Een bakske vol met stro, mooie klassieker.quote:Op maandag 25 december 2023 01:17 schreef H_T het volgende:
Al wie da mij volgen wil zal wreed hard moeten lopen
Meestal is het meer andersom hoor.quote:Op maandag 25 december 2023 01:53 schreef Strani het volgende:
Nou, eens kijken of we dit jaar wat nieuwe SC-recruits uit het Top 2000-topic kunnen halen. We kunnen wel wat nieuw bloed gebruiken hier!
Dat is waar, het Top 2000-topic loopt ook al bijna een jaar heel slecht dus goed dat we daar eens komen posten.quote:Op maandag 25 december 2023 02:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Meestal is het meer andersom hoor.
Pardon? Wat is er mis met mijn bloed?quote:Op maandag 25 december 2023 01:53 schreef Strani het volgende:
Nou, eens kijken of we dit jaar wat nieuwe SC-recruits uit het Top 2000-topic kunnen halen. We kunnen wel wat nieuw bloed gebruiken hier!
Op zich niks, maar het is heel oudquote:Op maandag 25 december 2023 02:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pardon? Wat is er mis met mijn bloed?
Van iemand die nog ouder is dan ik komt dat best hard aan.quote:Op maandag 25 december 2023 02:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich niks, maar het is heel oud
De kritiek is ook zeker op mezelf van toepassing! Maar aan ons de taak om deze SC toekomst-bestendig te makenquote:Op maandag 25 december 2023 02:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van iemand die nog ouder is dan ik komt dat best hard aan.
Nou ik had een kerstmaaltijd met bezoek en nu ben ik nog even rustig op de bank aan het uitbuiken.quote:Op maandag 25 december 2023 02:23 schreef NailQueen het volgende:
Zo zo, wat doen jullie nog zo laat op?
Ik vind mijzelf toch best toekomstbestendig, gezien ik er vrij overtuigd van ben dat ik deel van de toekomst uit ga maken.quote:Op maandag 25 december 2023 02:23 schreef Strani het volgende:
[..]
De kritiek is ook zeker op mezelf van toepassing! Maar aan ons de taak om deze SC toekomst-bestendig te maken
Ik heb net een film gekeken. Mijn ouders hebben nog steeds corona. Ze hebben nog wat lekkers voor mij bewaard. Die haal ik morgen op.quote:Op maandag 25 december 2023 02:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik had een kerstmaaltijd met bezoek en nu ben ik nog even rustig op de bank aan het uitbuiken.
En jij? Heb je nog een update van je ouders?
Waar bestond het kerstavondmaal bij jullie uit?quote:Op maandag 25 december 2023 02:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik had een kerstmaaltijd met bezoek en nu ben ik nog even rustig op de bank aan het uitbuiken.
En jij? Heb je nog een update van je ouders?
Ik hoop dat ze een beetje snel herstellen.quote:Op maandag 25 december 2023 02:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb net een film gekeken. Mijn ouders hebben nog steeds corona. Ze hebben nog wat lekkers voor mij bewaard. Die haal ik morgen op.
Ham, gevulde kip, pruimensaus, aardappelsalade en een Colombiaanse pudding toequote:Op maandag 25 december 2023 02:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar bestond het kerstavondmaal bij jullie uit?
Klinkt goed.quote:Op maandag 25 december 2023 02:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ham, gevulde kip, pruimensaus, aardappelsalade en een Colombiaanse pudding toe
En bij jullie?
Die film ken ik niet.quote:
Wij hebben wat biefstukken van Grill Masters op de bbq gegooid. Het kost een godsvermogen, maar dan heb je wel wat. Nondejuuquote:Op maandag 25 december 2023 02:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Wat moet ik me ongeveer voorstellen bij een Colombiaanse pudding?
Hier knolselderijsoep met paddenstoelen, eend met bessensaus en paddenstoelen en pastinaakpuree, en een baba au rum met vanille-ijs toe.
Ik had hem ook nog niet geluisterd, dus net even gedaan. Prachtliedquote:Op maandag 25 december 2023 01:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een bakske vol met stro, mooie klassieker.
Ik had er nog niet aan gedacht, maar nu toch meteen even opgezet.
Nu al?quote:
Het enige wat ik wel jammer vind is dat ik de versie die ik vroeger had nergens meer kan vinden. Hij veranderde live de tekst nog wel eens een beetje en alles wat ik nu online kan vinden is net een tikje anders dan wat ik in mijn hoofd heb.quote:Op maandag 25 december 2023 10:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had hem ook nog niet geluisterd, dus net even gedaan. PrachtliedMooie cadeaus voor de ouders, Jozef die de heilige geest in zijn gezicht slaat, het kindeke Jezus dat er meteen vandoor gaat
![]()
Welk detail mis je?quote:Op maandag 25 december 2023 11:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het enige wat ik wel jammer vind is dat ik de versie die ik vroeger had nergens meer kan vinden. Hij veranderde live de tekst nog wel eens een beetje en alles wat ik nu online kan vinden is net een tikje anders dan wat ik in mijn hoofd heb.
Niet zozeer missen, gewoon dingen die net anders zijn. Vaak heeft hij het over engelen die uit de lucht komen, in 'mijn' versie waren dat Engelsen. Herders met een dikke wollen frak waren hier herders met een stuk in hunne frak. Niet in het gezicht maar op het theater gemept. Dat soort dingen.quote:
Colombiaanse pudding zit oa kaneel in dacht ik en rozijnen. Erg lekker vind ikquote:Op maandag 25 december 2023 02:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Wat moet ik me ongeveer voorstellen bij een Colombiaanse pudding?
Hier knolselderijsoep met paddenstoelen, eend met bessensaus en paddenstoelen en pastinaakpuree, en een baba au rum met vanille-ijs toe.
Was de tafel feestelijk of was je zelf feestelijk tijdens het dekken?quote:Op maandag 25 december 2023 09:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij hebben wat biefstukken van Grill Masters op de bbq gegooid. Het kost een godsvermogen, maar dan heb je wel wat. Nondejuu![]()
En ik had de tafel feestelijk gedekt, zo gezellig
quote:Op maandag 25 december 2023 12:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet zozeer missen, gewoon dingen die net anders zijn. Vaak heeft hij het over engelen die uit de lucht komen, in 'mijn' versie waren dat Engelsen. Herders met een dikke wollen frak waren hier herders met een stuk in hunne frak. Niet in het gezicht maar op het theater gemept. Dat soort dingen.
Die komt wel heel dicht in de buurt.quote:Op maandag 25 december 2023 13:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Deze heeft een nest Engelsen, en herders met een stuk in hun frak, maar de geest krijgt nog wel een klap op zijn gezicht
quote:Op maandag 25 december 2023 14:52 schreef NailQueen het volgende:
We beginnen volgens mij om 16.00 uur
Ik ga thee zetten en slinger Disney+ vast aan. Dan nog even goed zien te timenquote:Op maandag 25 december 2023 14:52 schreef NailQueen het volgende:
We beginnen volgens mij om 16.00 uur
Ik verwarm de chocolademelk en zet de hapjes klaarquote:Op maandag 25 december 2023 15:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga thee zetten en slinger Disney+ vast aan. Dan nog even goed zien te timen
Ja jammer dan.quote:Op maandag 25 december 2023 11:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu al?Maar ik heb nog geen nette kleren aan!
Ik heb ook een flinke punt taart klaargezet voor straks en chocolaatjes onder handbereikquote:Op maandag 25 december 2023 15:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik verwarm de chocolademelk en zet de hapjes klaar
Oh had ik al gedaanquote:Op maandag 25 december 2023 16:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik zit klaar. Zullen we hem aanslingeren?
Ja, in het stuk met de Geest van Kerst Vroegerquote:
Ik heb Plork en de Aannemers een paar keer zien optreden, dan kan dat ook primaquote:Op maandag 25 december 2023 16:19 schreef NailQueen het volgende:
Bob en de boekhouders is een goede bandnaam
Oh daar ben ik nuquote:Op maandag 25 december 2023 16:23 schreef H_T het volgende:
Naar het schijnt hebben ze de extra Marley expres Robert genoemd zodat dat af te korten was tot Bob Marley
Ik wist dat het zou komenquote:
Ik geloof het niet, of het moet ergens achterin beeld zijn bij een groepsscene. Wel kudos dat je zijn naam weet!quote:
Er waren ook nog niet heel veel vrouwenrollen langsgekomenquote:
Ik vind hem leukquote:Op maandag 25 december 2023 16:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, of het moet ergens achterin beeld zijn bij een groepsscene. Wel kudos dat je zijn naam weet!
Oh daar geniet ik juist vanquote:
Ah joh, je hebt nog de hele avond en morgen om die op te krijgenquote:Op maandag 25 december 2023 17:02 schreef NailQueen het volgende:
De chocolademelk en crompouce vullen goed. Mijn hapjesschaal is nog half vol
Er ligt ook nog genoeg in de kastquote:Op maandag 25 december 2023 17:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah joh, je hebt nog de hele avond en morgen om die op te krijgen
Oud en nieuw is volgende week, je kan altijd wat doorschuivenquote:Op maandag 25 december 2023 17:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er ligt ook nog genoeg in de kast
Hij leeft toch nogquote:
Hier ook, maar die ga ik niet nu kijkenquote:Op maandag 25 december 2023 17:24 schreef NailQueen het volgende:
De volgende muppets film staat klaar
Dat zou niet als een verrassing moeten komen als je ooit een Christmas Carol hebt gezienquote:Op maandag 25 december 2023 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou die hoef ik dus niet meer te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |