Wat heb je veel voor ons overquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:51 schreef Arizona het volgende:
Om geheel en al trouw te blijven aan het onderwerp ESF: Sieneke heeft een perfect voorbeeld van de clips die ik bedoel. Playbacken in de plaatselijke kroeg.
(Ik heb me door heel wat ellende heen moeten worstelen totdat ik bij deze clip kwam, overigens)
Hij borrelde alleen zelden mee na zijn optredensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Zo doen ESF-sterren datquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:51 schreef Arizona het volgende:
Om geheel en al trouw te blijven aan het onderwerp ESF: Sieneke heeft een perfect voorbeeld van de clips die ik bedoel. Playbacken in de plaatselijke kroeg.
(Ik heb me door heel wat ellende heen moeten worstelen totdat ik bij deze clip kwam, overigens)
quote:
Oh wat is dit pijnlijk om te zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:06 schreef H_T het volgende:
Ik heb het fragment weer gevonden
En dit was ooit het kapsel van Matthijs van Nieuwkerk
[ afbeelding ]
Over Ik Geloof in Mij gesproken. Gewoon lekker lui op de bank je videoclipje opnemenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:06 schreef H_T het volgende:
Ik heb het fragment weer gevonden
En dit was ooit het kapsel van Matthijs van Nieuwkerk
[ afbeelding ]
Ik vind het niet echt getuigen van veel zelfreflectie, maar dat hebben dat soort gasten meestal niet. Schik je in je lot. Da’s ook een signaal richting de slachtoffersquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het OM ook, dus op zich maakt het niets uit dat Thijs dat ook doet, toch?
Griekenland? Veel te duur! We nemen het wel op in het Griekse restaurant, niemand die het ziet!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Over Ik Geloof in Mij gesproken. Gewoon lekker lui op de bank je videoclipje opnemen
180 punten voor dezequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Griekenland? Veel te duur! We nemen het wel op in het Griekse restaurant, niemand die het ziet!
Mooi!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
180 punten voor deze![]()
Overigens vind ik wel dat zelfs als je een clip opneemt in één of ander regenwoud, je er naar goed TROS-gebruik netjes drie heupwiegende achtergrondzangeressen bij moet hebben.
Ik sluit het niet uitquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooi!
Zou Frans zijn outfit cadeau hebben gekregen bij zijn 50e rijsttafel van het jaar?
2 weken terug op een zaterdagavond zagen we hem het ESF 1990 winnenquote:
Wacht maar tot je alle aanbevelingen ziet die je nu gaat krijgenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:51 schreef Arizona het volgende:
quote:
Je bent zelf een plaatselijke vijverquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet alleen vroeger, de volkszangers van tegenwoordig smijten er ook heel wat tegenaan, om in de plaatselijke kroeg te mogen playbacken!
En wat dachten we van Mart Hoogkamer en zijn kneiter van een hit. Lekker met je luchtbedjes van de Action in de plaatselijke vijver plonzen
.
Ok, vertel maar, wie op die luchtbedjes ben jij?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Je bent zelf een plaatselijke vijver
Dit is een prachtige Leidsche gracht in m'n oude straat
Ik ben natuurlijk die met die spuitschoenenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok, vertel maar, wie op die luchtbedjes ben jij?
Zit die gracht ook vol Bacardi Lemon of is dat een DIKKE VETTE LEUGEN?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Je bent zelf een plaatselijke vijver
Dit is een prachtige Leidsche gracht in m'n oude straat
Als je een slok neemt weet je hetquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Zit die gracht ook vol Bacardi Lemon of is dat een DIKKE VETTE LEUGEN?
Trap er niet inquote:
Donderdag om 21.50 uur dacht ik.quote:
Hij heeft het toch niet over mij UI?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Griekenland? Veel te duur! We nemen het wel op in het Griekse restaurant, niemand die het ziet!
Volgens mij had je daar ooit een topic voor waar je dat kon laten doen, zo kom ik in elk geval aan m'n Pieten- en KerstAlexquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Tussendoor vraag: Over UI gesproken, hoe maak je een gifje in je usericon? Ik probeer een paar gifjes uit maar ze hebben te veel bytes
Ik ben inmiddels geen baby meer op het forum. Eerder een kleutertje
Dankzij Cyan en deze website heb ik mijn gifje kunnen verkleinen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Tussendoor vraag: Over UI gesproken, hoe maak je een gifje in je usericon? Ik probeer een paar gifjes uit maar ze hebben te veel bytes
Ik ben inmiddels geen baby meer op het forum. Eerder een kleutertje
Ik kijk niet meer want New Mexico heeft de afstandsbediening gepakt en een goudzoekersprogramma opgezetquote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer want New Mexico heeft de afstandsbediening gepakt en een goudzoekersprogramma opgezet
En daarna kun je meteen doorquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:18 schreef Meke het volgende:
@:nailqueen: GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #103
Dat pik je toch nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer want New Mexico heeft de afstandsbediening gepakt en een goudzoekersprogramma opgezet
Dit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ah, Turpin fluit PSV. Geen fan van.
Gemistquote:
Ze gaat steeds achteraan lopen en dan te laat naar vorenquote:
Oh, ik kijk niet, maar wat gebeurde er dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar goed. PSV heeft de scheids niet nodig om het te verprutsen.. tjongejonge.
keeper passt de bal op de verdediger. De verdediger verliest de bal en daardoor kan Rangers makkelijk scoren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik ijk niet, maar wat gebeurde er dan?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
keeper passt de bal op de verdediger. De verdediger verliest de bal en daardoor kan Rangers makkelijk scoren.
Rangers blijft een lastige horde voor PSV.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
keeper passt de bal op de verdediger. De verdediger verliest de bal en daardoor kan Rangers makkelijk scoren.
Geklikt. wat een ellende.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
180 punten voor deze![]()
Overigens vind ik wel dat zelfs als je een clip opneemt in één of ander regenwoud, je er naar goed TROS-gebruik netjes drie heupwiegende achtergrondzangeressen bij moet hebben.
Dat doet ze om uit het gedrang te blijven. Maar ik denk dat het nu tegen haar gaat werken. Ze loopt de laatste ronde net zo hard als de winnares, maar ze komt gewoon van te ver.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze gaat steeds achteraan lopen en dan te laat naar voren
Mwah. Dit is wel erg classic PSV in CL-voorronde hoor.quote:
Ja, helaas. Al moeten ze thuis gewoon kunnen winnen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rangers blijft een lastige horde voor PSV.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dankzij Cyan en deze website heb ik mijn gifje kunnen verkleinen.
https://ezgif.com/resize
Mijn dank is groot!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:18 schreef Meke het volgende:
@:nailqueen: GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #103
Mijn vakantie moet nog beginnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:57 schreef Yesse het volgende:
Morgen alweer de week door middenEn voor de vakantiegangers nog maar een paar dagen voor de vakantie
![]()
Nou ja, dat dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat doet ze om uit het gedrang te blijven. Maar ik denk dat het nu tegen haar gaat werken. Ze loopt de laatste ronde net zo hard als de winnares, maar ze komt gewoon van te ver.
1500m is ook een beetje te kort voor d'r toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze gaat steeds achteraan lopen en dan te laat naar voren
Het is haar favoriete afstand. Of ze is er gek op zei de commentator. Maar ze moet eerder naar voren, zodat ze niet van zover hoeft te komen en als een malle moet gaan rennen en kapot gaat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1500m is ook een beetje te kort voor d'r toch?
Luuk doet het weer?quote:
Luukie?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
Scoren met de rug, dat kunnen alleen de hele groten!
Jij weet waar die gracht is, ik nietquote:
Ik sluit het niet uit! Helena is zijn nummer 1 ja, en jouw Helena had het ook steeds over een number onequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij heeft het toch niet over mij UI?
Die atleten gaan toch ook voor goud?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
In dit genre heb ik veel erger gezienquote:
En er doet een Nederlander mee!quote:
Nee dit was niet met Tony Beets (die serie heeft hij al helemaal gezienquote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En er doet een Nederlander mee!
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
De nieuwe single van WIthin Tempation
Bleed out heet ie. Ik hoorde hem op radio2 voorbij komen.quote:
Lied vind ik wel leuk! Ik word alleen wel een soort van zeeziek van die clipquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bleed out heet ie. Ik hoorde hem op radio2 voorbij komen.
Gaat over de onderdrukking van de mens/vrouw als ik het goed heb.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lied vind ik wel leuk! Ik word alleen wel een soort van zeeziek van die clip
Maar dat hadden ze ook wel met iets minder flowy special effects en camerashots mogen uitbeelden van mijquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gaat over de onderdrukking van de mens/vrouw als ik het goed heb.
Ik heb ‘m alleen gehoord, nog niet gekekenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar dat hadden ze ook wel met iets minder flowy special effects en camerashots mogen uitbeelden van mij
Oh wist niet dat er nog een andere wasquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee dit was niet met Tony Beets (die serie heeft hij al helemaal gezien)
Er zijn tig van die series, vooral op Discovery Plus, en New Mexico kijkt ze allemaalquote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh wist niet dat er nog een andere was
Superleuk voor in je clip!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:45 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vraag me gezien de TT af waarom je Jef Alberts zou willen.
ophef.jpgquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:04 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zou vandaag een pakket krijgen, komt het ineens morgen
Da's logisch! Die neem je pas op als je Jef Alberts hebtquote:
Ik heb Frits Sissing scooter zien rijdenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:29 schreef Em31 het volgende:
Ik zag Jef Alberts een keer in het echt, hij was zijn boot aan het schoonmaken.
En nu hebben ze het weer veranderd naar vandaagquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En nu hebben ze het weer veranderd naar vandaag
Oja oeps zo bedoelde ik het ookquote:
Oja dit doet me nog denken aan het pakketjes mysterie van vorige week. Er kwam gewoon een doos. Geen pallet, maar een doos.. Was wel een anti-climax.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En nu hebben ze het weer veranderd naar vandaag
Ik zal wel op de tent letten dan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oja oeps zo bedoelde ik het ookVolgens mij gaan een hoop ESF'ers nog op vakantie
[..]
Ik ben Aart Staartjes tegengekomen als kind, toen ik met m'n ouders aan het wandelen was in de duinen op Terschelling. Vlakbij m'n huis zelfs!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb Frits Sissing scooter zien rijden
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:29 schreef Em31 het volgende:
Mijn meest memorabele BN-er ervaring:quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb Frits Sissing scooter zien rijden
Wordt weleens tijd danquote:
Piet Paulusma tegengekomen op Schiermonnikoog. Hij was onderweg naar het strand met de sbs ploeg om daar zijn weerpraatje op te nemen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben Aart Staartjes tegengekomen als kind, toen ik met m'n ouders aan het wandelen was in de duinen op Terschelling. Vlakbij m'n huis zelfs!
Komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:29 schreef Em31 het volgende:
Dat was wel een rollercoaster ride aan de kust.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Danny Vera en paskal jakobsen wel eens tegengekomen.
En weet je, zij doen ook gewoon boodschappen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was wel een rollercoaster ride aan de kust.
Ze schijnen zelf weleens naar de WC te gaanquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En weet je, zij doen ook gewoon boodschappen.
Frans Duits, Lange Frans, Timmerfrans? Zoveel vragenquote:
Ik heb ooit DJ Jean laten struikelen bij Trance Energyquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:23 schreef Redefine het volgende:
En Dinand Woesthoff is ooit bij een concert van Kane met zijn arm op mijn geland. Niet dat ik daar blij mee moest zijn. Want hij was altijd enorm zweterige en viezig in die tijd
"Ach toch, die arme schat moet helemaal huilen," is inderdaad lief.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:22 schreef NailQueen het volgende:
Douwe Bob heeft ooit 'schat' tegen me gezegd. Zo, nu jullie weer
Nou, Frank van Sesamstraat zei dus "u" tegen mijquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:22 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze schijnen zelf weleens naar de WC te gaan
DJ Jean verdient het wel om te laten struikelen. Dus goed gedaanquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ooit DJ Jean laten struikelen bij Trance Energy![]()
Ik zat tegen een hek aan en hij kwam achter dat hek vandaan en hij keek niet goed uit en struikelde zo over mijn benen
Van horen zeggen hoorquote:
Sorry schat dat ik je heb opgezadeld met een zwangerschap.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:32 schreef Strani het volgende:
[..]
"Ach toch, die arme schat moet helemaal huilen," is inderdaad lief.
Ik vond dat destijds ook al helemaal geen leuke DJ, dus we moesten er goed om lachenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
DJ Jean verdient het wel om te laten struikelen. Dus goed gedaan
'Ik kom hier NOOIT meerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond dat destijds ook al helemaal geen leuke DJ, dus we moesten er goed om lachen![]()
(Hij niet, hij keek even boos naar mij en beende weg)
En hoe oud is je dochter nu?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:22 schreef NailQueen het volgende:
Net zo sympathiek dus als je zou verwachtenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:43 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben weleens Maarten van Rossem tegengekomen in Haarlem. Ik ging van het station en hij ging er naartoe. Bij het passeren keek ik hem half aan en toen ik weer verder wilde, bedacht ik me dat dat een bekende kop was. Dus ik keek nog eens en realiseerde ik me dat Maarten het was. Hij keek terug met een chagrijnig gezicht van “Wat kijk je nou, mafkees?” en zo vervolgden we onze wegen.
Toen riep je 'Wakker worden!, Wakker worden!, Wakker worden!'quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als we dan toch met BNers aan het strooien zijn.
Een keer Henk van Ulsen uitgelegd hoe de stofzuiger werkte van het hotel waar ik toen werkte en een keer hier in de stad Jochem Myjer bijna ondersteboven gelopen.
Hoho, dat zei hij niet hardop hèquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Net zo sympathiek dus als je zou verwachten![]()
Dus even samenvattend de score tot nu toe:
@:Nailqueen: door Douwe Bob aangesproken met "Schat"
@:Arizona: door Frank van Sesamstraat aangesproken met "U"
@:Fred_B: door Maarten van Rossem aangesproken met "Mafkees"
En als jij niks hoort laat je ze struikelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Net zo sympathiek dus als je zou verwachten![]()
Dus even samenvattend de score tot nu toe:
@:Nailqueen: door Douwe Bob aangesproken met "Schat"
@:Arizona: door Frank van Sesamstraat aangesproken met "U"
@:Fred_B: door Maarten van Rossem aangesproken met "Mafkees"
Bauer!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Frans Duits, Lange Frans, Timmerfrans? Zoveel vragen
Ik denk dat dit me meer zou zeggen als ik beter bekend zou zijn met het repertoire van Jochem Myjer?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen riep je 'Wakker worden!, Wakker worden!, Wakker worden!'
Oh ja, nu ik het nog een keer lees, zie ik dat je dat inderdaad niet schreef.quote:
Nee! Al zou je inderdaad anders vermoeden, zéker bij DJ Jean, dit was geen opzetquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
En als jij niks hoort laat je ze struikelen.
Het is letterlijk het enige stukje repertoire van Jochem Myjer dat ik kenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat dit me meer zou zeggen als ik beter bekend zou zijn met het repertoire van Jochem Myjer?
Wat zei je, get ready for the launch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ooit DJ Jean laten struikelen bij Trance Energy![]()
Ik zat tegen een hek aan en hij kwam achter dat hek vandaan en hij keek niet goed uit en struikelde zo over mijn benen
Misschien heb ik het weleens gezien, maar ik heb het iig niet opgeslagen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is letterlijk het enige stukje repertoire van Jochem Myjer dat ik ken
Zo'n gemiste kans dat ik dat niet deedquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zei je, get ready for the launch?
Nota bene uit Leiden! Nou ik kan wel lachen om veel van z'n stukjes hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien heb ik het weleens gezien, maar ik heb het iig niet opgeslagen.
Gelukkig maar, want het enige wat ik van hem weet is dat ik hem meestal maar vervelend vind.
Ik denk dat genoeg andere mensen ook wel om hem kunnen lachen, anders was hij niet zo bekend geweest.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nota bene uit Leiden! Nou ik kan wel lachen om veel van z'n stukjes hoorZoals bijvoorbeeld ook de Curacao-meneer.
Curacao-meneer is Def Ryhmz?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nota bene uit Leiden! Nou ik kan wel lachen om veel van z'n stukjes hoorZoals bijvoorbeeld ook de Curacao-meneer.
Jandino Asporaat is volgens mij van Curacao.quote:
Oh die kan ik ook totaaaal niet handelenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jandino Asporaat is volgens mij van Curacao.
En die kan ik ook niet goed hebben.![]()
Ok, dat water aan het eind is een slecht idee en de rand van die pizza gaat natuurlijk helemaal nergens meer over.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:06 schreef usagi414 het volgende:
@:Roger_Epiales , idee voor als je weer eens een pizza gaat maken ?
[ tiktok ]
Bauer? Duijts? Timmermans?quote:
Bonairequote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Aha oké. Hij is sinds z'n gezondheidsproblemen wel wat rustiger geworden hoor (maar nog altijd bovengemiddeld druk natuurlijk).quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat genoeg andere mensen ook wel om hem kunnen lachen, anders was hij niet zo bekend geweest.![]()
Maar hij is mij gewoon een beetje te. Te luid, te druk, te aanwezig, te veel. Hij is een beetje hoe ik de wereld ervaar als ik hoofdpijn heb, maar dan permanent (en zonder de pijn, dat dan weer wel).
Wist ik nietquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:43 schreef BillDauterive het volgende:
BN'ers heb ik wel eens gezien en gesproken, maar het waren nooit echt hele grote BN'ers.
Volgens mij heb ik dit verhaal al tig keer verteld en ik zal het vast ook nog wel tig keer vertellen![]()
Ik ben ooit een keer door Gijs Staverman geïnterviewd toen ik op bezoek ging bij het Top2000 café.
Kunnen we dat ergens terugzien?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:43 schreef BillDauterive het volgende:
BN'ers heb ik wel eens gezien en gesproken, maar het waren nooit echt hele grote BN'ers.
Volgens mij heb ik dit verhaal al tig keer verteld en ik zal het vast ook nog wel tig keer vertellen![]()
Ik ben ooit een keer door Gijs Staverman geïnterviewd toen ik op bezoek ging bij het Top2000 café.
Jaïr Ferwerda?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Mijn moeder heeft vroeger op Michiel Veenstra gepast.
En ik heb het telefoonnummer van de leukste politiek journalist in Nederland!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt jullie gedeelde Disneyliefde daar vandaan?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Mijn moeder heeft vroeger op Michiel Veenstra gepast.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaïr Ferwerda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thomas van Groningen natuurlijkDat dan weer niet! Ik heb niet bepaald een Disneyopvoeding gehadquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Komt jullie gedeelde Disneyliefde daar vandaan?![]()
Je zou er een frikandel speciaal bij kunnen nemen, wat vlees voor de nodige eiwitten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:55 schreef H_T het volgende:
Zin in petat speciaal. Maar eens zien of ik dat kan uitbreiden tot iets wat nog een beetje op een fatsoenlijke maaltijd lijkt
Ik denk eraan om zelfs de petat te vervangen door aardappels om het nóg meer op echt eten te laten lijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou er een frikandel speciaal bij kunnen nemen, wat vlees voor de nodige eiwitten.
En gezien beide speciaals meestal met uitjes zijn zit je voor groente dus ook wel goed.
Oeh, dat eerste vind ik wel heel gewaagd. Ik weet niet of ik dat aan zou durven.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk eraan om zelfs de petat te vervangen door aardappels om het nóg meer op echt eten te laten lijkenMaar goeie kans dat er inderdaad wat al dan niet gepaneerd samengeperst gekruid slachtafval bij gaat
Het pakket is bezorgd, ik herhaal het pakket is bezorgd!quote:
quote:
quote:
Je bent niet over hem gestruikeld?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:20 schreef H_T het volgende:
Ik heb misschien ook een keer Roel van Velzen in het wild gezien, maar ik vond het onbeleefd om lang genoeg te kijken om dat te verifiëren
Wat een toeval toch weer, valt net zijn vliegtuig zomaar uit de lucht!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:06 schreef Momo het volgende:
Wagner leider Yevgeny Prigozhin waarschijnlijk dood
Weer iets anders dan uit een raam vallenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een toeval toch weer, valt net zijn vliegtuig zomaar uit de lucht!
Of een kopje thee drinken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Weer iets anders dan uit een raam vallen
In een aantal dingen die ik over Lowlands heb gelezen werd dit als één van de hoogtepunten aangemerkt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:14 schreef blackswangreen het volgende:
Het Noord Nederlands Orkest op Lowlands. Een springende menigte op muziek van iemand die al 200 jaar dood is, vind ik mooi.
https://www.instagram.com/p/CwIbswEMo2h/
Nee, hij was wat meters verderop. Maar er liepen andere grotere mensen naast, dus hij was niet gewoon ver wegquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je bent niet over hem gestruikeld?
Ik ga even douchen en de wereld vergaatquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:06 schreef Momo het volgende:
Zelfs google kent dit niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:24 schreef H_T het volgende:
De petat werd gebakken aardappels, wat sla erbij voor de vitamines en een nepsicano en het was GODDELIJK
Echt mooi en ook superleuk voor dat orkest, eindelijk mochten ze op Lowlands spelen en dan zo'n succesquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:14 schreef blackswangreen het volgende:
Het Noord Nederlands Orkest op Lowlands. Een springende menigte op muziek van iemand die al 200 jaar dood is, vind ik mooi.
https://www.instagram.com/p/CwIbswEMo2h/
Ik dacht een nep-Mexicanoquote:
Zeer herkenbaarquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:33 schreef AgnesGru het volgende:
Herkennen jullie dit? Ik ga zaterdag uit eten en ik vind het dan helemaal leuk om alvast de menukaart te bestuderen en mezelf al te verheugen op bepaalde gerechten.
En dan waarschijnlijk op laatste moment toch switchen naar iets anders
Jaaa, dat is voor mij echt deel van de voorpret! Ik heb al gekeken wat ze allemaal hebben in het restaurant van het hotel waar wij zaterdag overnachtenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:33 schreef AgnesGru het volgende:
Herkennen jullie dit? Ik ga zaterdag uit eten en ik vind het dan helemaal leuk om alvast de menukaart te bestuderen en mezelf al te verheugen op bepaalde gerechten.
Ja vooral dat laatste, uiteindelijk toch wat anders kiezen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:33 schreef AgnesGru het volgende:
Dit doe ik ook altijdquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:33 schreef AgnesGru het volgende:
quote:
Dat doe ik vooral als iemand anders een restaurant heeft gekozen dat ik niet kenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:33 schreef AgnesGru het volgende:
Hotels zijn echt bizar duur momenteel ja, wij hadden laatst ook gekeken voor een weekendje weg in een stad.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:46 schreef AgnesGru het volgende:
Nou, dacht boek voor zaterdag een hotelletje in de stad.. gewoon omdat het kan.
Maar ¤250,- voor een nachtje is wel erg gortig.
Ja, het verbaast mij ook wat er met de hotels aan de hand is. Het lijkt in Nederland ook erger dan elders.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:46 schreef AgnesGru het volgende:
Ja, dat idee heb ik ook, in Duitsland en Italië (waar wij dus naartoe gaan) zijn de prijzen echt wel gunstiger.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het verbaast mij ook wat er met de hotels aan de hand is. Het lijkt in Nederland ook erger dan elders.
Als je op Antwerpen of Brussel zoekt op booking.com dan kan je nog dingen vinden rond de ¤100,- voor dit weekend.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het verbaast mij ook wat er met de hotels aan de hand is. Het lijkt in Nederland ook erger dan elders.
Ja, ik zat te zoeken voor Dordrecht over een paar weken. Dan kom je ook niet aan normale prijzen (< 200 euro per nacht), als je een enigszins normale accomodatie zoekt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je op Antwerpen of Brussel zoekt op booking.com dan kan je nog dingen vinden rond de ¤100,- voor dit weekend.
In Nederland (op willekeurige plaatsen gezocht) is het vaak het dubbele.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:33 schreef AgnesGru het volgende:
Nou ja zeg, dat is schrikken. Dat had ik echt niet aan zien komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:06 schreef Momo het volgende:
Ja 200 euro per nacht lijkt echt de norm geworden, ook in middelgrote steden of 3 sterren hotels.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iets over de shampooflesjes in hotelkamersquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:46 schreef AgnesGru het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik heb daar voor 161 euro een kamer geboekt voor in november. (als het om het makkelijke hotel gaat)quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja 200 euro per nacht lijkt echt de norm geworden, ook in middelgrote steden of 3 sterren hotels.
Voor concerten rond AFAS/Ziggo heb ik voor covid in bepaald hotel gezeten, was eerst altijd 100-120 euro ofzo per nacht. Nu 200+ euro.
Wie zet er dan ook van die obstakels op de weg.quote:
Hampton ook?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb daar voor 161 euro een kamer geboekt voor in november. (als het om het makkelijke hotel gaat)
Easyhotelquote:
Ja daar heb ik ook een keer geslapen, maar is in vergelijking met Hampton wel veel meer basic. Geen ontbijt mogelijk, bij Hampton krijg je die erbij, kleine kamers met douche in kamer etc.quote:
Ik kreeg als tip van een vriend om de volgende keer bij van der Valk in Breukelen te boeken. Schijnt een stuk goedkoper te zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook een keer geslapen, maar is in vergelijking met Hampton wel veel meer basic. Geen ontbijt mogelijk, bij Hampton krijg je die erbij, kleine kamers met douche in kamer etc.
Nee, want het was niet bestquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je daar harder door rennen?
Conclusie die we kunnen trekken, is dat het niet helpt om over de hordes te komen.quote:
Scheelde weinig zegquote:
quote:
Ja Easyhotel is echt er staat een bed ok en het is recht tegenover AFAS. Ja ik zal eens verder oriënteren voor volgende keer, liefst wel iets naast een OV halte dan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kreeg als tip van een vriend om de volgende keer bij van der Valk in Breukelen te boeken. Schijnt een stuk goedkoper te zijn.
Easyhotel zal vooral hun klandizie uit de concertgangers halen.
Die mouw ook nietquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Conclusie die we kunnen trekken, is dat het niet helpt om over de hordes te komen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iets over de shampooflesjes in hotelkamers
whutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
We gaan vrijdagquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:45 schreef Em31 het volgende:
Ga je morgen al richting Zandvoort @:GeorgeM? Alvast heel veel plezier![]()
Oh Van der Valk is wel iets om te onthoudenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kreeg als tip van een vriend om de volgende keer bij van der Valk in Breukelen te boeken. Schijnt een stuk goedkoper te zijn.
Easyhotel zal vooral hun klandizie uit de concertgangers halen.
Ik heb laatst in het Campanile Hotel geslapen na een concert, was ook wel prima voor een nachtje.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja Easyhotel is echt er staat een bed ok en het is recht tegenover AFAS. Ja ik zal eens verder oriënteren voor volgende keer, liefst wel iets naast een OV halte dan.
Jaquote:
Vergeet echt nooit meer dat verhaal van een leraar in Amerika die kinderen vaak koekjes gaf met glazuur.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Hoe haal je het in je hoofd gewoon
Wat ziekquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vergeet echt nooit meer dat verhaal van een leraar in Amerika die kinderen vaak koekjes gaf met glazuur.
Ze kwamen er alleen achter dat het geen glazuur was.
![]()
IEEEUUUUUW EMquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vergeet echt nooit meer dat verhaal van een leraar in Amerika die kinderen vaak koekjes gaf met glazuur.
Ze kwamen er alleen achter dat het geen glazuur was.
![]()
Ik ging het opzoeken en moet nu eerst even kotsen, brbquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat ziek
Hoeveel heeft hij aan claims moeten betalen?
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ging het opzoeken en moet nu eerst even kotsen, brbwant er is blijkbaar ook nog een vrouw geweest die dit deed met cupcakes (geholpen door haar man). Die zit nu de komende 40 jaar vast (ook voor verkrachting en meer).
Die kerel van die koekjes zit 25 jaar in de bak. Lees dat meerdere van zijn studenten nu eetproblemen hebben.
Wat een zieke lui bestaan er toch.
Die moeten ze ook eens een stadionverbod geven hoor.quote:
Over een tijdje pakt hij ze allemaalquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laros helemaal ingestort op die laatste meters.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die moeten ze ook eens een stadionverbod geven hoor.
Hij heeft nog een jaartje.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Over een tijdje pakt hij ze allemaal
Maar wel gewoon zijn PR en NR met anderhalve seconde verbeterd.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laros helemaal ingestort op die laatste meters.
Mooi gedaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Maar wel gewoon zijn PR en NR met anderhalve seconde verbeterd.
Dit was oefenen voor de OS. Dan wil hij het doen. Ik zie het nog gebeuren ookquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij heeft nog een jaartje.
Zou toch mooi zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit was oefenen voor de OS. Dan wil hij het doen. Ik zie het nog gebeuren ook
Wat voor de helft van het geld nog wel okay zou zijn gezien de locatie. Verder weg zal vast goedkoper zijn, maar is ook weer (wat) meer gedoequote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja Easyhotel is echt er staat een bed ok en het is recht tegenover AFAS. Ja ik zal eens verder oriënteren voor volgende keer, liefst wel iets naast een OV halte dan.
Nopequote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verlenging bij het poolstokhoogspringen.
Op zich is dit ook wel mooier. Twee keer goud.quote:
Vind ik ookquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich is dit ook wel mooier. Twee keer goud.
Vind ik ookquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich is dit ook wel mooier. Twee keer goud.
Dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:49 schreef Hamlapjes het volgende:
Eigenlijk ook wel gek dat ze erover kunnen onderhandelen. Neem toch lekker in de regels op dat ze allebei goud krijgen. Stel je voor dat op, ik noem eens wat, de 400 meter twee atleten precies dezelfde tijd lopen en dan moeten kiezen of ze de laatste 100 meter nog een keer tegen elkaar moeten lopen of allebei goud krijgen
Wat ook maar laat zien hoe stom die jump-off isquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:49 schreef Hamlapjes het volgende:
Eigenlijk ook wel gek dat ze erover kunnen onderhandelen. Neem toch lekker in de regels op dat ze allebei goud krijgen. Stel je voor dat op, ik noem eens wat, de 400 meter twee atleten precies dezelfde tijd lopen en dan moeten kiezen of ze de laatste 100 meter nog een keer tegen elkaar moeten lopen of allebei goud krijgen
Is het ook, jaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wat ook maar laat zien hoe stom die jump-off is
Jaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoi
Goede vakantie gehad?
Lekker.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
JaHeerlijk uitgerust ben ik afgelopen maandag weer begonnen op werk.
Wel gelijk met een !!%!#-klus, maar het is de laatste voor ik naar een hogere functiegroep gaDus ik doe het er maar even mee
Ik vind het de laatste paar dagen benauwd. Maar verder gaat het wel goed. Intussen alweer drie weken aan het werk.quote:
Ah joh, er zal er toch wel een nog erger zijn?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:19 schreef Meke het volgende:
Dit topic is het meest chaotische topic van de afgelopen 2252 delen volgens mij![]()
Ja 160 euro per nacht voor de meest basic kamer met aparte douche cel en wc in de kamer is wel bizar ja. Ja liefst geen gedoe meer met OV en overstappen na middernacht, zeker als je als vrouw alleen bent.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat voor de helft van het geld nog wel okay zou zijn gezien de locatie. Verder weg zal vast goedkoper zijn, maar is ook weer (wat) meer gedoe
Ja, die warmte ben ik inmiddels ook wel goed klaar mee.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste paar dagen benauwd. Maar verder gaat het wel goed. Intussen alweer drie weken aan het werk.
Ik kan me een jaar herinneren waarin we vrij fanatiek de Foute 500 meeleefden met een deel van de SC en dat was ook wel chaotisch op een gegeven moment weet ik nogquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah joh, er zal er toch wel een nog erger zijn?
Oh lekker.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, die warmte ben ik inmiddels ook wel goed klaar mee.
Morgen de laatste dag.
En ook precies de dag waarop ik met m'n collega's een sportieve teambuilding ga doen
Vond ik hartstikke leuk toenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan me een jaar herinneren waarin we vrij fanatiek de Foute 500 meeleefden met een deel van de SC en dat was ook wel chaotisch op een gegeven moment weet ik nog
Jaaa dat ging écht snel. Als je even een paar uur miste waren we inderdaad zo een topic verder.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Vond ik hartstikke leuk toenOok echt iets van drie topics op een dag, als het er niet meer waren
Dankzij jou heb ik het prachtig nummer 'Ons moeder zeej nog' ontdektquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan me een jaar herinneren waarin we vrij fanatiek de Foute 500 meeleefden met een deel van de SC en dat was ook wel chaotisch op een gegeven moment weet ik nog
Ik dankzij m'n vrienden en het is nou niet dat ik daar zo extreem dankbaar voor benquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik het prachtig nummer 'Ons moeder zeej nog' ontdekt
Wij hebben een ander nummer genaamd Engelbewaarderquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dankzij m'n vrienden en het is nou niet dat ik daar zo extreem dankbaar voor ben
Alsnog wordt het hier altijd luidkeels meegezongen in het dorp tijdens de tentfeesten en zo.
Die kerel heeft een hele lading clips inmiddels, inclusief een op een melodie van opa Gianniquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik het prachtig nummer 'Ons moeder zeej nog' ontdekt
Oh die wordt hier ook volop meegezongen hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wij hebben een ander nummer genaamd Engelbewaarder
(Mede omdat Marco uit deze buurt komt)
Ik hoorde laatst in een café de tekst 'Gardameer of Rome, pizza met tonijn, ik zou de maffia vermoorden om bij jou te kunnen zijn'quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh die wordt hier ook volop meegezongen hoor
We noemen dat soort muziek ook wel "kaasmuziek" hier
Hahaha dit soort teksten kunnen ook alleen maar in dit soort vreselijke nummersquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst in een café de tekst 'Gardameer of Rome, pizza met tonijn, ik zou de maffia vermoorden om bij jou te kunnen zijn'
Mijn hemel.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst in een café de tekst 'Gardameer of Rome, pizza met tonijn, ik zou de maffia vermoorden om bij jou te kunnen zijn'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |