Ja, dat is waarschijnlijk een liefhebberij die we niet delen.quote:Op maandag 27 november 2023 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ach, piemels. dan is het al snel goed.
Mede-forumgebruiker Cyan begeeft zich in het moeras van POL en wordt direct door een plaatselijke expert aangepakt.quote:Op maandag 27 november 2023 22:50 schreef iemand het volgende:
[..]
o ja, je weet niets, echt niets
[..]
klopt
Jeetje... die jongen denkt dat 'ie na het overleven van de jungle van ESF ook klaar is voor POL. Zó naiefquote:Op maandag 27 november 2023 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mede-forumgebruiker Cyan begeeft zich in het moeras van POL en wordt direct door een plaatselijke expert aangepakt.
Hier is het altijd een warm badquote:Op maandag 27 november 2023 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje... die jongen denkt dat 'ie na het overleven van de jungle van ESF ook klaar is voor POL. Zó naief
kloptquote:Op maandag 27 november 2023 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja.
Maar je weet niets Fred, echt niets
Ik kan de kamer in en er is nog geen spoor van een andere kamerbewonerquote:Op maandag 27 november 2023 20:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Wat is nu de stand van zaken?
Ontregelen, dat kan ik!quote:Op maandag 27 november 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat @:H_T niet alleen een negatief effect heeft op treinen maar op zo'n beetje elk organisatie-systeem
Door de moeras dino van fokquote:Op maandag 27 november 2023 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mede-forumgebruiker Cyan begeeft zich in het moeras van POL en wordt direct door een plaatselijke expert aangepakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaan m'n opgebouwde credits hier.quote:Op maandag 27 november 2023 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alsof ik alleen ESF mod ben.quote:Op maandag 27 november 2023 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje... die jongen denkt dat 'ie na het overleven van de jungle van ESF ook klaar is voor POL. Zó naief
Mogguhquote:
In Zoutelande?quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Top2000-stembus dinsdag in Zeeland.
Je kan ook nog maandagavond gaan.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Top2000-stembus dinsdag in Zeeland.
Waarom kan ik me niet aanmelden voor Middelburg?quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kan ook nog maandagavond gaan.
Als je er bij wilt zijn moet je wel snel zijn. Er is al één locatie volgeboekt.
Overzicht cafés
De cateringtruck is te vinden tussen reddingsbandenquote:
Ik niet, maar een kennis heeft het meerdere keren gedaan. Blijkbaar bevalt het hem dus welquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:05 schreef Yesse het volgende:
Zeg Lego bouwers, heeft iemand ervaring met huren van Lego?
Ik heb er weleens naar gekeken, maar het was toen vooral nogal prijzig.quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:05 schreef Yesse het volgende:
Zeg Lego bouwers, heeft iemand ervaring met huren van Lego?
Volgens mij kunnen waerables je slaap ook niet heel secuur tracken. Ze zijn vooral goed in het constateren van slaap vs. wakker zijn maar uit onderzoek blijkt volgens mij de kwaliteit van slaap minder goed te checken met een wearable. Zelf vind ik de manier waarop ik wakker word ook echt heel bepalend voor hoe ik me in de eerste uren voel. Soms heb ik prima geslapen maar schrik ik wakker en dan voel ik me een stuk rotter dan na een slechte nacht waarbij ik lekker rustig wakker wordquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap mijn Fitbit slaapscore niet meer. Het zegt 82 wat goed is, maar ik heb zelf voor me gevoel zeer beroerd geslapen
Ja, en dingen met abonnementen enzo. Ik zou zelf wel eens een echt grote build willen maken maar die hoef ik niet per se ergens in huis te zetten ofzo dus om die voor 200+ euro te kopen vind ik ook weer zonde (al gaan ze volgens mij 2e hands ook best ok).quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb er weleens naar gekeken, maar het was toen vooral nogal prijzig.
Wat heb je eigenlijk aan zo'n score? Als zo'n ding zegt dat je slecht hebt geslapen, krijg je dan een aanwijzing wat je de komende nacht beter moet doen?quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap mijn Fitbit slaapscore niet meer. Het zegt 82 wat goed is, maar ik heb zelf voor me gevoel zeer beroerd geslapen
Soms geeft de app tips, maar daar heb ik weinig aanquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk aan zo'n score? Als zo'n ding zegt dat je slecht hebt geslapen, krijg je dan een aanwijzing wat je de komende nacht beter moet doen?
info@cafecliche.comquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom kan ik me niet aanmelden voor Middelburg?
Gaaaff! Hier ook geen ervaring met huren. Ik hou het lieverquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, en dingen met abonnementen enzo. Ik zou zelf wel eens een echt grote build willen maken maar die hoef ik niet per se ergens in huis te zetten ofzo dus om die voor 200+ euro te kopen vind ik ook weer zonde (al gaan ze volgens mij 2e hands ook best ok).
Voor kerst krijg ik van man de Starry NightZO ZIN IN. Maar die krijgt wel een mooi plekje in huis
Met 400.000 man in de wachtrij was je daar in geval van nood vermoedelijk nog wel zonder al te veel problemen vanaf gekomen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:17 schreef NailQueen het volgende:
Als ik iemand had om met mij mee te gaan had ik ook graag geprobeerd een kaartje te bemachtigen
Ticketmaster met verrassend nieuws.quote:Tickets for the Grand Final show are selling fast and availability is low. Please check back later as tickets may become available again or try purchasing a ticket for the other shows.
Top geregeldquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ticketmaster met verrassend nieuws.
Volgens mij is er trouwens 1 algemene rij dit jaar, dus ook mensen die naar iets onnozels als de Family Show van de eerste semi willen ofzo hebben 300.000 man voor zich
Yep, ik heb dit in een ander tabblad geprobeerd. Dus hun advies om voor iets anders dan de finale te proberen kan niet eens.quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij is er trouwens 1 algemene rij dit jaar, dus ook mensen die naar iets onnozels als de Family Show van de eerste semi willen ofzo hebben 300.000 man voor zich
Oh da's wel dramatisch slecht geregeld. Je snapt ook niet dat ze dat niet gewoon overnemen van de afgelopen jaren, toen ging dat al stukken beter.quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Zweden denken dat ze alles beter weten qua songfestivalquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh da's wel dramatisch slecht geregeld. Je snapt ook niet dat ze dat niet gewoon overnemen van de afgelopen jaren, toen ging dat al stukken beter.
Da's wel weer zo ja... moet wel zeggen dat ik de prijzen mee vond vallen, maar daar heb je dan niet zoveel aan als je in een en dezelfde rij terecht komtquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:47 schreef Momo het volgende:
[..]
In Zweden denken dat ze alles beter weten qua songfestival
Ja, het zijn ook gewoon verschillende shows. Als je voetbalkaartjes voor Feyenoord-Ajax wil kopen, kom je toch ook niet in één rij met alle wedstrijden die Feyenoord het komende jaar speelt.quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh da's wel dramatisch slecht geregeld. Je snapt ook niet dat ze dat niet gewoon overnemen van de afgelopen jaren, toen ging dat al stukken beter.
Ditquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het zijn ook gewoon verschillende shows. Als je voetbalkaartjes voor Feyenoord-Ajax wil kopen, kom je toch ook niet in één rij met alle wedstrijden die Feyenoord het komende jaar speelt.
Oke, never mindquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |