Ja, de warmste dag was het gisteren niet, maar sneeuw had ik niet helemaal verwachtquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heel veel plezier daar!Dat hebben wij ook ooit gehad, eind augustus. De dag ervoor was het De Heetste Dag Ooit en toen we de volgende ochtend wakker werden, lag er sneeuw
Nog niet, maar dit bezoekje was ook niet gepland, dus wie weet!quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je ook al een bezoekje aan Barbie gepland?
Even melden bij de verzender, die kan er meer mee dan wijquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje van PostNL is ontvangen. De verpakking had makkelijker veel kleiner gekund, zodat het door de brievenbus had gekunnen.Het product kan makkelijk vier keer in de doos waarin het werd verstuurd.
Mijn pakketje paste door de brievenbus en dat werd braaf gedaanquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje van PostNL is ontvangen. De verpakking had makkelijker veel kleiner gekund, zodat het door de brievenbus had gekunnen.Het product kan makkelijk vier keer in de doos waarin het werd verstuurd.
Nieuwe magic kaarten?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn tweede pakketje, via DHL paste wel door de brievenbus.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mijn pakketje paste door de brievenbus en dat werd braaf gedaan
Nee, cadeau voor mijn broer, die is binnenkort jarig.quote:
Jaaaaaa gefeliciteerd Guana! Lang zal je leven, lang zal je levenquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:25 schreef Guanabana het volgende:
Bedankt voor de felicitaties, aangezien ik hier niet meer echt kom![]()
![]()
@:usagi414 jij ook gefeliciteerd, en @:Arizona jij ook nog!
*duikt weer onder*
We hebben je toch niet weggejaagdquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:25 schreef Guanabana het volgende:
Bedankt voor de felicitaties, aangezien ik hier niet meer echt kom![]()
![]()
@:usagi414 jij ook gefeliciteerd, en @:Arizona jij ook nog!
*duikt weer onder*
Hot take gespot!quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:14 schreef sportfreak het volgende:
Europapark was tof, naar mijn mening mooier dan Disneyland
Nu helaas weer onderweg naar huis
Europapark is hier en daar wat 'echter' dan Disney omdat ze niet ook (deels) aan het sprookjesthema verbonden zijnquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:14 schreef sportfreak het volgende:
Europapark was tof, naar mijn mening mooier dan Disneyland
Nu helaas weer onderweg naar huis
Jaa ik heb vandaag de pastel de nata uit de diepvries weer meegenomen, die zijn echt heerlijk omdat je ze zelf ook nog even moet bakken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:36 schreef H_T het volgende:
Een leuk ding aan de Lidl vind ik de themaweken. Handig ook als je even geen inspiratie hebt, zoals ik vandaag. Het thema is nu Spaans, dus ik heb een mega-empanada meegenomen en twee verschillende soorten chorizo
Wat een mensen, wowquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Jonas maakt er een hele pretparktrip van
Er waren ook nog wat restjes Griekse week, dus ik heb ook tzatziki gekochtquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa ik heb vandaag de pastel de nata uit de diepvries weer meegenomen, die zijn echt heerlijk omdat je ze zelf ook nog even moet bakken.
Zat speciaal in de gaten te houden of het alweer Spaanse/Portugese weken waren.en de Dulce de leche koek van de Zuid-Amerikaanse weken was er ook nog.
Altijd goedquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Er waren ook nog wat restjes Griekse week, dus ik heb ook tzatziki gekochtKan binnenkort mooi bij wat gyros
Zul je zien dat ze, wanneer het voor ons midden in de nacht is, net nu wel van de VS winnen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:16 schreef Redefine het volgende:
Niet dat ik ervoor zal opstaan (al kan het zijn dat ik niet kan slapen), maar wel benieuwd wat Nederland - VS gaat worden. Vind het wel mooi dat Jonker gewoon wil gaan aanvallen. Dat lijkt mij ook het beste recept. Vaak is er toch teveel ontzag voor ze, dat zag je ook wel op de Spelen.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze, wanneer het voor ons midden in de nacht is, net nu wel van de VS winnen.
Ik heb daar vandaag boodschappen gedaan. Ze waren nog niet klaar met het themaquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:36 schreef H_T het volgende:
Een leuk ding aan de Lidl vind ik de themaweken. Handig ook als je even geen inspiratie hebt, zoals ik vandaag. Het thema is nu Spaans, dus ik heb een mega-empanada meegenomen en twee verschillende soorten chorizo
Maar als je wel kijkt zal je wel zien dat we/ze verliezen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar als je niet kijkt, zal je niet zien dat ze/we winnen.
Ik vanmorgen, zelfde verhaal. De Spaanse weken beginnen pas morgen officieel, maar tochquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb daar vandaag boodschappen gedaan. Ze waren nog niet klaar met het thema
Ja. Of ze winnen deze, maar ze verliezen in de achtste finale of ze komen de VS nog een keer tegen en dan wel verliezen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze, wanneer het voor ons midden in de nacht is, net nu wel van de VS winnen.
Dat laatste dacht ik ook al jaquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Of ze winnen deze, maar ze verliezen in de achtste finale of ze komen de VS nog een keer tegen en dan wel verliezen.
Dat kan de waterpolo vrouwen overigens ook overkomen met de finale tegen Spanje.
Overigens kunnen ze elkaar alweer tegenkomen in de halve finale niet de finale zoals gebruikelijk isquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik ook al jamaar misschien omdat we het nu denken gebeurt het júist niet
Oh wat raarquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Overigens kunnen ze elkaar alweer tegenkomen in de halve finale niet de finale zoals gebruikelijk is
5 of 6 glazen, zó achteroverquote:
Dus de Spaanse dingen in mijn supermarkt... waren er een dag te vroeg?quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vanmorgen, zelfde verhaal. De Spaanse weken beginnen pas morgen officieel, maar toch
De bolletjes waren wel in de aanbiedingquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus de Spaanse dingen in mijn supermarkt... waren er een dag te vroeg?![]()
Jeetje, mijn leeftijdquote:
Jaquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus de Spaanse dingen in mijn supermarkt... waren er een dag te vroeg?![]()
Nee, heel sneuquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jeetje, mijn leeftijd![]()
Zij zat nooit echt lekker in d’r vel volgens mij.
Dat komt daar nooit voor.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
In plaats van mañana![]()
![]()
[ afbeelding ]
R.i.p.quote:
Wat een treurig leven heeft zij gehad.quote:
Had toch echt wel een paar geweldige nummers, morgen maar weer eens een CDtje van haar opzetten.quote:Zangeres Sinéad O'Connor (56) overleden
De Ierse zangeres Sinéad O'Connor is op 56-jarige leeftijd overleden. Over de doodsoorzaak is nog niets bekendgemaakt. Haar familie meldt onder meer bij de Ierse publieke RTÉ dat ze is overleden.
https://nos.nl/artikel/24(...)-connor-56-overleden
Staat nu 1 - 1? Beter dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 27 juli 2023 03:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik sliep door de wekker heen.
Maar om 3:22 werd ik wakker, dus sinds die tijd, kijk ik vanuit bed.
Voelt toch als verlies.quote:Op donderdag 27 juli 2023 04:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Staat nu 1 - 1? Beter dan ik had verwacht.
Ik heb alleen het laatste deel gezien en hoe NL daar speelde voelt dit meer als een gelukkige winst.quote:
Goed idee, ga ik intussen werken.quote:
Werkze.quote:Op donderdag 27 juli 2023 05:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik intussen werken.
Ben al aan de late kant.
Eerste helft was beter van Nederland. Maar echt uitgespeelde kansen heeft de VS ook niet echt gekregen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 05:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb alleen het laatste deel gezien en hoe NL daar speelde voelt dit meer als een gelukkige winst.
Ik vond het niet best ogen.
@Roger_Epiales was al vroeg weg zie ik. Die zal zijn wekker wel niet uit hebben gezet.quote:
En ze spelen nu natuurlijk met de derde spits. In deze speelstijl heb je Beerensteyn echt wel nodig. Hopelijk wordt die nog fit.quote:Op donderdag 27 juli 2023 06:06 schreef Redefine het volgende:
Prima uitslag van NederlandLas dat ze een goede eerste helft speelden en dat ze het de tweede helft met hangen en wurgen hebben gered. Maar vermoed dat het uitvallen van Van der Gragt daar wel een rol in gespeeld zal hebben. Dat is de enige echte goede (een vooral stabiele) verdediger.
De spitsen positie is nu wel een probleem ja. Al was dat al bekend toen Jonker ervoor koos om zowel Kalma als Leugter niet mee te nemen. Na de blessure van Miedema had je die wel goed kunnen gebruiken. Een van die twee had prima meegekund i.p.v. Renate Jansen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En ze spelen nu natuurlijk met de derde spits. In deze speelstijl heb je Beerensteyn echt wel nodig. Hopelijk wordt die nog fit.
Afgaande op de beelden die ik heb gezien kwamen nu die twee vleugelbacks die eigenlijk geen backs zijn wel tot hun recht.
Kalma heb ik een paar keer zien invallen in Oranje, als ze één balcontact had was het veel. Snoeijs was ook ooit topscorer in Nederland hequote:Op donderdag 27 juli 2023 09:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
De spitsen positie is nu wel een probleem ja. Al was dat al bekend toen Jonker ervoor koos om zowel Kalma als Leugter niet mee te nemen. Na de blessure van Miedema had je die wel goed kunnen gebruiken. Een van die twee had prima meegekund i.p.v. Renate Jansen.
Dat zal het zijn inderdaadquote:Op donderdag 27 juli 2023 06:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Roger_Epiales was al vroeg weg zie ik. Die zal zijn wekker wel niet uit hebben gezet.
Inderdaad. Gisteren was het nog zulk heerlijk weer.quote:
Laster! Smaad! Diffamatie!quote:Op donderdag 27 juli 2023 06:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Roger_Epiales was al vroeg weg zie ik. Die zal zijn wekker wel niet uit hebben gezet.
Ik heb Snoeijs dan ook nergens benoemd hequote:Op donderdag 27 juli 2023 09:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kalma heb ik een paar keer zien invallen in Oranje, als ze één balcontact had was het veel. Snoeijs was ook ooit topscorer in Nederland he![]()
Leuchter had wel meegemogen, die heeft aangetoond dat ze het niveau aankan. Je hebt nu bijna alleen maar middenvelders en vleugelspeelsters, maar niemand om de bal erin te tikken
Hier het ook erg rustig op het werk, ik verveel me.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laster! Smaad! Diffamatie!![]()
Ik heb mijn wekker gewoon meegenomen, zo rustig als het vandaag op werk was had ik die ook wel nodig af en toe.
Ik kan wel wat voor je verzinnenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier het ook erg rustig op het werk, ik verveel me.
Ik zou een online training kunnen gaan doen maar daar heb ik dan weer geen zin in
Ik kan óók niet gaan zonnebadenquote:
Ik heb dat gisteren ook al niet gedaan, eergisteren ook trouwens.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:29 schreef H_T het volgende:
Vandaag is het uitstekend weer om niet te zonnebaden, dus dat is precies wat ik aan het doen ben
Ik heb ook een monsterstreak op dat punt om hoog te houdenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb dat gisteren ook al niet gedaan, eergisteren ook trouwens.
Ik denk dat hij Van der Gragt als targetwoman gaat gebruiken, als de nood aan de man (vrouw) is. Dat heeft hij wel eerder gedaan. Is ook de beste kopper, dus makes sense.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb Snoeijs dan ook nergens benoemd heDie speelt bij Everton dus ook wel op een hoger niveau.
Dat die veel spelers in overige linies heeft meegenomen, maar weinig spitsen blijft vreemd ja. Zeker nu Miedema er niet bij is heb je meerdere spelers nodig die kunnen scoren. En Leuchter was er zelfs op het EK al bij, terwijl Miedema er toen wel nog was. Al was dat toen denk i.p.v. Snoeijs. Die was een tijdje gepasseerd.
Casser la voix.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:29 schreef H_T het volgende:
Ze verkoopt boerenkool, pak de shampoo erbij
Aanvallend kan die zeker wel wat brengen ja. Lastige is wel dat ze enige stabiele centrale verdedigster is. Janssen is heel wisselvallig en Nouwen is het na een goede eerste periode al een paar jaar kwijt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Van der Gragt als targetwoman gaat gebruiken, als de nood aan de man (vrouw) is. Dat heeft hij wel eerder gedaan. Is ook de beste kopper, dus makes sense.
Ok. We zullen wachten tot jouw verjaardag.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:27 schreef grazz het volgende:
jongons hou eens op met jarig zijn![]()
nog van harte @:usagi414 en @:guanabana
Al maanden niet meer gedaan!quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:27 schreef grazz het volgende:
jongons hou eens op met jarig zijn![]()
nog van harte @:usagi414 en @:guanabana
Rijst in tomatenprut met gyrosworstjes en tzatzikiquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:30 schreef NailQueen het volgende:
En wat eten we vandaag?
Ik heb zelf nog wat andijvie over
Wij aten macaroni bij mijn oudersquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:30 schreef NailQueen het volgende:
En wat eten we vandaag?
Witlof met ham en kaas, gebakken aardappeltjes en een vega kipburger.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:30 schreef NailQueen het volgende:
En wat eten we vandaag?
Het was regen die niet op buienradar te zien was inderdaad. Hier heeft het to 14:00 uur geregend terwijl buienradar de hele tijd zei dat het droog wasquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:14 schreef Meke het volgende:
Het zou volgens Buienradar vanochtend tijdens mijn fietstocht over vijf minuten droog worden... EEN UUR LANG. Ben net opgedroogd
Als ik Reinier van den Berg zie spreek ik hem erop aanquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:14 schreef Meke het volgende:
Het zou volgens Buienradar vanochtend tijdens mijn fietstocht over vijf minuten droog worden... EEN UUR LANG. Ben net opgedroogd
Je bent toch niet een van de bedreigers he?quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik Reinier van den Berg zie spreek ik hem erop aan
Ik ben geen op vis jagende vogel die zich in een ledikant bevindt, dus ik zie mezelf onmogelijk als bedreigerquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je bent toch niet een van de bedreigers he?
Ja echt heel stomquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het was regen die niet op buienradar te zien was inderdaad. Hier heeft het to 14:00 uur geregend terwijl buienradar de hele tijd zei dat het droog was
Fijn altijd die zomerroosters, waardoor je niet op de vertrouwde tijden terecht kan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zou vanavond zwemmen, maar het zwembad ging al 21:00 uur dicht want zomerrooster
Ja, heel irritantquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn altijd die zomerroosters, waardoor je niet op de vertrouwde tijden terecht kan.
Of je hebt ipv een zomerrooster een soort zwemvierdaagse vanwege de druktequote:Op donderdag 27 juli 2023 21:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zou vanavond zwemmen, maar het zwembad ging al 21:00 uur dicht want zomerrooster
Vorig jaar was bij zomerrooster het wedstrijdbad elke avond op de doordeweekse tot 22:00 uur open. Normaal is wedstrijdbad alleen op donderdagavond en dinsdagavond beschikbaar voor banen zwemmen (voor doordeweeks)quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn altijd die zomerroosters, waardoor je niet op de vertrouwde tijden terecht kan.
Zelfs geen pakketbezorgers in aantocht?quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:50 schreef NailQueen het volgende:
Om 19.00 uur had het buurjongetje van 2 een uur te tijd nodig om zijn luchtalarm af te laten gaan. En net vond de bovenbuurman het nodig om zijn eigen techno concert te geven. Het is nu gelukkig rustig.
Zover ik weet niet. Het is bijna 23.00 uur. Ik ga naar bed. Als er nog een pakketje komt, hoop ik niet dat het bij de buren terecht komt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Zelfs geen pakketbezorgers in aantocht?
Ai! Ik heb vanavond wel gezwommen, in Amsterdam, als onderdeel van de queer pride.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ga je ook naar de pride weekend in Groningen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai! Ik heb vanavond wel gezwommen, in Amsterdam, als onderdeel van de queer pride.
Dan had je net zo goed thuis kunnen werken.quote:
In geval van twijfel kan het altijd Meke zijnquote:
Ik heb een onpopulaire mening dat ik liever op kantoor werk dan thuis.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed thuis kunnen werken.
@Meke Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:24 schreef H_T het volgende:
[..]
In geval van twijfel kan het altijd Meke zijn
Voor zover ik weet vandaag niemand, maar bij het openen van het topic wel. Je hoeft dus niet nu iemand te feliciteren
Moeten ze wel zelf hun taart in elkaar zetten, hihahoquote:
Klinkt alsof het heel koud was. Neem aan dat dit buiten is? Brrrquote:Op donderdag 27 juli 2023 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai! Ik heb vanavond wel gezwommen, in Amsterdam, als onderdeel van de queer pride.
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ga je ook naar de pride weekend in Groningen?
Nou vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:55 schreef molloot200 het volgende:
Nu is het wel weer klaar met de verjaardagen oké?
Lekkere frisse sandwichspreadquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kamer net schoongemaakt. Het ruikt weer lekker fris.
Beetje lullig voor @Mekequote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:55 schreef molloot200 het volgende:
Nu is het wel weer klaar met de verjaardagen oké?
En dan zeker een paar aardbeiden overhouden waarvan ze niet weten waar die horenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Moeten ze wel zelf hun taart in elkaar zetten, hihaho
Ach, het valt wel mee. Je kan gewoon doorlopend wisselen. Dus als je na een doelpunt moe bent, dan kan je snel weer naar de kant.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:30 schreef Em31 het volgende:
Moet zo zwaar zijn, dat waterpolo. Zou binnen een paar minuten al verzuipen gok ik zo.
Pff een doelpunt, moet ik ook nog omhoog komen in het water.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, het valt wel mee. Je kan gewoon doorlopend wisselen. Dus als je na een doelpunt moe bent, dan kan je snel weer naar de kant.
Over iets meer dan een maand heb ik een waterpolotoernooi met oudteamgenoten. Vorig jaar had ik ook meegedaan en viel het me knap tegen hoe het ging. Dit jaar wordt het niet veel beterquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pff een doelpunt, moet ik ook nog omhoog komen in het water.
Had je jezelf toch bijna niet meer kunnen vertonen in de SCquote:
Jinxen is puur bijgeloofquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ah fijn, daar is de jinx van de nos al voor de OS.
Ik voelde me al net als Jan Smit!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had je jezelf toch bijna niet meer kunnen vertonen in de SC
En dan nog knijpen, haren trekken enzo erbijquote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:30 schreef Em31 het volgende:
Moet zo zwaar zijn, dat waterpolo. Zou binnen een paar minuten al verzuipen gok ik zo.
Leuke boeken en geinige tv-seriequote:
Jaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan nog knijpen, haren trekken enzo erbij
Je kan ook gewoon naar Spanje komen hè. Hier is het altijd Spaanse week.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa ik heb vandaag de pastel de nata uit de diepvries weer meegenomen, die zijn echt heerlijk omdat je ze zelf ook nog even moet bakken.
Zat speciaal in de gaten te houden of het alweer Spaanse/Portugese weken waren.en de Dulce de leche koek van de Zuid-Amerikaanse weken was er ook nog.
Magic con.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar Spanje komen hè. Hier is het altijd Spaanse week.
Wat een goed idee, maar ik kom voor de pastel de nata dus ik verhuis meteen naar Portugal!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe is de kruidnootsituatie aldaar?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Heeft Friet van Piet zo vaak Spaanse week ja?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon bitterballos op de kaart schrijven en 30 cent per portie duurder maken dan bitterballen, ook al zijn ze exact hetzelfdequote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heeft Friet van Piet zo vaak Spaanse week ja?
Cabronaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een goed idee, maar ik kom voor de pastel de nata dus ik verhuis meteen naar Portugal!
Is gewoon één pot nat Straniquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:21 schreef Strani het volgende:
Ook raar trouwens om Spanje en Portugal zo te combineren. Alsof de Spaanse Lidl Duits-Nederlandse weken heeft.
Germaanse week moet prima kunnenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:21 schreef Strani het volgende:
Ook raar trouwens om Spanje en Portugal zo te combineren. Alsof de Spaanse Lidl Duits-Nederlandse weken heeft.
Iberia-weken.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:21 schreef Strani het volgende:
Op de website zetten ze zelfs Desperados bij de Spaans-Portugese week. Uitgevonden in Frankrijk met de smaak van Mexicaanse drank en tegenwoordig eigendom van Heinekenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:21 schreef Strani het volgende:
In de Engelse week komen de meeste Engelse producten ook niet meer uit het VK sinds ze uit de EU gestapt zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Op de website zetten ze zelfs Desperados bij de Spaans-Portugese week. Uitgevonden in Frankrijk met de smaak van Mexicaanse drank en tegenwoordig eigendom van Heineken
Spanje of Portugal. Potato potato patatas bravas patatas bravas wat is het verschil.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:21 schreef Strani het volgende:
Bedoel je dat het niet meer in het VK gemaakt is of dat het hele gerecht niets meer met het VK te maken heeft? Volgens mij heb ik ze de vorige keer nog fish&chips zien verkopen. Dat vind ik wel tellen als Brits, ook wanneer het in België (of waar ook) gemaakt wordtquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In de Engelse week komen de meeste Engelse producten ook niet meer uit het VK sinds ze uit de EU gestapt zijn.
Dat eerste inderdaad! Britse gerechten uit niet-Britse gebieden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Bedoel je dat het niet meer in het VK gemaakt is of dat het hele gerecht niets meer met het VK te maken heeft? Volgens mij heb ik ze de vorige keer nog fish&chips zien verkopen. Dat vind ik wel tellen als Brits, ook wanneer het in België (of waar ook) gemaakt wordt
Technisch gezien zijn het de Iberisch-Schiereilandweken maar dat bekte niet zo lekkerquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:21 schreef Strani het volgende:
Daar heb ik niet zo'n probleem meequote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat eerste inderdaad! Britse gerechten uit niet-Britse gebieden.
GMTAquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn het de Iberisch-Schiereilandweken maar dat bekte niet zo lekker
Edit: Wat Luctor zegt dus![]()
Het zal je waarschijnlijk enorm verbazen, maar ik kom óók niet uit Amerikaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo'n probleem meeBij de Amerikaanse week ga ik er ook niet vanuit dat alles daadwerkelijk uit Amerika komt
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het zal je waarschijnlijk enorm verbazen, maar ik kom óók niet uit Amerika
Vergeet de kroketbroodjes en de kandijkoekvla nietquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:28 schreef Em31 het volgende:
Volgende week zijn de Aziatische weken tegelijkertijd met de Hollandse weken. Wat een combi.![]()
Je ziet dan in de folder door het contrast ook wel extra hoe treurig onze ‘keuken’ is (vooral koeken).
Ohjaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vergeet de kroketbroodjes en de kandijkoekvla niet
En je bent zeker ook geen arts in Grey's Anatomy?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het zal je waarschijnlijk enorm verbazen, maar ik kom óók niet uit Amerika
Verkopen ze dit keer dan geen oud-Hollandsche berenhapsalade?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:28 schreef Em31 het volgende:
Volgende week zijn de Aziatische weken tegelijkertijd met de Hollandse weken. Wat een combi.![]()
Je ziet dan in de folder door het contrast ook wel extra hoe treurig onze ‘keuken’ is (vooral koeken).
Ik zie anders stroopwafels, kroketbroodjes, roze koekentaart... allemaal godenvoedsel!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:28 schreef Em31 het volgende:
Ik zie ook geen frikandelpizza'squote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Verkopen ze dit keer dan geen oud-Hollandsche berenhapsalade?
Waar gaat het heen met dit land als we onze tradities zo verloochenenquote:
Ja treurig is niet helemaal het juiste woord. Het is natuurlijk gewoon heerlijk, maar je mist toch wat als je eerst de Aziatische week zit te bekijken! Kruiden bijvoorbeeld, al komt die berenhapsalade van @H_T wel in de buurt.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie anders stroopwafels, kroketbroodjes, roze koekentaart... allemaal godenvoedsel!
Er is wel een rozekoektaart!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met dit land als we onze tradities zo verloochenen
Ja maar die zie ik dit keer inderdaad niet in de folder staanquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja treurig is niet helemaal het juiste woord. Het is natuurlijk gewoon heerlijk, maar je mist toch wat als je eerst de Aziatische week zit te bekijken! Kruiden bijvoorbeeld, al komt die berenhapsalade van @:H_T wel in de buurt.
Ik ben NU onderweg naar het hoofdkantoor!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja maar die zie ik dit keer inderdaad niet in de folder staan![]()
![]()
@Strani zie je, de Lidl behandelt ons nog veel schofteriger dan julliequote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja maar die zie ik dit keer inderdaad niet in de folder staan![]()
![]()
Zie je Björn nog wel ‘ns?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:strani zie je, de Lidl behandelt ons nog veel schofteriger dan jullieHet samenvoegen van Spanje en Portugal tot Spaanse weken is maar een futiliteit vergeleken bij het ontbreken van berehapsalade tijdens de Hollandse weken
Dat is toch wel vrij schandalig hoor 😅quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Op de website zetten ze zelfs Desperados bij de Spaans-Portugese week. Uitgevonden in Frankrijk met de smaak van Mexicaanse drank en tegenwoordig eigendom van Heineken
Ach ze draaien tenminste niet Jij bent zo van Jeroen van de Boom.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is toch wel vrij schandalig hoor 😅
Lekker stamppot boerenkool maken in Portugalquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:30 schreef Em31 het volgende:
Ik vraag me nu af of ze in het buitenland bij de Lidl dan ook die Hollandse week hebben
In Engeland wel maar ze gooien ons dan weer op één hoop met onze zuiderburen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:30 schreef Em31 het volgende:
Ik vraag me nu af of ze in het buitenland bij de Lidl dan ook die Hollandse week hebben
Nahh wat grappig ditquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In Engeland wel maar ze gooien ons dan weer op één hoop met onze zuiderburen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][/img]
https://www.hotukdeals.co(...)ushrooms-99p-4115776
Ernstig benieuwd wat 'Amsterdam style pizza' is. Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In Engeland wel maar ze gooien ons dan weer op één hoop met onze zuiderburen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][/img]
https://www.hotukdeals.co(...)ushrooms-99p-4115776
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nahh wat grappig ditdankje voor het opzoeken
Amsterdam style pizza ook echt![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ernstig benieuwd wat 'Amsterdam style pizza' is. Nog nooit van gehoord
Dank!quote:
Ik wou zeggen dat het is gemaakt voor de britten die hun patat/friet van een krant eten.quote:
Dat is toch pizza magerita?quote:
Misschien heeft @Strani een Lidl in de buurt zodat hij het voor ons kan testen?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat het is gemaakt voor de britten die hun patat/friet van een krant eten.
Maar in Zweden, Spanje en Hongarije moeten ze toch beter weten.
In de folder stoppen ze pseudokibbeling in een pseudokrant waar 'Lekkerbekken' op staat. Zelfs daar ontkom je als argeloze klant niet aan Lidlleugensquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat het is gemaakt voor de britten die hun patat/friet van een krant eten.
Maar in Zweden, Spanje en Hongarije moeten ze toch beter weten.
Dus moeten we de lidl boycottenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
In de folder stoppen ze pseudokibbeling in een pseudokrant waar 'Lekkerbekken' op staat. Zelfs daar ontkom je als argeloze klant niet aan Lidlleugens
Welneequote:
Nou ja, we zouden wel kunnen afspreken dat wij met zijn allen de Hongaarse Lidl vanaf nu boycotten. Gewoon om een statement te maken he!quote:
Heerlijk! Nageltjes ook gelakt?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net een hele pedicure behandeling gehad
Nee, laat denk ik de volgende keer. Ik heb last van kalknagels dus die goed in de olieën. Voornamelijk ook eelt verwijderen.quote:
Nee, gewoon nee.quote:
Och, zolang ze daar zo met de bus gaan moeten ze ook niet klagen als ze op een hoop gegooid worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:40 schreef H_T het volgende:
Ondertussen gooit de Lidl heel Azië op een hoop en daar hoor je ons allemaal niet over
quote:
Maak jij nog steeds vaak pizza op zondag?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.![]()
In het kader 'als je niks vriendelijks kan zeggen, hou dan je mond': Wat is dit voor een wanstaltig excuus voor een pizza?![]()
Zo, dat was ik op mijn vriendelijkst na het zien van dat gedrocht.
Een Pizza Febo.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Vooruit, zover wil ik nog wel gaanquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja, we zouden wel kunnen afspreken dat wij met zijn allen de Hongaarse Lidl vanaf nu boycotten. Gewoon om een statement te maken he!
Niet meer zo vaak. Toen de energieprijzen drie keer door het dak gingen werd het al snel wat minder aantrekkelijk om de oven elke week naar bijna 300° op te stoken en nu in de zomer vind ik het er vaak wat te warm voor.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maak jij nog steeds vaak pizza op zondag?
Iets met wiet?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:56 schreef H_T het volgende:
[..]
De junioren hier hebben elke dag de oven, airfryer en tosti-apparaat aan, dus ook met 30 graden. Gekmakendquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet meer zo vaak. Toen de energieprijzen drie keer door het dak gingen werd het al snel wat minder aantrekkelijk om de oven elke week naar bijna 300° op te stoken en nu in de zomer vind ik het er vaak wat te warm voor.![]()
Als het weer wat frisser wordt gaat het wel weer wat vaker gebeuren, dat weet ik wel.
Tja, toen ik nog bij de Italiaan werkte stond ik bijna elke dag voor zo'n oven.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
De junioren hier hebben elke dag de oven, airfryer en tosti-apparaat aan, dus ook met 30 graden. Gekmakend
Veel plezier.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:39 schreef NailQueen het volgende:
Vorige week keek ik 2015 terug. Nu is het de beurt aan 2014
Alleen Zweden, Rusland, Polen, Azerbaijan en waarschijnlijk San Marino of Slovenie worden overgeslagen
Nou ja, ze hebben ook hun leuke kanten hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, toen ik nog bij de Italiaan werkte stond ik bijna elke dag voor zo'n oven.
Maar dat was werk en dan ging je aan het eind van de avond gewoon weg, de relatief koele nacht in en naar huis.
Thuis moet ik dat echt niet hebben in de zomer, zo'n oven verhit haast je hele huis en dat krijg je er niet zo makkelijk weer uit als het buiten ook warm is.
Wederom blij dat ik geen junioren heb rondlopen.
Wanneer ze slapen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben ook hun leuke kanten hoor
quote:
Staan die op een streamingsdienst?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:11 schreef H_T het volgende:
Deze week twee van de drie Naked Gun-films gekeken. HeerlijkLeuk, overzichtelijk en zeker niet te lang
Ohh die is echt de helft van m'n favo koppel OOIT in Grey'squote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En je bent zeker ook geen arts in Grey's Anatomy?
Ik heb vandaag deel zes van Star Wars gekekenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:11 schreef H_T het volgende:
Deze week twee van de drie Naked Gun-films gekeken. HeerlijkLeuk, overzichtelijk en zeker niet te lang
Misschien, maar ik heb gewoon ooit een dvd-box gekochtquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staan die op een streamingsdienst?
Ik heb vandaag Police Academy gekeken.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb vandaag deel zes van Star Wars gekeken
Random vraag, maar weet iemand hier waar je de vorige seizoenen van Grey's Anatomy kan terugkijken? Het is alweer een tijdje geleden dat ik het heb gezien maar ik wil het graag weer bingewatchen. Het laatste seizoen dat ik heb gezien is seizoen 14. Dus ik heb aardig wat inhaalwerk te doenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh die is echt de helft van m'n favo koppel OOIT in Grey's
Zekerquote:
Op Disney+ staat hij t/m seizoen 19. @Hamlapjes en z'n aandelen zullen je dankbaar zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Random vraag, maar weet iemand hier waar je de vorige seizoenen van Grey's Anatomy kan terugkijken? Het is alweer een tijdje geleden dat ik het heb gezien maar ik wil het graag weer bingewatchen. Het laatste seizoen dat ik heb gezien is seizoen 14. Dus ik heb aardig wat inhaalwerk te doen
19 seizoenen intussen al?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Op Disney+ staat hij t/m seizoen 19. @:hamlapjes en z'n aandelen zullen je dankbaar zijn
20 zelfsquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
19 seizoenen intussen al?
Op een gegeven moment ben ik afgehaakt in die serie
Ik heb echter geen idee welk seizoen dat was.
Een onverwacht antwoord, dat isquote:
uuuhuuhuuuhundo my sadquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:39 schreef NailQueen het volgende:
Vorige week keek ik 2015 terug. Nu is het de beurt aan 2014
Alleen Zweden, Rusland, Polen, Azerbaijan en waarschijnlijk San Marino of Slovenie worden overgeslagen
Ja, dat hoor ik vaker.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben ook hun leuke kanten hoor
En zo niksigquote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
uuuhuuhuuuhundo my sad
Staat best hoog op het lijstje van domme songteksten
Hebben we het over een sport, of bedoelen we echt de landmassa?quote:
Is vrouwenvoetbal een sport?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hebben we het over een sport, of bedoelen we echt de landmassa?
quote:
Het wordt wel een beetje pijnlijk voor ze.quote:
Nouja 4 was misschien niet per se mijn ideequote:
DAG MENEER SPAGHETTIquote:
Ben je er vanavond bij bij het retro-topic? Ik twijfel een beetje wat ik doe. Enerzijds heb ik heel veel zin om thuis te blijven, zeker als er meer mensen 1990 gaan terugkijken. Anderzijds is er hele slechte livemuziek in de binnenstad.quote:
Sable is met vakantie. Dus het is mij om het even. Bij genoeg animo wil ik best de retro vanavond overnemen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ben je er vanavond bij bij het retro-topic? Ik twijfel een beetje wat ik doe. Enerzijds heb ik heel veel zin om thuis te blijven, zeker als er meer mensen 1990 gaan terugkijken. Anderzijds is er hele slechte livemuziek in de binnenstad.
Als jij zegt dat je niet kan, dan maak je het me makkelijker
quote:
WAH WAAHquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja ik moest kloppen want de bel deed het niet.
Het programma voor vanavond lijkt me best leukquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ben je er vanavond bij bij het retro-topic? Ik twijfel een beetje wat ik doe. Enerzijds heb ik heel veel zin om thuis te blijven, zeker als er meer mensen 1990 gaan terugkijken. Anderzijds is er hele slechte livemuziek in de binnenstad.
Als jij zegt dat je niet kan, dan maak je het me makkelijker
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sable is met vakantie. Dus het is mij om het even. Bij genoeg animo wil ik best de retro vanavond overnemen.
Hoe lang doe jij over het eten (maken)?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:24 schreef NailQueen het volgende:
Maar waarschijnlijk wordt het wel later omdat ik nu later ga eten. Ik zie nu pas dat al 17.30 uur is
Ga jij wel meekijken met het retrotopic, denk je?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Het programma voor vanavond lijkt me best leukVolgende week lijkt me veel erger
Voor iets waarvan de saus 20 minuten moet koken en de gerecht nog 35 minuten in de oven moet. Daarna nog eten en afwassen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang doe jij over het eten (maken)?
Alvast veel plezier volgende week! Komt vast goedquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang doe jij over het eten (maken)?
[..]
Ga jij wel meekijken met het retrotopic, denk je?
Volgende week ga ik naar burg bieren bierfeest, met heel veel speciaalbieren. Sarabi van Milky Road Brewery staat er ook met haar bieren. Het begint om 12 uur en is om 20 uur afgelopen.
Waarschijnlijk ben ik aan het eind van de avond niet heel goed aanspreekbaar en is het - voor mij - te hopen dat ik niet meer achter de computer kruip.(ik zie er een beetje tegenop)
Veel plezier!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:10 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga zo even kijken bij een mash-up band in de binnenstad en ik heb een hekel aan dat soort acts, dus wellicht sluit ik aan voor de afterparty, als die er is.
Dat is ook prima. Om 22.00 uur dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier!
@:Nailqueen Ik denk dat het dan alleen een afterparty wordt, wat jij?
Misschien ben ik wat later dan dat. Ga ik nu eerst een film kiezen en kijkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is ook prima. Om 22.00 uur dan?
Mijn filmkeus is gevallen op Eight Legged Freaks, die zou rond 22 uur klaar moeten zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:26 schreef NailQueen het volgende:
Dan doen we 22.30 uur!
* is alvast liedjes aan het uitzoeken
Je houdt het goed vol!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:10 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga zo even kijken bij een mash-up band in de binnenstad en ik heb een hekel aan dat soort acts, dus wellicht sluit ik aan voor de afterparty, als die er is.
Ja. Onverwacht, want ik moet morgen op tijd naar mijn omaquote:
De film was behoorlijk matig, maar dat wist ik al. Wel leuk hem weer eens te zienquote:Op zondag 30 juli 2023 02:03 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben te laat voor de afterparty, maar heb een leuke avond gehad.
[..]
Ja. Onverwacht, want ik moet morgen op tijd naar mijn omaHoe was de film? en de afterparty? Mooie playlist ;D
quote:Op zondag 30 juli 2023 10:54 schreef BillDauterive het volgende:
Het plaatselijke regenboogzebrapad is weer beklad. Bah.
Overal in het land gebeurt dat, hè. Best zorgelijkquote:Op zondag 30 juli 2023 10:54 schreef BillDauterive het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |