Dat zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:59 schreef Redefine het volgende:
Je moet hopen dat de Belgen breken, dan kan het hard gaan.
En net op tijd klaar zodat wij er in het bejaardentehuis van kunnen genietenquote:
Moest je dit trauma weer openrijgenquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kan me nog wel een avond herinneren. Ajax, Lyon, Zagreb en een knipoog Kroaat. Ik laat de tv maar uit, geen zin in een nieuw trauma.
Hopelijk zijn we dan nog fit genoeg om de knopjes van de controller in te kunnen drukken.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
En net op tijd klaar zodat wij er in het bejaardentehuis van kunnen genieten![]()
Tevens respect voor de TT.
Oh dat denk ik niet maar dat gaat mijn charmante personal assistant voor me doenquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk zijn we dan nog fit genoeg om de knopjes van de controller in te kunnen drukken.
Enige wat ze moet doen is scoren. Wat moet je daar over uitleggen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:06 schreef GeorgeM het volgende:
Hoe lang kun je Miedema instructies geven
SORRYquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moest je dit trauma weer openrijgen
Pas als ze scoren geloof ik er iets van.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:10 schreef Redefine het volgende:
De Schotten zijn nu overigens wel steeds aan het aanvallen. En ook echt aan het aanvallen. Maar verwacht dat ze er nog wel wat doorlaten als Nederland scoort.
Zo kennen we haar.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:13 schreef Redefine het volgende:
Martens speelt weer eens ouderwets dramatisch.
Scheelde heel weinig net.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas als ze scoren geloof ik er iets van.
Dat sloeg echt nergens op, zo nonchalantquote:
Hopen op 5 minuten voor tijdrekken dan straks.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:30 schreef Redefine het volgende:
Dat tijdrekken van die Belgische keepster
Ook goed, minder opzichtig zo.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:30 schreef Redefine het volgende:
Dat tijdrekken van die Belgische keepster
De Belgische keepster doet dan nu. Mag dat ook?quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
Onze keeper moet een stevige maar tijdelijke blessure faken zodat we na 90 minuten flink achterlopen op de Engelsen.
Het komt niet slecht uit dat ze het allemaal weer verkeerd begrepen heeft.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Belgische keepster doet dan nu. Mag dat ook?
Die keepster deed het heel zwak, verdediging liet Bronze gewoon lopen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:39 schreef Redefine het volgende:
Wie dit van te voren had bedacht was als fantast weggezet
quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even wachten tot de wedstrijd in Schotland is afgelopen en dan laat België Nederland nog scoren.
Bye Sarinaquote:
Fantast gespot.quote:
Sorry. Ik liet me even gaan. Dat zal niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo hallo doe even rustig joh, hongersnood is niet opgelost of zo.
Slapen is voor watjes.quote:
Fijn dank je.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sorry. Ik liet me even gaan. Dat zal niet meer gebeuren.
Hij deed anders wel erg goed zijn best.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Met Andries Jonker aan het roer, zijn alle complotten vissenvoer
Viel mij nog mee dat ze die laatste Engelse goal uit de lucht vonden zien vallen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:43 schreef Strani het volgende:
BBC staat op hier, nu al zin in de samenvatting van Nederland. Als ze die laten zien dan.
Allemaal onderdeel van HET PLAN!quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij deed anders wel erg goed zijn best.
Boris neem je rotzooi vaccins mee.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:44 schreef Momo het volgende:
Straks willen ze weer Leiden binnenvallen
Taalkundig interessant. Dit geeft aan dat je wel eens eerder chocolademelk hebt gehad, misschien wel heel recent, maar dat dit de eerste keer is dat je het wéér hebt. Dus ik concludeer dat dit je tweede chocolademelk ooit is?quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb voor het eerst weer warme chocolademelk
quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Taalkundig interessant. Dit geeft aan dat je wel eens eerder chocolademelk hebt gehad, misschien wel heel recent, maar dat dit de eerste keer is dat je het wéér hebt. Dus ik concludeer dat dit je tweede chocolademelk ooit is?
Tenzij we het indelen in periodes van bijvoorbeeld een jaar. Dat het in vorige jaren wel vaker voor kwam dat je chocolademelk had, maar dat dit jaar de eerste keer is dat je het wéér hebt, nadat het eerder dit jaar al eens voorkwam.
Van Nederland hebben ze niks laten zien. Wel van Wales - Duitsland en Noord-Ierland en Ierland in de B-divisie.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:59 schreef Strani het volgende:
@:redefine had de BBC meteen na hun eigen wedstrijd nog een samenvatting van Nederland? Want verder niet meer in elk geval.
Ja precies, dat had ik ook gezien. Typischquote:Op dinsdag 5 december 2023 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Nederland hebben ze niks laten zien. Wel van Wales - Duitsland en Noord-Ierland en Ierland in de B-divisie.
Kan zijn dat ze de rechten niet hebben. Maar ik vermoed een klassieke BBC actie. Alleen de Britten zijn belangrijk.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, dat had ik ook gezien. Typisch
Ja dat denk ik ook hoor, zo duur kunnen de rechten ook niet zijn. Gewoon klassiek "England loses to some other team".quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze de rechten niet hebben. Maar ik vermoed een klassieke BBC actie. Alleen de Britten zijn belangrijk.
Mwah ja zoiets. Kan wel. Hoe dan ook, ik heb warme chocolademelkquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Taalkundig interessant. Dit geeft aan dat je wel eens eerder chocolademelk hebt gehad, misschien wel heel recent, maar dat dit de eerste keer is dat je het wéér hebt. Dus ik concludeer dat dit je tweede chocolademelk ooit is?
Tenzij we het indelen in periodes van bijvoorbeeld een jaar. Dat het in vorige jaren wel vaker voor kwam dat je chocolademelk had, maar dat dit jaar de eerste keer is dat je het wéér hebt, nadat het eerder dit jaar al eens voorkwam.
Nog steeds?quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mwah ja zoiets. Kan wel. Hoe dan ook, ik heb warme chocolademelk
quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:07 schreef Strani het volgende:
Ik vind het wel lekker luisteren hoor naar dat Amsterdamse accentje van Jonker.
Ja man ik vind dat leuk. Net zoals ik best kan genieten van een lekker Rotterdams of Haags accent.quote:
Smaken verschillen zullen we maar zeggen. Ik vind plat Haags of Rotterdams al verschrikkelijk. Maar erger dan plat Amsterdams is er bijna nietquote:Op dinsdag 5 december 2023 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja man ik vind dat leuk. Net zoals ik best kan genieten van een lekker Rotterdams of Haags accent.
Wat doet die keepster dan?quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:11 schreef Redefine het volgende:
Nu beelden van het open huis Schotland.
Ik vind accenten uit het zuiden of het oosten van het land dan weer niet zo mooi. Ik hou wel van dat zelfverzekerde Amsterdamse, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen. Ik vind plat Haags of Rotterdams al verschrikkelijk. Maar erger dan plat Amsterdams is er bijna niet
Die was een plek beloofd in de Olympische selectie!quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat doet die keepster dan?
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die was een plek beloofd in de Olympische selectie!
Bij mij ook niet. Eindelijk is het net alsof we in hetzelfde land wonenquote:Op dinsdag 5 december 2023 23:11 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Toch jammer dat deze niet beschikbaar is op mijn locatie.
Die accenten vind ik ook niet mooi. Ik vind eigenlijk bijna elk sterk accent pijn aan de oren doen. Als het licht te horen is kan het juist nog wel wat hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind accenten uit het zuiden of het oosten van het land dan weer niet zo mooi. Ik hou wel van dat zelfverzekerde Amsterdamse, bijvoorbeeld.
Niks.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat doet die keepster dan?
Die gunde het de Engelsen wel.quote:
Maar gelukkig niet!quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Eindelijk is het net alsof we in hetzelfde land wonen
Het is in mijn omgeving (als ik naar een Nederlands café ga dan) echt een mengelmoes van accenten maar vooral die drie uit de grote steden en ik vind het ook grappig om het allemaal samen te horen, en dat dat ook goed gaat.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die accenten vind ik ook niet mooi. Ik vind eigenlijk bijna elk sterk accent pijn aan de oren doen. Als het licht te horen is kan het juist nog wel wat hebben.
Het scheelt wel dat je het af en toe hoort. Als je tussen de Amsterdammers zit is dat toch een stukje anders. En al helemaal als ze uit Purmerend komen, dat is de overtreffende afgrijselijke trap van het Amsterdams.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is in mijn omgeving (als ik naar een Nederlands café ga dan) echt een mengelmoes van accenten maar vooral die drie uit de grote steden en ik vind het ook grappig om het allemaal samen te horen, en dat dat ook goed gaat.
Oei! Ik vind accenten en uit het Oosten prachtigquote:Op dinsdag 5 december 2023 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind accenten uit het zuiden of het oosten van het land dan weer niet zo mooi. Ik hou wel van dat zelfverzekerde Amsterdamse, bijvoorbeeld.
Ik vind het Limburgs eigenlijk het meest irritant. Zeurderig toontje.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:20 schreef BillDauterive het volgende:
Het lelijkste accent is toch wel West-Fries.
Ze zesde 'm.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:21 schreef Strani het volgende:
Ligt het aan mij of vierde Engeland die 6-0 amper, toen hij viel?
Maar voor het geval er ooit nog iemand komt sta ik aan zijn/haar kant.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn geen Limburgers hier lieverd.
Ik dacht dat mensen van Fries bloed elkaar altijd steundenquote:Op dinsdag 5 december 2023 23:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar voor het geval er ooit nog iemand komt sta ik aan zijn/haar kant.
Lil' Kleine gespot.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn geen Limburgers hier lieverd.
Die horen te weten hoe het is als men over accenten gaat klagen!quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen van Fries bloed elkaar altijd steunden
Ja oké ik heb dan weer geen Fries accent maar ik vind het wel leuk klinken als iemand het wel heeft.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die horen te weten hoe het is als men over accenten gaat klagen!
Iets Zuid-Hollands zie ik. Of is het ook vooral specifiek háár manier van praten?quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:41 schreef Em31 het volgende:
Ik heb eigenlijk niet heel snel dat ik een accent compleet verschrikkelijk vind, zelf Irene Schouten ofzo vind ik nog wel grappig om aan te horenmaarrrrr Davina Michelle als ze praat, jeetje.
dan is het wel heftig.
Dat is wel heel knap. Ik ben erg slecht in accenten nadoen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:59 schreef Strani het volgende:
Ik kopieer accenten trouwens heel snel, vooral Amsterdams en Rotterdams. In het Engels heb ik dat ook vrij snel, dat ik meega met de manier van praten.
Ook haar manier van praten, denk ik? Want hoor dat verder nooit op die manier. Soort combinatie van Rotterdams en Zeeuws lijkt het wel.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Iets Zuid-Hollands zie ik. Of is het ook vooral specifiek háár manier van praten?
Kan je ook Gronings?quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:59 schreef Strani het volgende:
Ik kopieer accenten trouwens heel snel, vooral Amsterdams en Rotterdams. In het Engels heb ik dat ook vrij snel, dat ik meega met de manier van praten.
quote:Jay Murphy At the moment England's game finished, Holland needed to score twice inside three minutes to qualify. Lo and behold, Belgium "inexplicably collapsed" and Holland indeed, scored two goals. How convenient. Both England and Holland were playing against their "neighbours". The difference is, that our neighbours really do try to beat us. If there is one thing that can really be said without any fear of contradiction whatsoever, it is that the English NEVER get any favours from the Scots. It's doubtful that the Belgian / Dutch relationship is as, shall we say, 'competitive'.
quote:Op woensdag 6 december 2023 06:50 schreef AgnesGru het volgende:
Op BBC Sport Facebook pagina staan best wat pareltjes, waaronder deze:
[..]
(lol)quote:Op woensdag 6 december 2023 06:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ben net wakker en ik lees ditquote:Op dinsdag 5 december 2023 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt iedere keer zingen onder de douchequote:Op woensdag 6 december 2023 08:57 schreef AgnesGru het volgende:
Wij willen nieuwe raambekleding bestellen voor de nieuwe badkamer. Komen we uit bij de kleur Latte. En nu zit ik met een bepaald NSF nummer in mijn hoofd
Nou ja. Het voordeel is wel dat die niet langer meer in je tuin ligt met een verrekijker.quote:
Vooral mooi dat die even weglaat dat Nederland eerst scoorde en Engeland daarna. Nog los van dat die duidelijk niet beide wedstrijden heeft gezienquote:Op woensdag 6 december 2023 06:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Deze is iets objectieverquote:Op woensdag 6 december 2023 06:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
quote:Scotland had to loose by 5 goals in order to qualify for the Olympics with team GB..lo and behold, they let in exactly 5 goals. 🤔
But hold on, Belgium now have to loose a goal for their good friends and neighbours to qualify for the Olympics instead of Team GB. No worries , they concede a stoppage time goal. 🤔
Scotland, "Doh ! We're not finished yet girls" they also concede a stoppage time goal, now they're back at the Olympics. 🤫
Belgium "hold my beer" 🍻
Seen less dodgy goings on at Eurovision.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 december 2023 23:07 schreef Strani het volgende:
Ik vind het wel lekker luisteren hoor naar dat Amsterdamse accentje van Jonker.
Ik vind Merel van Dongen die Jonker nadoet het leukst (sowieso een geweldig mens)quote:Op woensdag 6 december 2023 09:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Vind het sws een leuke man, geen rare fratsen.
En wat een strategie, zo laat wisselen
Ik word net wakker en lees ditquote:Op dinsdag 5 december 2023 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn tante is opgegroeid in een dorpje in de Achterhoek en is later verhuisd naar Amsterdam. Zij sprak nog gewoon in het Achterhoeks dialect met een stevig Amsterdams accent. Genietenquote:
Net nu ik me wat beter voeldequote:Op woensdag 6 december 2023 09:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Ontzettende sfeerverpester is die jongen toch ook!
Precies. Maar jij niet Em, mijn accent voelt je respect en dat maakt mijn accent en mij gelukkigquote:Op woensdag 6 december 2023 09:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij dat ik wél een positieve bijdrage aan deze SC kan leveren!quote:Op woensdag 6 december 2023 09:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies. Maar jij niet Em, mijn accent voelt je respect en dat maakt mijn accent en mij gelukkig
Heerlijke Karma Rozjeequote:Op woensdag 6 december 2023 04:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo te lezen werd het toch nog interessant gisteravond, fijn.![]()
Maar die Schotten vertrouw ik niet meer.![]()
Engeland die binnen no time precies het aantal goals kan maken wat ze nodig hebben, dan een half uur rustig en als Nederland dan wat goals maakt om weer aan kop te gaan ineens binnen 30 seconden weer kunnen scoren.![]()
Niet heel goed maar ik vind het op zich best een fijn accent want het doet me aan m'n opa denken, die had het ookquote:
quote:
Ik snap dat het naar is om te horenquote:
Ik heb soms wel eens het gevoel dat jij me niet onvoorwaardelijk steuntquote:Op woensdag 6 december 2023 09:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Zeker! Het feit dat Em31 ons respecteert maakt dat mijn leven nog helemaal de moeite waard is.quote:Op woensdag 6 december 2023 12:35 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat het naar is om te horenToch denk ik niet dat deze tegenslag voor jullie allesbepalend hoeft te zijn! Met de juiste instelling en discipline is een mooi leven nog best mogelijk
Met dat laatste twijfel ik dan weer even maar met wat je verder schrijft denk ik dat je qua herstel op de goede weg bentquote:Op woensdag 6 december 2023 12:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker! Het feit dat Em31 ons respecteert maakt dat mijn leven nog helemaal de moeite waard is.
Zo'n gebeurtenis als dit zet alles wel in perspectief: dat jouw mening slechts een onbeduidende futiliteit is in deze wereld.
Lekker bezig.quote:Op woensdag 6 december 2023 13:11 schreef summer52 het volgende:
Wat doe je op lange donkere avonden? Een heerlijke grote warme zachte deken breien.![]()
Maar ik vond de deken nog niet helemaal af, dus nu bezig om franjes te haken en dat is toch pokkewerk.![]()
Maar verstand op nul gezet en franjes, franjes en nog eens franjes haken.
[ afbeelding ]
Die ziet er fijn uitquote:Op woensdag 6 december 2023 13:11 schreef summer52 het volgende:
Wat doe je op lange donkere avonden? Een heerlijke grote warme zachte deken breien.![]()
Maar ik vond de deken nog niet helemaal af, dus nu bezig om franjes te haken en dat is toch pokkewerk.![]()
[ afbeelding ]
Soms?quote:Op woensdag 6 december 2023 12:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb soms wel eens het gevoel dat jij me niet onvoorwaardelijk steunt
Drenths vind ik juist super mooiquote:Op woensdag 6 december 2023 13:49 schreef Cyan9 het volgende:
Je vraagt je toch af wat er voor nodig is voordat er wat aan die Spanjool wordt gedaan hier.
Je hebt hele mooie ogenquote:Op woensdag 6 december 2023 13:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat spreek ik niet, dus daar paai je me niet mee.
De ogen zijn de spiegel van de ziel en jij hebt een prachtige ziel dus ook mooie ogenquote:Op woensdag 6 december 2023 14:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks van m'n ogen.
Da's goud, mienjongquote:Op woensdag 6 december 2023 12:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet heel goed maar ik vind het op zich best een fijn accent want het doet me aan m'n opa denken, die had het ook
Dit is nipt voldoende voor een voorlopig neutrale benadering.quote:Op woensdag 6 december 2023 14:38 schreef Strani het volgende:
Als dit niet werkt geef ik het op hoor. Dit is mensonterend uitputtend.
Wat mooi. Ik ben nog in dubio wat mijn volgende breiproject wordt: een deken of de vest.quote:Op woensdag 6 december 2023 13:11 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Pas op dat je kat de deken niet steelt. Dat is mijn moeder overkomen. Sindsdien heeft de kat een eigen dekentjequote:Op woensdag 6 december 2023 13:11 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst een deken en daarna het vest?quote:Op woensdag 6 december 2023 15:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat mooi. Ik ben nog in dubio wat mijn volgende breiproject wordt: een deken of de vest.
Mijn pakket met wol zou vandaag bezorgd worden, maar is verplaatst naar morgen.
Ja dat herken ik!quote:Op woensdag 6 december 2023 15:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Pas op dat je kat de deken niet steelt. Dat is mijn moeder overkomen. Sindsdien heeft de kat een eigen dekentje
Het is maar één keer in de week woensdagquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 6 december 2023 19:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is maar één keer in de week woensdag![]()
(Er is altijd wel een goede reden voor)
Had je er nog een lekkere snack bij?quote:
Ik blijf dit wel zo'n fascinerend feest vindenquote:Op woensdag 6 december 2023 20:33 schreef Cyan9 het volgende:
Dit topic brengt me in tweestrijd: NWS / Amelanders vallen Powned met auto politie weigert onderzoek te doen
Niet het geweld en het handelen van de politie, dat is natuurlijk niet ok. Maar wel wat betreft de traditie en het belang van geheimzinnigheid als onderdeel van het hele volksfeest. Vooral omdat ik een eilander ben.
Op Texel is er nu een mysterie rondom een olifant.quote:Op woensdag 6 december 2023 21:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik blijf dit wel zo'n fascinerend feest vindenDat niemand er wat inhoudelijks over vertellen wilt.
Hehehe dit vind ik wel geinigquote:Op woensdag 6 december 2023 21:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Op Texel is er nu een mysterie rondom een olifant.
Maar niemand die iets met Ouwe Sunderklaas te maken heeft wil er iets over zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op donderdag 7 december 2023 09:43 schreef Fred_B het volgende:
Mogge,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogge,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Mogge,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Haha doordat je hier de link naar de post van Greys had gedeeld en ik het topic al vanaf MyAT had geopend dacht ik de hele tijd dat Greys nog iets zou zeggen wat het gerucht bevestigde of ontkrachttequote:Op donderdag 7 december 2023 09:42 schreef Momo het volgende:
Greys in ESF / [2024] Nederland: Wie o wie gaan we sturen? #6
Nieuws
quote:Op donderdag 7 december 2023 10:12 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ja, ik dacht ook dat Greys nog meer nieuws had dan dit alleen.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha doordat je hier de link naar de post van Greys had gedeeld en ik het topic al vanaf MyAT had geopend dacht ik de hele tijd dat Greys nog iets zou zeggen wat het gerucht bevestigde of ontkrachtte
Mogge,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Samequote:Op donderdag 7 december 2023 10:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha doordat je hier de link naar de post van Greys had gedeeld en ik het topic al vanaf MyAT had geopend dacht ik de hele tijd dat Greys nog iets zou zeggen wat het gerucht bevestigde of ontkrachtte
Mogge,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Mogge,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogge,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Hamlapjes op 07-12-2023 14:57:13 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op donderdag 7 december 2023 14:54 schreef Fred_B het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@koffieleukOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op donderdag 7 december 2023 17:43 schreef Meke het volgende:
LijssieHey ik zie toch een overlap van 2 nummers met die van mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:koffieleuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals altijd een mix van nummers die ik echt het beste vind én nummers die ik het afgelopen jaar veel luisterde.
Goeie smaak Molliequote:Op donderdag 7 december 2023 17:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey ik zie toch een overlap van 2 nummers met die van mij!
Ik zie er zelfs driequote:Op donderdag 7 december 2023 17:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey ik zie toch een overlap van 2 nummers met die van mij!
Oeh ja, had Une Belle Histoire even gemist bij jouquote:Op donderdag 7 december 2023 18:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zie er zelfs drie![]()
En redelijk wat artiesten
Maar je kan toch zetten?quote:Op donderdag 7 december 2023 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen koffie hier, wel kou.
Warme of koude melk?quote:Op donderdag 7 december 2023 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar je kan toch zetten?
Met melk graag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:43 schreef Strani het volgende:
En nog net op tijd m'n Top 2000-lijstje:Geen Laura?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja, je username suggereert dat dat de eerste is die op de lijst komt.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap dat dat als een enorme schok komt
Ja, toch heeft het weinig met haar te maken hoewel de oorsprong ervan wel Italiaans wasquote:Op donderdag 7 december 2023 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je username suggereert dat dat de eerste is die op de lijst komt.
Ik dacht aan Haar naam is Laura, een hele lieve meidquote:Op donderdag 7 december 2023 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je username suggereert dat dat de eerste is die op de lijst komt.
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht aan Haar naam is Laura, een hele lieve meid
Ik vond het al raar en out of character, maar zocht er verder niet te veel achter.quote:
Laura is met afstand het vlaggeschip van de Nederlandse muziek, net zoals Jan Smit de onbetwiste keizer ervan is!quote:Op donderdag 7 december 2023 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vond het al raar en out of character, maar zocht er verder niet te veel achter.
quote:Op donderdag 7 december 2023 21:20 schreef Strani het volgende:
Ik heb er vandaag op Facebook/Instagram ook wat over geschreven maar:
Ik ben vandaag op de dag precies zo oud als dat m'n vader was toen hij overleed. En dat is toch een raar gevoel omdat het alles in zo'n ander perspectief zet. Het is vreemd om je te realiseren dat alle beslissingen (goed of slecht) die hij nam tijdens z'n leven met dezelfde of minder levenservaring dan wat ik nu heb zijn genomen. Een ouder is normaal toch iemand van wie je verwacht dat ze alles beter moeten weten, maar uiteindelijk proberen zij ook maar te overleven en er het beste van te maken.
Mooi geschrevenquote:Op donderdag 7 december 2023 21:20 schreef Strani het volgende:
Ik heb er vandaag op Facebook/Instagram ook wat over geschreven maar:
Ik ben vandaag op de dag precies zo oud als dat m'n vader was toen hij overleed. En dat is toch een raar gevoel omdat het alles in zo'n ander perspectief zet. Het is vreemd om je te realiseren dat alle beslissingen (goed of slecht) die hij nam tijdens z'n leven met dezelfde of minder levenservaring dan wat ik nu heb zijn genomen. Een ouder is normaal toch iemand van wie je verwacht dat ze alles beter moeten weten, maar uiteindelijk proberen zij ook maar te overleven en er het beste van te maken.
Jaquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Within Temptation zo live bij Radio 2.
Voor een specifieke aankondiging? *wishful thinking*quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Within Temptation zo live bij Radio 2.
Nee, gewoon als onderdeel van de stemweek. Ze hebben net weer een nieuw album gemaakt en gaan volgend jaar weer touren. En het was blijkbaar ook al een paar jaar de bedoeling dat ze eens zouden langskomen, maar dat lukte steeds niet.quote:Op vrijdag 8 december 2023 08:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor een specifieke aankondiging? *wishful thinking*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Neequote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:11 schreef Arizona het volgende:
Fijn dat het mooi was. Hopelijk vond de rest dat ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Hopelijk zie je snel verbetering danquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee![]()
Voel me zo beroerd, met vannacht als dieptepunt. Manmanman![]()
Elke keer hoop ik dat het morgen beter gaat
Is niet raar, neem je tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beterschap! Hopelijk heb je vannacht een betere nacht!quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee![]()
Voel me zo beroerd, met vannacht als dieptepunt. Manmanman![]()
Elke keer hoop ik dat het morgen beter gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Hier gaan ze nu gewoon ouderwets in de frituurpan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je bent een influencer. Bij mij zitten de frietjes nu in de airfryer
Nederlander hè. Vijf uur (half zes) staat het eten klaar.quote:
Vreselijk.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederlander hè. Vijf uur (half zes) staat het eten klaar.
Mijn dochter moet werken vanavond, wij zaten al om 17:00 aan het dinerquote:
Dan ben ik nog aan het werk en heb ik vaak genoeg nog niet eens over het eten nagedachtquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederlander hè. Vijf uur (half zes) staat het eten klaar.
Wij ook. Heerlijk lang avondquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter moet werken vanavond, wij zaten al om 17:00 aan het diner
Ik plan het avondeten altijd zeker een halve week vooruit, ik weet vrijwel altijd van tevoren wat we die dag gaan eten. We proberen het boodschappen doen dus ook tot maximaal 2x per week te beperken. Scheelt weer in de impuls-aankoopmomentenquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan ben ik nog aan het werk en heb ik vaak genoeg nog niet eens over het eten nagedacht
Ik denk niet dat ik er een heel lange avond van maak, ik ben echt heel erg moe. New Mexico is nog naar zijn vader, ik ben dus alleen. Ik ga vroeg douchen en dan heerlijk met een warme kruik in bed tv kijken en internetten en vroeg slapenquote:
Echt hequote:
Dat snap ik na zo’n dag.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er een heel lange avond van maak, ik ben echt heel erg moe. New Mexico is nog naar zijn vader, ik ben dus alleen. Ik ga vroeg douchen en dan heerlijk met een warme kruik in bed tv kijken en internetten en vroeg slapen
Oplichterij! Waarom stemmen we nog??quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:03 schreef Em31 het volgende:
Precies dezelfde top 10 dit jaar in de Top2000. Best een prestatie.![]()
(Verbaas me dat Rollercoaster nooit een beetje wegzakt)
Ja. HOE DAN.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:03 schreef Em31 het volgende:
Blij dat je het even zegt, anders hadden we helemaal niet eens door gehad dat we er weer waren.quote:
Ja en een verwisseling van nummers drie en vier hè.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:03 schreef Em31 het volgende:
En had jij de Walrus geraden?quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blij dat je het even zegt, anders hadden we helemaal niet eens door gehad dat we er weer waren.
Nee, ik ging voor een neushoorn met een elandgewei en een zebrastaart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |