Ja, dat is waarschijnlijk een liefhebberij die we niet delen.quote:Op maandag 27 november 2023 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ach, piemels. dan is het al snel goed.
Mede-forumgebruiker Cyan begeeft zich in het moeras van POL en wordt direct door een plaatselijke expert aangepakt.quote:Op maandag 27 november 2023 22:50 schreef iemand het volgende:
[..]
o ja, je weet niets, echt niets
[..]
klopt
Jeetje... die jongen denkt dat 'ie na het overleven van de jungle van ESF ook klaar is voor POL. Zó naiefquote:Op maandag 27 november 2023 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mede-forumgebruiker Cyan begeeft zich in het moeras van POL en wordt direct door een plaatselijke expert aangepakt.
Hier is het altijd een warm badquote:Op maandag 27 november 2023 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje... die jongen denkt dat 'ie na het overleven van de jungle van ESF ook klaar is voor POL. Zó naief
kloptquote:Op maandag 27 november 2023 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja.
Maar je weet niets Fred, echt niets
Ik kan de kamer in en er is nog geen spoor van een andere kamerbewonerquote:Op maandag 27 november 2023 20:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Wat is nu de stand van zaken?
Ontregelen, dat kan ik!quote:Op maandag 27 november 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat @:H_T niet alleen een negatief effect heeft op treinen maar op zo'n beetje elk organisatie-systeem
Door de moeras dino van fokquote:Op maandag 27 november 2023 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mede-forumgebruiker Cyan begeeft zich in het moeras van POL en wordt direct door een plaatselijke expert aangepakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaan m'n opgebouwde credits hier.quote:Op maandag 27 november 2023 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alsof ik alleen ESF mod ben.quote:Op maandag 27 november 2023 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje... die jongen denkt dat 'ie na het overleven van de jungle van ESF ook klaar is voor POL. Zó naief
Mogguhquote:
In Zoutelande?quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Top2000-stembus dinsdag in Zeeland.
Je kan ook nog maandagavond gaan.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Top2000-stembus dinsdag in Zeeland.
Waarom kan ik me niet aanmelden voor Middelburg?quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kan ook nog maandagavond gaan.
Als je er bij wilt zijn moet je wel snel zijn. Er is al één locatie volgeboekt.
Overzicht cafés
De cateringtruck is te vinden tussen reddingsbandenquote:
Ik niet, maar een kennis heeft het meerdere keren gedaan. Blijkbaar bevalt het hem dus welquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:05 schreef Yesse het volgende:
Zeg Lego bouwers, heeft iemand ervaring met huren van Lego?
Ik heb er weleens naar gekeken, maar het was toen vooral nogal prijzig.quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:05 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij kunnen waerables je slaap ook niet heel secuur tracken. Ze zijn vooral goed in het constateren van slaap vs. wakker zijn maar uit onderzoek blijkt volgens mij de kwaliteit van slaap minder goed te checken met een wearable. Zelf vind ik de manier waarop ik wakker word ook echt heel bepalend voor hoe ik me in de eerste uren voel. Soms heb ik prima geslapen maar schrik ik wakker en dan voel ik me een stuk rotter dan na een slechte nacht waarbij ik lekker rustig wakker wordquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap mijn Fitbit slaapscore niet meer. Het zegt 82 wat goed is, maar ik heb zelf voor me gevoel zeer beroerd geslapen
Ja, en dingen met abonnementen enzo. Ik zou zelf wel eens een echt grote build willen maken maar die hoef ik niet per se ergens in huis te zetten ofzo dus om die voor 200+ euro te kopen vind ik ook weer zonde (al gaan ze volgens mij 2e hands ook best ok).quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb er weleens naar gekeken, maar het was toen vooral nogal prijzig.
Wat heb je eigenlijk aan zo'n score? Als zo'n ding zegt dat je slecht hebt geslapen, krijg je dan een aanwijzing wat je de komende nacht beter moet doen?quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap mijn Fitbit slaapscore niet meer. Het zegt 82 wat goed is, maar ik heb zelf voor me gevoel zeer beroerd geslapen
Soms geeft de app tips, maar daar heb ik weinig aanquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk aan zo'n score? Als zo'n ding zegt dat je slecht hebt geslapen, krijg je dan een aanwijzing wat je de komende nacht beter moet doen?
info@cafecliche.comquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom kan ik me niet aanmelden voor Middelburg?
Gaaaff! Hier ook geen ervaring met huren. Ik hou het lieverquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, en dingen met abonnementen enzo. Ik zou zelf wel eens een echt grote build willen maken maar die hoef ik niet per se ergens in huis te zetten ofzo dus om die voor 200+ euro te kopen vind ik ook weer zonde (al gaan ze volgens mij 2e hands ook best ok).
Voor kerst krijg ik van man de Starry NightZO ZIN IN. Maar die krijgt wel een mooi plekje in huis
Met 400.000 man in de wachtrij was je daar in geval van nood vermoedelijk nog wel zonder al te veel problemen vanaf gekomen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:17 schreef NailQueen het volgende:
Als ik iemand had om met mij mee te gaan had ik ook graag geprobeerd een kaartje te bemachtigen
Ticketmaster met verrassend nieuws.quote:Tickets for the Grand Final show are selling fast and availability is low. Please check back later as tickets may become available again or try purchasing a ticket for the other shows.
Top geregeldquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ticketmaster met verrassend nieuws.
Volgens mij is er trouwens 1 algemene rij dit jaar, dus ook mensen die naar iets onnozels als de Family Show van de eerste semi willen ofzo hebben 300.000 man voor zich
Yep, ik heb dit in een ander tabblad geprobeerd. Dus hun advies om voor iets anders dan de finale te proberen kan niet eens.quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij is er trouwens 1 algemene rij dit jaar, dus ook mensen die naar iets onnozels als de Family Show van de eerste semi willen ofzo hebben 300.000 man voor zich
Oh da's wel dramatisch slecht geregeld. Je snapt ook niet dat ze dat niet gewoon overnemen van de afgelopen jaren, toen ging dat al stukken beter.quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Zweden denken dat ze alles beter weten qua songfestivalquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh da's wel dramatisch slecht geregeld. Je snapt ook niet dat ze dat niet gewoon overnemen van de afgelopen jaren, toen ging dat al stukken beter.
Da's wel weer zo ja... moet wel zeggen dat ik de prijzen mee vond vallen, maar daar heb je dan niet zoveel aan als je in een en dezelfde rij terecht komtquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:47 schreef Momo het volgende:
[..]
In Zweden denken dat ze alles beter weten qua songfestival
Ja, het zijn ook gewoon verschillende shows. Als je voetbalkaartjes voor Feyenoord-Ajax wil kopen, kom je toch ook niet in één rij met alle wedstrijden die Feyenoord het komende jaar speelt.quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh da's wel dramatisch slecht geregeld. Je snapt ook niet dat ze dat niet gewoon overnemen van de afgelopen jaren, toen ging dat al stukken beter.
Ditquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het zijn ook gewoon verschillende shows. Als je voetbalkaartjes voor Feyenoord-Ajax wil kopen, kom je toch ook niet in één rij met alle wedstrijden die Feyenoord het komende jaar speelt.
Oke, never mindquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is het verdienmodel van Ticketmaster. Het is echt onbegrijpelijk dat zo veel partijen nog met die afschuwelijke partij in zee gaan.quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Je zou zeggen dat het allemaal niet zo moeilijk is he. Aparte wachtrijen en tickets op naam. Klaar is Klara Hammerstrom
Ik dacht dat ze dat de afgelopen jaren ook al beter voor elkaar hadden met andere systemen, maar blijkbaar niet of blijkbaar kiest Zweden hier ineens weer voor.quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Je zou zeggen dat het allemaal niet zo moeilijk is he. Aparte wachtrijen en tickets op naam. Klaar is Klara Hammerstrom
De fans mogen de heuvels op rennen van EBU, ik zie nog geen enkele fan met tickets op mijn tijdlijnquote:Op dinsdag 28 november 2023 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Zweden weet alles beter op ESF gebiedquote:Op dinsdag 28 november 2023 11:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat de afgelopen jaren ook al beter voor elkaar hadden met andere systemen, maar blijkbaar niet of blijkbaar kiest Zweden hier ineens weer voor.
quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zweden weet alles beter op ESF gebied
Verder wat doe jij hier?quote:
Ik heb een stalker😮quote:
Ok, ga je ook voorrondes ESF kijken?quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit topic staat al heel lang in MyAT
We zien Nattekat 4 december in het Tsjechië topic en 19 december in het Albanië topic.quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ok, ga je ook voorrondes ESF kijken?
Mooi, dan mention ik hem wel dat ie moet komenquote:Op dinsdag 28 november 2023 11:49 schreef Momo het volgende:
[..]
We zien Nattekat 4 december in het Tsjechië topic en 19 december in het Albanië topic.
Momo ging mij dwingen en is dat niet vergeten zo te lezenquote:Op dinsdag 28 november 2023 11:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ok, ga je ook voorrondes ESF kijken?
Je kán niet eens uit de queue stappen al zou je het willen. Je maakt mij niet wijs dat er na bijna 2 uur wachten geen mensen afhaken waardoor de queue korter wordt.quote:Please be patient and stay in the queue. Tickets are still available.
@Momo vergeet nooit ietsquote:Op dinsdag 28 november 2023 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Momo ging mij dwingen en is dat niet vergeten zo te lezen
Volgens mij zijn er voor de finale alleen nog peperdure VIP tickets beschikbaar, als ik zo even naar wat screenshots op Twitter kijk.quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:53 schreef Viv het volgende:
Ze hebben dat bericht bij de queue nu aangevuld met een
[..]
Je kán niet eens uit de queue stappen al zou je het willen. Je maakt mij niet wijs dat er na bijna 2 uur wachten geen mensen afhaken waardoor de queue korter wordt.
Remind je mij ook? Anders vergeet ik het komende maandagquote:Op dinsdag 28 november 2023 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mooi, dan mention ik hem wel dat ie moet komen
Het is nu uitverkocht, dus die queue gaat heel hard door alle afhakers.quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:53 schreef Viv het volgende:
Ze hebben dat bericht bij de queue nu aangevuld met een
[..]
Je kán niet eens uit de queue stappen al zou je het willen. Je maakt mij niet wijs dat er na bijna 2 uur wachten geen mensen afhaken waardoor de queue korter wordt.
@Nattekat is altijd welkom hoor, ik heb ooit toestemming gegeven.quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
@:Nattekat is altijd welkom hoor, ik heb ooit toestemming gegeven.
Ik zie hem alleen in F1 en SPT. Andere subforums met hem ben ik niet gewendquote:Op dinsdag 28 november 2023 11:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
@:Nattekat is altijd welkom hoor, ik heb ooit toestemming gegeven.
Ik zie dat niet hoor, queue is nog steeds 300.000+quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is nu uitverkocht, dus die queue gaat heel hard door alle afhakers.
WKN ookquote:Op dinsdag 28 november 2023 12:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen in F1 en SPT. Andere subforums met hem ben ik niet gewey
Je moet van heel ver komen, maar als je heel lang rond de 40.000 zit en dan op eens gaat het met duizenden tegelijk, dan is dat hardquote:Op dinsdag 28 november 2023 12:04 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik zie dat niet hoor, queue is nog steeds 300.000+
Ik snap precies hoe je je voelt, ik zeg dit ook altijd over de parenclubquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:17 schreef NailQueen het volgende:
Als ik iemand had om met mij mee te gaan had ik ook graag geprobeerd een kaartje te bemachtigen
Wil Luctor niet meer met je mee?quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap precies hoe je je voelt, ik zeg dit ook altijd over de parenclub
Nee, hij wil alleen nog maar met Lego spelen nuquote:Op dinsdag 28 november 2023 12:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wil Luctor niet meer met je mee?
Is er meer dan alleen ESF dan?quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsof ik weet wat jij buiten ESF uitspookt.
Zoals Goose Goose Duckquote:Op dinsdag 28 november 2023 12:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is er meer dan alleen ESF dan?
Ik zelf niet maar ik ken mensen die het doenquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:05 schreef Yesse het volgende:
Nicequote:Op dinsdag 28 november 2023 13:12 schreef Fred_B het volgende:
Jury-finale tickets in de tas![]()
(Ik heb nog geen idee of ik dan kan gaan eigenlijk, maar het is beter om ze maar te hebben)
Dat hoor jij te weten ja.quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsof ik weet wat jij buiten ESF uitspookt.
Nice!quote:Op dinsdag 28 november 2023 13:12 schreef Fred_B het volgende:
Jury-finale tickets in de tas![]()
(Ik heb nog geen idee of ik dan kan gaan eigenlijk, maar het is beter om ze maar te hebben)
Is die niet veel te jong om er echt van te kunnen genieten?quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Nice!
Wij zoeken 3 tickets trouwens (vrijdag of zaterdag), @:evenstar was zijn dochtertje even vergeten.
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 november 2023 15:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Is die niet veel te jong om er echt van te kunnen genieten?
Met een duidelijk aanwijsbare reden?quote:
Gelukkig! Leuke dag gehad vandaag? Nog spannende burgers gegeten?quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:48 schreef H_T het volgende:
Volgens een sms die ik net kreeg is mijn bagage terechtVanavond in het hotel uitzoeken waar en wanneer ik die in ontvangst kan nemen en dan een plan trekken
Ja hoorquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkig! Leuke dag gehad vandaag? Nog spannende burgers gegeten?
Heb je wel nog iemand in elkaar geslagen in Wetherspoons? Of je in elkaar laten slaan? Hoort er wel een beetje bij hè.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja hoorNatural History Museum en Science Museum bezocht en ik ga zo naar Matilda
. Ik had een Engels ontbijt als ontbijt waardoor lunch niet echt nodig was en ik heb net een ietwat matige steak met friet en erwten op bij een Wetherspoons. Inclusief een pint nog geen 15 pond, dus dan verwacht ik ook geen topkwaliteit
Klinkt als een prima dag! Veel plezier vanavondquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja hoorNatural History Museum en Science Museum bezocht en ik ga zo naar Matilda
. Ik had een Engels ontbijt als ontbijt waardoor lunch niet echt nodig was en ik heb net een ietwat matige steak met friet en erwten op bij een Wetherspoons. Inclusief een pint nog geen 15 pond, dus dan verwacht ik ook geen topkwaliteit
Natural History Museumquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:11 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 november 2023 23:38 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb net op de Snob 2000 gestemd en dit is mijn lijstje:Veel van de uitvoerende op je lijst ken ik wel, maar dan met andere nummers of van naam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar van één nummer op je lijst wist ik het meteen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:40 schreef Strani het volgende:
@:Em31 bij Khalid (en Sophie) gaat het nu over de OS in Thialf.
Wel lastig met schansspringen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:43 schreef Strani het volgende:
(Oh ja @:ESF1Gamer bij Khalid (en Sophie) gaat het nu over de OS in Thialf.)
En, giet it oan?quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:40 schreef Strani het volgende:
@:Em31 bij Khalid (en Sophie) gaat het nu over de OS in Thialf.
Nou het is wat vroeg om dat te zeggen. Maar als je het zo hoort lijkt er toch een redelijke kans.quote:
Als zowel Zwitserland als Zweden het schaatsen (eventueel) in Heerenveen zou willen houden dan hebben ze een goede kans.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou het is wat vroeg om dat te zeggen. Maar als je het zo hoort lijkt er toch een redelijke kans.
Gezien de files in Nederland weet ik niet of dat heel haalbaar is zonder dat er nog heel wat extra geasfalteerd wordt.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:04 schreef Em31 het volgende:
Ik zou het nog steeds heel apart vinden, maar als het dan serieus zou gebeuren dan hoop ik dat het zo’n groot succes wordt dat iedereen daarna zin krijgt om hier de Zomerspelen te organiseren.
Files? Gewoon iedereen verplicht op de fiets!quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien de files in Nederland weet ik niet of dat heel haalbaar is zonder dat er nog heel wat extra geasfalteerd wordt.
Gewoon een tent opzetten in Utrecht voor het olympisch dorp,quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien de files in Nederland weet ik niet of dat heel haalbaar is zonder dat er nog heel wat extra geasfalteerd wordt.
Het duurde maar één bericht of de eerste reden voor schuimbekkende tegenstanders is al daar.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik wel of niet aan het schuimbekken ben?quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het duurde maar één bericht of de eerste reden voor schuimbekkende tegenstanders is al daar.
Dat was eraan toegevoegd:quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik wel of niet aan het schuimbekken ben?
quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Readers added context:
Als er dingen moeten gebeuren die geld kosten, heeft deze user vaak het schuim op de bek.
Meer asfalt leidt alleen maar tot meer files, dus dat zou niet al te handig zijn van Geert als hij die 140 wil gaan halen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar PVV wil toch 140 op de snelweg, dus dan moet er sowieso asfalt bij, want of je nu bij een maximum snelheid van 100 in de file staat of 140, dat maakt geen verschil.
Dus overal terug naar één baan?quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meer asfalt leidt alleen maar tot meer files, dus dat zou niet al te handig zijn van Geert als hij die 140 wil gaan halen.
En de helft van de huizen afbreken, want meer huizen geeft meer woningnood. En overal het spoor versmallen naar enkelspoor, want meer spoor leidt maar tot meer vertragingquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus overal terug naar één baan?
Meteen doorpakken, gewoon helemaal geen wegen meer. Terug naar het karrenspoor!quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus overal terug naar één baan?
Ook beter voor het klimaat.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meteen doorpakken, gewoon helemaal geen wegen meer. Terug naar het karrenspoor!
En die willen ook allemaal een weg om op te rijden, dat moet je allemaal helemaal niet willen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:51 schreef Strani het volgende:
En zo'n OS trekt ook alleen maar buut'nlanders aan. Niet Nederlanders, want die zijn er al.
Nee, al heb je bij het schaatsen in Thialf in elk geval nog dat Premier Wilders en Vice-Premier Graus hun landgenoten kunnen toejuichen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:51 schreef Strani het volgende:
En zo'n OS trekt ook alleen maar buut'nlanders aan. Niet Nederlanders, want die zijn er al.
Ja en die nemen ook maar allemaal hun eigen eten en zo mee want in Rwanda eten ze geen boerenkool hoor.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En die willen ook allemaal een weg om op te rijden, dat moet je allemaal helemaal niet willen.
Dan mogen we wel extra hopen op een eigen-volk-eerst-podiumquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, al heb je bij het schaatsen in Thialf in elk geval nog dat Premier Wilders en Vice-Premier Graus hun landgenoten kunnen toejuichen.
Ja, al doe ik dat eigenlijk ook altijd wel hoorquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan mogen we wel extra hopen op een eigen-volk-eerst-podium
In plaats van koek en zopie krijgen we dan isombe en bananenbier kraampjes langs het ijs.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en die nemen ook maar allemaal hun eigen eten en zo mee want in Rwanda eten ze geen boerenkool hoor.
Walgelijkquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In plaats van koek en zopie krijgen we dan isombe en bananenbier kraampjes langs het ijs.
Precies, maar wel een beetje in ónze hotelkamers willen slapen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
WalgelijkAanpassen ho maar weer! En de taal leren voor die twee weken in Nederland? Tuurlijk niet!
Modderworstelen in de Achterhoekquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gewoon een tent opzetten in Utrecht voor het olympisch dorp,
En dan zwemmen in Eindhoven, atletiek in Twente, zeilen en surfen in Friesland en dan nog een paar locaties.
En wie kunnen als gevolg weer jarenlang op een wachtlijst staan voor een hotelkamer? Precies, de gewone hardwerkende Nederlanderquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, maar wel een beetje in ónze hotelkamers willen slapen natuurlijk.
Ik schrik steeds van de commentator dat er wordt gescoord, maar het gaat steeds mis.quote:
Het is volgens mij nog niet olympisch.quote:
Plus dat er straks nergens meer een decoratieve souvenirklomp te krijgen is, want die gaan ze natuurlijk ook allemaal opkopen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
En wie kunnen als gevolg weer jarenlang op een wachtlijst staan voor een hotelkamer? Precies, de gewone hardwerkende Nederlander
En zeker niet verkapte onderkoffer Spanjaardenquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie je wel, komt niks goeds van als buitenlanders naar Nederland komen
Dat was de redding vlak voor de koolquote:
M'n in 1989 overleden cavia had zulk haar jaquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:38 schreef GeorgeM het volgende:
Als ik daarmee iemand beledig, dan not sorry
Ik verwijs hiervoor graag naar de spelregels van de ESF SC
Ik moet idd naar de kapper.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:38 schreef GeorgeM het volgende:
Als ik daarmee iemand beledig, dan not sorry
Ik verwijs hiervoor graag naar de spelregels van de ESF SC
Jouw cavia (rip) mag dat.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
M'n in 1989 overleden cavia had zulk haar ja
Vanochtend lag een beetje ijs op de vooruit. Dus het was opeens vooruit krabben. Verder is het ijskoud maar nog geen sneeuw.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:10 schreef Momo het volgende:
Hoe is de sneeuw vanavond bij de mensen die in het noordoosten wonen?
Zag deze beelden van Groningen netquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vanochtend lag een beetje ijs op de vooruit. Dus het was opeens vooruit krabben. Verder is het ijskoud maar nog geen sneeuw.
We schakelen over naar Cyan9 in Drenthe. Cyan, hoe is het weer daar?
Hè wat?quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Zag deze beelden van Groningen net
[ twitter ]
Er is hier nog geen sneeuw gesignaleerd, maar ik heb uit betrouwbare bronnen begrepen dat verslaggever @BillDauterive wel een update voor ons heeft.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vanochtend lag een beetje ijs op de vooruit. Dus het was opeens vooruit krabben. Verder is het ijskoud maar nog geen sneeuw.
We schakelen over naar @:Cyan9 in Drenthe. Cyan, hoe is het weer daar?
Ik heb een lik aan de bek gegeven noch gekregen!quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je wel nog iemand in elkaar geslagen in Wetherspoons? Of je in elkaar laten slaan? Hoort er wel een beetje bij hè.
Ik ga met Luc meequote:Op dinsdag 28 november 2023 22:52 schreef Strani het volgende:
Waardeloos.
De Kuip onwaardig.
We bestormen het Maasgebouw.
Ja, maar daar ben ik niet geweest. Dat was opeens 10 pond extra of zo en ik ben toch een Nederlanderquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Natural History MuseumStond die megagrote Dino nog opgesteld in een aparte zaal?
Veel plezier bij Matilda
Met 140 is juist iedereen sneller van de snelweg af en is er dus minder tijd om files te laten ontstaan!quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar PVV wil toch 140 op de snelweg, dus dan moet er sowieso asfalt bij, want of je nu bij een maximum snelheid van 100 in de file staat of 140, dat maakt geen verschil.
Ja, het heeft hier heel even gesneeuwd, maar het blijft niet echt liggen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er is hier nog geen sneeuw gesignaleerd, maar ik heb uit betrouwbare bronnen begrepen dat verslaggever @:BillDauterive wel een update voor ons heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 29 november 2023 09:13 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Hier heeft het ook weer gesneeuwd. Ik heb vanuit mijn bed even door de gordijnen gegluurd. Ben doodmoe.Goedemorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen! Hier heeft het ook weer gesneeuwd. Ik heb vanuit mijn bed even door de gordijnen gegluurd. Ben doodmoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Goedemorgen! Hier heeft het ook weer gesneeuwd. Ik heb vanuit mijn bed even door de gordijnen gegluurd. Ben doodmoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Goedemorgen! Hier heeft het ook weer gesneeuwd. Ik heb vanuit mijn bed even door de gordijnen gegluurd. Ben doodmoe.Sterkte met alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Goedemorgen! Hier heeft het ook weer gesneeuwd. Ik heb vanuit mijn bed even door de gordijnen gegluurd. Ben doodmoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen! Hier heeft het ook weer gesneeuwd. Ik heb vanuit mijn bed even door de gordijnen gegluurd. Ben doodmoe.Sterkte, ook aan New Mexico natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Hier ligt nu een mini laagjequote:Op woensdag 29 november 2023 14:43 schreef Arizona het volgende:
Hoe is het verder hier?
@:H_T , heb je Londen nog heel gehouden vandaag, en Londen jou ook?
En verder denk ik geen sneeuw-nieuws vandaag? Hier is in ieder geval niets bij gevallen. Reporters uit de andere noordelijke en oostelijke streken, jullie nog een update?
Gezelligquote:
quote:Op woensdag 29 november 2023 14:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik hou wel van sneeuw, zolang ik de deur niet uit hoef. Vandaag hoef ik ook lekker niet meer op pad, dus hier mag ook wel wat bij vallen
![]()
Het wordt echt koud de komende dagen, volgend mijn weerapp komen de temperaturen na vandaag pas zondag weer boven het vriespunt uit
Ja ik vind dat nog niet eens zo’n mega probleem, met het zonnetje erbij enzo, maar wél als het glad wordt. Laat dan allemaal maar zitten.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik hou wel van sneeuw, zolang ik de deur niet uit hoef. Vandaag hoef ik ook lekker niet meer op pad, dus hier mag ook wel wat bij vallen
![]()
Het wordt echt koud de komende dagen, volgend mijn weerapp komen de temperaturen na vandaag pas zondag weer boven het vriespunt uit
Ik heb vanochtend mijn bagage opgehaald van het vliegveld en ook het grootste deel van mijn kofferquote:Op woensdag 29 november 2023 14:43 schreef Arizona het volgende:
Hoe is het verder hier?
En verder denk ik geen sneeuw-nieuws vandaag? Hier is in ieder geval niets bij gevallen. Reporters uit de andere noordelijke en oostelijke streken, jullie nog een update?
Dus toch niet helemaal heel gehouden, toch iets kapotquote:Op woensdag 29 november 2023 15:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend mijn bagage opgehaald van het vliegveld en ook het grootste deel van mijn kofferErgens onderweg (mogelijk in Zürich, geen idee hoe die daar is gekomen) is een wiel afgebroken en er mist nu ook een deel van de buitenkant. Ze hebben hun verzekeraar al ingelicht daarover. De koffer lijkt wel sterk genoeg om gevuld en wel de terugreis te halen.
Verder ben ik even gaan kijken in de prijzige winkel Fortnum & Mason, m&m's world en een Legowinkel. Ik zit nu met een boekje in een pub, want het is eindelijk gelukt om een pub te vinden die Richie en Eddie's favoriet a pint of mild schenkt. Heel vaak voorbij horen komen in de serie Bottom, maar nooit ergens op de tap gezien. Nu dus speciaal naar een pub gegaan die het heeft. Het blijkt vrij saai en smakeloos te zijn, dus een volgende keer hoeft het niet per se weer
Vanavond nog naar Peter Pan Goes Wrong en dan morgen weer naar huis
Ik heb het zeker naar mijn zinquote:Op woensdag 29 november 2023 15:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus toch niet helemaal heel gehouden, toch iets kapot![]()
![]()
Klinkt heerlijk zo, jouw verblijf!
Snap ikquote:Op woensdag 29 november 2023 16:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het zeker naar mijn zinMaar het is ook goed dat het niet al te lang duurt, dus ik vind het prima om morgen weer naar huis te gaan
Uw verslaggever uit Drenthe reed/gleed net bijna zo over de N33:quote:Op woensdag 29 november 2023 14:43 schreef Arizona het volgende:
Hoe is het verder hier?
Hou van dat nummer.quote:Op woensdag 29 november 2023 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Spotify Wrapped is uit, met twee ESF-liedjes in mijn top 5:
2. Joker Out - Carpe Diem
4. Kaarija - Cha Cha Cha
Mijn meest gedraaide plaat van het jaar![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2023 16:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Uw verslaggever uit Drenthe reed/gleed net bijna zo over de N33:
[ afbeelding ]
Kenners weten dat de N33 een vierbaansweg is die altijd goed verzorgd wordt, maar deze sneeuwbui was zo intensief dat er weinig tegen te beginnen was. Eenmaal thuis was er alleen niet veel meer van te zien.
Nacht naar vrijdag koud vooralquote:Op woensdag 29 november 2023 14:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
Ik heb denk ik voor het eerst sinds jaren geen ESF-nummer in mijn top 5quote:Op woensdag 29 november 2023 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Spotify Wrapped is uit, met twee ESF-liedjes in mijn top 5:
2. Joker Out - Carpe Diem
4. Kaarija - Cha Cha Cha
Mijn meest gedraaide plaat van het jaar![]()
![]()
Was wel een beetje m'n eigen schuld. Ik reed lekker met een gangetje van 120 redelijk wat auto's voorbij, me niet afvragend waarom iedereen zo langzaam reed en me blijkbaar ook niet meteen realiserend dat het opeens best wel wit was op de weg. Reactiesnelheid was wel echt on point!quote:Op woensdag 29 november 2023 16:39 schreef Arizona het volgende:
[..]gelukkig dat je heelhuids thuisgekomen bent! Hier vormt zich nu ook in rap tempo een sneeuwdek op de weg, kan nog een leuke avondspits worden hier in Twente.
Kan het water alvast goed koud wordenquote:Op woensdag 29 november 2023 16:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Nacht naar vrijdag koud vooral
[ afbeelding ]
En krijgt Erben weer elfstedentocht koortsquote:Op woensdag 29 november 2023 16:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan het water alvast goed koud worden![]()
[ afbeelding ]
Dat had ik van een K-Pop artiest zonder ondertiteling, waarvan ik vermoed dat het SEULGI was maar ik dat niet met zekerheid durf te zeggen.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:09 schreef NailQueen het volgende:
In mijn spotify wrapped staan alleen ESF nummers, een ESF artiest en een wens ESF artiest/band
1. Käärijä - Cha Cha Cha (geen verrassing)
2. Voyager - Promise
3. Marco Mengoni - Attraverso te (met La Rapprentante di lista)
4. Gustaph - Because of you. Best een verrassing, zo vaak heb ik dat nummer niet gedraaid.
5. La Rapprentante di Lisa - Ciao Ciao (vakantieliedje)
Met een mooie videoboodschap van Marco Mengoni die ik niet kan verstaan
Ook zonder abonnement krijg je gewoon een Wrapped.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:10 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb dan ook pas sinds juli een abonnement op spotify
Oh ik zie dit nu pas voor het eerstquote:Op woensdag 29 november 2023 17:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ook zonder abonnement krijg je gewoon een Wrapped.
Daar reed en gleed ik dus eerder vanmiddag.quote:Op de N33 tussen Gieten en Assen heeft een ongeluk plaatsgevonden met meerdere voertuigen. De autoweg was tijdelijk afgesloten, waardoor een lange file ontstond.
De politie meldt dat er zes voertuigen betrokken waren bij het ongeluk. Het overige verkeer kan inmiddels langzaam langs de plek van het ongeluk rijden.
De politie bevestigt dat er één persoon met een hoofdwond voor controle naar het ziekenhuis is vervoerd.
Goedemorgen! Hier heeft het ook weer gesneeuwd. Ik heb vanuit mijn bed even door de gordijnen gegluurd. Ben doodmoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Goedemorgen! Hier heeft het ook weer gesneeuwd. Ik heb vanuit mijn bed even door de gordijnen gegluurd. Ben doodmoe.Sorry voor mijn juich postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op woensdag 29 november 2023 16:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Nacht naar vrijdag koud vooral
[ afbeelding ]
Hij mistte de verwarming in zijn nieuwe huisje.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:21 schreef summer52 het volgende:
Wat zijn katten toch eigenwijs pfff. Ik had al een week geleden een kattenmandje gekocht, maar mijn oude kater van 19 jaar Dikkie Dik snuffelde er wel aan maar dacht ga er zelf maar in liggen.![]()
Vanmiddag had ik de verwarming aan en het mandje bij de radiator gezet en voila mijnheer ging er eindelijk in en ligt er nu nog steeds in.[ afbeelding ]
Helemaal heppie de peppiequote:Op woensdag 29 november 2023 17:21 schreef summer52 het volgende:
Wat zijn katten toch eigenwijs pfff. Ik had al een week geleden een kattenmandje gekocht, maar mijn oude kater van 19 jaar Dikkie Dik snuffelde er wel aan maar dacht ga er zelf maar in liggen.![]()
Vanmiddag had ik de verwarming aan en het mandje bij de radiator gezet en voila mijnheer ging er eindelijk in en ligt er nu nog steeds in.[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 november 2023 18:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sorry voor mijn juich posts
Geen sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Hier prefereert meneer een ondiepe kartonnen doos boven zijn warme ronden vilten mandje met fleece kussentjequote:Op woensdag 29 november 2023 17:21 schreef summer52 het volgende:
Jeetje Lucquote:Op woensdag 29 november 2023 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kunnen het alleen tegen tien man.
Als deze stand zo blijft en Arsenal vanavond wint, dan zijn ze door in de CL. En dat na bijna elke wedstrijd zo slecht te spelenquote:Op woensdag 29 november 2023 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Da’s niet altijd makkelijker spelen.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat gaf het weg?quote:Op woensdag 29 november 2023 21:24 schreef Em31 het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar iets zegt me dat Luctor niet zo’n fan is van PSV.
Die krijgt geen standbeeld voor het stadion denk ikquote:Op woensdag 29 november 2023 20:44 schreef Redefine het volgende:
Sevilla zal Ocampos wel dankbaar zijn
Ja, dat is wel een bijzonder gezelschap binnen FOK…quote:Op woensdag 29 november 2023 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat gaf het weg?
Over het algemeen ben ik wel voor de Nederlandse clubs in Europees verband, maar er zijn bepaalde FOK!kers die ik het wel gun dat hun PSV verliest.
Ohquote:Op woensdag 29 november 2023 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat gaf het weg?
Over het algemeen ben ik wel voor de Nederlandse clubs in Europees verband, maar er zijn bepaalde FOK!kers die ik het wel gun dat hun PSV verliest.
quote:
Altijd leukquote:Op donderdag 30 november 2023 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Pakketleed. Pakketje uit Canada is gisteren bezorgd, maar ik had niet het adres mogen gebruiken van het PostNL punt. Die hebben teruggestuurd naar PostNL inklaringen. Dus ik sta al een half uur in de wacht met de PostNL klantenservice
Ja, ik had thus moeten laten bezorgen. Er is een case aangemaakt, maAr als ik inlog zie ik 0 cases staan. Als dat morgen weer zo is dan neem ik weer contact op.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Altijd leuk![]()
Maar je had als bezorgadres het pakketpunt opgegeven en dat mocht niet, je had het thuis moeten laten bezorgen?
Heh, je had meteen als adres het pakketpunt ingevoerd of later aangegeven dat het daarheen mag? Want bij dat eerste kan ik me voorstellen dat dat niet mag.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Pakketleed. Pakketje uit Canada is gisteren bezorgd, maar ik had niet het adres mogen gebruiken van het PostNL punt. Die hebben teruggestuurd naar PostNL inklaringen. Dus ik sta al een half uur in de wacht met de PostNL klantenservice
Dat eerste. Ik wist niet eens dat niet mocht.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heh, je had meteen als adres het pakketpunt ingevoerd of later aangegeven dat het daarheen mag? Want bij dat eerste kan ik me voorstellen dat dat niet mag.
Nee want nu is het net of dat bedrijf/pakketpunt jouw pakketje heeft besteld. Mag lijkt me alleen als de webshop zelf die optie al aangeeft en je een pakketpunt kan selecteren. Dan staat jouw adres er alsnog wel gewoon op.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat eerste. Ik wist niet eens dat niet mocht.
Het gaat er nu om dat het pakket niet weer retour gaat, maar naar mij wordt gestuurd
De les voor volgende keer. Het is ook van onafhankelijke creator waar ik iets gebacked via kickstarter en daar gaat het wat mis. Al die andere kickstarter projecten die heb ontvangen gaat veel gestroomlijnder en krijg ik gelijk een track en trace code als het onderweg is.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee want nu is het net of dat bedrijf/pakketpunt jouw pakketje heeft besteld. Mag lijkt me alleen als de webshop zelf die optie al aangeeft en je een pakketpunt kan selecteren. Dan staat jouw adres er alsnog wel gewoon op.
Hopelijk lukt het om je pakketje toch nog te krijgen
Ja ik denk dat het zo heel fraudegevoelig is want het is niet aan jou als persoon te koppelen. Maargoed, weet wat geleerd, hopelijk lossen ze het snel op!quote:Op donderdag 30 november 2023 12:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De les voor volgende keer. Het is ook van onafhankelijke creator waar ik iets gebacked via kickstarter en daar gaat het wat mis. Al die andere kickstarter projecten die heb ontvangen gaat veel gestroomlijnder en krijg ik gelijk een track en trace code als het onderweg is.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, nu is de ESF-rollercoaster voor 2024 echt vertrokkenquote:Op donderdag 30 november 2023 11:55 schreef Cyan9 het volgende:
M'n jaarlijkse landentopic bijdrage is van start: ESF / [2024] Zweden: Melodifestivalen #1
Oh, heb je behalve dat, ook toevallig nog een of ander retro kabeltje ontvangen? Daar wacht New Mexico met smart op.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:06 schreef Strani het volgende:
Vreemd. Ik heb zojuist een pakketje uit Canada ontvangen maar had niks besteld.
En de inhoud had ik al helemáál niet besteld![]()
quote:Op donderdag 30 november 2023 13:05 schreef H_T het volgende:
De zanger van The Pogues is overleden. Nooit meer op kerstavond tussen de dronkaards in de bak en daarna luidkeels ruzie maken met een vrouw![]()
Wat is de inhoud?quote:Op donderdag 30 november 2023 14:06 schreef Strani het volgende:
Isn’t it to your satisfaction?quote:Op donderdag 30 november 2023 14:06 schreef Strani het volgende:
Witter in Grunn!quote:Op donderdag 30 november 2023 16:13 schreef NailQueen het volgende:
Hier volgt een ingelaste update met het weer uut Grunn:
Het sneeuwt hier.
Op naar Grunnquote:Op donderdag 30 november 2023 16:13 schreef NailQueen het volgende:
Hier volgt een ingelaste update met het weer uut Grunn:
Het sneeuwt hier.
Dank! Afgezien van vertraging gaat het verder voorlopig voorspoedigquote:Op donderdag 30 november 2023 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Succes trouwens met je terugreis vandaag, hopelijk nu zonder hobbels!
Sneeuw in Leeuwarden. Gaat weer terug naar Leeuwardenquote:
Oh, deze toevallig?quote:Op donderdag 30 november 2023 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, heb je behalve dat, ook toevallig nog een of ander retro kabeltje ontvangen? Daar wacht New Mexico met smart op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Een dag na Sint Pannekoekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 30 november 2023 18:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Een dag na Sint Pannekoek
Ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Lever jij het 5 december af?quote:Op donderdag 30 november 2023 14:06 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 30 november 2023 17:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, deze toevallig?![]()
[ afbeelding ]
Die kwam hier binnen en kwam nog goed van pas, dus bedank New Mexico maar voor me.
Het is binnen inmiddelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Dan krijg jij de roequote:Op donderdag 30 november 2023 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, onze vertegenwoordiger is al in Nederland en dit pakketje heeft de boot helaas gemist!
Wat zit er dan inquote:Op donderdag 30 november 2023 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Na het zien van het pakketje verbaast dit me helemaal niet van je.
Ik wou er deze week aan beginnenquote:Op donderdag 30 november 2023 20:45 schreef Strani het volgende:
Kijkt iemand hier toevallig Squid Game: The Challenge?
Ah oké, ik ben bijna klaar dus als je het er tegen die tijd over wilt hebben, dan heb ik er ook wel het één en ander over te zeggenquote:
Nee, twijfel wel of ik het ga kijken.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:45 schreef Strani het volgende:
Het is natuurlijk heel anders dan de serie (ook al omdat het niet écht een kwestie van leven of dood is) maar ik vind het wel interessant. Psychologisch, vooral.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:51 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, twijfel wel of ik het ga kijken.
quote:Op donderdag 30 november 2023 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is binnen inmiddels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Jaquote:Op donderdag 30 november 2023 21:08 schreef Redefine het volgende:
Die penalty die Ajax hier tegen krijgt is echt lachwekkend
Vooral ook schandalig dat de VAR er amper naar gekeken heeft. Overigens wel een domme actie van Hato.quote:Op donderdag 30 november 2023 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaFijn dat Ajax wel weer meteen scoort
Zit je daar in?quote:Op donderdag 30 november 2023 20:45 schreef Strani het volgende:
Fijn vinden zou raar zijn. Tenzij je stiekem hebt gewonnen.quote:Op donderdag 30 november 2023 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou je dat fijn vinden, als dat zo was?
Is er vanavond ook voetbal..quote:Op donderdag 30 november 2023 21:30 schreef Redefine het volgende:
Brobbey die twee keer een kans koelbloedig afmaakt, het moet niet gekker worden
Ja er is vanavond voetbal. En nee dat is voorlopig niet afgelopenquote:Op donderdag 30 november 2023 21:40 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Is er vanavond ook voetbal..
Bijna afgelopen zeker!
Gister was het voetbaltechnisch trouwens dikke prima!
quote:Op donderdag 30 november 2023 21:38 schreef PinkLow het volgende:
Halloaaa..
Tijd hier niet geweest, maar ik dacht ik kom weer even naar iedereen zwaaien..
Wat een voetbalweekje zeg..quote:Op donderdag 30 november 2023 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja er is vanavond voetbal. En nee dat is voorlopig niet afgelopenNog niet eens rust.
En morgenavond ook weer voetbal. Engeland - Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
Nou ja, ik heb het overleefd. Dus trek je conclusies.quote:Op donderdag 30 november 2023 21:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Fijn vinden zou raar zijn. Tenzij je stiekem hebt gewonnen.
quote:Op donderdag 30 november 2023 21:45 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Wat een voetbalweekje zeg..
Helaas kan ik geen 2 dingen tegelijkertijd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 november 2023 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
quote:Op donderdag 30 november 2023 21:38 schreef PinkLow het volgende:
Halloaaa..
Tijd hier niet geweest, maar ik dacht ik kom weer even naar iedereen zwaaien..
Net de eerste aflevering gezien, zitten nu al spelers bij waar je je lekker aan kan ergeren.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel anders dan de serie (ook al omdat het niet écht een kwestie van leven of dood is) maar ik vind het wel interessant. Psychologisch, vooral.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |