Ja, de warmste dag was het gisteren niet, maar sneeuw had ik niet helemaal verwachtquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heel veel plezier daar!Dat hebben wij ook ooit gehad, eind augustus. De dag ervoor was het De Heetste Dag Ooit en toen we de volgende ochtend wakker werden, lag er sneeuw
Nog niet, maar dit bezoekje was ook niet gepland, dus wie weet!quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je ook al een bezoekje aan Barbie gepland?
Even melden bij de verzender, die kan er meer mee dan wijquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje van PostNL is ontvangen. De verpakking had makkelijker veel kleiner gekund, zodat het door de brievenbus had gekunnen.Het product kan makkelijk vier keer in de doos waarin het werd verstuurd.
Mijn pakketje paste door de brievenbus en dat werd braaf gedaanquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje van PostNL is ontvangen. De verpakking had makkelijker veel kleiner gekund, zodat het door de brievenbus had gekunnen.Het product kan makkelijk vier keer in de doos waarin het werd verstuurd.
Nieuwe magic kaarten?quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn tweede pakketje, via DHL paste wel door de brievenbus.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mijn pakketje paste door de brievenbus en dat werd braaf gedaan
Nee, cadeau voor mijn broer, die is binnenkort jarig.quote:
Jaaaaaa gefeliciteerd Guana! Lang zal je leven, lang zal je levenquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:25 schreef Guanabana het volgende:
Bedankt voor de felicitaties, aangezien ik hier niet meer echt kom![]()
![]()
@:usagi414 jij ook gefeliciteerd, en @:Arizona jij ook nog!
*duikt weer onder*
We hebben je toch niet weggejaagdquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:25 schreef Guanabana het volgende:
Bedankt voor de felicitaties, aangezien ik hier niet meer echt kom![]()
![]()
@:usagi414 jij ook gefeliciteerd, en @:Arizona jij ook nog!
*duikt weer onder*
Hot take gespot!quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:14 schreef sportfreak het volgende:
Europapark was tof, naar mijn mening mooier dan Disneyland
Nu helaas weer onderweg naar huis
Europapark is hier en daar wat 'echter' dan Disney omdat ze niet ook (deels) aan het sprookjesthema verbonden zijnquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:14 schreef sportfreak het volgende:
Europapark was tof, naar mijn mening mooier dan Disneyland
Nu helaas weer onderweg naar huis
Jaa ik heb vandaag de pastel de nata uit de diepvries weer meegenomen, die zijn echt heerlijk omdat je ze zelf ook nog even moet bakken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:36 schreef H_T het volgende:
Een leuk ding aan de Lidl vind ik de themaweken. Handig ook als je even geen inspiratie hebt, zoals ik vandaag. Het thema is nu Spaans, dus ik heb een mega-empanada meegenomen en twee verschillende soorten chorizo
Wat een mensen, wowquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Jonas maakt er een hele pretparktrip van
Er waren ook nog wat restjes Griekse week, dus ik heb ook tzatziki gekochtquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaa ik heb vandaag de pastel de nata uit de diepvries weer meegenomen, die zijn echt heerlijk omdat je ze zelf ook nog even moet bakken.
Zat speciaal in de gaten te houden of het alweer Spaanse/Portugese weken waren.en de Dulce de leche koek van de Zuid-Amerikaanse weken was er ook nog.
Altijd goedquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Er waren ook nog wat restjes Griekse week, dus ik heb ook tzatziki gekochtKan binnenkort mooi bij wat gyros
Zul je zien dat ze, wanneer het voor ons midden in de nacht is, net nu wel van de VS winnen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:16 schreef Redefine het volgende:
Niet dat ik ervoor zal opstaan (al kan het zijn dat ik niet kan slapen), maar wel benieuwd wat Nederland - VS gaat worden. Vind het wel mooi dat Jonker gewoon wil gaan aanvallen. Dat lijkt mij ook het beste recept. Vaak is er toch teveel ontzag voor ze, dat zag je ook wel op de Spelen.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze, wanneer het voor ons midden in de nacht is, net nu wel van de VS winnen.
Ik heb daar vandaag boodschappen gedaan. Ze waren nog niet klaar met het themaquote:Op woensdag 26 juli 2023 18:36 schreef H_T het volgende:
Een leuk ding aan de Lidl vind ik de themaweken. Handig ook als je even geen inspiratie hebt, zoals ik vandaag. Het thema is nu Spaans, dus ik heb een mega-empanada meegenomen en twee verschillende soorten chorizo
Maar als je wel kijkt zal je wel zien dat we/ze verliezen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar als je niet kijkt, zal je niet zien dat ze/we winnen.
Ik vanmorgen, zelfde verhaal. De Spaanse weken beginnen pas morgen officieel, maar tochquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb daar vandaag boodschappen gedaan. Ze waren nog niet klaar met het thema
Ja. Of ze winnen deze, maar ze verliezen in de achtste finale of ze komen de VS nog een keer tegen en dan wel verliezen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze, wanneer het voor ons midden in de nacht is, net nu wel van de VS winnen.
Dat laatste dacht ik ook al jaquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Of ze winnen deze, maar ze verliezen in de achtste finale of ze komen de VS nog een keer tegen en dan wel verliezen.
Dat kan de waterpolo vrouwen overigens ook overkomen met de finale tegen Spanje.
Overigens kunnen ze elkaar alweer tegenkomen in de halve finale niet de finale zoals gebruikelijk isquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik ook al jamaar misschien omdat we het nu denken gebeurt het júist niet
Oh wat raarquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Overigens kunnen ze elkaar alweer tegenkomen in de halve finale niet de finale zoals gebruikelijk is
5 of 6 glazen, zó achteroverquote:
Dus de Spaanse dingen in mijn supermarkt... waren er een dag te vroeg?quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vanmorgen, zelfde verhaal. De Spaanse weken beginnen pas morgen officieel, maar toch
De bolletjes waren wel in de aanbiedingquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus de Spaanse dingen in mijn supermarkt... waren er een dag te vroeg?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |