Ahh oké.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Soms in een café. Bijna iedere vrijdagavond is er wel ergens zo'n avond, maar daar ga ik niet zo vaak heen.
Meestal ga ik naar een maat en spelen we daar met z'n drieën.
Nee, gelukkig niet, anders zou ik al heel veel verloren hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké.
Ik weet echt helemaal niks van Magic verder hè, maar win je ook echt elkaars kaarten? Of hoe zit dat?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, anders zou ik al heel veel verloren hebben.
Alleen de eer. Wij spelen alleen Casual Commander. Dus dat is gewoon voor de lol.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]Maar staat er wel iets op het spel, of alleen de eer?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel bijna goed.Allebei iets puntigs in het gezicht. Bij de elf de oren en bij de vampier de tanden. Ik reken het goed, want ik had gelijk met de Magic kaarten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is nog maar 1 van de twee cadeautjes.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Allebei iets puntigs in het gezicht. Bij de elf de oren en bij de vampier de tanden. Ik reken het goed, want ik had gelijk met de Magic kaarten!
Een epileerapparaat?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat is nog maar 1 van de twee cadeautjes.
Niks voor in de keuken in elk geval, dat valt allemaal af. Misschien een lekker luchtje.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat is nog maar 1 van de twee cadeautjes.
Ja jemig zo kom je nooit aan de vrouwquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ook Magic gerelateerd.
Klopt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jemig zo kom je nooit aan de vrouw
Aw, daar lachte ik net iets te hard om.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Niets zo leuk als leedvermaak.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Aw, daar lachte ik net iets te hard om.
Nee, dat niet. Ik gun je een prachtvriendin, maar het is ook de manier waarop Strani het (in mijn hoofd) zegt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niets zo leuk als leedvermaak.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik gun je een prachtvriendin, maar het is ook de manier waarop Strani het (in mijn hoofd) zegt.
edit: Als ze maar wel van het songfestival houdt hè! Dat is een vereiste.
Ik speel geen Magic en kom ook niet aan de vrouw, dus dat kan niet de enige reden zijnquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wit konijn? Goochelhoed?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is erger? Magic spelen, of op een vrijdagavond op een forum over het songfestival een gesprek hebben over Magic?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik speel geen Magic en kom ook niet aan de vrouw, dus dat kan niet de enige reden zijn
Ik was eigenlijk van plan om om 22:00 uur naar bed te gaan.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is erger? Magic spelen, of op een vrijdagavond op een forum over het songfestival een gesprek hebben over Magic?
Ik bedoel maar.
(En ja, ik doe hetzelfde)
Het is weer eens een wilde avond danquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om om 22:00 uur naar bed te gaan.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is weer eens een wilde avond dan
Jeetje zegquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:45 schreef Arizona het volgende:
Ik lig ook al in bed!
Het was hier dan ook een knotsgekke avond. We hebben quiche gegeten, daarna ben ik op de bank geploft, heb ik candy crush soda saga gespeeld. Daarna nam ik een glaasje spa rood met blauwebessensmaak (in plaats van een spa zonder smaakje) en keek ik Story of the songs. Toen ging ik douchen en nu lig ik dan eindelijk in bed bij te komen van al deze enerverende gebeurtenissen.
Nee inderdaad! Het is dat dit de eerste avond van mijn vakantie is, anders was ik niet zo uit de band gesprongen hoor!quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje zeg
Zo'n grenzeloos leven ga je echt niet lang volhouden hoor
Nee maar als je meteen al zo begint dan hou ik m'n hart vast voor de komende dagen. Straks is het kerst en zit jij gewoon schaamteloos aan de cherry cola terwijl je familie er aan onderdoor gaatquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee inderdaad! Het is dat dit de eerste avond van mijn vakantie is, anders was ik niet zo uit de band gesprongen hoor!
Cherry cola lust ik dan weer niet, maar ik kan niet uitsluiten dat er wat glazen gewone cola gedronken gaan worden de komende dagenquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar als je meteen al zo begint dan hou ik m'n hart vast voor de komende dagen. Straks is het kerst en zit jij gewoon schaamteloos aan de cherry cola terwijl je familie er aan onderdoor gaat
Mét suiker!?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Cherry cola lust ik dan weer niet, maar ik kan niet uitsluiten dat er wat glazen gewone cola gedronken gaan worden de komende dagen
Oh nee, voor mij is gewone cola tegenwoordig cola zeroquote:
Nee ik schrok alquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh nee, voor mij is gewone cola tegenwoordig cola zero![]()
Geen grap, ik drink al een hele tijd praktisch geen suiker meer. Alleen nog soms een glaasje sinaasappelsap.
Begrijpelijk, je zal bèkaf zijn na zo'n dag!quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:45 schreef Arizona het volgende:
Ik lig ook al in bed!
Het was hier dan ook een knotsgekke avond. We hebben quiche gegeten, daarna ben ik op de bank geploft, heb ik candy crush soda saga gespeeld. Daarna nam ik een glaasje spa rood met blauwebessensmaak (in plaats van een spa zonder smaakje) en keek ik Story of the songs. Toen ging ik douchen en nu lig ik dan eindelijk in bed bij te komen van al deze enerverende gebeurtenissen.
Ik drink doordeweeks alleen nog water, spa rood, thee en koffie. Koffie wel met zoetje en melk. In het weekend drink ik nog wel cola zero of sprite ofzo.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik schrok al
Ik drink ook alleen zero eigenlijk, hoewel ik het wel wat probeer te limiteren. Ook zoetjes niet zo veel meer; in de thee doe ik honing en de koffie drink ik buitenshuis tegenwoordig zonder suiker of zoetjes.
He-le-maal gesloopt jaquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Begrijpelijk, je zal bèkaf zijn na zo'n dag!
Ja maar dat is achteraf toch ook best bijzonder als je bedenkt hoeveel suiker onze generatie binnenkreeg met cola en andere frisdrank.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik drink doordeweeks alleen nog water, spa rood, thee en koffie. Koffie wel met zoetje en melk. In het weekend drink ik nog wel cola zero of sprite ofzo.
Vroeger dronk ik liters gewone cola doordeweeks en thee met suiker. Het scheelt me echt enorm veel in suikers zo.
Ik ook, in de Tui-reclame vind ik het nog erger.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:17 schreef Strani het volgende: Ben ik eigenlijk de enige die de stem van Frank Lammers in de Jumbo-reclames behoorlijk irritant vindt? Ik vind hem een hele goede acteur verder hoor.
Ahh ja TUI ook ja. Ik kan het ook niet helemaal plaatsen maar dat irritante heeft hij wel ja. Maar tegelijkertijd lijkt het me wel een hele aardige kerel verder.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook, in de Tui-reclame vind ik het nog erger.
Hij zat ook wel eens bij het Race Café, daar vond ik hem nogal irritant.
Een kaartje voor de show van Hans Klok?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat we nog leven hèquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is achteraf toch ook best bijzonder als je bedenkt hoeveel suiker onze generatie binnenkreeg met cola en andere frisdrank.
Het lijkt me sowieso een irritante en geen sympathieke vent IRL, geen idee of dat zo isquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook, in de Tui-reclame vind ik het nog erger.
Hij zat ook wel eens bij het Race Café, daar vond ik hem nogal irritant.
Haha mij lijkt hij dus het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 22 december 2023 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja TUI ook ja. Ik kan het ook niet helemaal plaatsen maar dat irritante heeft hij wel ja. Maar tegelijkertijd lijkt het me wel een hele aardige kerel verder.
Ik vind het een beetje vreemde snuiter, maar misschien wist hij zich geen houding te geven of zoiets.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja TUI ook ja. Ik kan het ook niet helemaal plaatsen maar dat irritante heeft hij wel ja. Maar tegelijkertijd lijkt het me wel een hele aardige kerel verder.
Mij ook!quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha mij lijkt hij dus het tegenovergestelde
Toen wisten ze denk ik nog niet hoe slecht het voor je lijf is.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat we nog leven hè![]()
Maar toen leefde het voor mijn gevoel ook niet tot nauwelijks, of je niet teveel suiker binnenkreeg. Je hoorde wel, niet teveel snoepen want dat is slecht voor je tanden, maar verder kan ik me niet heugen dat het een ding was.
[..]
Het lijkt me sowieso een irritante en geen sympathieke vent IRL, geen idee of dat zo is
Ja precies. En roken werd ook gewoon als normaal beschouwd voor kinderen. Bij ons in de klas hadden we allemaal een eigen asbakje en als de ramen dicht waren dan hing er echt zo'n gezellig rookgordijn in de hele ruimtequote:Op vrijdag 22 december 2023 23:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat we nog leven hè![]()
Maar toen leefde het voor mijn gevoel ook niet tot nauwelijks, of je niet teveel suiker binnenkreeg. Je hoorde wel, niet teveel snoepen want dat is slecht voor je tanden, maar verder kan ik me niet heugen dat het een ding was.
[..]
Het lijkt me sowieso een irritante en geen sympathieke vent IRL, geen idee of dat zo is
Nou dat dácht ik ook altijd. Dat het nogal een lompe zou zijn. Maar met interviews en zo heb ik nu toch in de indruk dat hij eigenlijk nogal zachtaardig is.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha mij lijkt hij dus het tegenovergestelde
En nu mogen chocoladesigaretten al niet meerquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. En roken werd ook gewoon als normaal beschouwd voor kinderen. Bij ons in de klas hadden we allemaal een eigen asbakje en als de ramen dicht waren dan hing er echt zo'n gezellig rookgordijn in de hele ruimte![]()
En als de meester jarig was kregen we allemaal een sigaar.
Gezelligquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. En roken werd ook gewoon als normaal beschouwd voor kinderen. Bij ons in de klas hadden we allemaal een eigen asbakje en als de ramen dicht waren dan hing er echt zo'n gezellig rookgordijn in de hele ruimte![]()
Wordt wel overdreven nu hoor. Straks gaan ze over cocaine ook nog zeggen dat het helemaal niet zo gezond is als dat we nu denken.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Toen wisten ze denk ik nog niet hoe slecht het voor je lijf is.
Het lijkt me niet de meest sympathieke maar ook lang niet de vervelendste BN'er. Mart Smeets lijkt me een flink stuk irritanterquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat dácht ik ook altijd. Dat het nogal een lompe zou zijn. Maar met interviews en zo heb ik nu toch in de indruk dat hij eigenlijk nogal zachtaardig is.
Sigaretten in een glaasje op tafel bij verjaardagen, ik was erbij. Mijn opa en oma hadden daar zelfs een heel mooi zilveren bakje voorquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Er blijft niks leuks meer overquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
En nu mogen chocoladesigaretten al niet meer
Ja eens, dat lijkt me ook echt een hele onprettige manquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Het lijkt me niet de meest sympathieke maar ook lang niet de vervelendste BN'er. Mart Smeets lijkt me een flink stuk irritanter
Als ik cocaine suiker gebruik, word ik daar echt beroerd van.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt wel overdreven nu hoor. Straks gaan ze over cocaine ook nog zeggen dat het helemaal niet zo gezond is als dat we nu denken.
Ah jaquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sigaretten in een glaasje op tafel bij verjaardagen, ik was erbij. Mijn opa en oma hadden daar zelfs een heel mooi zilveren bakje voor
Ja! Die voelt zich verheven boven iedereen. Tenminste, zo komt hij op mij over.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Het lijkt me niet de meest sympathieke maar ook lang niet de vervelendste BN'er. Mart Smeets lijkt me een flink stuk irritanter
Ja je moet het wel in de juiste hoeveelheid doen. Gewoon een bescheiden lijntje cocaine suiker en je kan weer een avond doorfeestenquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als ik cocaine suiker gebruik, word ik daar echt beroerd van.
Ik mis die muffige cacaofantasie-smaak. En dat dat papiertje zo zompig werd als je zo’n ding “rookte”quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
En nu mogen chocoladesigaretten al niet meer
Ik kan me die smaak ook nog precies herinneren ja, niks anders smaakt precies zoquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik mis die muffige cacaofantasie-smaak. En dat dat papiertje zo zompig werd als je zo’n ding “rookte”
Die is niet irritant, die negeert je gewoon.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn moeder rookte met een pepermuntje, anders vond ze het niet lekkerquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sigaretten in een glaasje op tafel bij verjaardagen, ik was erbij. Mijn opa en oma hadden daar zelfs een heel mooi zilveren bakje voor
Koetjesrepen bestaan nog, die kunnen je aan een deel van die beleving helpenquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik mis die muffige cacaofantasie-smaak. En dat dat papiertje zo zompig werd als je zo’n ding “rookte”
Alles met mate Straan.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja je moet het wel in de juiste hoeveelheid doen. Gewoon een bescheiden lijntje cocaine suiker en je kan weer een avond doorfeesten
Er wordt hier aan de costa trouwens wel serieus veel gesnoven, en vaak door mensen van middelbare leeftijd en daarboven. Het is ook wel super makkelijk om er aan te komen.quote:
Ik heb voor mijn 10e vaak genoeg bier gekocht voor mijn vader. Kraaide geen haan naarquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:24 schreef Strani het volgende:
Even voor de jongeren over ons, want die weten misschien niet waar dit over gaat:
@:Molloot200, 'dingen mogen' was dat je bijvoorbeeld bepaalde dingen gewoon mócht doen. Dat mocht nog toen wij jong waren. Nu mag dingen mogen niet meer.
Ik moet er echt niet aan denken. Vind het zo triest dat je dat spul nodig hebtquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Er wordt hier aan de costa trouwens wel serieus veel gesnoven, en vaak door mensen van middelbare leeftijd en daarboven. Het is ook wel super makkelijk om er aan te komen.
Ik ook. Is toch telkens weer even schrikken als je hoort dat iemand gebruikt waar je het totaal niet van had verwacht.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet aan denken. Vind het zo triest dat je dat spul nodig hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan Luc dit liken als hij om 23u op bed ging? En dat was al een uur later db gepland. Compleet van God los ditquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:24 schreef Strani het volgende:
Even voor de jongeren over ons, want die weten misschien niet waar dit over gaat:
@:Molloot200, 'dingen mogen' was dat je bijvoorbeeld bepaalde dingen gewoon mócht doen. Dat mocht nog toen wij jong waren. Nu mag dingen mogen niet meer.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:32 schreef Strani het volgende:
Ook wel heftig:Oh bah zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Die jongen is helemaal van het padjequote:Op vrijdag 22 december 2023 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe kan Luc dit liken als hij om 23u op bed ging? En dat was al een uur later db gepland. Compleet van God los dit![]()
Daar ben je speciaal voor wakker gebleven?quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:49 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen is de inzending van Albanie bekend
Sommigen hebben op vrijdagavond een gesprek over Magic en sommigen kijken naar de voorronde van Albanie. (En naar Grey's Anatomy op Disney+ )quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar ben je speciaal voor wakker gebleven?
En zo blijven we allemaal singlequote:Op zaterdag 23 december 2023 00:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sommigen hebben op vrijdagavond een gesprek over Magic en sommigen kijken naar de voorronde van Albanie. (En naar Grey's Anatomy op Disney+ )
Is het wat?quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:49 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen is de inzending van Albanie bekend
Samenvattendquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Veel plezier, laat ons weten hoe het was
SPOILER: Begin van de avond:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ergens halverwege:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tijd om naar huis te gaan:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Mensen gunnen mij een pleziertje buiten dit forum, zelfs als ze mij daarbij even moeten missen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
5 likes tot nu toe. Wel pijnlijk dat iedereen blij is dat je weggaat, lijkt me.
Ik vind het jammer dat je gaat, maar wens je wel veel plezier
Dat is juist heel fijn en aardig van ze.Reality is for people who can't imagine anything better.
Wat optimistisch! Jij bent zeker niet nuchter meer?quote:Op zaterdag 23 december 2023 03:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mensen gunnen mij een pleziertje buiten dit forum, zelfs als ze mij daarbij even moeten missen.
Dat is juist heel fijn en aardig van ze.![]()
Iedereen ligt nog in zijn bed te meurenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Waar smaakt het dan wel naar?quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:52 schreef H_T het volgende:
Het stroopwafelbier smaakt wel, maar niet naar stroopwafels
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik was netjes om 6:15 wakker.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Iedereen ligt nog in zijn bed te meuren
Maar ik lig nog wel in bed. Nog steeds een harde woei hier.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Hier ook nogquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was netjes om 6:15 wakker.
Maar ik lig nog wel in bed. Nog steeds een harde woei hier.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Vanavond kijken wat er nog overgebleven is in de supermarktFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Straks naar de kapper. Kon nog net voor de kerst.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Pakketjeupdate: het wordt woensdag pas bezorgd. Dus geen kerstcadeau voor mij.
Fuck the EBU.![]()
Oh noquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketjeupdate: het wordt woensdag pas bezorgd. Dus geen kerstcadeau voor mij.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik krijg van de Harry Potter Bakboek en Kookboek binnen![]()
Alleen kan tot woensdag koken op mijn huidige fornuis, want ik krijg mijn nieuwe fornuis pas vrijdag geleverd.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik liep buiten om onze kerst bestellingen op te halenquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Fuck the EBU![]()
Die heeft wel wat ja, jammer van dat gezang de hele tijdquote:Op zaterdag 23 december 2023 01:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat je de outfit wel leuk vindIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Naar bier.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar smaakt het dan wel naar?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ik bekijk een webinair van het UWV, ik heb inmiddels de kwaliteit op de laagste stand gezet en nog steeds is het de hele tijd aan het laden en bufferen tussendoor. En aan mijn internet kan het niet liggen, alle andere dingen werken snel en vloeiend.
Zo wordt het wel een hele lange (en saaie) zit..Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Ho ho ho, ik zat om 9 uur bij de kapperquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Schrok wel een beetje van het aantal grijze haren wat op het schort kwam te liggen tijdens het knippen.of zsl ik dat gewoon interpreteren als heel licht blond.
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Grijs vind ik meestal heel mooi bij mannen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:02 schreef ijs_beer het volgende:
Schrok wel een beetje van het aantal grijze haren wat op het schort kwam te liggen tijdens het knippen.of zsl ik dat gewoon interpreteren als heel licht blond.
Hallow Sjakie
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Je hebt gewoon meerdere Wout van Aert plukjes.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:02 schreef ijs_beer het volgende:
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Mijn moeder heeft nu ook corona. Ze hebben het beiden flink te pakken. Ik ben met kerst dus alleen
Ik ga maar wat snacks in huis halen en kijken wat voor films er op netflix/Disney+ staan.![]()
Ah wat balen! Veel beterschap voor je ouders! Misschien dat jullie later nog kerst uitgesteld kunnen vieren?quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:27 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder heeft nu ook corona. Ze hebben het beiden flink te pakken. Ik ben met kerst dus alleen
Ik ga maar wat snacks in huis halen en kijken wat voor films er op netflix/Disney+ staan.
Beterschap aan je ouderquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga maar wat snacks in huis halen en kijken wat voor films er op netflix/Disney+ staan.![]()
Balen zegFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ook beterschap voor je moeder!quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:27 schreef NailQueen het volgende:
Bij mij zit de kleur er nog wel in, maar wordt mijn voorhoofd steeds hogerquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:02 schreef ijs_beer het volgende:
. Dan zou ik liever grijs worden, maar ja, die keus heb je niet
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ik vind het wel hard hoor. Eerst nog helemaal meeleven met Luctor's karige kerst en een minuutje later trots melden dat jouw kerst wél een unaniem succes gaat worden. Arme jongenquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik krijg van de Harry Potter Bakboek en Kookboek binnen![]()
Alleen kan tot woensdag koken op mijn huidige fornuis, want ik krijg mijn nieuwe fornuis pas vrijdag geleverd.![]()
![]()
Ik heb ze eigenlijk pas sinds dit jaar maar vooralsnog alleen in de baard, aan de zijkanten. Maar wat Sjors zegt, niks mis met een beetje grijs haarquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:02 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
![]()
Aw dat is heel jammerquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga maar wat snacks in huis halen en kijken wat voor films er op netflix/Disney+ staan.Zijn er geen andere last-minute mogelijkheden bij verdere familie of zo? Zo niet, dan maar het beste ervan maken en jezelf heel goed verwennen inderdaad met dingen die je normaal niet zo snel voor jezelf zou kopen.
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga maar wat snacks in huis halen en kijken wat voor films er op netflix/Disney+ staan.Vind je dat heel erg? En heb je geen broers of zussen die nu ook niet naar je ouders kunnen en je gezelschap kunnen houden?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent echt zonnetje in huisquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het wel hard hoor. Eerst nog helemaal meeleven met Luctor's karige kerst en een minuutje later trots melden dat jouw kerst wél een unaniem succes gaat worden. Arme jongen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ja, maar dat is anders. ijs_beer is nog jong!quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ze eigenlijk pas sinds dit jaar maar vooralsnog alleen in de baard, aan de zijkanten. Maar wat Sjors zegt, niks mis met een beetje grijs haar![]()
Naar een tante gaan bijvoorbeeld geen optie?quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik moest best eventjes huilen hoor toen ik deze post las. Dat mag je best wetenquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar dat is anders. ijs_beer is nog jong!![]()
![]()
Ik heb de reservering voor 2de kerstdag verplaatst naar januari. Een dag na mijn moeders verjaardag. Dan kunnen we het in halenquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah wat balen! Veel beterschap voor je ouders! Misschien dat jullie later nog kerst uitgesteld kunnen vieren?![]()
Nou ja in landen waar de orthodoxe kerk domineert vieren ze kerst ook pas in januari dus je kan er nog mooi een Russisch of Grieks themafeestje van maken.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb de reservering voor 2de kerstdag verplaatst naar januari. Een dag na mijn moeders verjaardag. Dan kunnen we het in halen![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Aw dat is heel jammerZijn er geen andere last-minute mogelijkheden bij verdere familie of zo? Zo niet, dan maar het beste ervan maken en jezelf heel goed verwennen inderdaad met dingen die je normaal niet zo snel voor jezelf zou kopen.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:48 schreef H_T het volgende:
[..]Vind je dat heel erg? En heb je geen broers of zussen die nu ook niet naar je ouders kunnen en je gezelschap kunnen houden?
Ik heb geen familie waar ik op kan terug vallen en ik ben enigskind. Ik kijk wel even. Ik hou niet van kerst maar ik had me hier er wel op verheugd.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Naar een tante gaan bijvoorbeeld geen optie?![]()
Ik leer net dat Oekraine dit jaar voor het eerst sinds 1917 kerst op 25 december viert in plaats van op 7 januari. Vooral om cultureel nog meer naar het westen te bewegen en weg van Rusland.![]()
Ach @NailQueen, op FOK! houden er genoeg mensen je gezelschapGa mee Inkelen in het top 2000 topic, dat zorgt wel voor plezier.
![]()
Je mag wel mee naar mijn moeder op de 26e maar dan moet je wel eerst naar Spanje komen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb geen familie waar ik op kan terug vallen en ik ben enigskind. Ik kijk wel even. Ik hou niet van kerst maar ik had me hier er wel op verheugd.
En van vegan eten houden.![]()
Ik probeer wel meer vegan te eten. Ik stap nu op het vliegtuig!quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag wel mee naar mijn moeder op de 26e maar dan moet je wel eerst naar Spanje komen.
En van vegan eten houden.![]()
Oké top! Vlucht naar Alicante pakken, kan je daar een paar dagen in de stad blijven en dinsdag kom ik die kant op en dan nemen we een Blablacar (die ik zojuist ook echt gereserveerd heb) het binnenland in naar m'n moeder. Gezellig!quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik probeer wel meer vegan te eten. Ik stap nu op het vliegtuig!![]()
Neem jij @NailQueen nu op jullie eerste date meteen mee naar haar aanstaande schoonmoeder?quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké top! Vlucht naar Alicante pakken, kan je daar een paar dagen in de stad blijven en dinsdag kom ik die kant op en dan nemen we een Blablacar (die ik zojuist ook echt gereserveerd heb) het binnenland in naar m'n moeder. Gezellig!
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ja, ik begin meteen met de ultieme test, dan heb je direct duidelijkheid. Ik ben te oud om maanden of langer over zo'n proces te doenquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neem jij @:nailqueen nu op jullie eerste date meteen mee naar haar aanstaande schoonmoeder?![]()
![]()
Beterschap aan je ouders.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga maar wat snacks in huis halen en kijken wat voor films er op netflix/Disney+ staan.
Hopelijk lukt het op een andere dag om kerst te vieren en heb je maandag en dinsdag gewoon een extra zaterdag en zondag.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik ben geslaagd hoor voor twee cadeautjes. Vond het met de drukte in de stad nog wel meevallen eigenlijk.
Fuck the EBU.![]()
Kon je nog tickets krijgen voor Hans Klok?quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben geslaagd hoor voor twee cadeautjes. Vond het met de drukte in de stad nog wel meevallen eigenlijk.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Hahaha rechtse directe, nice.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar dat is anders. ijs_beer is nog jong!
Ik heb het kennelijk beiden.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij zit de kleur er nog wel in, maar wordt mijn voorhoofd steeds hoger. Dan zou ik liever grijs worden, maar ja, die keus heb je niet
Dit hadden we niet afgesprokenquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben geslaagd hoor voor twee cadeautjes. Vond het met de drukte in de stad nog wel meevallen eigenlijk.het zou druk zijn!
![]()
![]()
Zo, kerstcadeaus zijn ook ingekocht, daarvoor even naar mijn vorige dorp geweest.. Alleen morgen paar kleine dingetjes nog hier in de binnenstad ophalen en dan is dat het wel qua kerstboodschappen.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Misschien ben ik in de juiste winkels geweest, om te zoeken voor een cadeautje.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit hadden we niet afgesprokenhet zou druk zijn!
Fuck the EBU.![]()
Wij hebben kerstcadeaus afgeschaft.
Want het bedenken van wat we zouden willen werd elk jaar moeilijker, al dan niet onmogelijk.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Een goed moment om je eraan te herinneren, dat we dat gedistingeerd noemenquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:02 schreef ijs_beer het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 23-12-2023 17:52:24 ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ik hou wel van cadeau's krijgen, maar ik kan echt nooit iets bedenken wat ik wil.quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:19 schreef Cyan9 het volgende:
Wij hebben kerstcadeaus afgeschaft.
Want het bedenken van wat we zouden willen werd elk jaar moeilijker, al dan niet onmogelijk.![]()
![]()
![]()
Dan lost het ene probleem het andere opquote:
Ik ben de kleur MAGENTA
Ach jeequote:Op zaterdag 23 december 2023 12:27 schreef NailQueen het volgende:
Bridget Jones kijken dan maar?
Enne, wij zijn hier gewoon voor jou hoor
George Michael![]()
Zalig Kerstfeestquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar dat is anders. ijs_beer is nog jong!![]()
George Michael![]()
Mijn hoofd heeft gewoon besloten voor beide opties te gaan, best of both worlds.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij zit de kleur er nog wel in, maar wordt mijn voorhoofd steeds hoger. Dan zou ik liever grijs worden, maar ja, die keus heb je niet
Steeds minder haar, maar het haar wat je nog hebt wordt iig wel grijs.
Reality is for people who can't imagine anything better.
Ah dat is heel rotquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb geen familie waar ik op kan terug vallen en ik ben enigskind. Ik kijk wel even. Ik hou niet van kerst maar ik had me hier er wel op verheugd.wat een pech.
Vind dat je nu wel extra veel lekkers in mag slaan.![]()
![]()
Ik zie dat er genoeg bekende films zijn die nog niet gezien hebquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ach jee![]()
Bridget Jones kijken dan maar?
Enne, wij zijn hier gewoon voor jou hoor![]()
![]()
Ik ben net naar de supermarkt geweest en heb prosecco, snacks en (Remo) ferrero rocher ingeslagen. Thuis heb ik nog genoeg chips liggen. Ik kom de kerstdagen wel doorquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah dat is heel rotwat een pech.
Vind dat je nu wel extra veel lekkers in mag slaan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb geen familie waar ik op kan terug vallen en ik ben enigskind. Ik kijk wel even. Ik hou niet van kerst maar ik had me hier er wel op verheugd.![]()
Ik heb geen concrete plannen voor morgen of eerste kerstdag. Als het helpt van je kerstblues af te komen kunnen we wel een watchparty of zoiets doen
Ik ben de kleur MAGENTA
Dat is lief van je. Dat kunnen we wel doenquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:03 schreef H_T het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen concrete plannen voor morgen of eerste kerstdag. Als het helpt van je kerstblues af te komen kunnen we wel een watchparty of zoiets doen![]()
![]()
en dat de zon schijnt.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:13 schreef BillDauterive het volgende:
Wat is het fijn dat het weer wat langer licht is, hè!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Oh moet ik dan m'n moeder bellen dat ze nu teveel eten heeft ingeslagen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is lief van je. Dat kunnen we wel doen![]()
![]()
We komen gewoon bij haar kijkenquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh moet ik dan m'n moeder bellen dat ze nu teveel eten heeft ingeslagen?![]()
Net even kerstsfeer naar demense gebracht door met m'n kerstmuts op het terras van m'n stamkroeg te gaan zitten. Als dat bij de voorbijgangers niet tot intens kerstgeluk leidt weet ik het ook niet meer.![]()
In Spanje zijn dus net wat ‘moet je nou horen wat ik voor gek ik op het terras zag zitten’-appjes verstuurd!quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:34 schreef Strani het volgende:
Net even kerstsfeer naar demense gebracht door met m'n kerstmuts op het terras van m'n stamkroeg te gaan zitten. Als dat bij de voorbijgangers niet tot intens kerstgeluk leidt weet ik het ook niet meer.![]()
Dat jij nou niet om kan gaan met je calvinistische achtergrond wil niet zeggen dat mensen hier niet gewoon lekker zichzelf kunnen zijn Emquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
In Spanje zijn dus net wat ‘moet je nou horen wat ik voor gek ik op het terras zag zitten’-appjes verstuurd!![]()
![]()
Of ze denken dat jij de kerstman bentquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:34 schreef Strani het volgende:
Dat kan ik niet uitsluiten! Ik kan ook niet uitsluiten dat ze daar gelijk in zouden kunnen hebbenquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Of ze denken dat jij de kerstman bent![]()
![]()
Sorryquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat jij nou niet om kan gaan met je calvinistische achtergrond wil niet zeggen dat mensen hier niet gewoon lekker zichzelf kunnen zijn Em![]()
![]()
'Hij zat er weer hoor.'quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
In Spanje zijn dus net wat ‘moet je nou horen wat ik voor gek ik op het terras zag zitten’-appjes verstuurd!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
We hadden frietjes vandaag, dus het is alweer zondag.
Weekend gaat wel erg snel voorbij zo.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Het is zaterdag hoorquote:Op zaterdag 23 december 2023 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend gaat wel erg snel voorbij zo.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
We hoeven ons i.i.g. niet af te vragen of Luctor 'het glas is halfvol' of 'het glas is halfleeg' type is.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Vanavond Di-rect in Ahoy op NPO3
George Michael![]()
Zijn jullie zo van de vaste dagen met het eten? Dat heb ik zelf echt niet, ook niet van huis uit meegekregen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend gaat wel erg snel voorbij zo.
Anderen hier wel?Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ja, zondag is altijd friet. Maandag en dinsdag aardappelen met groente. Woensdag ene week pasta en andere week rijst, donderdag aardappelen met groente en vrijdag aardappelen met wortels en dowertjes met vis. Zaterdag rijst/oosters.quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zijn jullie zo van de vaste dagen met het eten? Dat heb ik zelf echt niet, ook niet van huis uit meegekregen.
Anderen hier wel?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Niet op alle dagen, maar wel op bepaalde, op zondag eten we altijd soep bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zijn jullie zo van de vaste dagen met het eten? Dat heb ik zelf echt niet, ook niet van huis uit meegekregen.
Anderen hier wel?![]()
Vroeger at ik op zaterdag vaak soep ivm sport. Dan kwam ik halverwege de avond thuis en hoefde ik de soep alleen maar warm te maken. Nu eet ik vaak soep op zondag, omdat ik dan meestal rond etenstijd thuis kom.
Voor de rest heb ik geen vaste dagen. Dat lijkt me ook helemaal niets aan.![]()
Vroeger hadden we friet op zondag, maar dat was ook het enige vaste. Nu ben ik daar helemaal vanafIk ben de kleur MAGENTA
Vroeger thuis deels wel. Zelf heb ik geen vaste dagen dat ik (bijna) altijd hetzelfde eet.quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Anderen hier wel?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Met je gedistingeerde grijzende (is dit correct Nederlands?quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:34 schreef Strani het volgende:
Net even kerstsfeer naar demense gebracht door met m'n kerstmuts op het terras van m'n stamkroeg te gaan zitten. Als dat bij de voorbijgangers niet tot intens kerstgeluk leidt weet ik het ook niet meer.) bakkebaarden?
George Michael![]()
Ik kook doordeweeks elke dag, terwijl ik er een bloedhekel aan heb. Maar in het weekend vertik ik het, dus meestal zaterdag friet en zondag bestellen of iets op de bbq.quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Anderen hier wel?Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Wij hadden ook altijd vaste dagen, toen ik voor het eerst op mezelf ging wonen voelde het bijna ‘fout’ toen ik het anders deed.![]()
Nu heb ik niet echt structuur. Alleen door de week altijd wat gezonder proberen en dan in het weekend daar niet echt mee bezig zijn.![]()
Op maandag en dinsdag heb ik AGV omdat dat makkelijk is na het werk. Woensdag en zaterdag maak ik meestal voor twee dagen eten. En de vrijdag meestal wat makkelijks. Maar dit schema wordt ook vaak genoeg omgegooid![]()
![]()
Kan niet af en toe iemand het van je overnemen? Of kunnen zij echt niet koken?quote:Op zaterdag 23 december 2023 19:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik kook doordeweeks elke dag, terwijl ik er een bloedhekel aan heb. Maar in het weekend vertik ik het, dus meestal zaterdag friet en zondag bestellen of iets op de bbq.Ik ben de kleur MAGENTA
Preciesquote:Op zaterdag 23 december 2023 19:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Met je gedistingeerde grijzende (is dit correct Nederlands?) bakkebaarden?
![]()
![]()
Ik heb ook niet echt structuur met het eten sinds ik weer alleen woon. Zelfs niet echt vaste tijdenGewoon wanneer ik honger heb, en meestal maar twee maaltijden per dag de laatste tijd.
![]()
De rest is nergens te bekennenquote:Op zaterdag 23 december 2023 19:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan niet af en toe iemand het van je overnemen? Of kunnen zij echt niet koken?![]()
Meneer Sjors is meestal laat thuis, Sjorsjina werkt meestal en doet ook nog een opleiding en meneer Sjors junior zit meestal nog op school. Daarbij heeft hij ook nog stage en veel huiswerk.
Maar meneer Sjors en junior gaan savonds met het hondje wandelen
George Michael![]()
Met een heel orkestquote:![]()
![]()
George Michael![]()
Wat ben ik toch fan van Marcel
[ Bericht 1% gewijzigd door GeorgeM op 23-12-2023 21:43:13 ]Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Nope, hier ook niet, we hebben nergens een vaste dag voorquote:Op zaterdag 23 december 2023 18:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Anderen hier wel?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Lost for words.
Of nee, VERY VERY VERY IMPRESSIVE![]()
Jeetje, gewoon huilen bij All in Vain.
Wat vond jij @Em31?Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Ik heb het niet gezienquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:12 schreef GeorgeM het volgende:
Lost for words.
Of nee, VERY VERY VERY IMPRESSIVE![]()
Jeetje, gewoon huilen bij All in Vain.
Wat vond jij @:Em31?misschien dat ik het van de week nog even terugkijk!
![]()
Oh ja, echt doen!quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezienmisschien dat ik het van de week nog even terugkijk!
Sjongejonge, wat een band. En dat orkest
George Michael![]()
Zondag soepdag met wat random dingen erbij (en dan 's middags al, 's avonds alleen een broodje).
Maandag, woensdag, vrijdag een AVG'tje.
Andere dagen kan het van alles zijn.
Was en is nog altijd behoorlijk vaste prik hier in huis
Tevens een goedenavond!![]()
![]()
Pasen is wel de enige gelegenheid in het jaar dat ik matzes eetquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nope, hier ook niet, we hebben nergens een vaste dag voor
Ik ben de kleur MAGENTA
De grappen kwamen wel aan maar het voelde een beetje alsof ze geen inspiratie meer haddenquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even tot Hier was weer goed.![]()
De GVR en de Bommelfilm staan op Youtube. Geen kerstfilms per se, maar die waren vroeger wel heel vaak met kerst op tvquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is lief van je. Dat kunnen we wel doen
Ik ben de kleur MAGENTA
Gewoon op tv Home Alone kijken, zoals het volgens de traditie hoortquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:36 schreef H_T het volgende:
[..]
De GVR en de Bommelfilm staan op Youtube. Geen kerstfilms per se, maar die waren vroeger wel heel vaak met kerst op tv![]()
![]()
Is die nog op tv ergens dan? Jaren geleden had een zenderdirecteur die ergens weggemoffeld omdat het niet meer zou passen. Was nog steeds een van de best bekeken uitzendingen die dagquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gewoon op tv Home Alone kijken, zoals het volgens de traditie hoort
Ik ben de kleur MAGENTA
Ja, op SBS 6 gewoon 's-avonds om 20.30 uur.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Is die nog op tv ergens dan? Jaren geleden had een zenderdirecteur die ergens weggemoffeld omdat het niet meer zou passen. Was nog steeds een van de best bekeken uitzendingen die dag![]()
Ik ken ze beiden nietquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:36 schreef H_T het volgende:
[..]
De GVR en de Bommelfilm staan op Youtube. Geen kerstfilms per se, maar die waren vroeger wel heel vaak met kerst op tv![]()
![]()
Jij bent ook jonger dan ikquote:Voor mij zijn die twee nostalgie
Ik ben de kleur MAGENTA
Is GVR niet van 2016, is dat niet iets te jong om nostalgie te zijn?quote:Op zondag 24 december 2023 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij bent ook jonger dan ikVoor mij zijn die twee nostalgie
Nee. hoezo?quote:Reality is for people who can't imagine anything better.
Goedemorgenheb al banketbakkersroom gemaakt en ben al bij de Hanos geweest, dus nu eerst tijd voor koffie.
Bij die laatste zaten de medewerkers al aan de champagne dus het wordt vast een mooie dag voor ze.![]()
![]()
Die wel, maar de tekenfilm uit 1989 nietquote:Op zondag 24 december 2023 03:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is GVR niet van 2016, is dat niet iets te jong om nostalgie te zijn?
Ik ben de kleur MAGENTA
Ah kijk, dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 24 december 2023 10:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Die wel, maar de tekenfilm uit 1989 niet
Ik wist niet van het bestaan van een tekenfilm, maar eigenlijk niet onlogisch dat die er zou zijn.
Ik ga toch maar eens serieus aan een huwelijksaanzoek werken.quote:Op zondag 24 december 2023 09:54 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgenheb al banketbakkersroom gemaakt
![]()
Op de Seriuous Request hoodie met songteksten staat de titel What's another yearFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Een huwelijksaanzoek aan jouquote:Op zondag 24 december 2023 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga toch maar eens serieus aan een huwelijksaanzoek werken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
De remastered Kroamschudd'n staat al op Youtube, dus die kan ik lekker al gaan kijken![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Eén en al liefde hier
George Michael![]()
Jij gaat @Em31 ten huwelijk vragenquote:Op zondag 24 december 2023 14:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht, vraag jij nou mij ten huwelijk?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ahh ja precies, ik dacht al!quote:Op zondag 24 december 2023 14:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij gaat @:Em31 ten huwelijk vragen![]()
Denken jullie dat @Em31 van mariachi-muziek houdt?
Of beter gewoon een fanmfare?
[ Bericht 5% gewijzigd door Strani op 24-12-2023 15:23:57 ]![]()
Het valt te proberenquote:Op zondag 24 december 2023 14:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze post voorbij komen op social media lol
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op zondag 24 december 2023 14:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze post voorbij komen op social media lolzie al helemaal voor me dat iemand met die snacks aan komt zetten.
![]()
Maakt niet uit, in een huwelijk accepteer je ook elkaars tekortkomingen, hoeveel het er ook zijnquote:Op zondag 24 december 2023 15:38 schreef Em31 het volgende:
Ach helaas, de banketbakkersroom is helemaal mislukt. Ik kan dat dus helemaal niet maken!![]()
![]()
Ik heb zojuist m'n eerste kerstbrunch genuttigd want tweede kerstdag heb ik er geen tijd voor. Maar ik zit te vol voor de kerststol. Dat is me nog nooit overkomen.![]()
Zonde! Wat ga je nu doen/maken?quote:Op zondag 24 december 2023 15:38 schreef Em31 het volgende:
Ach helaas, de banketbakkersroom is helemaal mislukt. Ik kan dat dus helemaal niet maken!![]()
Niet alles geloven wat die vrouw zegt Billyquote:Op zondag 24 december 2023 15:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonde! Wat ga je nu doen/maken?![]()
![]()
Zorgen dat het niet koud aankomtquote:Op zondag 24 december 2023 15:38 schreef Em31 het volgende:
[..]zie al helemaal voor me dat iemand met die snacks aan komt zetten.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 december 2023 16:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Leuk, ik ga heel kort kijken! Hopelijk valt het mee met de spanning, het komt vast helemaal goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zullen wij nòòit doen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door NailQueen op 24-12-2023 16:17:05 ]![]()
quote:Op zondag 24 december 2023 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat die vrouw zegt Billy![]()
![]()
Ik heb een stukje gezien, je doet het supergoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik verwacht je in het top2000 topicquote:Op zondag 24 december 2023 17:55 schreef Strani het volgende:
Jongens toch vanavond begint de Top 2000 alweerFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
ALGEMENE MELDING:
Ik zou nog even terug komen op de WIDM app. De poule is aangemaakt! Stuur mij een DM en kom gezellig in de ESF poule! De winnaar krijgt een prachtige prijs van eeuwige roem in de ESF hall of fame. Wie wil dat nou niet?
@Moira won dit vorig jaar en heeft hier geweldige avonturen mee beleeft.
(Wanneer ik je toevoeg krijg je mijn echte naam te zien. Die is toch al geen geheim meer)
[ Bericht 1% gewijzigd door NailQueen op 24-12-2023 18:16:03 ]![]()
quote:Op zondag 24 december 2023 17:55 schreef Strani het volgende:
Jongens toch vanavond begint de Top 2000 alweer
Fuck the EBU.![]()
Wil je mij alweer toevoegenquote:Op zondag 24 december 2023 18:06 schreef NailQueen het volgende:
ALGEMENE MELDING:
Ik zou nog even terug komen op de WIDM app. De poule is aangemaakt! DM je username en kom gezellig in de ESF poule! De winnaar krijgt een prachtige prijs van eeuwige roem in de ESF hall of fame. Wie wil dat niet?
@:Moira won dit vorig jaar en heeft hier geweldige avonturen mee beleeft.
(Wanneer ik je toevoeg krijg je mijn echte naam te zien. Die is toch al geen geheim meer)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Net weer terug van de kerk, ben best tevreden met hoe het is gegaan
Voor de meekijkers, leuk dat jullie even kwamen loeren!![]()
![]()
De emoji en de post lijken mij in contrast dus nu ben ik heel erg in de war.quote:Op zondag 24 december 2023 18:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik verwacht je in het top2000 topic![]()
En daarbij is Priscilla helemaal geen naam om je voor te schamenquote:Op zondag 24 december 2023 18:06 schreef NailQueen het volgende:
ALGEMENE MELDING:
Ik zou nog even terug komen op de WIDM app. De poule is aangemaakt! Stuur mij een DM en kom gezellig in de ESF poule! De winnaar krijgt een prachtige prijs van eeuwige roem in de ESF hall of fame. Wie wil dat nou niet?
![]()
![]()
Het is met een beetje aanpassen gelukt. Ik heb de juiste link teruggestuurd.quote:Op zondag 24 december 2023 18:10 schreef NailQueen het volgende:
Ik merk dat het delen van de poule dit jaar wat anders gaat. Dit moet even uitgezocht worden.
Fuck the EBU.![]()
Ik heb alleen het begin gezien, daarna was ik druk met andere dingen. Bedankt voor de uitnodiging! Ik heb de bekende kerstliedjes wel gemist, maar ach, die kom ik vast nog wel ergens tegenquote:Op zondag 24 december 2023 18:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor de meekijkers, leuk dat jullie even kwamen loeren!![]()
![]()
Mooiquote:Op zondag 24 december 2023 17:55 schreef Strani het volgende:
Jongens toch vanavond begint de Top 2000 alweer
Jammer dat ik het gemist heb. Was niet thuis, dus kon het niet zien. Gelukkig dat het goed gingquote:Op zondag 24 december 2023 18:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor de meekijkers, leuk dat jullie even kwamen loeren!
Goed gedaan lees ik hier, gaaf!quote:Op zondag 24 december 2023 18:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor de meekijkers, leuk dat jullie even kwamen loeren!
Oke vanmorgen de laatste dingen opgehaald in de stad en ingepakt. Heb mezelf toch wel het beste kerstcadeau gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Dat gezegd hebbende, fijne dagen allemaal.
Fijne dagen mensen!!quote:Op zondag 24 december 2023 18:46 schreef ijs_beer het volgende:
Dat gezegd hebbende, fijne dagen allemaal.![]()
En voor de eenzamen onder ons; jullie favoriete virtuele huiskamer (deze SC dus) is er![]()
![]()
Fijne dagen allen
Linkje werkt nog steeds, kan je nog terugkijken!quote:Op zondag 24 december 2023 18:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer dat ik het gemist heb. Was niet thuis, dus kon het niet zien. Gelukkig dat het goed ging
Zo, mijn evangelisatiecredits ook meteen weer binnen![]()
![]()
Een heel kerstige kerst allemaal! Van het weer moeten we het niet hebben, dus hopelijk voor iedereen veel gezelligheid, lekker eten, goede films, je kent het wel![]()
![]()
Ik kijk lekker de ouderwetse tekenfilm-GVR
Ik ben de kleur MAGENTA
Fijne kerst allen!
Ik ben van de week 2 keer bij het Glazen Huis geweest, dat was echt heel leukSfeertje, gezelligheid met vrienden en familie, wat toffe artiesten gezien
Ik weet dat het niet zo is zoals het in 2014 o.i.d was, maar ik kreeg toch een klein beetje dat gevoel terug toen ik er zelf was
![]()
![]()
Oh dat is vreemd, ik herken me totaal niet in dat over het weerquote:Op zondag 24 december 2023 18:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Een heel kerstige kerst allemaal! Van het weer moeten we het niet hebben, dus hopelijk voor iedereen veel gezelligheid, lekker eten, goede films, je kent het wel![]()
![]()
Leuk! Ik heb het nu ook opstaanquote:Op zondag 24 december 2023 19:23 schreef molloot200 het volgende:
Fijne kerst allen!
Ik ben van de week 2 keer bij het Glazen Huis geweest, dat was echt heel leukSfeertje, gezelligheid met vrienden en familie, wat toffe artiesten gezien
Ik weet dat het niet zo is zoals het in 2014 o.i.d was, maar ik kreeg toch een klein beetje dat gevoel terug toen ik er zelf was
![]()
![]()
Mensen die net zijn ingeschakeld. De ESF Poule is in de lucht! Stuur een DM en meld je aan!quote:Op zondag 24 december 2023 18:06 schreef NailQueen het volgende:
ALGEMENE MELDING:
![]()
Zag er heel sfeervol uit ook, mooie actie ook. Volgend jaar alweer 20 jaar geleden dat de eerste editie er was.quote:Op zondag 24 december 2023 19:23 schreef molloot200 het volgende:
Fijne kerst allen!
![]()
![]()
Jeetje, wat vliegt de tijd, die eerste jaren dat het echt nog heel klein was, op de Neude in Utrecht als ik me niet vergis.quote:Op zondag 24 december 2023 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Zag er heel sfeervol uit ook, mooie actie ook. Volgend jaar alweer 20 jaar geleden dat de eerste editie er was.
Daarna werd het steeds groter maar op een gegeven moment was het ook over de top, toen werd het spontane wat minder. Dit jaar kwam wel weer een beetje dat ouderwetse gevoel terug.![]()
Ik kijk er nooit naar, maar op een of andere manier heb ik er dit jaar wel zin in. De All You Need Is Love kerstspecial staat op.![]()
Keiharde karma, net de cheesecake laten vallen.quote:Op zondag 24 december 2023 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat die vrouw zegt Billy![]()
![]()
![]()
Zonde!quote:Op zondag 24 december 2023 20:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Keiharde karma, net de cheesecake laten vallen.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 december 2023 18:06 schreef NailQueen het volgende:
ALGEMENE MELDING:
Ik heet gewoon ‘Moira’ in de app, stuur maar een uitnodiging!
Moet de MOL poule ook nog maken
Fuck the EBU.![]()
Je dacht opeens echt dat @Strani voor de deur zou staan?quote:Op zondag 24 december 2023 20:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Keiharde karma, net de cheesecake laten vallen.
Je weet het maar nooit Redefinequote:Op zondag 24 december 2023 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je dacht opeens echt dat @:Strani voor de deur zou staan?![]()
![]()
Ik zou bij die gedachte ook van schrik alles laten vallen.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Je weet maar nooit wie een mail naar Robert ten Brink heeft gestuurd.quote:Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
quote:Op zondag 24 december 2023 21:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wie een mail naar Robert ten Brink heeft gestuurd.
Een oud-collega van mij werd ooit verrast door zijn vriendin in dat programma. Probleem was dat zij al zijn ex was, hij helemaal klaar met haar was en het zelfs op stalken begon te lijken. Tsja en dan staat er ineens een camera op je neus met je ‘vriendin’ die eerder terugkwam uit het buitenland.![]()
![]()
'Ja Robert, ik heb haar weliswaar al vaker gezien. Maar dat was door de verrekijker in de tuin. In het echt is het toch anders he. Kun je mij helpen?'quote:Op zondag 24 december 2023 21:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wie een mail naar Robert ten Brink heeft gestuurd.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Lekker danquote:Op zondag 24 december 2023 21:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een oud-collega van mij werd ooit verrast door zijn vriendin in dat programma. Probleem was dat zij al zijn ex was, hij helemaal klaar met haar was en het zelfs op stalken begon te lijken. Tsja en dan staat er ineens een camera op je neus met je ‘vriendin’ die eerder terugkwam uit het buitenland.En de mensen die thuis keken dachten waarschijnlijk waarom reageert die zo koeltjes.
Ja nogal en hij had nog geluk want er stond zo’n scherm tussen door corona toenquote:Op zondag 24 december 2023 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lekker danEn de mensen die thuis keken dachten waarschijnlijk waarom reageert die zo koeltjes.
![]()
![]()
Dat was de enige mens ooit die bij was dat de Corona epidemie er wasquote:Op zondag 24 december 2023 21:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja nogal en hij had nog geluk want er stond zo’n scherm tussen door corona toen
Eén dag in ieder geval wel jaquote:Op zondag 24 december 2023 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was de enige mens ooit die bij was dat de Corona epidemie er was![]()
![]()
Alvast fijne feestdagen iedereen, vanaf 2de kerstdag ben ik te vinden in de top 2000 reeks. En ik zal niet vergeten mij aan te melden voor de poule.![]()
Niet de verrassing verpestenquote:Op zondag 24 december 2023 21:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wie een mail naar Robert ten Brink heeft gestuurd.![]()
![]()
Lekker dan. Ik zit momenteel in een hutje in het midden van Finland en krijg net een telefoontje van de productie van All you need is love dat de lichten bij @Em31 wel aan zijn maar dat niemand open doet![]()
![]()
Haar cheesecake is net overleden, gun haar even een momentjequote:Op zondag 24 december 2023 22:38 schreef Strani het volgende:
Lekker dan. Ik zit momenteel in een hutje in het midden van Finland en krijg net een telefoontje van de productie van All you need is love dat de lichten bij @:em31 wel aan zijn maar dat niemand open doet
Ik ken iemand die mee heeft gedaan aan Take Me Out. Alleen had hij tussen zijn opgave en de opname zelf al een vriendin gevonden. Moest ie alsnog meedoen en dat verzwijgenquote:Op zondag 24 december 2023 21:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een oud-collega van mij werd ooit verrast door zijn vriendin in dat programma. Probleem was dat zij al zijn ex was, hij helemaal klaar met haar was en het zelfs op stalken begon te lijken. Tsja en dan staat er ineens een camera op je neus met je ‘vriendin’ die eerder terugkwam uit het buitenland.
Ik ben de kleur MAGENTA
Ja maar ik dacht het is juist goed voor haar om even uit die pijn te gaan, een heel andere omgeving.quote:Op zondag 24 december 2023 22:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haar cheesecake is net overleden, gun haar even een momentje![]()
Ik heb er ook wel positieve ervaringen mee gehadquote:Op zondag 24 december 2023 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was de enige mens ooit die bij was dat de Corona epidemie er was
Ik ben de kleur MAGENTA
Ook fijn aan de kerst: ongegeneerd schranzen en snacken
Ik ben de kleur MAGENTA
Ik in het begin ook wel, lekker rustig. En geen verjaardagen.quote:Op zondag 24 december 2023 22:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel positieve ervaringen mee gehadmaar al het gedoe en gezeur aan het einde, ik hoop dat we het nooit weer meemaken.
![]()
Mondkapjes en de avondklok waren gedoe, maar ik heb wel wat contacten gehad die ik anders niet zou hebben en het heeft ook gezorgd dat ik op werk een andere weg in kon slaanquote:Op zondag 24 december 2023 23:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik in het begin ook wel, lekker rustig. En geen verjaardagen.maar al het gedoe en gezeur aan het einde, ik hoop dat we het nooit weer meemaken.
Ik ben de kleur MAGENTA
Nou, diner 1 kan iig niet meer misgaan, want dat is vanavond succesvol verlopen.Reality is for people who can't imagine anything better.
En iedereen fijne dagen gewenst natuurlijk.
Mooie opening
George Michael![]()
Ja ik bedoelde meer het hele wappie-gebeuren dat zo de overhand kreeg.quote:Op zondag 24 december 2023 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Mondkapjes en de avondklok waren gedoe, maar ik heb wel wat contacten gehad die ik anders niet zou hebben en het heeft ook gezorgd dat ik op werk een andere weg in kon slaan![]()
![]()
Het is maar goed dat we elkaar hier altijd wel aardig goed begrijpen, anders was dit zeer random!quote:![]()
WolfmotherStemplaat
Blijkbaar ben ik dan toch een tikje traag van begrip vanavond (het zal de wijn zijn), want ik heb geen idee waar dat over gaat en wie er dan precies zo'n mooie opening heeft.quote:Op maandag 25 december 2023 00:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we elkaar hier altijd wel aardig goed begrijpen, anders was dit zeer random!
En nog een stemplaat. Sausolito Summernight
Die waren zeker vermoeiend, maar persoonlijk ken ik er niet zoveel. En een deel van de wappies is nu soevereinquote:Op maandag 25 december 2023 00:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer het hele wappie-gebeuren dat zo de overhand kreeg.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: