Wat heb je veel voor ons overquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:51 schreef Arizona het volgende:
Om geheel en al trouw te blijven aan het onderwerp ESF: Sieneke heeft een perfect voorbeeld van de clips die ik bedoel. Playbacken in de plaatselijke kroeg.
(Ik heb me door heel wat ellende heen moeten worstelen totdat ik bij deze clip kwam, overigens)
Hij borrelde alleen zelden mee na zijn optredensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Zo doen ESF-sterren datquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:51 schreef Arizona het volgende:
Om geheel en al trouw te blijven aan het onderwerp ESF: Sieneke heeft een perfect voorbeeld van de clips die ik bedoel. Playbacken in de plaatselijke kroeg.
(Ik heb me door heel wat ellende heen moeten worstelen totdat ik bij deze clip kwam, overigens)
quote:
Oh wat is dit pijnlijk om te zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:06 schreef H_T het volgende:
Ik heb het fragment weer gevonden
En dit was ooit het kapsel van Matthijs van Nieuwkerk
[ afbeelding ]
Over Ik Geloof in Mij gesproken. Gewoon lekker lui op de bank je videoclipje opnemenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:06 schreef H_T het volgende:
Ik heb het fragment weer gevonden
En dit was ooit het kapsel van Matthijs van Nieuwkerk
[ afbeelding ]
Ik vind het niet echt getuigen van veel zelfreflectie, maar dat hebben dat soort gasten meestal niet. Schik je in je lot. Da’s ook een signaal richting de slachtoffersquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het OM ook, dus op zich maakt het niets uit dat Thijs dat ook doet, toch?
Griekenland? Veel te duur! We nemen het wel op in het Griekse restaurant, niemand die het ziet!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Over Ik Geloof in Mij gesproken. Gewoon lekker lui op de bank je videoclipje opnemen
180 punten voor dezequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Griekenland? Veel te duur! We nemen het wel op in het Griekse restaurant, niemand die het ziet!
Mooi!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
180 punten voor deze![]()
Overigens vind ik wel dat zelfs als je een clip opneemt in één of ander regenwoud, je er naar goed TROS-gebruik netjes drie heupwiegende achtergrondzangeressen bij moet hebben.
Ik sluit het niet uitquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooi!
Zou Frans zijn outfit cadeau hebben gekregen bij zijn 50e rijsttafel van het jaar?
2 weken terug op een zaterdagavond zagen we hem het ESF 1990 winnenquote:
Wacht maar tot je alle aanbevelingen ziet die je nu gaat krijgenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:51 schreef Arizona het volgende:
quote:
Je bent zelf een plaatselijke vijverquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet alleen vroeger, de volkszangers van tegenwoordig smijten er ook heel wat tegenaan, om in de plaatselijke kroeg te mogen playbacken!
En wat dachten we van Mart Hoogkamer en zijn kneiter van een hit. Lekker met je luchtbedjes van de Action in de plaatselijke vijver plonzen
.
Ok, vertel maar, wie op die luchtbedjes ben jij?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Je bent zelf een plaatselijke vijver
Dit is een prachtige Leidsche gracht in m'n oude straat
Ik ben natuurlijk die met die spuitschoenenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok, vertel maar, wie op die luchtbedjes ben jij?
Zit die gracht ook vol Bacardi Lemon of is dat een DIKKE VETTE LEUGEN?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Je bent zelf een plaatselijke vijver
Dit is een prachtige Leidsche gracht in m'n oude straat
Als je een slok neemt weet je hetquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Zit die gracht ook vol Bacardi Lemon of is dat een DIKKE VETTE LEUGEN?
Trap er niet inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |