Een bakske vol met stro, mooie klassieker.quote:Op maandag 25 december 2023 01:17 schreef H_T het volgende:
Al wie da mij volgen wil zal wreed hard moeten lopen
Meestal is het meer andersom hoor.quote:Op maandag 25 december 2023 01:53 schreef Strani het volgende:
Nou, eens kijken of we dit jaar wat nieuwe SC-recruits uit het Top 2000-topic kunnen halen. We kunnen wel wat nieuw bloed gebruiken hier!
Dat is waar, het Top 2000-topic loopt ook al bijna een jaar heel slecht dus goed dat we daar eens komen posten.quote:Op maandag 25 december 2023 02:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Meestal is het meer andersom hoor.
Pardon? Wat is er mis met mijn bloed?quote:Op maandag 25 december 2023 01:53 schreef Strani het volgende:
Nou, eens kijken of we dit jaar wat nieuwe SC-recruits uit het Top 2000-topic kunnen halen. We kunnen wel wat nieuw bloed gebruiken hier!
Op zich niks, maar het is heel oudquote:Op maandag 25 december 2023 02:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pardon? Wat is er mis met mijn bloed?
Van iemand die nog ouder is dan ik komt dat best hard aan.quote:Op maandag 25 december 2023 02:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich niks, maar het is heel oud
De kritiek is ook zeker op mezelf van toepassing! Maar aan ons de taak om deze SC toekomst-bestendig te makenquote:Op maandag 25 december 2023 02:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van iemand die nog ouder is dan ik komt dat best hard aan.
Nou ik had een kerstmaaltijd met bezoek en nu ben ik nog even rustig op de bank aan het uitbuiken.quote:Op maandag 25 december 2023 02:23 schreef NailQueen het volgende:
Zo zo, wat doen jullie nog zo laat op?
Ik vind mijzelf toch best toekomstbestendig, gezien ik er vrij overtuigd van ben dat ik deel van de toekomst uit ga maken.quote:Op maandag 25 december 2023 02:23 schreef Strani het volgende:
[..]
De kritiek is ook zeker op mezelf van toepassing! Maar aan ons de taak om deze SC toekomst-bestendig te maken
Ik heb net een film gekeken. Mijn ouders hebben nog steeds corona. Ze hebben nog wat lekkers voor mij bewaard. Die haal ik morgen op.quote:Op maandag 25 december 2023 02:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik had een kerstmaaltijd met bezoek en nu ben ik nog even rustig op de bank aan het uitbuiken.
En jij? Heb je nog een update van je ouders?
Waar bestond het kerstavondmaal bij jullie uit?quote:Op maandag 25 december 2023 02:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik had een kerstmaaltijd met bezoek en nu ben ik nog even rustig op de bank aan het uitbuiken.
En jij? Heb je nog een update van je ouders?
Ik hoop dat ze een beetje snel herstellen.quote:Op maandag 25 december 2023 02:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb net een film gekeken. Mijn ouders hebben nog steeds corona. Ze hebben nog wat lekkers voor mij bewaard. Die haal ik morgen op.
Ham, gevulde kip, pruimensaus, aardappelsalade en een Colombiaanse pudding toequote:Op maandag 25 december 2023 02:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar bestond het kerstavondmaal bij jullie uit?
Klinkt goed.quote:Op maandag 25 december 2023 02:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ham, gevulde kip, pruimensaus, aardappelsalade en een Colombiaanse pudding toe
En bij jullie?
Die film ken ik niet.quote:
Wij hebben wat biefstukken van Grill Masters op de bbq gegooid. Het kost een godsvermogen, maar dan heb je wel wat. Nondejuuquote:Op maandag 25 december 2023 02:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Wat moet ik me ongeveer voorstellen bij een Colombiaanse pudding?
Hier knolselderijsoep met paddenstoelen, eend met bessensaus en paddenstoelen en pastinaakpuree, en een baba au rum met vanille-ijs toe.
Ik had hem ook nog niet geluisterd, dus net even gedaan. Prachtliedquote:Op maandag 25 december 2023 01:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een bakske vol met stro, mooie klassieker.
Ik had er nog niet aan gedacht, maar nu toch meteen even opgezet.
Nu al?quote:
Het enige wat ik wel jammer vind is dat ik de versie die ik vroeger had nergens meer kan vinden. Hij veranderde live de tekst nog wel eens een beetje en alles wat ik nu online kan vinden is net een tikje anders dan wat ik in mijn hoofd heb.quote:Op maandag 25 december 2023 10:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had hem ook nog niet geluisterd, dus net even gedaan. PrachtliedMooie cadeaus voor de ouders, Jozef die de heilige geest in zijn gezicht slaat, het kindeke Jezus dat er meteen vandoor gaat
![]()
Welk detail mis je?quote:Op maandag 25 december 2023 11:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het enige wat ik wel jammer vind is dat ik de versie die ik vroeger had nergens meer kan vinden. Hij veranderde live de tekst nog wel eens een beetje en alles wat ik nu online kan vinden is net een tikje anders dan wat ik in mijn hoofd heb.
Niet zozeer missen, gewoon dingen die net anders zijn. Vaak heeft hij het over engelen die uit de lucht komen, in 'mijn' versie waren dat Engelsen. Herders met een dikke wollen frak waren hier herders met een stuk in hunne frak. Niet in het gezicht maar op het theater gemept. Dat soort dingen.quote:
Colombiaanse pudding zit oa kaneel in dacht ik en rozijnen. Erg lekker vind ikquote:Op maandag 25 december 2023 02:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Wat moet ik me ongeveer voorstellen bij een Colombiaanse pudding?
Hier knolselderijsoep met paddenstoelen, eend met bessensaus en paddenstoelen en pastinaakpuree, en een baba au rum met vanille-ijs toe.
Was de tafel feestelijk of was je zelf feestelijk tijdens het dekken?quote:Op maandag 25 december 2023 09:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij hebben wat biefstukken van Grill Masters op de bbq gegooid. Het kost een godsvermogen, maar dan heb je wel wat. Nondejuu![]()
En ik had de tafel feestelijk gedekt, zo gezellig
quote:Op maandag 25 december 2023 12:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet zozeer missen, gewoon dingen die net anders zijn. Vaak heeft hij het over engelen die uit de lucht komen, in 'mijn' versie waren dat Engelsen. Herders met een dikke wollen frak waren hier herders met een stuk in hunne frak. Niet in het gezicht maar op het theater gemept. Dat soort dingen.
Die komt wel heel dicht in de buurt.quote:Op maandag 25 december 2023 13:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Deze heeft een nest Engelsen, en herders met een stuk in hun frak, maar de geest krijgt nog wel een klap op zijn gezicht
quote:Op maandag 25 december 2023 14:52 schreef NailQueen het volgende:
We beginnen volgens mij om 16.00 uur
Ik ga thee zetten en slinger Disney+ vast aan. Dan nog even goed zien te timenquote:Op maandag 25 december 2023 14:52 schreef NailQueen het volgende:
We beginnen volgens mij om 16.00 uur
Ik verwarm de chocolademelk en zet de hapjes klaarquote:Op maandag 25 december 2023 15:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga thee zetten en slinger Disney+ vast aan. Dan nog even goed zien te timen
Ja jammer dan.quote:Op maandag 25 december 2023 11:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu al?Maar ik heb nog geen nette kleren aan!
Ik heb ook een flinke punt taart klaargezet voor straks en chocolaatjes onder handbereikquote:Op maandag 25 december 2023 15:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik verwarm de chocolademelk en zet de hapjes klaar
Oh had ik al gedaanquote:Op maandag 25 december 2023 16:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit klaar. Zullen we hem aanslingeren?
Ja, in het stuk met de Geest van Kerst Vroegerquote:
Ik heb Plork en de Aannemers een paar keer zien optreden, dan kan dat ook primaquote:Op maandag 25 december 2023 16:19 schreef NailQueen het volgende:
Bob en de boekhouders is een goede bandnaam
Oh daar ben ik nuquote:Op maandag 25 december 2023 16:23 schreef H_T het volgende:
Naar het schijnt hebben ze de extra Marley expres Robert genoemd zodat dat af te korten was tot Bob Marley
Ik wist dat het zou komenquote:
Ik geloof het niet, of het moet ergens achterin beeld zijn bij een groepsscene. Wel kudos dat je zijn naam weet!quote:
Er waren ook nog niet heel veel vrouwenrollen langsgekomenquote:
Ik vind hem leukquote:Op maandag 25 december 2023 16:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, of het moet ergens achterin beeld zijn bij een groepsscene. Wel kudos dat je zijn naam weet!
Oh daar geniet ik juist vanquote:
Ah joh, je hebt nog de hele avond en morgen om die op te krijgenquote:Op maandag 25 december 2023 17:02 schreef NailQueen het volgende:
De chocolademelk en crompouce vullen goed. Mijn hapjesschaal is nog half vol
Er ligt ook nog genoeg in de kastquote:Op maandag 25 december 2023 17:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah joh, je hebt nog de hele avond en morgen om die op te krijgen
Oud en nieuw is volgende week, je kan altijd wat doorschuivenquote:Op maandag 25 december 2023 17:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er ligt ook nog genoeg in de kast
Hij leeft toch nogquote:
Hier ook, maar die ga ik niet nu kijkenquote:Op maandag 25 december 2023 17:24 schreef NailQueen het volgende:
De volgende muppets film staat klaar
Dat zou niet als een verrassing moeten komen als je ooit een Christmas Carol hebt gezienquote:Op maandag 25 december 2023 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou die hoef ik dus niet meer te kijken
Zeg dan meteen dat Jezus aan het einde wel doodgaat, als je hele verhalen voor iedereen wil spoileren.quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zou niet als een verrassing moeten komen als je ooit een Christmas Carol hebt gezienDie van Blackadder uitgezonderd, waar het slecht af zou kunnen lopen met Tiny Tom als de verhalen van mevrouw Scratchit kloppen
Hmm wel als je hem een beetje nat maakt.quote:Op maandag 25 december 2023 17:28 schreef NailQueen het volgende:
Wil er iemand nog groningse droge worst?
Jezus gaat dood, maar dat is maar tijdelijk! Uiteindelijk stapt ie op een wolkje en gaat ie naar z'n pa met een vage belofte dat hij ooit nog wel eens op visite zal komenquote:Op maandag 25 december 2023 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat Jezus aan het einde wel doodgaat, als je hele verhalen voor iedereen wil spoileren.
Lekkerquote:Op maandag 25 december 2023 17:28 schreef NailQueen het volgende:
Als je naar Jezus whatsappt met de vraag wanneer hij nou weer eens op bezoek komt, blijven de twee vinkjes grijsquote:Op maandag 25 december 2023 17:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Jezus gaat dood, maar dat is maar tijdelijk! Uiteindelijk stapt ie op een wolkje en gaat ie naar z'n pa met een vage belofte dat hij ooit nog wel eens op visite zal komen
Gaat ook dood aan het einde. Althans dat denk ik. Misschien stopt de film daarvoor al. Ze is in elk geval dood.quote:Op maandag 25 december 2023 17:31 schreef NailQueen het volgende:
Op de Duitse TV wordt nu Sissi uitgezonden. Die heb ik ook nog nooit gezien
Wat zijn die kerstfilms toch gezelligquote:Op maandag 25 december 2023 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat ook dood aan het einde. Althans dat denk ik. Misschien stopt de film daarvoor al. Ze is in elk geval dood.
Kerstcadeauquote:Op maandag 25 december 2023 17:35 schreef Strani het volgende:
@:Guanabana nog bedankt voor de tip voor het uitschakelen van de frontpage-banner, inmiddels ook gedaan.
Marley is al dood voor het verhaal begintquote:Op maandag 25 december 2023 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat ook dood aan het einde. Althans dat denk ik. Misschien stopt de film daarvoor al. Ze is in elk geval dood.
Bob of de hond?quote:Op maandag 25 december 2023 17:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Marley is al dood voor het verhaal begint
Jacob, voor zijn dood mattie van E. Scroogequote:
Oh ja! Wat een kutverhaal is het toch eigenlijkquote:Op maandag 25 december 2023 17:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Jacob, voor zijn dood mattie van E. Scrooge
Animal komt er in voor. Dat maakt alles weer goedquote:Op maandag 25 december 2023 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja! Wat een kutverhaal is het toch eigenlijk
De clown uit het liedje 'Hij was maar een clown' is ook al dood voor het lied begint.quote:Op maandag 25 december 2023 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja! Wat een kutverhaal is het toch eigenlijk
Oh die film van gisteren was Cool Runnings. Erg leuke film die ik al heel lang niet meer gezien hadquote:Op maandag 25 december 2023 02:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een beetje snel herstellen.
Welke film?
Ja ze doen niet echt heel erg hun best om mensen in een gezellige sfeer te brengen hè.quote:Op maandag 25 december 2023 17:44 schreef H_T het volgende:
[..]
De clown uit het liedje 'Hij was maar een clown' is ook al dood voor het lied begint.
Het uiterst kerstige Fairytale of New York begint met de zanger die en politiecel deelt met een man die zeker weet dat hij de volgende kerst niet gaat halen, en de ex van de zanger hoopt dat de zanger het ook niet gaat halen. Inderdaad de season to be jolly
Die heb ik dan weer nooit gezienquote:Op maandag 25 december 2023 17:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh die film van gisteren was Cool Runnings. Erg leuke film die ik al heel lang niet meer gezien had
Als andere mensen een stevige portie ellende krijgen valt het bij jou misschien toch wel mee, terwijl je de aardappelpuree die je helaas naast je schoonmoeder gooide van de muur schraaptquote:Op maandag 25 december 2023 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ze doen niet echt heel erg hun best om mensen in een gezellige sfeer te brengen hè.
Nouja, ze vragen wel steeds of er iemand dood isquote:Op maandag 25 december 2023 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een leuke film én niemand gaat dood.
In de Muppets Christmas Carol uiteindelijk ook nietquote:Op maandag 25 december 2023 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een leuke film én niemand gaat dood.
Met Die Hard 1 of 2 heb je kerst èn een stapel doden! Home Alone komt niet verder dan poging tot doodslagquote:Op maandag 25 december 2023 17:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik gooi vanavond nog een film aan. Nog geen idee welke
Ik ga Bob NU een appje sturen dat dit niet acceptabel is!quote:Op maandag 25 december 2023 16:05 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes regel jij even op de aandeelhoudersvergadering dat group watch weer terug komt? Fijn, dank u wel
Beaker met Feelings is ook heel emoosjquote:Op maandag 25 december 2023 18:08 schreef NailQueen het volgende:
De Bohemian Rhapsody cover blijft toch geweldig
Wat niet veel mensen weten is dat The Swedish Chef ook erg muzikaal isquote:Op maandag 25 december 2023 18:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Beaker met Feelings is ook heel emoosj
En hij komt ook in een trio goed tot zijn recht!
Ik kijk zowat ieder jaar de trilogiequote:Op maandag 25 december 2023 17:31 schreef NailQueen het volgende:
Op de Duitse TV wordt nu Sissi uitgezonden. Die heb ik ook nog nooit gezien
Wij keken gisteren Home alone 2, blijft leukquote:Op maandag 25 december 2023 17:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh die film van gisteren was Cool Runnings. Erg leuke film die ik al heel lang niet meer gezien had
Helder blauwe lucht? Ik ben echt heel jaloers nu.quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef Strani het volgende:
Net even het dorp in geweest, lekker druk daar. Terrasjes zitten vol en de restaurantjes draaien zo te zien ook prima. Helder blauwe lucht vandaag, temperatuur rond 16 graden maar prima te doen in de zon.
Sissi, Sissi Returns en Sissi Strikes Back?quote:Op maandag 25 december 2023 19:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk zowat ieder jaar de trilogie
Ik zou alleen niet weten wat voor dag dat dan moet zijnquote:Op maandag 25 december 2023 19:34 schreef Cyan9 het volgende:
Wat een (betrekkelijke) rust hier. Je gaat bijna denken dat het een speciale dag is ofzo.
Het is de nationale Muppets dagquote:Op maandag 25 december 2023 19:34 schreef Cyan9 het volgende:
Wat een (betrekkelijke) rust hier. Je gaat bijna denken dat het een speciale dag is ofzo.
Zoiets jaquote:Op maandag 25 december 2023 19:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Sissi, Sissi Returns en Sissi Strikes Back?
Naast grijzend nu ook #viesdik?quote:
Altijd een warm en overvol bad hier!quote:Op maandag 25 december 2023 20:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een drukte hier! Wat gezellig
Hoe smaakte de zeehond?quote:
Jup. Buikje vol.quote:Op maandag 25 december 2023 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Naast grijzend nu ook #viesdik?
[..]
Altijd een warm en overvol bad hier!
Ja goed, smaakte verdacht veel naar bouef bourguignonquote:
Gourmetten is gezellig ja, maar de lucht die erbij hoort.quote:Op maandag 25 december 2023 20:02 schreef Arizona het volgende:
Ons huis stinkt echt zó naar gourmet nu![]()
Maar er is ook goed nieuws: mijn cheesecake is nog niet gevallen! @:em31 je mag hier een halve cheesecake ophalen
Ben al een tijdje niet in bad geweest maar het lijkt me een genotquote:Op maandag 25 december 2023 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Naast grijzend nu ook #viesdik?
[..]
Altijd een warm en overvol bad hier!
Jup en echt niks helpt, leuk hoor al die grootmoeders tips tegen vieze geurtjes.quote:Op maandag 25 december 2023 20:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gourmetten is gezellig ja, maar de lucht die erbij hoort.![]()
Jippiekajee modderfukkerquote:Op maandag 25 december 2023 17:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Met Die Hard 1 of 2 heb je kerst èn een stapel doden! Home Alone komt niet verder dan poging tot doodslag
quote:Op maandag 25 december 2023 20:02 schreef Arizona het volgende:
Ons huis stinkt echt zó naar gourmet nu![]()
Maar er is ook goed nieuws: mijn cheesecake is nog niet gevallen! @:em31 je mag hier een halve cheesecake ophalen
Troost het als ik zeg dat het nu niet meer helder blauw is maar meer helder zwart?quote:Op maandag 25 december 2023 19:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij keken gisteren Home alone 2, blijft leuk
[..]
Helder blauwe lucht? Ik ben echt heel jaloers nu.
Ja maar daarvoor hoef je niet helemaal naar Spanje, dat kunnen we hier ook. Met regen als bonus!quote:Op maandag 25 december 2023 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Troost het als ik zeg dat het nu niet meer helder blauw is maar meer helder zwart?
Ja da's niet echt helder dan hèquote:Op maandag 25 december 2023 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja maar daarvoor hoef je niet helemaal naar Spanje, dat kunnen we hier ook. Met regen als bonus!
Oei is dat niet een beetje te enthousiast? Ik gun het je echt hoor maar ik ben zo bang dat je weer teleurgesteld wordtquote:Op maandag 25 december 2023 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
Morgen is het zowaar een dag droog zie ik.
quote:Op maandag 25 december 2023 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
Morgen is het zowaar een dag droog zie ik.
De voorspellingen zijn al heel lang dat het morgen een droge dag wordt, met zelfs een uurtje zonquote:Op maandag 25 december 2023 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei is dat niet een beetje te enthousiast? Ik gun het je echt hoor maar ik ben zo bang dat je weer teleurgesteld wordt
Goede titelsong heeft diequote:Op maandag 25 december 2023 23:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb The Devil Wears Prada aan geslingerd. Ik heb hem nog nooit gezien maar hij lijkt me erg leuk
Nou lekker danquote:Op maandag 25 december 2023 22:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
De voorspellingen zijn al heel lang dat het morgen een droge dag wordt, met zelfs een uurtje zon![]()
![]()
Maar wij hebben een kerstwandeling op het programma staan dus er zou zomaar tegen alle verwachtingen in tóch een bui kunnen vallen
Die blijft altijd leukquote:Op maandag 25 december 2023 23:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb The Devil Wears Prada aan geslingerd. Ik heb hem nog nooit gezien maar hij lijkt me erg leuk
Als ik uit het raam kijk zie ik wel zwart en geen wolkenquote:
Morgen komt niet goed uit daarvoor, dan ga ik met de auto naar familiequote:Op maandag 25 december 2023 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou lekker danDan kan @:H_T ook net zo goed met de trein naar Utrecht om het hele land te ontregelen.
Hmm en hoe is je track record als het om files gaat?quote:Op maandag 25 december 2023 23:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Morgen komt niet goed uit daarvoor, dan ga ik met de auto naar familie
Bij files ben ik meer aan aanhaker dan een beginnerquote:Op maandag 25 december 2023 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm en hoe is je track record als het om files gaat?
quote:Het is een nacht die ouderen zich wel zullen herinneren: van eerste op tweede kerstdag in 1994 verandert plotselinge ijzel het verkeer in een complete chaos.
Kerst 2010 (denk ik) sneeuwde het ook behoorlijk. Ik had mijn eerste auto met zomerbanden eronder (drie van hetzelfde merk en één heuse Pirelli) en toen heb ik ook dwars gestaan na remmen voor een stoplicht en een rotonde. Ging allemaal goed en daardoor vond ik het best grappig, maar het was wel wat onhandigquote:Op maandag 25 december 2023 23:14 schreef Strani het volgende:
Over autorijden op tweede kerstdag gesproken, in 1994 (opa vertelt) waren we die dag op bezoek bij m'n tante en oom in Zwijndrecht. En 's avonds laat weer terug. Dat was echt de ergste autorit ooit. Het ijzelde verschrikkelijk. Een deel van de rit konden we mooi achter een strooiauto zitten maar de tweede helft moesten we het op eigen houtje doen en je zag echt links en rechts auto's spinnen en van de weg gaan.
Het is voor ons goed gegaan uiteindelijk maar altijd onthouden.
Oei! Nou dat zal zeker niet aan de Pirelli hebben gelegen.quote:Op maandag 25 december 2023 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Kerst 2010 (denk ik) sneeuwde het ook behoorlijk. Ik had mijn eerste auto met zomerbanden eronder (drie van hetzelfde merk en één heuse Pirelli) en toen heb ik ook dwars gestaan na remmen voor een stoplicht en een rotonde. Ging allemaal goed en daardoor vond ik het best grappig, maar het was wel wat onhandig
Meneer geeft blind Nankang (wie?) de schuldquote:Op maandag 25 december 2023 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei! Nou dat zal zeker niet aan de Pirelli hebben gelegen.
Ja tochquote:Op maandag 25 december 2023 23:31 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Wel wat overdreven van het AD ook hoor, dan denk je toch al snel aan 60/70+
Tjaquote:
Wat had je vandaag?quote:Op maandag 25 december 2023 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, diner 2 is zowaar ook goed verlopen.
Wel iets teveel gegeten, maar dat hoort er ook wel een beetje bij.
Daar zitten ook zeker een boel ESF'ers op huurbasis deze week!quote:Op maandag 25 december 2023 23:35 schreef molloot200 het volgende:
Oi. Nog best druk hier, ik had verwacht dat bijna iedereen wel naar het top 2000 topic vertrokken was.
Ik heb daar nog geen seconde naar geluisterd dus dat leek me weinig zinvolquote:Op maandag 25 december 2023 23:35 schreef molloot200 het volgende:
Oi. Nog best druk hier, ik had verwacht dat bijna iedereen wel naar het top 2000 topic vertrokken was.
quote:Op maandag 25 december 2023 23:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb daar nog geen seconde naar geluisterd dus dat leek me weinig zinvol
Natuurlijk heeft iedereen een goed gevoel overgehouden aan 1994. Want toen werd ik geborenquote:Op maandag 25 december 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja
Het is heel gek. 1994 was voor mij een heel heftig jaar en tóch heb ik een goed gevoel bij dat jaar.
Vandaag was meer klassiek, schalen op tafel en zo.quote:
Leuk! Ik vind het meestal te snel gaan dus ik laat hem dit jaar even aan me voorbij gaanquote:Op maandag 25 december 2023 23:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Daar zitten ook zeker een boel ESF'ers op huurbasis deze week!
Ik heb er ook nog niks van gehoord.quote:
Ik vind het wel leuk maar soms ook wel wat onsamenhangend. Het is vooral veel mensen die hun meningen geven over liedjes en weinig echt goede interactie. Vind ik dan hè.quote:Op maandag 25 december 2023 23:35 schreef molloot200 het volgende:
Ja dat bedoel ik, een heel heftig jaar.quote:Op maandag 25 december 2023 23:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft iedereen een goed gevoel overgehouden aan 1994. Want toen werd ik geboren
Bohhh lekker hoor! En wat is er met de eend zelf gebeurd? Of hadden jullie die gisteren al? Even vergeten.quote:Op maandag 25 december 2023 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vandaag was meer klassiek, schalen op tafel en zo.
Hele kip, cranberrysaus, stoofpeertjes, bloemkool en broccoli met kaas, en aardappeltjes gebakken in het vet van de eend van gisteren. Afsluitend nog een baba met rum, want dat is makkelijker als je er meteen wat meer maakt.
Dan kan je idd beter hier zitten, in ESF geven mensen nooit hun mening over liedjes.quote:Op maandag 25 december 2023 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk maar soms ook wel wat onsamenhangend. Het is vooral veel mensen die hun meningen geven over liedjes en weinig echt goede interactie. Vind ik dan hè.
Daar zit zeker wat in jaquote:Op maandag 25 december 2023 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk maar soms ook wel wat onsamenhangend. Het is vooral veel mensen die hun meningen geven over liedjes en weinig echt goede interactie. Vind ik dan hè.
Die aten we gisteren, vet bewaard voor de aardappels van vandaag.quote:Op maandag 25 december 2023 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Bohhh lekker hoor! En wat is er met de eend zelf gebeurd? Of hadden jullie die gisteren al? Even vergeten.
Ik wilde net zeggen, en dit zeg ik allemaal op een ESF-forumquote:Op maandag 25 december 2023 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan kan je idd beter hier zitten, in ESF geven mensen nooit hun mening over liedjes.
Tsja, dat leidt nogal af als je ook twee kerstfilms en drie kerstspecials kijkt op een dagquote:
quote:Op maandag 25 december 2023 23:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk! Ik vind het meestal te snel gaan dus ik laat hem dit jaar even aan me voorbij gaan
Het is wel een beetje afhankelijk van de drukte (en daarmee het tijdstip). In de late en vroege uurtjes ligt het tempo wel wat lager, dan is er ook wel meer ruimte om wat meer met elkaar te interacterenquote:Op maandag 25 december 2023 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Huh?quote:Op maandag 25 december 2023 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan kan je idd beter hier zitten, in ESF geven mensen nooit hun mening over liedjes.
Ja precies en ik hou er niet zo van als mensen liedjes afkraken die voor andere mensen heel betekenisvol kunnen zijn.quote:Op maandag 25 december 2023 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daar zit zeker wat in jaMuzieksmaak vind ik vaak toch een moeilijk discussiepunt en het is vaak voor een groot deel toch ook persoonlijk wat je wel en niet leuk en/of mooi vindt. En daar vind ik de discussie "dit hoort wel/niet in de top 2000" altijd heel vervelend worden omdat dat voor iedereen anders is.
Ik vind vooral mensen vermoeiend die zeuren om heel kleine verschillen. Dat het beláchelijk is dat Child in Time niet in de top 10 staat, terwijl het dan op plek 14 staat of zo. En om die mensen te irriteren stem ik altijd op Pokemonquote:Op maandag 25 december 2023 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daar zit zeker wat in jaMuzieksmaak vind ik vaak toch een moeilijk discussiepunt en het is vaak voor een groot deel toch ook persoonlijk wat je wel en niet leuk en/of mooi vindt. En daar vind ik de discussie "dit hoort wel/niet in de top 2000" altijd heel vervelend worden omdat dat voor iedereen anders is.
's Nachts vind ik het ook leuker jaquote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Het is wel een beetje afhankelijk van de drukte (en daarmee het tijdstip). In de late en vroege uurtjes ligt het tempo wel wat lager, dan is er ook wel meer ruimte om wat meer met elkaar te interacteren
Ik vrees dit jaar wel dat ik de late en vroege uurtjes niet haalquote:Op maandag 25 december 2023 23:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Het is wel een beetje afhankelijk van de drukte (en daarmee het tijdstip). In de late en vroege uurtjes ligt het tempo wel wat lager, dan is er ook wel meer ruimte om wat meer met elkaar te interacteren
Maar Pokémon is, ondanks dat ik wat jonger ben, ook mijn jeugd, dus mijn support heb jequote:Op maandag 25 december 2023 23:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind vooral mensen vermoeiend die zeuren om heel kleine verschillen. Dat het beláchelijk is dat Child in Time niet in de top 10 staat, terwijl het dan op plek 14 staat of zo. En om die mensen te irriteren stem ik altijd op Pokemon
Voor mij is het ook nostalgie en ik vind het oprecht leuk als ik die op de radio hoor. Maar een van de 200 beste nummers ooit? Nee. En toch staat ie daar in de lijstquote:Op maandag 25 december 2023 23:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar Pokémon is, ondanks dat ik wat jonger ben, ook mijn jeugd, dus mijn support heb je
Ja oké. Ik zou het ook niet 1 van de beste 200 nummers noemen.quote:Op maandag 25 december 2023 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor mij is het ook nostalgie en ik vind het oprecht leuk als ik die op de radio hoor. Maar een van de 200 beste nummers ooit? Nee. En toch staat ie daar in de lijst
Kwam deze gisteren tegenquote:Op maandag 25 december 2023 23:47 schreef Strani het volgende:
Ik vind het beláchelijk dat Piano Man op de vierde plek staat en niet op de derde
Even kijkenquote:Op maandag 25 december 2023 23:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kwam deze gisteren tegen![]()
[ twitter ]
(25! Lijkt een stuk ouder)
Ik ook Strani, ik ook eigenlijk.quote:Op maandag 25 december 2023 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei is dat niet een beetje te enthousiast? Ik gun het je echt hoor maar ik ben zo bang dat je weer teleurgesteld wordt
She’s always a woman vind ik beter 🤔quote:Op maandag 25 december 2023 23:47 schreef Strani het volgende:
Ik vind het beláchelijk dat Piano Man op de vierde plek staat en niet op de derde
Oeh, eens denk ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
She’s always a woman vind ik beter 🤔
Nou daar heb ik ook regelmatig op gestemdquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
She’s always a woman vind ik beter 🤔
Ik denk dat ik voor de tweede 2 ga.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:12 schreef NailQueen het volgende:
Wat vinden jullie trouwens het beste nummer uit 2023?
Ik heb ze niet allemaal gehoord maar ik vind Vampire van Olivia Rodrigo wel goed.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik Scenes from an Italian Restaurantquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou daar heb ik ook regelmatig op gestemd
Eén van de allerbeste vind ik trouwens New York State of Mind.
Goed filmjaar.quote:Op maandag 25 december 2023 23:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft iedereen een goed gevoel overgehouden aan 1994. Want toen werd ik geboren
Die is ook erg goed jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik Scenes from an Italian Restaurant
Misschien niet het meest baanbrekende nummer ooit maar ik denk dat ik dit jaar het meest genoten heb van Tomorrow Is Closed als nieuw nummerquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:12 schreef NailQueen het volgende:
Het jaar waarin Arnold Schwarzenegger een terrorist in elkaar slaat en tegelijkertijd een straaljager bestuurtquote:
Ik vind het een beetje teveel gekoketteer met goede smaak. En hoewel ik daar natuurlijk graag aan meedoequote:Op maandag 25 december 2023 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:12 schreef NailQueen het volgende:
Overcome vind ik ook een prachtig nummer. Dit jaar heb ik Nothing But Thieves pas écht ontdekt. Ik had ze hier en daar wel eens gehoord maar nooit aandacht aan besteed. Het is echt een prima bandjequote:Op dinsdag 26 december 2023 00:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Misschien niet het meest baanbrekende nummer ooit maar ik denk dat ik dit jaar het meest genoten heb van Tomorrow Is Closed als nieuw nummer
Ook eens jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje teveel gekoketteer met goede smaak. En hoewel ik daar natuurlijk graag aan meedoewordt dat soms wel wat vervelend.
Interessant. Wat maakt de tweede 2 beter dan de eerste?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor de tweede 2 ga.
Ja Overcome heb ik ook veel gedraaid maar ik vind Tomorrow Is Closed toch net een tandje beterquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Overcome vind ik ook een prachtig nummer. Dit jaar heb ik Nothing But Thieves pas écht ontdekt. Ik had ze hier en daar wel eens gehoord maar nooit aandacht aan besteed. Het is echt een prima bandje
Ik vind de tweede wat te dominant. Wil heel graag de eerste zijn maar gaat daarbij voorbij aan het toch wel vaststaande feit dat het een 2 is.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Interessant. Wat maakt de tweede 2 beter dan de eerste?
Maar zo klinkt het toch alsof je de eerste 2 net iets beter te pruimen vindt dan de tweede, wat ik volledig zou begrijpen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind de tweede wat te dominant. Wil heel graag de eerste zijn maar gaat daarbij voorbij aan het toch wel vaststaande feit dat het een 2 is.
Die andere 2 is dan misschien weer iets te bescheiden maar vooruit, daar kan ik meer respect voor hebben.
Nee sorry ik vergiste me. De éérste 2 is te dominant. Alleen omdat er toevallig geen 1 in het getal staat vind ik het alsnog niet netjes dat de eerste 2 ook meteen op de eerste plek gaat staan. Nou snap ik dat een 0 als eerste het hele getal twijfelachtig zou maken, maar je zou ook een andere oplossing kunnen zoeken door het bijvoorbeeld "0.223" te maken. Zo staat alles tenminste netjes in de juiste volgorde.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar zo klinkt het toch alsof je de eerste 2 net iets beter te pruimen vindt dan de tweede, wat ik volledig zou begrijpen.
Uitstekende film.quote:Op maandag 25 december 2023 23:02 schreef NailQueen het volgende:
Prachtigquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:01 schreef Strani het volgende:
@:Em31 ik vond deze video ook zo mooi, dat z'n liedje wordt gespeeld en meegezongen tijdens het honkbal en dat hij zo duidelijk geniet van het moment en zich er bijna over lijkt te verbazen.
0 als eerste getal zou ik eigenlijk best terecht vinden, het is natuurlijk wel een van de belangrijkste getallen die we hebben.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee sorry ik vergiste me. De éérste 2 is te dominant. Alleen omdat er toevallig geen 1 in het getal staat vind ik het alsnog niet netjes dat de eerste 2 ook meteen op de eerste plek gaat staan. Nou snap ik dat een 0 als eerste het hele getal twijfelachtig zou maken, maar je zou ook een andere oplossing kunnen zoeken door het bijvoorbeeld "0.223" te maken. Zo staat alles tenminste netjes in de juiste volgorde.
JA!!quote:Op maandag 25 december 2023 17:28 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:12 schreef NailQueen het volgende:
Ja. Het is zeker wel leuk. Maar wat te snel om echt te blijven posten. Plus dat het eigenlijk vooral leuk is als je veel mee kunt posten. Af en toe wat posten werkt wat minder. En heb zelf geen zin om er de hele tijd te zitten.quote:Op maandag 25 december 2023 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Idles - Dancer misschien?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:12 schreef NailQueen het volgende:
Wij zouden ook gaan, op de nieuwe datum hadden we het zelfquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Overcome heb ik ook veel gedraaid maar ik vind Tomorrow Is Closed toch net een tandje beter
NBT stond al wel langer op mijn radar, ik zou naar en concert van ze gaan, dat werd door corona verzet en toen kon ik op de nieuwe datum niet. Niet meer geweest inmiddels maar staat nog steeds op m'n lijstje om een keer te gaan zien
In veel programmeertalen is 0 het eerste getal. Valt wat voor te zeggen, want dan heb je 0 keer eerder gedaan wat je ook maar wil doenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
0 als eerste getal zou ik eigenlijk best terecht vinden, het is natuurlijk wel een van de belangrijkste getallen die we hebben.
Ook een zeer interessant getal, omdat 0 als hoeveelheid eigenlijk best een abstract idee is.
Molletjequote:Op dinsdag 26 december 2023 00:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik Scenes from an Italian Restaurant
Engelbewaarderquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou het ook terecht vinden maar ik weet niet of het praktisch haalbaar is. Er zou ook een grondwettelijke wijziging voor nodig zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
0 als eerste getal zou ik eigenlijk best terecht vinden, het is natuurlijk wel een van de belangrijkste getallen die we hebben.
Ook een zeer interessant getal, omdat 0 als hoeveelheid eigenlijk best een abstract idee is.
Gelukkig is het toevoegen van 'Artikel 0: artikel 0 is niet in gebruik' geen heel grote wijziging. Natuurlijk, je moet nog door het parlement, maar hierover moeten de partijen het wel eens genoeg kunnen wordenquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het ook terecht vinden maar ik weet niet of het praktisch haalbaar is. Er zou ook een grondwettelijke wijziging voor nodig zijn natuurlijk.
Sterkte Straan! Ook als je er bent!quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:58 schreef Strani het volgende:
Nou ik ga de wereldreis naar m'n moeder beginnen. Ruim vier uur van deur tot deur.
Elk jaar hetzelfde riedeltjequote:Op dinsdag 26 december 2023 11:22 schreef Em31 het volgende:
Dat top 2000 café kan altijd zo lekker ongemakkelijk zijn![]()
quote:Op zondag 24 december 2023 18:43 schreef ijs_beer het volgende:
Oke vanmorgen de laatste dingen opgehaald in de stad en ingepakt. Heb mezelf toch wel het beste kerstcadeau gegeven.
Leuk dan kunnen we zwaaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Prachtig wanneer er Kanye West muziek langskomt en het publiek ongemakkelijk mee beweegtquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:22 schreef Em31 het volgende:
Dat top 2000 café kan altijd zo lekker ongemakkelijk zijn![]()
Oh jij gaat ook?quote:
Die gaan altijd alleen echt los als er weer een polonaise nummer voorbijkomt van Guus Meeuwis etc.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Prachtig wanneer er Kanye West muziek langskomt en het publiek ongemakkelijk mee beweegt
Ben je nog levende kerststallen tegengekomen onderweg?quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:54 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben een leuke kerstwandeling gemaakt met diverse hapjes en drankjes onderweg. En je raadt het nooit! Het ging onverwacht regenenGelukkig waren we toen net over
.
Nee, dat was niet bij deze route. Wel midwinterhoornblazersquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je nog levende kerststallen tegengekomen onderweg?
Zekers, met het top200 topic erbijquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel een beetjemaar toch wel altijd gezellig op de achtergrond in deze periode.
Welke?quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik gooi straks die andere The Muppets film aan
Je hebt gisteren wat gemistquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke?
Heb je de The Christmas Carol de muppets versie al gezien? Die is echt goed![]()
De geest van de toekomst lijkt wel een dementor, zoals in de Harry Potter boeken zijn beschreven.
Ik ga de muppets film kijken waar Walter er bij komtquote:Op maandag 25 december 2023 14:41 schreef H_T het volgende:
NQ en ik gaan vanmiddag op afstand samen The Muppet Christmas Carol kijken. Willen daar nog mensen bij aanhaken?
Ik moet nog steeds The cristmas Craol op dvd hebben, dus bij de mijn volgende bol.com betselling maar toevoegen aan mijn winkelmandquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt gisteren wat gemist
[..]
Ik ga de muppets film kijken waar Walter er bij komt
We blijven ook doorposten... in de top 2000 topicquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:25 schreef Strani het volgende:
Mensen blijven we wel een beetje doorposten? Het kan niet zo zijn dat als ik eens een dagje weg ben meteen alles instort.
Voetbal lijkt het altijd redelijk goed te doen voor meer posts, misschien kunnen we een paar leuke clubs bellen en ze vragen even een spontaan wedstrijdje te spelen of zo.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:25 schreef Strani het volgende:
Mensen blijven we wel een beetje doorposten? Het kan niet zo zijn dat als ik eens een dagje weg ben meteen alles instort.
Op weg naar Omsk?quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:47 schreef Arizona het volgende:
O wacht ik heb nog wel wat te melden! Ik heb vanmorgen twee wolven gezien! Op nog geen kilometer van mijn huis.
Er zijn vaker wolven gespot in dat gebied, maar zó dichtbij de bebouwde kom had ik het niet verwacht.
quote:
Man United is nu bezig ervoor te zorgen dat Ten Hag het nieuwe jaar als vrije trainer ingaat.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voetbal lijkt het altijd redelijk goed te doen voor meer posts, misschien kunnen we een paar leuke clubs bellen en ze vragen even een spontaan wedstrijdje te spelen of zo.
Straks voeren ze hem nog aan de wolvenquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Man United is nu bezig ervoor te zorgen dat Ten Hag het nieuwe jaar als vrije trainer ingaat.
Kijk daar loopt een Adelaarquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Straks voeren ze hem nog aan de wolven
Ik ken nog wel een leuke club voor hemquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Man United is nu bezig ervoor te zorgen dat Ten Hag het nieuwe jaar als vrije trainer ingaat.
Hij heeft toch nog geluk gehadquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van, want over een poosje mogen ze worden afgeschoten, dankzij de boerenlobby.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:47 schreef Arizona het volgende:
O wacht ik heb nog wel wat te melden! Ik heb vanmorgen twee wolven gezien! Op nog geen kilometer van mijn huis.
Er zijn vaker wolven gespot in dat gebied, maar zó dichtbij de bebouwde kom had ik het niet verwacht.
Is hier ook een abattoir?quote:
Animal is een kerstbalquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:50 schreef H_T het volgende:
Ik ben weer veilig thuisIk heb nog een Animal-kerstbal gekregen @:Nailqueen
Doe maar voorzichtig hoor. Voor je het weet maak je een sprong van vreugde met je huis in zicht en verlies je je evenwicht.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:47 schreef Arizona het volgende:
Dat doorposten was tijdens de dure feestdagen eigenlijk uitbesteed aan lagelonenlanden.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:25 schreef Strani het volgende:
Heracles Heracles is binnenkort weer op zoek naar een nieuwe trainer inderdaad.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuke club voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |