Ja, dat is waarschijnlijk een liefhebberij die we niet delen.quote:Op maandag 27 november 2023 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ach, piemels. dan is het al snel goed.
Mede-forumgebruiker Cyan begeeft zich in het moeras van POL en wordt direct door een plaatselijke expert aangepakt.quote:Op maandag 27 november 2023 22:50 schreef iemand het volgende:
[..]
o ja, je weet niets, echt niets
[..]
klopt
Jeetje... die jongen denkt dat 'ie na het overleven van de jungle van ESF ook klaar is voor POL. Zó naiefquote:Op maandag 27 november 2023 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mede-forumgebruiker Cyan begeeft zich in het moeras van POL en wordt direct door een plaatselijke expert aangepakt.
Hier is het altijd een warm badquote:Op maandag 27 november 2023 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje... die jongen denkt dat 'ie na het overleven van de jungle van ESF ook klaar is voor POL. Zó naief
kloptquote:Op maandag 27 november 2023 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja.
Maar je weet niets Fred, echt niets
Ik kan de kamer in en er is nog geen spoor van een andere kamerbewonerquote:Op maandag 27 november 2023 20:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Wat is nu de stand van zaken?
Ontregelen, dat kan ik!quote:Op maandag 27 november 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat @:H_T niet alleen een negatief effect heeft op treinen maar op zo'n beetje elk organisatie-systeem
Door de moeras dino van fokquote:Op maandag 27 november 2023 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mede-forumgebruiker Cyan begeeft zich in het moeras van POL en wordt direct door een plaatselijke expert aangepakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaan m'n opgebouwde credits hier.quote:Op maandag 27 november 2023 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alsof ik alleen ESF mod ben.quote:Op maandag 27 november 2023 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje... die jongen denkt dat 'ie na het overleven van de jungle van ESF ook klaar is voor POL. Zó naief
Mogguhquote:
In Zoutelande?quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Top2000-stembus dinsdag in Zeeland.
Je kan ook nog maandagavond gaan.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Top2000-stembus dinsdag in Zeeland.
Waarom kan ik me niet aanmelden voor Middelburg?quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kan ook nog maandagavond gaan.
Als je er bij wilt zijn moet je wel snel zijn. Er is al één locatie volgeboekt.
Overzicht cafés
De cateringtruck is te vinden tussen reddingsbandenquote:
Ik niet, maar een kennis heeft het meerdere keren gedaan. Blijkbaar bevalt het hem dus welquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:05 schreef Yesse het volgende:
Zeg Lego bouwers, heeft iemand ervaring met huren van Lego?
Ik heb er weleens naar gekeken, maar het was toen vooral nogal prijzig.quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:05 schreef Yesse het volgende:
Zeg Lego bouwers, heeft iemand ervaring met huren van Lego?
Volgens mij kunnen waerables je slaap ook niet heel secuur tracken. Ze zijn vooral goed in het constateren van slaap vs. wakker zijn maar uit onderzoek blijkt volgens mij de kwaliteit van slaap minder goed te checken met een wearable. Zelf vind ik de manier waarop ik wakker word ook echt heel bepalend voor hoe ik me in de eerste uren voel. Soms heb ik prima geslapen maar schrik ik wakker en dan voel ik me een stuk rotter dan na een slechte nacht waarbij ik lekker rustig wakker wordquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap mijn Fitbit slaapscore niet meer. Het zegt 82 wat goed is, maar ik heb zelf voor me gevoel zeer beroerd geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |