Ja, de warmste dag was het gisteren niet, maar sneeuw had ik niet helemaal verwachtquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heel veel plezier daar!Dat hebben wij ook ooit gehad, eind augustus. De dag ervoor was het De Heetste Dag Ooit en toen we de volgende ochtend wakker werden, lag er sneeuw
Nog niet, maar dit bezoekje was ook niet gepland, dus wie weet!quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je ook al een bezoekje aan Barbie gepland?
Even melden bij de verzender, die kan er meer mee dan wijquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje van PostNL is ontvangen. De verpakking had makkelijker veel kleiner gekund, zodat het door de brievenbus had gekunnen.Het product kan makkelijk vier keer in de doos waarin het werd verstuurd.
Mijn pakketje paste door de brievenbus en dat werd braaf gedaanquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje van PostNL is ontvangen. De verpakking had makkelijker veel kleiner gekund, zodat het door de brievenbus had gekunnen.Het product kan makkelijk vier keer in de doos waarin het werd verstuurd.
Nieuwe magic kaarten?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn tweede pakketje, via DHL paste wel door de brievenbus.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mijn pakketje paste door de brievenbus en dat werd braaf gedaan
Nee, cadeau voor mijn broer, die is binnenkort jarig.quote:
Jaaaaaa gefeliciteerd Guana! Lang zal je leven, lang zal je levenquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:25 schreef Guanabana het volgende:
Bedankt voor de felicitaties, aangezien ik hier niet meer echt kom![]()
![]()
@:usagi414 jij ook gefeliciteerd, en @:Arizona jij ook nog!
*duikt weer onder*
We hebben je toch niet weggejaagdquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:25 schreef Guanabana het volgende:
Bedankt voor de felicitaties, aangezien ik hier niet meer echt kom![]()
![]()
@:usagi414 jij ook gefeliciteerd, en @:Arizona jij ook nog!
*duikt weer onder*
Hot take gespot!quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:14 schreef sportfreak het volgende:
Europapark was tof, naar mijn mening mooier dan Disneyland
Nu helaas weer onderweg naar huis
Europapark is hier en daar wat 'echter' dan Disney omdat ze niet ook (deels) aan het sprookjesthema verbonden zijnquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:14 schreef sportfreak het volgende:
Europapark was tof, naar mijn mening mooier dan Disneyland
Nu helaas weer onderweg naar huis
Jaa ik heb vandaag de pastel de nata uit de diepvries weer meegenomen, die zijn echt heerlijk omdat je ze zelf ook nog even moet bakken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:36 schreef H_T het volgende:
Een leuk ding aan de Lidl vind ik de themaweken. Handig ook als je even geen inspiratie hebt, zoals ik vandaag. Het thema is nu Spaans, dus ik heb een mega-empanada meegenomen en twee verschillende soorten chorizo
Wat een mensen, wowquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Jonas maakt er een hele pretparktrip van
Er waren ook nog wat restjes Griekse week, dus ik heb ook tzatziki gekochtquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa ik heb vandaag de pastel de nata uit de diepvries weer meegenomen, die zijn echt heerlijk omdat je ze zelf ook nog even moet bakken.
Zat speciaal in de gaten te houden of het alweer Spaanse/Portugese weken waren.en de Dulce de leche koek van de Zuid-Amerikaanse weken was er ook nog.
Altijd goedquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Er waren ook nog wat restjes Griekse week, dus ik heb ook tzatziki gekochtKan binnenkort mooi bij wat gyros
Zul je zien dat ze, wanneer het voor ons midden in de nacht is, net nu wel van de VS winnen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:16 schreef Redefine het volgende:
Niet dat ik ervoor zal opstaan (al kan het zijn dat ik niet kan slapen), maar wel benieuwd wat Nederland - VS gaat worden. Vind het wel mooi dat Jonker gewoon wil gaan aanvallen. Dat lijkt mij ook het beste recept. Vaak is er toch teveel ontzag voor ze, dat zag je ook wel op de Spelen.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze, wanneer het voor ons midden in de nacht is, net nu wel van de VS winnen.
Ik heb daar vandaag boodschappen gedaan. Ze waren nog niet klaar met het themaquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:36 schreef H_T het volgende:
Een leuk ding aan de Lidl vind ik de themaweken. Handig ook als je even geen inspiratie hebt, zoals ik vandaag. Het thema is nu Spaans, dus ik heb een mega-empanada meegenomen en twee verschillende soorten chorizo
Maar als je wel kijkt zal je wel zien dat we/ze verliezen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar als je niet kijkt, zal je niet zien dat ze/we winnen.
Ik vanmorgen, zelfde verhaal. De Spaanse weken beginnen pas morgen officieel, maar tochquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb daar vandaag boodschappen gedaan. Ze waren nog niet klaar met het thema
Ja. Of ze winnen deze, maar ze verliezen in de achtste finale of ze komen de VS nog een keer tegen en dan wel verliezen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze, wanneer het voor ons midden in de nacht is, net nu wel van de VS winnen.
Dat laatste dacht ik ook al jaquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Of ze winnen deze, maar ze verliezen in de achtste finale of ze komen de VS nog een keer tegen en dan wel verliezen.
Dat kan de waterpolo vrouwen overigens ook overkomen met de finale tegen Spanje.
Overigens kunnen ze elkaar alweer tegenkomen in de halve finale niet de finale zoals gebruikelijk isquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik ook al jamaar misschien omdat we het nu denken gebeurt het júist niet
Oh wat raarquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Overigens kunnen ze elkaar alweer tegenkomen in de halve finale niet de finale zoals gebruikelijk is
5 of 6 glazen, zó achteroverquote:
Dus de Spaanse dingen in mijn supermarkt... waren er een dag te vroeg?quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vanmorgen, zelfde verhaal. De Spaanse weken beginnen pas morgen officieel, maar toch
De bolletjes waren wel in de aanbiedingquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus de Spaanse dingen in mijn supermarkt... waren er een dag te vroeg?![]()
Jeetje, mijn leeftijdquote:
Jaquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus de Spaanse dingen in mijn supermarkt... waren er een dag te vroeg?![]()
Nee, heel sneuquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jeetje, mijn leeftijd![]()
Zij zat nooit echt lekker in d’r vel volgens mij.
Dat komt daar nooit voor.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
In plaats van mañana![]()
![]()
[ afbeelding ]
R.i.p.quote:
Wat een treurig leven heeft zij gehad.quote:
Had toch echt wel een paar geweldige nummers, morgen maar weer eens een CDtje van haar opzetten.quote:Zangeres Sinéad O'Connor (56) overleden
De Ierse zangeres Sinéad O'Connor is op 56-jarige leeftijd overleden. Over de doodsoorzaak is nog niets bekendgemaakt. Haar familie meldt onder meer bij de Ierse publieke RTÉ dat ze is overleden.
https://nos.nl/artikel/24(...)-connor-56-overleden
Staat nu 1 - 1? Beter dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 27 juli 2023 03:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik sliep door de wekker heen.
Maar om 3:22 werd ik wakker, dus sinds die tijd, kijk ik vanuit bed.
Voelt toch als verlies.quote:Op donderdag 27 juli 2023 04:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Staat nu 1 - 1? Beter dan ik had verwacht.
Ik heb alleen het laatste deel gezien en hoe NL daar speelde voelt dit meer als een gelukkige winst.quote:
Goed idee, ga ik intussen werken.quote:
Werkze.quote:Op donderdag 27 juli 2023 05:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik intussen werken.
Ben al aan de late kant.
Eerste helft was beter van Nederland. Maar echt uitgespeelde kansen heeft de VS ook niet echt gekregen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 05:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb alleen het laatste deel gezien en hoe NL daar speelde voelt dit meer als een gelukkige winst.
Ik vond het niet best ogen.
@Roger_Epiales was al vroeg weg zie ik. Die zal zijn wekker wel niet uit hebben gezet.quote:
En ze spelen nu natuurlijk met de derde spits. In deze speelstijl heb je Beerensteyn echt wel nodig. Hopelijk wordt die nog fit.quote:Op donderdag 27 juli 2023 06:06 schreef Redefine het volgende:
Prima uitslag van NederlandLas dat ze een goede eerste helft speelden en dat ze het de tweede helft met hangen en wurgen hebben gered. Maar vermoed dat het uitvallen van Van der Gragt daar wel een rol in gespeeld zal hebben. Dat is de enige echte goede (een vooral stabiele) verdediger.
De spitsen positie is nu wel een probleem ja. Al was dat al bekend toen Jonker ervoor koos om zowel Kalma als Leugter niet mee te nemen. Na de blessure van Miedema had je die wel goed kunnen gebruiken. Een van die twee had prima meegekund i.p.v. Renate Jansen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En ze spelen nu natuurlijk met de derde spits. In deze speelstijl heb je Beerensteyn echt wel nodig. Hopelijk wordt die nog fit.
Afgaande op de beelden die ik heb gezien kwamen nu die twee vleugelbacks die eigenlijk geen backs zijn wel tot hun recht.
Kalma heb ik een paar keer zien invallen in Oranje, als ze één balcontact had was het veel. Snoeijs was ook ooit topscorer in Nederland hequote:Op donderdag 27 juli 2023 09:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
De spitsen positie is nu wel een probleem ja. Al was dat al bekend toen Jonker ervoor koos om zowel Kalma als Leugter niet mee te nemen. Na de blessure van Miedema had je die wel goed kunnen gebruiken. Een van die twee had prima meegekund i.p.v. Renate Jansen.
Dat zal het zijn inderdaadquote:Op donderdag 27 juli 2023 06:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Roger_Epiales was al vroeg weg zie ik. Die zal zijn wekker wel niet uit hebben gezet.
Inderdaad. Gisteren was het nog zulk heerlijk weer.quote:
Laster! Smaad! Diffamatie!quote:Op donderdag 27 juli 2023 06:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Roger_Epiales was al vroeg weg zie ik. Die zal zijn wekker wel niet uit hebben gezet.
Ik heb Snoeijs dan ook nergens benoemd hequote:Op donderdag 27 juli 2023 09:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kalma heb ik een paar keer zien invallen in Oranje, als ze één balcontact had was het veel. Snoeijs was ook ooit topscorer in Nederland he![]()
Leuchter had wel meegemogen, die heeft aangetoond dat ze het niveau aankan. Je hebt nu bijna alleen maar middenvelders en vleugelspeelsters, maar niemand om de bal erin te tikken
Hier het ook erg rustig op het werk, ik verveel me.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laster! Smaad! Diffamatie!![]()
Ik heb mijn wekker gewoon meegenomen, zo rustig als het vandaag op werk was had ik die ook wel nodig af en toe.
Ik kan wel wat voor je verzinnenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier het ook erg rustig op het werk, ik verveel me.
Ik zou een online training kunnen gaan doen maar daar heb ik dan weer geen zin in
Ik kan óók niet gaan zonnebadenquote:
Ik heb dat gisteren ook al niet gedaan, eergisteren ook trouwens.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:29 schreef H_T het volgende:
Vandaag is het uitstekend weer om niet te zonnebaden, dus dat is precies wat ik aan het doen ben
Ik heb ook een monsterstreak op dat punt om hoog te houdenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb dat gisteren ook al niet gedaan, eergisteren ook trouwens.
Ik denk dat hij Van der Gragt als targetwoman gaat gebruiken, als de nood aan de man (vrouw) is. Dat heeft hij wel eerder gedaan. Is ook de beste kopper, dus makes sense.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb Snoeijs dan ook nergens benoemd heDie speelt bij Everton dus ook wel op een hoger niveau.
Dat die veel spelers in overige linies heeft meegenomen, maar weinig spitsen blijft vreemd ja. Zeker nu Miedema er niet bij is heb je meerdere spelers nodig die kunnen scoren. En Leuchter was er zelfs op het EK al bij, terwijl Miedema er toen wel nog was. Al was dat toen denk i.p.v. Snoeijs. Die was een tijdje gepasseerd.
Casser la voix.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:29 schreef H_T het volgende:
Ze verkoopt boerenkool, pak de shampoo erbij
Aanvallend kan die zeker wel wat brengen ja. Lastige is wel dat ze enige stabiele centrale verdedigster is. Janssen is heel wisselvallig en Nouwen is het na een goede eerste periode al een paar jaar kwijt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Van der Gragt als targetwoman gaat gebruiken, als de nood aan de man (vrouw) is. Dat heeft hij wel eerder gedaan. Is ook de beste kopper, dus makes sense.
Ok. We zullen wachten tot jouw verjaardag.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:27 schreef grazz het volgende:
jongons hou eens op met jarig zijn![]()
nog van harte @:usagi414 en @:guanabana
Al maanden niet meer gedaan!quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:27 schreef grazz het volgende:
jongons hou eens op met jarig zijn![]()
nog van harte @:usagi414 en @:guanabana
Rijst in tomatenprut met gyrosworstjes en tzatzikiquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:30 schreef NailQueen het volgende:
En wat eten we vandaag?
Ik heb zelf nog wat andijvie over
Wij aten macaroni bij mijn oudersquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:30 schreef NailQueen het volgende:
En wat eten we vandaag?
Witlof met ham en kaas, gebakken aardappeltjes en een vega kipburger.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:30 schreef NailQueen het volgende:
En wat eten we vandaag?
Het was regen die niet op buienradar te zien was inderdaad. Hier heeft het to 14:00 uur geregend terwijl buienradar de hele tijd zei dat het droog wasquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:14 schreef Meke het volgende:
Het zou volgens Buienradar vanochtend tijdens mijn fietstocht over vijf minuten droog worden... EEN UUR LANG. Ben net opgedroogd
Als ik Reinier van den Berg zie spreek ik hem erop aanquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:14 schreef Meke het volgende:
Het zou volgens Buienradar vanochtend tijdens mijn fietstocht over vijf minuten droog worden... EEN UUR LANG. Ben net opgedroogd
Je bent toch niet een van de bedreigers he?quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ik Reinier van den Berg zie spreek ik hem erop aan
Ik ben geen op vis jagende vogel die zich in een ledikant bevindt, dus ik zie mezelf onmogelijk als bedreigerquote:Op donderdag 27 juli 2023 21:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je bent toch niet een van de bedreigers he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |