Strani het volgende:
Ik ga zo naar de stad om met een man of 40 daar een nepnieuwjaar te vieren, inclusief aftelmoment (alleen doen wij het dan om 21 uur al). Ben benieuwd!
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik stik nog liever in m’n oliebol!Dat lijkt mij inderdaad minder erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Daarna ook nog welquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik stik nog liever in m’n oliebol!Ook grapjes kunnen pijn doen EmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je wel op tijd naar bed. Klinkt ideaal.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:31 schreef Strani het volgende:
Jij ligt altijd rond 22 uur op bed. Hoe ga jij het volhouden op oudjaarsavond?quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je wel op tijd naar bed. Klinkt ideaal.
Ik had afgelopen woensdag een generale repetitie. Toen was ik nog Magic aan het spelen en ging ik pas om 1 uur naar bed.quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij ligt altijd rond 22 uur op bed. Hoe ga jij het volhouden op oudjaarsavond?
Of als die een paar jaar ouder is. Dan zit die al om zes uur te knikkebollen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij ligt altijd rond 22 uur op bed. Hoe ga jij het volhouden op oudjaarsavond?
Dat heb ik nu soms ook al.quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of als die een paar jaar ouder is. Dan zit die al om zes uur te knikkebollen.
Gewoon een beetje meer toenadering zoeken, ik ben echt de kwaadste niet hoor!quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zal in 2024 een beetje minderen, maar ik kan niets beloven.
Wie wel?quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon een beetje meer toenadering zoeken, ik ben echt de kwaadste niet hoor!
Oja, die zit inderdaad wel ongeveer op hetzelfde niveau als Straniquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |