Ahh oké.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Soms in een café. Bijna iedere vrijdagavond is er wel ergens zo'n avond, maar daar ga ik niet zo vaak heen.
Meestal ga ik naar een maat en spelen we daar met z'n drieën.
Nee, gelukkig niet, anders zou ik al heel veel verloren hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké.
Ik weet echt helemaal niks van Magic verder hè, maar win je ook echt elkaars kaarten? Of hoe zit dat?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, anders zou ik al heel veel verloren hebben.
Alleen de eer. Wij spelen alleen Casual Commander. Dus dat is gewoon voor de lol.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]Maar staat er wel iets op het spel, of alleen de eer?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel bijna goed.Allebei iets puntigs in het gezicht. Bij de elf de oren en bij de vampier de tanden. Ik reken het goed, want ik had gelijk met de Magic kaarten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is nog maar 1 van de twee cadeautjes.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Allebei iets puntigs in het gezicht. Bij de elf de oren en bij de vampier de tanden. Ik reken het goed, want ik had gelijk met de Magic kaarten!
Een epileerapparaat?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat is nog maar 1 van de twee cadeautjes.
Niks voor in de keuken in elk geval, dat valt allemaal af. Misschien een lekker luchtje.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat is nog maar 1 van de twee cadeautjes.
Ja jemig zo kom je nooit aan de vrouwquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ook Magic gerelateerd.
Klopt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jemig zo kom je nooit aan de vrouw
Aw, daar lachte ik net iets te hard om.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Niets zo leuk als leedvermaak.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Aw, daar lachte ik net iets te hard om.
Nee, dat niet. Ik gun je een prachtvriendin, maar het is ook de manier waarop Strani het (in mijn hoofd) zegt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niets zo leuk als leedvermaak.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik gun je een prachtvriendin, maar het is ook de manier waarop Strani het (in mijn hoofd) zegt.
edit: Als ze maar wel van het songfestival houdt hè! Dat is een vereiste.
Ik speel geen Magic en kom ook niet aan de vrouw, dus dat kan niet de enige reden zijnquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wit konijn? Goochelhoed?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is erger? Magic spelen, of op een vrijdagavond op een forum over het songfestival een gesprek hebben over Magic?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik speel geen Magic en kom ook niet aan de vrouw, dus dat kan niet de enige reden zijn
Ik was eigenlijk van plan om om 22:00 uur naar bed te gaan.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is erger? Magic spelen, of op een vrijdagavond op een forum over het songfestival een gesprek hebben over Magic?
Ik bedoel maar.
(En ja, ik doe hetzelfde)
Het is weer eens een wilde avond danquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om om 22:00 uur naar bed te gaan.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is weer eens een wilde avond dan
Jeetje zegquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:45 schreef Arizona het volgende:
Ik lig ook al in bed!
Het was hier dan ook een knotsgekke avond. We hebben quiche gegeten, daarna ben ik op de bank geploft, heb ik candy crush soda saga gespeeld. Daarna nam ik een glaasje spa rood met blauwebessensmaak (in plaats van een spa zonder smaakje) en keek ik Story of the songs. Toen ging ik douchen en nu lig ik dan eindelijk in bed bij te komen van al deze enerverende gebeurtenissen.
Nee inderdaad! Het is dat dit de eerste avond van mijn vakantie is, anders was ik niet zo uit de band gesprongen hoor!quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje zeg
Zo'n grenzeloos leven ga je echt niet lang volhouden hoor
Nee maar als je meteen al zo begint dan hou ik m'n hart vast voor de komende dagen. Straks is het kerst en zit jij gewoon schaamteloos aan de cherry cola terwijl je familie er aan onderdoor gaatquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee inderdaad! Het is dat dit de eerste avond van mijn vakantie is, anders was ik niet zo uit de band gesprongen hoor!
Cherry cola lust ik dan weer niet, maar ik kan niet uitsluiten dat er wat glazen gewone cola gedronken gaan worden de komende dagenquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar als je meteen al zo begint dan hou ik m'n hart vast voor de komende dagen. Straks is het kerst en zit jij gewoon schaamteloos aan de cherry cola terwijl je familie er aan onderdoor gaat
Mét suiker!?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Cherry cola lust ik dan weer niet, maar ik kan niet uitsluiten dat er wat glazen gewone cola gedronken gaan worden de komende dagen
Oh nee, voor mij is gewone cola tegenwoordig cola zeroquote:
Nee ik schrok alquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh nee, voor mij is gewone cola tegenwoordig cola zero![]()
Geen grap, ik drink al een hele tijd praktisch geen suiker meer. Alleen nog soms een glaasje sinaasappelsap.
Begrijpelijk, je zal bèkaf zijn na zo'n dag!quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:45 schreef Arizona het volgende:
Ik lig ook al in bed!
Het was hier dan ook een knotsgekke avond. We hebben quiche gegeten, daarna ben ik op de bank geploft, heb ik candy crush soda saga gespeeld. Daarna nam ik een glaasje spa rood met blauwebessensmaak (in plaats van een spa zonder smaakje) en keek ik Story of the songs. Toen ging ik douchen en nu lig ik dan eindelijk in bed bij te komen van al deze enerverende gebeurtenissen.
Ik drink doordeweeks alleen nog water, spa rood, thee en koffie. Koffie wel met zoetje en melk. In het weekend drink ik nog wel cola zero of sprite ofzo.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik schrok al
Ik drink ook alleen zero eigenlijk, hoewel ik het wel wat probeer te limiteren. Ook zoetjes niet zo veel meer; in de thee doe ik honing en de koffie drink ik buitenshuis tegenwoordig zonder suiker of zoetjes.
He-le-maal gesloopt jaquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Begrijpelijk, je zal bèkaf zijn na zo'n dag!
Ja maar dat is achteraf toch ook best bijzonder als je bedenkt hoeveel suiker onze generatie binnenkreeg met cola en andere frisdrank.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik drink doordeweeks alleen nog water, spa rood, thee en koffie. Koffie wel met zoetje en melk. In het weekend drink ik nog wel cola zero of sprite ofzo.
Vroeger dronk ik liters gewone cola doordeweeks en thee met suiker. Het scheelt me echt enorm veel in suikers zo.
Ik ook, in de Tui-reclame vind ik het nog erger.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:17 schreef Strani het volgende: Ben ik eigenlijk de enige die de stem van Frank Lammers in de Jumbo-reclames behoorlijk irritant vindt? Ik vind hem een hele goede acteur verder hoor.
Ahh ja TUI ook ja. Ik kan het ook niet helemaal plaatsen maar dat irritante heeft hij wel ja. Maar tegelijkertijd lijkt het me wel een hele aardige kerel verder.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook, in de Tui-reclame vind ik het nog erger.
Hij zat ook wel eens bij het Race Café, daar vond ik hem nogal irritant.
Een kaartje voor de show van Hans Klok?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat we nog leven hèquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is achteraf toch ook best bijzonder als je bedenkt hoeveel suiker onze generatie binnenkreeg met cola en andere frisdrank.
Het lijkt me sowieso een irritante en geen sympathieke vent IRL, geen idee of dat zo isquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook, in de Tui-reclame vind ik het nog erger.
Hij zat ook wel eens bij het Race Café, daar vond ik hem nogal irritant.
Haha mij lijkt hij dus het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 22 december 2023 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja TUI ook ja. Ik kan het ook niet helemaal plaatsen maar dat irritante heeft hij wel ja. Maar tegelijkertijd lijkt het me wel een hele aardige kerel verder.
Ik vind het een beetje vreemde snuiter, maar misschien wist hij zich geen houding te geven of zoiets.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja TUI ook ja. Ik kan het ook niet helemaal plaatsen maar dat irritante heeft hij wel ja. Maar tegelijkertijd lijkt het me wel een hele aardige kerel verder.
Mij ook!quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha mij lijkt hij dus het tegenovergestelde
Toen wisten ze denk ik nog niet hoe slecht het voor je lijf is.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat we nog leven hè![]()
Maar toen leefde het voor mijn gevoel ook niet tot nauwelijks, of je niet teveel suiker binnenkreeg. Je hoorde wel, niet teveel snoepen want dat is slecht voor je tanden, maar verder kan ik me niet heugen dat het een ding was.
[..]
Het lijkt me sowieso een irritante en geen sympathieke vent IRL, geen idee of dat zo is
Ja precies. En roken werd ook gewoon als normaal beschouwd voor kinderen. Bij ons in de klas hadden we allemaal een eigen asbakje en als de ramen dicht waren dan hing er echt zo'n gezellig rookgordijn in de hele ruimtequote:Op vrijdag 22 december 2023 23:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat we nog leven hè![]()
Maar toen leefde het voor mijn gevoel ook niet tot nauwelijks, of je niet teveel suiker binnenkreeg. Je hoorde wel, niet teveel snoepen want dat is slecht voor je tanden, maar verder kan ik me niet heugen dat het een ding was.
[..]
Het lijkt me sowieso een irritante en geen sympathieke vent IRL, geen idee of dat zo is
Nou dat dácht ik ook altijd. Dat het nogal een lompe zou zijn. Maar met interviews en zo heb ik nu toch in de indruk dat hij eigenlijk nogal zachtaardig is.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha mij lijkt hij dus het tegenovergestelde
En nu mogen chocoladesigaretten al niet meerquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. En roken werd ook gewoon als normaal beschouwd voor kinderen. Bij ons in de klas hadden we allemaal een eigen asbakje en als de ramen dicht waren dan hing er echt zo'n gezellig rookgordijn in de hele ruimte![]()
En als de meester jarig was kregen we allemaal een sigaar.
Gezelligquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. En roken werd ook gewoon als normaal beschouwd voor kinderen. Bij ons in de klas hadden we allemaal een eigen asbakje en als de ramen dicht waren dan hing er echt zo'n gezellig rookgordijn in de hele ruimte![]()
Wordt wel overdreven nu hoor. Straks gaan ze over cocaine ook nog zeggen dat het helemaal niet zo gezond is als dat we nu denken.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Toen wisten ze denk ik nog niet hoe slecht het voor je lijf is.
Het lijkt me niet de meest sympathieke maar ook lang niet de vervelendste BN'er. Mart Smeets lijkt me een flink stuk irritanterquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat dácht ik ook altijd. Dat het nogal een lompe zou zijn. Maar met interviews en zo heb ik nu toch in de indruk dat hij eigenlijk nogal zachtaardig is.
Sigaretten in een glaasje op tafel bij verjaardagen, ik was erbij. Mijn opa en oma hadden daar zelfs een heel mooi zilveren bakje voorquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Er blijft niks leuks meer overquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
En nu mogen chocoladesigaretten al niet meer
Ja eens, dat lijkt me ook echt een hele onprettige manquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Het lijkt me niet de meest sympathieke maar ook lang niet de vervelendste BN'er. Mart Smeets lijkt me een flink stuk irritanter
Als ik cocaine suiker gebruik, word ik daar echt beroerd van.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt wel overdreven nu hoor. Straks gaan ze over cocaine ook nog zeggen dat het helemaal niet zo gezond is als dat we nu denken.
Ah jaquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sigaretten in een glaasje op tafel bij verjaardagen, ik was erbij. Mijn opa en oma hadden daar zelfs een heel mooi zilveren bakje voor
Ja! Die voelt zich verheven boven iedereen. Tenminste, zo komt hij op mij over.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Het lijkt me niet de meest sympathieke maar ook lang niet de vervelendste BN'er. Mart Smeets lijkt me een flink stuk irritanter
Ja je moet het wel in de juiste hoeveelheid doen. Gewoon een bescheiden lijntje cocaine suiker en je kan weer een avond doorfeestenquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als ik cocaine suiker gebruik, word ik daar echt beroerd van.
Ik mis die muffige cacaofantasie-smaak. En dat dat papiertje zo zompig werd als je zo’n ding “rookte”quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
En nu mogen chocoladesigaretten al niet meer
Ik kan me die smaak ook nog precies herinneren ja, niks anders smaakt precies zoquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik mis die muffige cacaofantasie-smaak. En dat dat papiertje zo zompig werd als je zo’n ding “rookte”
Die is niet irritant, die negeert je gewoon.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn moeder rookte met een pepermuntje, anders vond ze het niet lekkerquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sigaretten in een glaasje op tafel bij verjaardagen, ik was erbij. Mijn opa en oma hadden daar zelfs een heel mooi zilveren bakje voor
Koetjesrepen bestaan nog, die kunnen je aan een deel van die beleving helpenquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik mis die muffige cacaofantasie-smaak. En dat dat papiertje zo zompig werd als je zo’n ding “rookte”
Alles met mate Straan.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja je moet het wel in de juiste hoeveelheid doen. Gewoon een bescheiden lijntje cocaine suiker en je kan weer een avond doorfeesten
Er wordt hier aan de costa trouwens wel serieus veel gesnoven, en vaak door mensen van middelbare leeftijd en daarboven. Het is ook wel super makkelijk om er aan te komen.quote:
Ik heb voor mijn 10e vaak genoeg bier gekocht voor mijn vader. Kraaide geen haan naarquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:24 schreef Strani het volgende:
Even voor de jongeren over ons, want die weten misschien niet waar dit over gaat:
@:Molloot200, 'dingen mogen' was dat je bijvoorbeeld bepaalde dingen gewoon mócht doen. Dat mocht nog toen wij jong waren. Nu mag dingen mogen niet meer.
Ik moet er echt niet aan denken. Vind het zo triest dat je dat spul nodig hebtquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Er wordt hier aan de costa trouwens wel serieus veel gesnoven, en vaak door mensen van middelbare leeftijd en daarboven. Het is ook wel super makkelijk om er aan te komen.
Ik ook. Is toch telkens weer even schrikken als je hoort dat iemand gebruikt waar je het totaal niet van had verwacht.quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet aan denken. Vind het zo triest dat je dat spul nodig hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan Luc dit liken als hij om 23u op bed ging? En dat was al een uur later db gepland. Compleet van God los ditquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:24 schreef Strani het volgende:
Even voor de jongeren over ons, want die weten misschien niet waar dit over gaat:
@:Molloot200, 'dingen mogen' was dat je bijvoorbeeld bepaalde dingen gewoon mócht doen. Dat mocht nog toen wij jong waren. Nu mag dingen mogen niet meer.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:32 schreef Strani het volgende:
Ook wel heftig:Oh bah zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Die jongen is helemaal van het padjequote:Op vrijdag 22 december 2023 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe kan Luc dit liken als hij om 23u op bed ging? En dat was al een uur later db gepland. Compleet van God los dit![]()
Daar ben je speciaal voor wakker gebleven?quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:49 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen is de inzending van Albanie bekend
Sommigen hebben op vrijdagavond een gesprek over Magic en sommigen kijken naar de voorronde van Albanie. (En naar Grey's Anatomy op Disney+ )quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar ben je speciaal voor wakker gebleven?
En zo blijven we allemaal singlequote:Op zaterdag 23 december 2023 00:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sommigen hebben op vrijdagavond een gesprek over Magic en sommigen kijken naar de voorronde van Albanie. (En naar Grey's Anatomy op Disney+ )
Is het wat?quote:Op zaterdag 23 december 2023 00:49 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen is de inzending van Albanie bekend
Samenvattendquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Veel plezier, laat ons weten hoe het was
SPOILER: Begin van de avond:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ergens halverwege:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tijd om naar huis te gaan:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Mensen gunnen mij een pleziertje buiten dit forum, zelfs als ze mij daarbij even moeten missen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
5 likes tot nu toe. Wel pijnlijk dat iedereen blij is dat je weggaat, lijkt me.
Ik vind het jammer dat je gaat, maar wens je wel veel plezier
Dat is juist heel fijn en aardig van ze.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Wat optimistisch! Jij bent zeker niet nuchter meer?quote:Op zaterdag 23 december 2023 03:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mensen gunnen mij een pleziertje buiten dit forum, zelfs als ze mij daarbij even moeten missen.
Dat is juist heel fijn en aardig van ze.![]()
Iedereen ligt nog in zijn bed te meurenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Waar smaakt het dan wel naar?quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:52 schreef H_T het volgende:
Het stroopwafelbier smaakt wel, maar niet naar stroopwafels
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik was netjes om 6:15 wakker.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Iedereen ligt nog in zijn bed te meuren
Maar ik lig nog wel in bed. Nog steeds een harde woei hier.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Hier ook nogquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was netjes om 6:15 wakker.
Maar ik lig nog wel in bed. Nog steeds een harde woei hier.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Vanavond kijken wat er nog overgebleven is in de supermarktFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Straks naar de kapper. Kon nog net voor de kerst.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Pakketjeupdate: het wordt woensdag pas bezorgd. Dus geen kerstcadeau voor mij.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Oh noquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketjeupdate: het wordt woensdag pas bezorgd. Dus geen kerstcadeau voor mij.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik krijg van de Harry Potter Bakboek en Kookboek binnen![]()
Alleen kan tot woensdag koken op mijn huidige fornuis, want ik krijg mijn nieuwe fornuis pas vrijdag geleverd.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik liep buiten om onze kerst bestellingen op te halenquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Fuck the EBU![]()
Die heeft wel wat ja, jammer van dat gezang de hele tijdquote:Op zaterdag 23 december 2023 01:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat je de outfit wel leuk vindIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Naar bier.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar smaakt het dan wel naar?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ik bekijk een webinair van het UWV, ik heb inmiddels de kwaliteit op de laagste stand gezet en nog steeds is het de hele tijd aan het laden en bufferen tussendoor. En aan mijn internet kan het niet liggen, alle andere dingen werken snel en vloeiend.
Zo wordt het wel een hele lange (en saaie) zit..Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Ho ho ho, ik zat om 9 uur bij de kapperquote:Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |