Ahh oké.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Soms in een café. Bijna iedere vrijdagavond is er wel ergens zo'n avond, maar daar ga ik niet zo vaak heen.
Meestal ga ik naar een maat en spelen we daar met z'n drieën.
Nee, gelukkig niet, anders zou ik al heel veel verloren hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké.
Ik weet echt helemaal niks van Magic verder hè, maar win je ook echt elkaars kaarten? Of hoe zit dat?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, anders zou ik al heel veel verloren hebben.
Alleen de eer. Wij spelen alleen Casual Commander. Dus dat is gewoon voor de lol.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]Maar staat er wel iets op het spel, of alleen de eer?
quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel bijna goed.Allebei iets puntigs in het gezicht. Bij de elf de oren en bij de vampier de tanden. Ik reken het goed, want ik had gelijk met de Magic kaarten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is nog maar 1 van de twee cadeautjes.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Allebei iets puntigs in het gezicht. Bij de elf de oren en bij de vampier de tanden. Ik reken het goed, want ik had gelijk met de Magic kaarten!
Een epileerapparaat?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat is nog maar 1 van de twee cadeautjes.
Niks voor in de keuken in elk geval, dat valt allemaal af. Misschien een lekker luchtje.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat is nog maar 1 van de twee cadeautjes.
Ja jemig zo kom je nooit aan de vrouwquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ook Magic gerelateerd.
Klopt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jemig zo kom je nooit aan de vrouw
Aw, daar lachte ik net iets te hard om.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Niets zo leuk als leedvermaak.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Aw, daar lachte ik net iets te hard om.
Nee, dat niet. Ik gun je een prachtvriendin, maar het is ook de manier waarop Strani het (in mijn hoofd) zegt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niets zo leuk als leedvermaak.
quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik gun je een prachtvriendin, maar het is ook de manier waarop Strani het (in mijn hoofd) zegt.
edit: Als ze maar wel van het songfestival houdt hè! Dat is een vereiste.
Ik speel geen Magic en kom ook niet aan de vrouw, dus dat kan niet de enige reden zijnquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wit konijn? Goochelhoed?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ook Magic gerelateerd.
Wat is erger? Magic spelen, of op een vrijdagavond op een forum over het songfestival een gesprek hebben over Magic?quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik speel geen Magic en kom ook niet aan de vrouw, dus dat kan niet de enige reden zijn
Ik was eigenlijk van plan om om 22:00 uur naar bed te gaan.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is erger? Magic spelen, of op een vrijdagavond op een forum over het songfestival een gesprek hebben over Magic?
Ik bedoel maar.
(En ja, ik doe hetzelfde)
Het is weer eens een wilde avond danquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om om 22:00 uur naar bed te gaan.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is weer eens een wilde avond dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |