Ja daar snap ik dus ook nooit wat van, maar volgens mij zijn we inderdaad dik in de minderheid.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Ik hoor mensen telkens klagen over dat ze Olav Mol zo missen maar ik vond hem de laatste jaren alleen maar behoorlijk irritant worden.
Mol miste aardig wat of zei dingen die niet klopte, maar mensen waren het wel gewend en dat doet veel. Nelson en Melroy zijn ook niet perfect natuurlijkquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja daar snap ik dus ook nooit wat van, maar volgens mij zijn we inderdaad dik in de minderheid.
Mensen met goede smaak zijn altijd in de minderheid Emquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja daar snap ik dus ook nooit wat van, maar volgens mij zijn we inderdaad dik in de minderheid.
Nee zeker niet, als ze Olav Mol mee hadden genomen naar Viaplay had dat ook geen mega ramp geweest verder, maar het hele Jack Plooij-kliekje vond ik zo vreselijk dat ik zelfs het geluid uit deed tijdens zijn interviews.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Mol miste aardig wat of zei dingen die niet klopte, maar mensen waren het wel gewend en dat doet veel. Nelson en Melroy zijn ook niet perfect natuurlijk
Als Viaplay Nederland nu winst maakt gaan ze wel hard hun best doen om de F1 te houden denk ik, want dat zal voor veel mensen toch wel de hoofdreden zijn Viaplay te hebben. Viaplay gaat internationaal niet lekker, dus als F1 te veel geld kost kan het zo weer naar een ander gaanquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee zeker niet, als ze Olav Mol mee hadden genomen naar Viaplay had dat ook geen mega ramp geweest verder, maar het hele Jack Plooij-kliekje vond ik zo vreselijk dat ik zelfs het geluid uit deed tijdens zijn interviews.![]()
Maar denk dat Ziggo het ooit wel terug gaat krijgen, dus maar vast mentaal op voorbereiden.
Thanks voor de reminder. Ik vergeet het steeds.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Komende week elke dag FiK (Albanië) dinsdag tot vrijdagavond!
Ja, we zijn er net. So far, so good.quote:
Ik ben niet gaan fietsen mét licht.quote:
En ik ook.quote:
Sterkte daar!quote:Op zaterdag 16 december 2023 02:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, we zijn er net. So far, so good.![]()
Vanochtend vroeg vertrokken in de luwte na de nacht (om kwart voor vijf) en nu zijn we hier. Dus we zouden eigenlijk moeten slapen, maar de kleine man is al door het dolle na de Maglev-trein en de metro’s, dus dat moet nog even wachten
Durfde je niet meer mer Roger af te spreken?quote:Op zaterdag 16 december 2023 02:17 schreef Strani het volgende:
Ik ben m'n vrijdagavond op een nogal nerdy wijze aan het spenderen, namelijk dat ik mezelf bezig hou met het installeren van AI traffic voor Microsoft Flight Simulator zodat ik wanneer dat klaar is virtueel kan plane-spotten.
Treurig hè?
Heel veel succes en sterkte!quote:
Hoe gaat het met je?quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Durfde je niet meer mer Roger af te spreken?
quote:
Vooral veel gestress eigenlijk, verder is er niet echt nieuws. Hopelijk nog de komende week al wel een operatie.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Sterkte daar! Hoe gaat het met de schoonfamilie?
Oh dat zou lekker snel zijnquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooral veel gestress eigenlijk, verder is er niet echt nieuws. Hopelijk nog de komende week al wel een operatie.
Dit is code voor: "Hallo"quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
En dit? Is dit ook code voor iets?
Ik denk dat dit wil zeggen dat @zorro28 behoorlijk gecharmeerd is van het idee van een gebakken ronde plak deeg met allerlei eetbare dingen erop, zoals tomaten en kaas en zo.quote:
Hoe vond je het om solo bij de film te zijn?quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:08 schreef NailQueen het volgende:
Terug van The Hunger Games. Mooie film. De personages zijn echt goed gecast. Viola Davis is een geweldige actrice![]()
Als je het boek hebt gelezen is een aanrader. Anders mis je toch een stukje context.
Enige minpuntje was het laatste deel. Het voelde een beetje alsof alles wat moest gebeuren op een hoop werd gegooid.
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog even door de McDrive te gaan. Van popcorn krijg je honger
Het viel me reuze mee. Ik was alleen vergeten hoe lang die reclames wel niet durenquote:Op zaterdag 16 december 2023 20:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe vond je het om solo bij de film te zijn?
In Schotland kreeg ik een keer een half uur aan reclames vooraf voorgeschoteldquote:Op zaterdag 16 december 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het viel me reuze mee. Ik was alleen vergeten hoe lang die reclames wel niet duren
Die trailers maakten me helaas niet nieuwsgierigquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
In Schotland kreeg ik een keer een half uur aan reclames vooraf voorgeschoteldDan valt het in Nederland best mee. En die trailers horen er ook wel bij
sstt. Ik kijk morgen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Louisa Jansen nu bij Even tot hier
Soms overtuigen ze me wel om sowieso niet naar een film te gaanquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die trailers maakten me helaas niet nieuwsgierig
Vond het weer een toffe aflevering. Zeker het stukje Dilan.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Louisa Jansen nu bij Even tot hier
Hebben jullie in Münster ook een ruzie bijgelegd?quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:51 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben een mooi kerstig dagje gehad. We zijn naar de kerstmarkt in Münster geweest en vanavond hebben we een simpele romantische kerstfilm gekeken
Of Munsterkaas gevreten?quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben jullie in Münster ook een ruzie bijgelegd?
We zijn wel langs de Vredeszaal gekomenquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben jullie in Münster ook een ruzie bijgelegd?
Nee, wel reibekuchen (met appelmoes natuurlijk), champignons, flensjes en warme chocolademelkquote:
Geen currywurst oid?quote:Op zondag 17 december 2023 10:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
We zijn wel langs de Vredeszaal gekomen
[..]
Nee, wel reibekuchen (met appelmoes natuurlijk), champignons, flensjes en warme chocolademelk
Lekker bezig!quote:Op zondag 17 december 2023 11:26 schreef Momo het volgende:
Goedemorgen, vandaag bezig met het artiesten topic voor 2024
ESF / [2024] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2024 A-Z
Hoe was zijn vakantie?quote:Op zondag 17 december 2023 13:33 schreef Cyan9 het volgende:
Mijn pakketje die eind oktober was verstuurd, is gisteren eindelijk aangekomen. Het pakketje van dezelfde club van eind november had ik al een kleine week in huis.
Ik vergeet steeds dat Belgie zijn inzending al gekozen heeftquote:Op zondag 17 december 2023 11:26 schreef Momo het volgende:
Goedemorgen, vandaag bezig met het artiesten topic voor 2024
ESF / [2024] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2024 A-Z
België is nagenoeg altijd als eerste toch?quote:Op zondag 17 december 2023 13:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat Belgie zijn inzending al gekozen heeft
Ik weet niet of je van vakantie kan spreken als je meer dan een maand bij de douane moet verblijven.quote:
Ja dat is het ook een beetje. Van de andere artiesten zoals Marina Satti horen we veel van maar bij Mustii is het muisstil.quote:Op zondag 17 december 2023 13:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
België is nagenoeg altijd als eerste toch?Ik neem het je niet kwalijk trouwens, na al dat andere nieuws wordt zo'n eerste artiestenbekendmaking in augustus vrij snel ondergesneeuwd
Ja, dat is denk ik ook omdat er onder de typische social media-fans er een stuk meer hype leeft rondom Marina dan rondom Mustii. Mustii lijkt me nog steeds wel een interessante artiest en ik ben benieuwd waar hij mee komtquote:Op zondag 17 december 2023 13:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat is het ook een beetje. Van de andere artiesten zoals Marina Satti horen we veel van maar bij Mustii is het muisstil.
New Mexico heeft wel een reuzenbraadworst gehadquote:Op zondag 17 december 2023 12:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen currywurst oid?Als het even kan en ik ben in Duitsland haal ik er daar wel een van, of een bockworst die drie keer groter is dan het broodje dat je er bij krijgt
Fijn dat het alsnog binnen is gekomen.quote:Op zondag 17 december 2023 13:33 schreef Cyan9 het volgende:
Mijn pakketje die eind oktober was verstuurd, is gisteren eindelijk aangekomen. Het pakketje van dezelfde club van eind november had ik al een kleine week in huis.
Gevangenschap in het buitenland klonk meteen zo cruquote:Op zondag 17 december 2023 13:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je van vakantie kan spreken als je meer dan een maand bij de douane moet verblijven.
Goed gedaan Mexquote:Op zondag 17 december 2023 14:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
New Mexico heeft wel een reuzenbraadworst gehadmaar ik zat echt al zo vol van de rest
Ik ben destijds in Leeuwarden gaan kijken, want het was op fietsafstandquote:Op zondag 17 december 2023 19:14 schreef molloot200 het volgende:
Het glazen huis staat dit jaar lekker in de buurt voor mij. Van de week dus maar eens een keer gaan kijken
Dochter gaat morgenquote:Op zondag 17 december 2023 19:14 schreef molloot200 het volgende:
Het glazen huis staat dit jaar lekker in de buurt voor mij. Van de week dus maar eens een keer gaan kijken
Ik ben er één keer geweest, in Eindhoven, stond er ook niet lang gestaan maar dat kan ook te maken hebben met de vrieskou toen.quote:Op zondag 17 december 2023 19:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben destijds in Leeuwarden gaan kijken, want het was op fietsafstandIk vond het leuk voor af en toe even, maar ik ben niet zo'n fanatiekeling die er dan uren naar staat te kijken
Hoogtepunt van SR was dat, daarna is het alleen nog maar minder geworden!quote:Op zondag 17 december 2023 21:00 schreef Arizona het volgende:
Wij zijn in Enschede bij het Glazen Huis geweest. Toen was het echt nog groots, echt een ding.
Ja, toen was het Leiden en Enschede na elkaar, dat was echt waanzinnig. Die twee jaar zat ik er echt helemaal inquote:Op zondag 17 december 2023 21:00 schreef Arizona het volgende:
Wij zijn in Enschede bij het Glazen Huis geweest. Toen was het echt nog groots, echt een ding.
Ik ookquote:Op zondag 17 december 2023 21:00 schreef Arizona het volgende:
Werd er nog gevraagd naar Dingetje?quote:Op zondag 17 december 2023 21:40 schreef GeorgeM het volgende:
Ik had alle vragen over de Dolly Dots goed in de Top2000 quiz
Eh neequote:
Hm, zondequote:
Nee, ik verwacht er ook niet uren te blijven. Ik ga even rond etenstijd met mijn broertje. Dan kan ik daarna gelijk wat eten ergens in de stad. En gaat hij naar de studentenavond op donderdag, ik weer naar huis (want werkende burgerquote:Op zondag 17 december 2023 19:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben destijds in Leeuwarden gaan kijken, want het was op fietsafstandIk vond het leuk voor af en toe even, maar ik ben niet zo'n fanatiekeling die er dan uren naar staat te kijken
Nog ff weekje knallen op het werk, uiteraard is het druk de laatste week voor de vakantiequote:
Sterkte nogquote:
Beetje op en af eigenlijk. Geen corona gelukkig.quote:
Het was ook nog eens gevangenschap bij de Nederlandse douane.quote:Op zondag 17 december 2023 18:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Gevangenschap in het buitenland klonk meteen zo cru
Als gevangene zie je toch niet veel van het land, dus dat lijkt me geen heel groot nadeelquote:Op maandag 18 december 2023 12:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het was ook nog eens gevangenschap bij de Nederlandse douane.
Ik ging vanmorgen nog wel lekker maar dat was vsn korte duurquote:
Goed bezigquote:Op maandag 18 december 2023 15:59 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb dan weer maandageuforie. Al weet ik niet of dat een woord is.
Het is de enige dag deze week dat het hier droog blijft, dus heb ik de dakgoten schoongemaakt, veel boodschappen gedaan en ga ik zo naar de slager om kerstvlees te bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 18 december 2023 18:02 schreef H_T het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En, ben je er tevreden mee?quote:Op maandag 18 december 2023 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis.
Kerstpakket meegekregen, terwijl die pas morgen uitgereikt gaan worden, maar dan ben ik niet op kantoor.
Afgesproken dat ik 'm morgen pas zou openen, maar ik heb 'm toch maar geopend en bekeken wat er in zit. Het is een prima pakket. Geen rare dingen die je in je kast zet en over drie jaar nog steeds daar hebt staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op maandag 18 december 2023 18:12 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja we moeten @Nattekat hiervoor nog wel taggenquote:Op maandag 18 december 2023 17:26 schreef Momo het volgende:
Reminder
[success]Morgen om 21:00 de Albanese voorronde Festivali i Këngës of wel Fikmas.
Op de eerste 2 avonden zullen we de nummers voor het eerst horen, beide avonden 16 nummers, dit zal duren tot ongeveer 23:15. Derde avond is nostalgie avond met duetten en covers, vierde avond vrijdag is de finale avond waar bekend wordt welk nummer naar Malmö gaat. Deze avonden zullen duren tot 00:30.
ESF / [2024] Albanië: Festivali i Këngës 62 #1
[/success]
Jeetje maar wat als er een sensor in zat en dat je leidinggevende nu weet dat je hem al geopend hebt?quote:Op maandag 18 december 2023 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Afgesproken dat ik 'm morgen pas zou openen, maar ik heb 'm toch maar geopend en bekeken wat er in zit. Het is een prima pakket. Geen rare dingen die je in je kast zet en over drie jaar nog steeds daar hebt staan.
Oké. Nu wel weer?quote:Op maandag 18 december 2023 18:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik zat er niet zo lekker in.
Oei, daar heb ik niet aan gedacht. De kerstpakketten waren wel allemaal op naam.quote:Op maandag 18 december 2023 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje maar wat als er een sensor in zat en dat je leidinggevende nu weet dat je hem al geopend hebt?
Ik zit op een stoel.quote:Op maandag 18 december 2023 19:03 schreef Strani het volgende:
Voor degenen die op Tiktok zitten kan ik 'Corporate Erin' aanraden. Beetje een parodie op werk-meetings maar zo goed gedaan dat het tenenkrommend is.
Nou daar gaat je goede reputatie op het werkquote:Op maandag 18 december 2023 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oei, daar heb ik niet aan gedacht. De kerstpakketten waren wel allemaal op naam.
Ja, helemaal weg. Gelukkig was mijn vakantie al goedgekeurd.quote:Op maandag 18 december 2023 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou daar gaat je goede reputatie op het werk
Sterker nog, je krijgt morgen een e-mail dat de einddatum van je vakantie weggehaald isquote:Op maandag 18 december 2023 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, helemaal weg. Gelukkig was mijn vakantie al goedgekeurd.
Als ik dan wel netjes iedere maand mijn salaris krijg, vind ik dat prima.quote:Op maandag 18 december 2023 19:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Sterker nog, je krijgt morgen een e-mail dat de einddatum van je vakantie weggehaald is
Ik vrees van niet Luctorquote:Op maandag 18 december 2023 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik dan wel netjes iedere maand mijn salaris krijg, vind ik dat prima.
quote:Op maandag 18 december 2023 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees van niet LuctorEn het enige dat je hoefde te doen om je baan te behouden wat gewoon dat pakket nog één nachtje dichthouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op maandag 18 december 2023 19:31 schreef Arizona het volgende:
New Mexico kreeg vandaag zijn kerstpakket en normaal pakt dochter die altijd uit, maarja die zit op haar studentenkamer. Dus hebben we een live unboxing video gedaan zodat ze mee kon kijken
Blik ossenstaartsoep, flesje Spaanse rode wijn, toastjes in de vorm van een vis?quote:Op maandag 18 december 2023 19:31 schreef Arizona het volgende:
New Mexico kreeg vandaag zijn kerstpakket en normaal pakt dochter die altijd uit, maarja die zit op haar studentenkamer. Dus hebben we een live unboxing video gedaan zodat ze mee kon kijken
Zo luxe was het niet!quote:Op maandag 18 december 2023 19:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Blik ossenstaartsoep, flesje Spaanse rode wijn, toastjes in de vorm van een vis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op maandag 18 december 2023 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo luxe was het niet!Prima pakket wel! Ik zou er blij mee zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Heb jij je kerstpakket al?quote:Op maandag 18 december 2023 20:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Prima pakket wel! Ik zou er blij mee zijn
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op maandag 18 december 2023 20:39 schreef H_T het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 december 2023 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]Heeft iemand eigenlijk ooit gecheckt bij de arme kindertjes in Afrika wat zij willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Die willen alleen dat moeders niet was overleden aan aids.quote:Op maandag 18 december 2023 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Heeft iemand eigenlijk ooit gecheckt bij de arme kindertjes in Afrika wat zij willen?
Ja eh, daar hadden ze dan eerder mee moeten komenquote:Op maandag 18 december 2023 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die willen alleen dat moeders niet was overleden aan aids.
quote:Op maandag 18 december 2023 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op maandag 18 december 2023 20:39 schreef H_T het volgende:
[..]
JaIk ga weer voor de bol.com-bonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ik ga altijd heel goed op dat soort meetingsquote:Op maandag 18 december 2023 19:03 schreef Strani het volgende:
Voor degenen die op Tiktok zitten kan ik 'Corporate Erin' aanraden. Beetje een parodie op werk-meetings maar zo goed gedaan dat het tenenkrommend is.
quote:Op maandag 18 december 2023 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Die hebben niks te willenquote:Op maandag 18 december 2023 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Heeft iemand eigenlijk ooit gecheckt bij de arme kindertjes in Afrika wat zij willen?
quote:Op maandag 18 december 2023 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]"Let them eat cake" is wel vaker slecht afgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die heb ik ook gezien, prachtig. End of Decemberquote:Op maandag 18 december 2023 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik ga altijd heel goed op dat soort meetingsZie dat zij ook een Tiktok samen had met degene waarvan ik in het algoritme zit, met die zoommeetings met Brian die niet weet wat EOD betekent
Yes! Jij?quote:Op maandag 18 december 2023 22:21 schreef AgnesGru het volgende:
@:Strani heb jij alle afleveringen van Squid Game the challenge gezien?
Zou ik ook doen als ik die keuze hadquote:Op maandag 18 december 2023 21:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga weer voor de bol.com-bon
Hm, ik ben dan thuis. Nu wordt het wel heel lastig om er onderuit te komen.quote:Op maandag 18 december 2023 18:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja we moeten @:Nattekat hiervoor nog wel taggen
Bol heeft zoveel dat er altijd wel iets naar je smaak te vinden isquote:Op maandag 18 december 2023 22:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had geen keuze, kreeg hem automatisch. Maar wel tevreden mee eigenlijk
Ja klopt. Komt wel goed dus. Heb nu alleen niet iets wat ik graag wil hebben dus hij blijft nu nog even liggen maar op het moment dat ik iets leuks of fijns weet koop ik het.quote:Op maandag 18 december 2023 23:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Bol heeft zoveel dat er altijd wel iets naar je smaak te vinden isDesnoods koop je er een multipack wasmiddel voor
Je kan hem ook alvast toevoegen aan je Bol-account en blij verrast zijn bij de volgende keer afrekenenquote:Op maandag 18 december 2023 23:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja klopt. Komt wel goed dus. Heb nu alleen niet iets wat ik graag wil hebben dus hij blijft nu nog even liggen maar op het moment dat ik iets leuks of fijns weet koop ik het.
Dit wordt een goedmakertje voor al die Sprint Shootouts en SPrint races die gemist hebtquote:Op maandag 18 december 2023 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm, ik ben dan thuis. Nu wordt het wel heel lastig om er onderuit te komen.
Geboycotquote:Op dinsdag 19 december 2023 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit wordt een goedmakertje voor al die Sprint Shootouts en SPrint races die gemist hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:36 schreef AgnesGru het volgende:
Wel leuk bericht mbt werk gehad:Wat fijn!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:23 schreef NailQueen het volgende:
De app van WIDM is beschikbaar! Ik neem de taak weer op me om een ESF Poule aan te maken. Die maak ik vanavond of morgen
Eeuwige roemquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet alleen nog een prijs verzinnen
3,75quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet alleen nog een prijs verzinnen
quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:19 schreef H_T het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILER: de situatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:46 schreef Yesse het volgende:
Vraagje. Hoe lang van te voren moet je uiterlijk mensen uitnodigen voor de verjaardag van een kind?
[poll=6467]Hoe oud is het kind in kwestie?SPOILER: de situatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Oh ik dacht je herkent m'n dickpic nog wel van vorig jaar.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb net een kerstkaartje binnengekregen met een lieve wens erop, waar geen afzender opstaat.
Lekker handig
En oude velletjes van decemberzegels zijn gewoon nog steeds te gebruiken toch?
quote:Op dinsdag 19 december 2023 14:19 schreef H_T het volgende:
Vraagje. Hoe lang van te voren moet je uiterlijk mensen uitnodigen voor de verjaardag van een kind?
[poll=6467]SPOILER: de situatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:29 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[poll=6467]Sowieso in drievoudSPOILER: de situatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder geen idee. Ik ga niet naar verjaardagen van neefjes/nichtjes.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:33 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och, was jij de afzender van dat kleine schattige kaartje?quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik dacht je herkent m'n dickpic nog wel van vorig jaar.
Ja daar heb je wel gelijk in, ligt er misschien ook aan hoeveel het er zijn (meestal niet veel) en hoe ver weg de verjaardag is.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:50 schreef Em31 het volgende:
Maar gaat het om nichtjes en neefjes als in kinderen van je eigen broer/zus of nichtjes en neefjes als in kinderen van je oom/tante. Die eersten zijn persoonlijk wat belangrijker dan de laatsten.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 19 december 2023 15:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in, ligt er misschien ook aan hoeveel het er zijn (meestal niet veel) en hoe ver weg de verjaardag is.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:28 schreef Strani het volgende:
[..]Ja, ik hoef geen FA te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:29 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kind van zwagerquote:Op dinsdag 19 december 2023 15:50 schreef Em31 het volgende:
Maar gaat het om nichtjes en neefjes als in kinderen van je eigen broer/zus of nichtjes en neefjes als in kinderen van je oom/tante. Die eersten zijn persoonlijk wat belangrijker dan de laatsten.Dus die kunnen we niet missen. Desondanks vind ik het wel zo netjes een beetje op tijd te melden
We zien ze met Kerst, maar dan heb ik nog precies 2 (werk)dagen om een cadeautje te kopen voordat we dus weekendje weg gaan en niet meer thuis zijn voor de verjaardag (tenzij het toch in het weekend erna is.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Maar nog steeds niets laten horen, terwijl het juist op een wat lastige datum is, is wel vreemd @:Yesse Of zie je ze eventueel met kerst?Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:03 schreef Yesse het volgende:
[..]Misschien denken ze, we laten het met kerst wel weten. Anders nu even een berichtje sturen of ze het nog steeds 1 januari vieren en eventueel vragen wat voor cadeautje ze willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kind van zwagerDus die kunnen we niet missen. Desondanks vind ik het wel zo netjes een beetje op tijd te melden
[..]
We zien ze met Kerst, maar dan heb ik nog precies 2 (werk)dagen om een cadeautje te kopen voordat we dus weekendje weg gaan en niet meer thuis zijn voor de verjaardag (tenzij het toch in het weekend erna is.
Hij is uitrolbaar Billy!quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Och, was jij de afzender van dat kleine schattige kaartje?
Dat zou mij nog steeds niks uitmaken eigenlijk. Maar oké jouw situatie is ook wel heel verschillend van de mijne.quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:50 schreef Em31 het volgende:
Maar gaat het om nichtjes en neefjes als in kinderen van je eigen broer/zus of nichtjes en neefjes als in kinderen van je oom/tante. Die eersten zijn persoonlijk wat belangrijker dan de laatsten.
nou. Ik merkte dat ik dat dingetje op het kaartje een beetje begon uit te lachen, dus hij is in ieder geval uit-rofl-baar!quote:
Dan heb ik de juiste foto naar m'n leidinggevende gestuurdquote:Op dinsdag 19 december 2023 16:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
nou. Ik merkte dat ik dat dingetje op het kaartje een beetje begon uit te lachen, dus hij is in ieder geval uit-rofl-baar!
Ik hoor het al, voor jou is gewoon elk kind even waardeloos!quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou mij nog steeds niks uitmaken eigenlijk. Maar oké jouw situatie is ook wel heel verschillend van de mijne.
Precies! Zodra ze 18 zijn mogen ze zich melden.quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, voor jou is gewoon elk kind even waardeloos!
quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:03 schreef Yesse het volgende:
[..]Jemig, een week later weer en voor het kind maakt het geen verschil. Dan zou mijn voorkeur uitgaan naar overslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kind van zwagerDus die kunnen we niet missen. Desondanks vind ik het wel zo netjes een beetje op tijd te melden
[..]
We zien ze met Kerst, maar dan heb ik nog precies 2 (werk)dagen om een cadeautje te kopen voordat we dus weekendje weg gaan en niet meer thuis zijn voor de verjaardag (tenzij het toch in het weekend erna is.
Ik ben de kleur MAGENTA
Arme 18-jarigen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 16:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies! Zodra ze 18 zijn mogen ze zich melden.
[poll=6467]Anders app je ze even of ze het al weten?SPOILER: de situatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Het valt mee. Het is gewoon een eenmalig gesprek waarin ik ze vraag naar hun toekomstplannen en ze dan vertel of dat goede of slechte plannen zijn. En daarna zie ik ze - mits ze verder gewoon normaal doen - nooit meer.quote:
Het zijn wel de feestdagen hè, dan hoort onuitgesproken spanning er gewoon bij.quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Anders app je ze even of ze het al weten?
Nee dat hoort het niet! Ik heb ook een neiging tot controle willen hebbenquote:Op dinsdag 19 december 2023 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zijn wel de feestdagen hè, dan hoort onuitgesproken spanning er gewoon bij.
Dat je echt zoiets hebt van. Ho, waar komt die opeens vandaan?quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:33 schreef Strani het volgende:
Het is in mijn familie trouwens zo erg dat ik vorige week pas hoorde dat een neef van me (zoon van oom) inmiddels getrouwd is en al een kind heeft. Dat vond ík zelfs slecht gecommuniceerd.
Oh, als dat alles is....quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:33 schreef Strani het volgende:
Het is in mijn familie trouwens zo erg dat ik vorige week pas hoorde dat een neef van me (zoon van oom) inmiddels getrouwd is en al een kind heeft. Dat vond ík zelfs slecht gecommuniceerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik app mijn zusje dan ook in deze situatie als ik het wil wetenquote:Op dinsdag 19 december 2023 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee dat hoort het niet! Ik heb ook een neiging tot controle willen hebbenen ik app in zulke gevallen dan even. Die andere mensen staan er waarschijnlijk helemaal niet bij stil dat jij stress hebt omdat je nog geen duidelijkheid hebt. Kunnen die mensen ook niks aan doen
maar jíjzelf wel
.
Nou dat ben ik helemaal niet met je eens. Dit soort dingen horen gewoon door middel van nauwkeurig opgebouwde spanning en een passief-agressieve aanloop richting de kerstmaaltijd precies tijdens de toast van de zwager tot een explosieve confrontatie te komen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee dat hoort het niet! Ik heb ook een neiging tot controle willen hebbenen ik app in zulke gevallen dan even. Die andere mensen staan er waarschijnlijk helemaal niet bij stil dat jij stress hebt omdat je nog geen duidelijkheid hebt. Kunnen die mensen ook niks aan doen
maar jíjzelf wel
.
Nou precies!quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat je echt zoiets hebt van. Ho, waar komt die opeens vandaan?
quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, als dat alles is....Wij hebben ook geen hechte familie verder. Ik ben nu door een nicht van me weer op de hoogte gebracht van allerlei dingen waar ik me echt enorm over heb verbaasd. Aan de andere kant heb ik ook nooit officieel gemeld dat ik niet meer samen ben met m'n inmiddels ex dus ik ben net zo erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou veel te makkelijk zijn!quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Anders app je ze even of ze het al weten?
Nee, zo kom je nooit in de limo van Het Familiediner!quote:
Ohhh kom niet aan de cola hè! Nou zijn de politici/moslims/Groningers te ver gegaanquote:Op dinsdag 19 december 2023 18:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
De jumbo verkoopt deze cola niet meer:
[ afbeelding ]
Stuur Glennis erop afquote:Op dinsdag 19 december 2023 18:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
De jumbo verkoopt deze cola niet meer:
[ afbeelding ]
Wat heb ik nou wéér gedaan?quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohhh kom niet aan de cola hè! Nou zijn de Groningers te ver gegaan
Te ver voor de Zeeuwse lange-afstands-wapens denk je? Steun kan ook op andere manieren hè, bijvoorbeeld financieel.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Groningen is wel echt ver weg hoor.
* verstopt de colaquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij weet héél goed wat je gedaan hebtEn je gaat nú die cola teruggeven aan Friesland!
Groninger worst wegspoelen met Hooghoudt bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Te ver voor de Zeeuwse lange-afstands-wapens denk je? Steun kan ook op andere manieren hè, bijvoorbeeld financieel.
H_T, we moeten ons nog wel gewoon houden aan internationale verdragen hè.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Groninger worst wegspoelen met Hooghoudt bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
* verstopt de cola
Cola? Welke cola? Ik zie helemaal geen cola
Ik kan niet bevestigen dat wij lange-afstands-wapens hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Te ver voor de Zeeuwse lange-afstands-wapens denk je? Steun kan ook op andere manieren hè, bijvoorbeeld financieel.
En ontkennen?quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan niet bevestigen dat wij lange-afstands-wapens hebben.
Daar kan ik ook geen uitspraken over doen.quote:
De satellietbeelden van Goes spreken voor zich:quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan niet bevestigen dat wij lange-afstands-wapens hebben.
Groninger worst en Hooghoudt staan nog altijd niet op de Opiumlijst, dus dat moet gewoon kunnenquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
H_T, we moeten ons nog wel gewoon houden aan internationale verdragen hè.
Die zijn van Scalda. Daar kunnen de leerlingen mee oefenen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
De satellietbeelden van Goes spreken voor zich:
[ afbeelding ]
Dat niet maar de Geneve-conventie zou dit nooit toestaan als oorlogstactiekquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Groninger worst en Hooghoudt staan nog altijd niet op de Opiumlijst, dus dat moet gewoon kunnen
Ja oké maar ze zijn wel écht. Dus jullie hebben zequote:Op dinsdag 19 december 2023 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn van Scalda. Daar kunnen de leerlingen mee oefenen.
Die zijn voor Spanjequote:Op dinsdag 19 december 2023 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan jij je voorstellen hoe duur de olijfolie wordt als jullie Spanje aanvallen?quote:
Ik zat hier echt te lang naar te staren voor ik het zagquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zat hier echt te lang naar te staren voor ik het zag
Ja prima, ik zeg wij met z’n allen tegen jouquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]Zullen we afspreken dat ik me dan verder richt op military intelligence in onze oorlog met Groningen dat jij je concentreert op het vormen van allianties, meer de diplomatie?
Je zal ook nooit gewoon eens onvoorwaardelijk mijn kant kiezen hèquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja prima, ik zeg wij met z’n allen tegen jou
Het komt ook omdat Groningen gewoon erg leuk is.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zal ook nooit gewoon eens onvoorwaardelijk mijn kant kiezen hè
Ik zat van de week naast een Groningse die zei dat Friezen geen humor hebbenquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het komt ook omdat Groningen gewoon erg leuk is.
@Nattekatquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:57 schreef Momo het volgende:
ESF / [2024] Albanië: Festivali i Këngës 62 #1
Over een uurtje Fikmas
Wat een kutwijf en wat een waardeloze provincie is het toch ookquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zat van de week naast een Groningse die zei dat Friezen geen humor hebben
quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een kutwijf en wat een waardeloze provincie is het toch ook
Zou Nattekat weten dat dit zelfs voor de meesten van ons veel te fanatiek is?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:20 schreef ijs_beer het volgende:
Hebben jullie Nattekat echt zover om naar een obscure voorronde mee te kijken?
quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:20 schreef ijs_beer het volgende:
Hebben jullie Nattekat echt zover om naar een obscure voorronde mee te kijken?
Ik dacht dat jullie wel zouden kijken voor alle schaars geklede dames in Albanië?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou Nattekat weten dat dit zelfs voor de meesten van ons veel te fanatiek is?
Ik wilde zeggen. Vind persoonlijk af en toe naar Melodifestivalen, Festival da cancao en Unser Song für kijken al heel wat.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou Nattekat weten dat dit zelfs voor de meesten van ons veel te fanatiek is?
Oh nee joh veel te druk met Pornhub.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:23 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat jullie wel zouden kijken voor alle schaars geklede dames in Albanië?
Ik wil best af en toe wat kijken maar ik hou het wel op finales. Je moet ergens de grens trekken hè.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen. Vind persoonlijk af en toe naar Melodifestivalen, Festival da cancao en Unser Song für kijken al heel wat.
pics.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:23 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat jullie wel zouden kijken voor alle schaars geklede dames in Albanië?
Is het de finale, of kijk je hier wel naar de voorrondes?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee joh veel te druk met Pornhub.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het de finale, of kijk je hier wel naar de voorrondes?
Oke oke, dan doen we er wat gesmolten kaas met witte wijn bij. Zijn die chocosnobs ook weer tevredenquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat niet maar de Geneve-conventie zou dit nooit toestaan als oorlogstactiek
Wat is dat?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Sterker nog, vanavond keek ik naar de aankondiging van de Servische deelneemsters voor de eerste voorronde!quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het de finale, of kijk je hier wel naar de voorrondes?
Maar net zoals met de Playboy alleen voor de interviews toch?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Stond daar iets anders in dan?quote:Op woensdag 20 december 2023 06:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar net zoals met de Playboy alleen voor de interviews toch?
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 20 december 2023 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stond daar iets anders in dan?
Jawelll, iets met konijntjes toch?quote:
Niet alleen mijn duimpje ging omhoogquote:Op woensdag 20 december 2023 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Linkje gestuurd!
Mensen, @:H_T post even een tijdje niet mee.
Dan wordt het wel een heel bijzondere Kleine Boodschap.quote:Op woensdag 20 december 2023 11:24 schreef Em31 het volgende:
Nu op Radio 2, iemand die vertelt over zijn Efteling-toilet. Ik denk dat het @:Hamlapjes is. Is jouw naam toevallig Joeri?
De toiletrolhouder is holle bolle Gijsquote:Op woensdag 20 december 2023 11:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan wordt het wel een heel bijzondere Kleine Boodschap.
Staat er ook een Gijs met een verbasterde versie van Papier Hier?
Ah nee hoor gewoon voor de keiharde porno.quote:Op woensdag 20 december 2023 06:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar net zoals met de Playboy alleen voor de interviews toch?
Ja, je algemene kennis vliegt ook omhoog hè met zo'n sitequote:Op woensdag 20 december 2023 10:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet alleen mijn duimpje ging omhoog
Je zal toch maar iemand daten en dan voor het eerst bij die persoon thuiskomen en dan dit zien. Dan stel je je toch meteen de meest verschrikkelijke scenario's voor?quote:Op woensdag 20 december 2023 12:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
De toiletrolhouder is holle bolle Gijs
Hij compenseerde het wel, de rest van het huis was heel neutraal!quote:Op woensdag 20 december 2023 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zal toch maar iemand daten en dan voor het eerst bij die persoon thuiskomen en dan dit zien. Dan stel je je toch meteen de meest verschrikkelijke scenario's voor?
Ja maar dat is juist nog verdachter Em. Iemand die een martelkelder heeft houdt de rest van het huis meestal ook heel normaal en schoon. En dit valt een beetje in dezelfde categorie.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij compenseerde het wel, de rest van het huis was heel neutraal!
Ik snap stiekem best waarom je nooit op bezoek wilt komen hoor, je bent gewoon heel verstandigquote:Op woensdag 20 december 2023 13:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je was me voor, zou al vragen hoe je dit zo goed weet!
Ik heb ook een heel normaal en schoon huis. En een kelderquote:Op woensdag 20 december 2023 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist nog verdachter Em. Iemand die een martelkelder heeft houdt de rest van het huis meestal ook heel normaal en schoon. En dit valt een beetje in dezelfde categorie.
Ik heb gewoon een heel neutraal huis zonder kelder.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook een heel normaal en schoon huis. En een kelder![]()
Wij hebben ook een schuurquote:Op woensdag 20 december 2023 13:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel neutraal huis zonder kelder.![]()
Wel twee schuren.![]()
Wij ook en ook nog een garage.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben ook een schuuren ook nog een zolder!
Daar was ik mij van bewust.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap stiekem best waarom je nooit op bezoek wilt komen hoor, je bent gewoon heel verstandig
Dan moeten we bij jou al helemaal niet op bezoek komenquote:Op woensdag 20 december 2023 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij ook en ook nog een garage.
Wilde coupe?quote:Op woensdag 20 december 2023 14:46 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben hyper terug gekomen van de kapper.
Veel te ver weg ook.quote:Op woensdag 20 december 2023 14:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan moeten we bij jou al helemaal niet op bezoek komen
Iedereen kerstinkopen doen voordat alles op is.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:03 schreef NailQueen het volgende:
Wat is het vandaag druk in het centrum en de supermarkten
Iedereen moet 3 keer zoveel voedsel kopen voor kerst dan ze op kunnen.quote:Op woensdag 20 december 2023 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen kerstinkopen doen voordat alles op is.
En ik moest ook nog eens naar 3 verschillende supermarkten. Bijna 2 uur overgedaanquote:Op woensdag 20 december 2023 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen kerstinkopen doen voordat alles op is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |