Ja daar snap ik dus ook nooit wat van, maar volgens mij zijn we inderdaad dik in de minderheid.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Ik hoor mensen telkens klagen over dat ze Olav Mol zo missen maar ik vond hem de laatste jaren alleen maar behoorlijk irritant worden.
Mol miste aardig wat of zei dingen die niet klopte, maar mensen waren het wel gewend en dat doet veel. Nelson en Melroy zijn ook niet perfect natuurlijkquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja daar snap ik dus ook nooit wat van, maar volgens mij zijn we inderdaad dik in de minderheid.
Mensen met goede smaak zijn altijd in de minderheid Emquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja daar snap ik dus ook nooit wat van, maar volgens mij zijn we inderdaad dik in de minderheid.
Nee zeker niet, als ze Olav Mol mee hadden genomen naar Viaplay had dat ook geen mega ramp geweest verder, maar het hele Jack Plooij-kliekje vond ik zo vreselijk dat ik zelfs het geluid uit deed tijdens zijn interviews.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Mol miste aardig wat of zei dingen die niet klopte, maar mensen waren het wel gewend en dat doet veel. Nelson en Melroy zijn ook niet perfect natuurlijk
Als Viaplay Nederland nu winst maakt gaan ze wel hard hun best doen om de F1 te houden denk ik, want dat zal voor veel mensen toch wel de hoofdreden zijn Viaplay te hebben. Viaplay gaat internationaal niet lekker, dus als F1 te veel geld kost kan het zo weer naar een ander gaanquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee zeker niet, als ze Olav Mol mee hadden genomen naar Viaplay had dat ook geen mega ramp geweest verder, maar het hele Jack Plooij-kliekje vond ik zo vreselijk dat ik zelfs het geluid uit deed tijdens zijn interviews.![]()
Maar denk dat Ziggo het ooit wel terug gaat krijgen, dus maar vast mentaal op voorbereiden.
Thanks voor de reminder. Ik vergeet het steeds.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Komende week elke dag FiK (Albanië) dinsdag tot vrijdagavond!
Ja, we zijn er net. So far, so good.quote:
Ik ben niet gaan fietsen mét licht.quote:
En ik ook.quote:
Sterkte daar!quote:Op zaterdag 16 december 2023 02:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, we zijn er net. So far, so good.![]()
Vanochtend vroeg vertrokken in de luwte na de nacht (om kwart voor vijf) en nu zijn we hier. Dus we zouden eigenlijk moeten slapen, maar de kleine man is al door het dolle na de Maglev-trein en de metro’s, dus dat moet nog even wachten
Durfde je niet meer mer Roger af te spreken?quote:Op zaterdag 16 december 2023 02:17 schreef Strani het volgende:
Ik ben m'n vrijdagavond op een nogal nerdy wijze aan het spenderen, namelijk dat ik mezelf bezig hou met het installeren van AI traffic voor Microsoft Flight Simulator zodat ik wanneer dat klaar is virtueel kan plane-spotten.
Treurig hè?
Heel veel succes en sterkte!quote:
Hoe gaat het met je?quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Durfde je niet meer mer Roger af te spreken?
quote:
Vooral veel gestress eigenlijk, verder is er niet echt nieuws. Hopelijk nog de komende week al wel een operatie.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Sterkte daar! Hoe gaat het met de schoonfamilie?
Oh dat zou lekker snel zijnquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooral veel gestress eigenlijk, verder is er niet echt nieuws. Hopelijk nog de komende week al wel een operatie.
Dit is code voor: "Hallo"quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
En dit? Is dit ook code voor iets?
Ik denk dat dit wil zeggen dat @zorro28 behoorlijk gecharmeerd is van het idee van een gebakken ronde plak deeg met allerlei eetbare dingen erop, zoals tomaten en kaas en zo.quote:
Hoe vond je het om solo bij de film te zijn?quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:08 schreef NailQueen het volgende:
Terug van The Hunger Games. Mooie film. De personages zijn echt goed gecast. Viola Davis is een geweldige actrice![]()
Als je het boek hebt gelezen is een aanrader. Anders mis je toch een stukje context.
Enige minpuntje was het laatste deel. Het voelde een beetje alsof alles wat moest gebeuren op een hoop werd gegooid.
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog even door de McDrive te gaan. Van popcorn krijg je honger
Het viel me reuze mee. Ik was alleen vergeten hoe lang die reclames wel niet durenquote:Op zaterdag 16 december 2023 20:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe vond je het om solo bij de film te zijn?
In Schotland kreeg ik een keer een half uur aan reclames vooraf voorgeschoteldquote:Op zaterdag 16 december 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het viel me reuze mee. Ik was alleen vergeten hoe lang die reclames wel niet duren
Die trailers maakten me helaas niet nieuwsgierigquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
In Schotland kreeg ik een keer een half uur aan reclames vooraf voorgeschoteldDan valt het in Nederland best mee. En die trailers horen er ook wel bij
sstt. Ik kijk morgen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Louisa Jansen nu bij Even tot hier
Soms overtuigen ze me wel om sowieso niet naar een film te gaanquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die trailers maakten me helaas niet nieuwsgierig
Vond het weer een toffe aflevering. Zeker het stukje Dilan.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Louisa Jansen nu bij Even tot hier
Hebben jullie in Münster ook een ruzie bijgelegd?quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:51 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben een mooi kerstig dagje gehad. We zijn naar de kerstmarkt in Münster geweest en vanavond hebben we een simpele romantische kerstfilm gekeken
Of Munsterkaas gevreten?quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben jullie in Münster ook een ruzie bijgelegd?
We zijn wel langs de Vredeszaal gekomenquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben jullie in Münster ook een ruzie bijgelegd?
Nee, wel reibekuchen (met appelmoes natuurlijk), champignons, flensjes en warme chocolademelkquote:
Geen currywurst oid?quote:Op zondag 17 december 2023 10:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
We zijn wel langs de Vredeszaal gekomen
[..]
Nee, wel reibekuchen (met appelmoes natuurlijk), champignons, flensjes en warme chocolademelk
Lekker bezig!quote:Op zondag 17 december 2023 11:26 schreef Momo het volgende:
Goedemorgen, vandaag bezig met het artiesten topic voor 2024
ESF / [2024] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2024 A-Z
Hoe was zijn vakantie?quote:Op zondag 17 december 2023 13:33 schreef Cyan9 het volgende:
Mijn pakketje die eind oktober was verstuurd, is gisteren eindelijk aangekomen. Het pakketje van dezelfde club van eind november had ik al een kleine week in huis.
Ik vergeet steeds dat Belgie zijn inzending al gekozen heeftquote:Op zondag 17 december 2023 11:26 schreef Momo het volgende:
Goedemorgen, vandaag bezig met het artiesten topic voor 2024
ESF / [2024] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2024 A-Z
België is nagenoeg altijd als eerste toch?quote:Op zondag 17 december 2023 13:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat Belgie zijn inzending al gekozen heeft
Ik weet niet of je van vakantie kan spreken als je meer dan een maand bij de douane moet verblijven.quote:
Ja dat is het ook een beetje. Van de andere artiesten zoals Marina Satti horen we veel van maar bij Mustii is het muisstil.quote:Op zondag 17 december 2023 13:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
België is nagenoeg altijd als eerste toch?Ik neem het je niet kwalijk trouwens, na al dat andere nieuws wordt zo'n eerste artiestenbekendmaking in augustus vrij snel ondergesneeuwd
Ja, dat is denk ik ook omdat er onder de typische social media-fans er een stuk meer hype leeft rondom Marina dan rondom Mustii. Mustii lijkt me nog steeds wel een interessante artiest en ik ben benieuwd waar hij mee komtquote:Op zondag 17 december 2023 13:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat is het ook een beetje. Van de andere artiesten zoals Marina Satti horen we veel van maar bij Mustii is het muisstil.
New Mexico heeft wel een reuzenbraadworst gehadquote:Op zondag 17 december 2023 12:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen currywurst oid?Als het even kan en ik ben in Duitsland haal ik er daar wel een van, of een bockworst die drie keer groter is dan het broodje dat je er bij krijgt
Fijn dat het alsnog binnen is gekomen.quote:Op zondag 17 december 2023 13:33 schreef Cyan9 het volgende:
Mijn pakketje die eind oktober was verstuurd, is gisteren eindelijk aangekomen. Het pakketje van dezelfde club van eind november had ik al een kleine week in huis.
Gevangenschap in het buitenland klonk meteen zo cruquote:Op zondag 17 december 2023 13:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je van vakantie kan spreken als je meer dan een maand bij de douane moet verblijven.
Goed gedaan Mexquote:Op zondag 17 december 2023 14:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
New Mexico heeft wel een reuzenbraadworst gehadmaar ik zat echt al zo vol van de rest
Ik ben destijds in Leeuwarden gaan kijken, want het was op fietsafstandquote:Op zondag 17 december 2023 19:14 schreef molloot200 het volgende:
Het glazen huis staat dit jaar lekker in de buurt voor mij. Van de week dus maar eens een keer gaan kijken
Dochter gaat morgenquote:Op zondag 17 december 2023 19:14 schreef molloot200 het volgende:
Het glazen huis staat dit jaar lekker in de buurt voor mij. Van de week dus maar eens een keer gaan kijken
Ik ben er één keer geweest, in Eindhoven, stond er ook niet lang gestaan maar dat kan ook te maken hebben met de vrieskou toen.quote:Op zondag 17 december 2023 19:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben destijds in Leeuwarden gaan kijken, want het was op fietsafstandIk vond het leuk voor af en toe even, maar ik ben niet zo'n fanatiekeling die er dan uren naar staat te kijken
Hoogtepunt van SR was dat, daarna is het alleen nog maar minder geworden!quote:Op zondag 17 december 2023 21:00 schreef Arizona het volgende:
Wij zijn in Enschede bij het Glazen Huis geweest. Toen was het echt nog groots, echt een ding.
Ja, toen was het Leiden en Enschede na elkaar, dat was echt waanzinnig. Die twee jaar zat ik er echt helemaal inquote:Op zondag 17 december 2023 21:00 schreef Arizona het volgende:
Wij zijn in Enschede bij het Glazen Huis geweest. Toen was het echt nog groots, echt een ding.
Ik ookquote:Op zondag 17 december 2023 21:00 schreef Arizona het volgende:
Werd er nog gevraagd naar Dingetje?quote:Op zondag 17 december 2023 21:40 schreef GeorgeM het volgende:
Ik had alle vragen over de Dolly Dots goed in de Top2000 quiz
Eh neequote:
Hm, zondequote:
Nee, ik verwacht er ook niet uren te blijven. Ik ga even rond etenstijd met mijn broertje. Dan kan ik daarna gelijk wat eten ergens in de stad. En gaat hij naar de studentenavond op donderdag, ik weer naar huis (want werkende burgerquote:Op zondag 17 december 2023 19:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben destijds in Leeuwarden gaan kijken, want het was op fietsafstandIk vond het leuk voor af en toe even, maar ik ben niet zo'n fanatiekeling die er dan uren naar staat te kijken
Nog ff weekje knallen op het werk, uiteraard is het druk de laatste week voor de vakantiequote:
Sterkte nogquote:
Beetje op en af eigenlijk. Geen corona gelukkig.quote:
Het was ook nog eens gevangenschap bij de Nederlandse douane.quote:Op zondag 17 december 2023 18:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Gevangenschap in het buitenland klonk meteen zo cru
Als gevangene zie je toch niet veel van het land, dus dat lijkt me geen heel groot nadeelquote:Op maandag 18 december 2023 12:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het was ook nog eens gevangenschap bij de Nederlandse douane.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |