SPOILER: De GeversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De OntvangersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Overzicht pakkettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[info] Lieve gevers, ontvangers, shoppers en alle andere belangstellenden.
Als iemand zich als niet anoniem opgeeft in de actie, dan is dat van toepassing op de koppeling. Het is niet de bedoeling dat je mensen hier 'out' in het topic.
Geen tags of namen van je koppel noemen hier tenzij nadrukkelijk toestemming van de ander, maar beter gewoon niet.
Privacy is van het grootste belang in dit topic en dus doet de organisatie een beroep op jullie integriteit.
Deelnemers niet te noemen hier.
Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie. [/info]
[ Bericht 0% gewijzigd door superkimmi op 25-11-2023 11:40:31 ]life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Het eerste kerstboompje staat in de OP bij overzicht pakketten.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Ik heb mijn pakket ook al ontvangenonze tickets voor duinrell en de douche spulletjes ❤️
S. 2014
J. 2016![]()
Ik dacht dat duinrell extra was?quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb mijn pakket ook al ontvangenonze tickets voor duinrell en de douche spulletjes ❤️
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiėr:![]()
Eerste dingetjes gekocht, hoera!
Verder gaan we nog eens de hersens breken over sommige antwoorden die dusdanig algemeen zijn dat het lastig is om er echt iets mee te kunnen, dus we hopen vooral dat we daar de plank niet helemaal mis gaan slaanDe intentie is uiteraard goed, dat dat alvast duidelijk is
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Plus 1quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:05 schreef heywoodu het volgende:
Eerste dingetjes gekocht, hoera!
Verder gaan we nog eens de hersens breken over sommige antwoorden die dusdanig algemeen zijn dat het lastig is om er echt iets mee te kunnen, dus we hopen vooral dat we daar de plank niet helemaal mis gaan slaanDe intentie is uiteraard goed, dat dat alvast duidelijk is
![]()
Maar komt goed.
Ik moet gewoon even gaan veralgemeniseren in keuzes denk ik
Dingen die ik bedacht had en besteld zijn geannuleerd wegens niet leverbaar en zo.
Dus de stress loopt opOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
IJs en weder dienende gaan wij volgende week zaterdag ons kerstpakket overhandigen aan de ontvang(st)er…
[ Bericht 2% gewijzigd door MadMaster op 24-11-2023 18:08:51 ]![]()
Ik heb ook een afspraak gemaakt om een pakket persoonlijk af te gaan leveren. Ergens half december![]()
Zin in!![]()
Mijn pakket is bij elkaar geshopt en gaat hopelijk dit weekend nog op de post. Hoop dat het in de doos past...K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Zo had ik hem niet begrepen, lijkt me ook wel heel veelquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:24 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik dacht dat duinrell extra was?maar ik weet natuurlijk niet of ik wel of niet gekoppeld was aan @Sharuun01 of @Monsterkoekie
S. 2014
J. 2016![]()
Ik weet 99% zeker van wel. Want er is namelijk om een beetje extra geld gevraagd voor een grotere wens.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zo had ik hem niet begrepen, lijkt me ook wel heel veelmaar ik weet natuurlijk niet of ik wel of niet gekoppeld was aan @:Sharuun01 of @:monsterkoekie
Nee de reiskosten met ov waren dusdanig hoog bleek toen ik vooronderzoek deed dat daar voor een volledig verzorgd dagje uit gelegd bij moest komen. Dit heb ik ook in de kaart aangegeven en dat bedrag heeft Sharuun bijgelegd en stort ik op de ov kaart(en). Dus @gewoonmezelf87 heeft het wel juist en dit heb ik ook op deze wijze naar sharuun gecommuniceerdquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:43 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik weet 99% zeker van wel. Want er is namelijk om een beetje extra geld gevraagd voor een grotere wens.![]()
Aan mijquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zo had ik hem niet begrepen, lijkt me ook wel heel veelmaar ik weet natuurlijk niet of ik wel of niet gekoppeld was aan @:Sharuun01 of @:monsterkoekie
![]()
![]()
Ik ben ook al best wel ver op weg, meeste dingen heb ik al, sommige dingen zijn nog onderweg of in de maak. Duurt nog wel twee weken denk ik voor ik het opstuur..![]()
Geluukig... zou me anders wel echt bezwaard voelen, hetgeen jullie nu geregeld hebben voelt al als (te)veel en daar ben ik heel gelukkig mee!quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee de reiskosten met ov waren dusdanig hoog bleek toen ik vooronderzoek deed dat daar voor een volledig verzorgd dagje uit gelegd bij moest komen. Dit heb ik ook in de kaart aangegeven en dat bedrag heeft Sharuun bijgelegd en stort ik op de ov kaart(en). Dus @:gewoonmezelf87 heeft het wel juist en dit heb ik ook op deze wijze naar sharuun gecommuniceerdS. 2014
J. 2016![]()
Als het uitkon had ik het je oprecht gegund hoorquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Geluukig... zou me anders wel echt bezwaard voelen, hetgeen jullie nu geregeld hebben voelt al als (te)veel en daar ben ik heel gelukkig mee!![]()
![]()
Oh sorry, dat was me niet helemaal duidelijk danlife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Het is mij nu nog steeds niet duidelijk, maar dat is niet zo van belang.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:42 schreef superkimmi het volgende:
Oh sorry, dat was me niet helemaal duidelijk dan
Als de ontvanger maar tevreden is…![]()
Ik ben hier echt volkomen gelukkig mee en nog belangrijker... mijn kids zijn dolgelukkigquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als het uitkon had ik het je oprecht gegund hoor
S. 2014
J. 2016![]()
Ik ga zo maar eens verder met shoppen en een geschikte doos Fabriceren!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Helemaal goed danquote:Op zaterdag 25 november 2023 09:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben hier echt volkomen gelukkig mee en nog belangrijker... mijn kids zijn dolgelukkig![]()
Heb je al een datum geprikt? (Die hoef je hier natuurlijk niet te zeggen, maar was benieuwd)
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:57 schreef Magica het volgende:
Ik ben ook al best wel ver op weg, meeste dingen heb ik al, sommige dingen zijn nog onderweg of in de maak. Duurt nog wel twee weken denk ik voor ik het opstuur..je hebt nog wel even, dus dat moet goed komen dan!
Huts!quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga zo maar eens verder met shoppen en een geschikte doos Fabriceren!
Shopse
Wij gaan ook straks weer op pad voor drie pakkettenIk moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Ok plan de campagne
- action (voor zakjes en verpakkingen)
- Decathlon (voor wat hersenspinsels)
- supermarkt a, b en c (voor vulsel)
En dan ben ik compleet en kan ik gaan inpakkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wij zijn al goed geslaagd vandaag! En zo nog even naar Duitsland voor de eerste boodschappenlife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Nee nog niet definitief, in de winter zijn veel dingen dicht dus ben nog even aan het kijken wanneer het handigst is. 28 maart was n optie mar op 1 april gaat pas alle horeca weer open dus wellicht toch iets later. Ik heb contact met monsterkoekiequote:Op zaterdag 25 november 2023 11:27 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Helemaal goed dan![]()
Heb je al een datum geprikt? (Die hoef je hier natuurlijk niet te zeggen, maar was benieuwd)
S. 2014
J. 2016![]()
Nu onderweg naar huis met een auto vol zooiquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:25 schreef superkimmi het volgende:
Wij zijn al goed geslaagd vandaag! En zo nog even naar Duitsland voor de eerste boodschappen
Thuis. En compleet gesloopt. Morgen ff helemaal niksquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:04 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nu onderweg naar huis met een auto vol zooi
Ik ben bijna klaar met shoppen, al kom ik na bijna elk winkel-/supermarktbezoek nog met iets thuis.
Mijn vader had kerstpakketdozen voor me gehaald bij de Sligro en een cadeautje voor de ontvanger voor me opgehaald dat in filialen van een bepaalde winkel in mijn provincie niet voorradig was. Ik vroeg hem een tikkie te sturen, maar hij heeft dozen én cadeautje gedoneerd![]()
![]()
Wat lief!!quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:40 schreef Jentin het volgende:
Ik ben bijna klaar met shoppen, al kom ik na bijna elk winkel-/supermarktbezoek nog met iets thuis.
Mijn vader had kerstpakketdozen voor me gehaald bij de Sligro en een cadeautje voor de ontvanger voor me opgehaald dat in filialen van een bepaalde winkel in mijn provincie niet voorradig was. Ik vroeg hem een tikkie te sturen, maar hij heeft dozen én cadeautje gedoneerdlife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Ik heb het helemaal bedacht.
Een deel ga ik inpakken in krantenpapier
Een deel in kadotasjes
En een deel in boterhamzakjes van papier
Overal komt een cijfer op, en dan is het in die volgorde uitpakken. Of dat op dezelfde dag is, of iedere dag 1 is aan de ontvanger.
En dan zijn er ook kaarten en briefjes met een nummer die tussendoor geopend worden.
Oehhhh helemaal zin in!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik kreeg een hele leuke verrassing van mijn gevers afgelopen vrijdag.
Kijk eens wat ik in de brievenbus vond:
Zó ontzettend tof, ben er heel erg blij mee!![]()
![]()
![]()
En dan krijg ik óók nog een pakket, de afspraak daarvoor is reeds gemaakt![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
![]()
afbeelding html code maken
Woonkamer veranderd langzaam in een kerstpakkettenactiekamer.
Dit is niet alles, de rest staat in de gang
Dat kattenluikjequote:Op zondag 26 november 2023 20:34 schreef KapiteinIglo het volgende:
[ link | afbeelding ]
afbeelding html code maken
Woonkamer veranderd langzaam in een kerstpakkettenactiekamer.
Dit is niet alles, de rest staat in de gang![]()
![]()
Jaaa leuk he. Daar staat een kattenbak. Ooit zo gemaakt zodat de hond niet bij het kattenvoer kon komen. Hond is helaas niet meer, maar de katten komen er nog graag. Ook schuilplekje met oud en nieuw. Dan maken we het onder de trap helemaal veilig met dozen en kleedjesquote:
Pakken jullie alles van het pakket in in kerstpapier? Ik weet even niet goed hoe ik het andere pakket moet opleuken![]()
![]()
Dat kan, maar hoeft niet.quote:Op maandag 27 november 2023 11:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Pakken jullie alles van het pakket in in kerstpapier? Ik weet even niet goed hoe ik het andere pakket moet opleuken
Imo.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
De cadeautjes wel, de boodschappen niet.quote:K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Alleen de cadeautjes, en ik begin met de eerste paar altijd te proberen wat leuks te maken van het inpakken wat dan totaal mislukt en ik weer over ga tot normaal inpakken![]()
![]()
Ik pak alles in, en dan schrijf ik op de kaart welk kleur papier cadeautjes zijn en welke kleur eten is![]()
Inpakken moet toch zo creatief mogen als je zelf wil!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb alles ingepakt
Ik heb stress
Ik heb nog een plekje over in de doos
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug![]()
Ik heb dit jaar tot nu toe alles ingepakt. Maar dat doe ik niet altijd, bijvoorbeeld met etenswaren.![]()
Zak chips erin ? Drop, stroopwafels...?quote:Op maandag 27 november 2023 14:39 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb alles ingepakt
Ik heb stress
Ik heb nog een plekje over in de doosOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja, zat wel aan zoiets te denkenquote:Op maandag 27 november 2023 16:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Zak chips erin ? Drop, stroopwafels...?
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug![]()
Wil je volgend weekend een cursus?quote:Op maandag 27 november 2023 12:35 schreef Sharuun01 het volgende:
Alleen de cadeautjes, en ik begin met de eerste paar altijd te proberen wat leuks te maken van het inpakken wat dan totaal mislukt en ik weer over ga tot normaal inpakkenIk moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 27 november 2023 11:56 schreef Peejtur het volgende:
Ik pak ze niet allemaal los in. Sorry alvast voor ontvanger~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
quote:Op maandag 27 november 2023 19:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
@:KapiteinIglo Het is bijna 1 december![]()
![]()
Ik durf het bijna nog niet hardop te zeggen. Maar weten jullie nog dat @Sharuun01 ons met covid besmet heeft een paar weken geleden?
Nou, 30% van de Long-Covid patienten, geneest daarvan na herbesmetting met covid. Het lijkt erop dat ik bij de 30% hoor![]()
Dit weekend zijn we van een overnachting in een hotel naar Deventer, naar Winterswijk gegaan. Daar twee visites gedaan (broer en moeder), geshopt voor de kerstpakkettenactie. Toen door naar Duitse supermarkt en ook geshopt voor de actie. Toen naar huis gereden. 23:00 thuis. Was natuurlijk wel moe. Maar kon zonder problemen in slaap vallen (normaal doodmoe maar te vol hoofd, echt een long covid klacht), had geen wolk in mn hoofd (ook zo’n typische klacht). En mn hersteltijd was die ene nacht. Volgende dag helemaal fitnormaal als ik al zo’n dag volhield zonder onderbrekingen, zelfs na een jaar, dan was ik daarna minimaal een week gesloopt.
Ik begrijp dat ik mijn kind moet laten besmetten totdat hij bij die 30% hoortquote:Op maandag 27 november 2023 20:27 schreef superkimmi het volgende:
Ik durf het bijna nog niet hardop te zeggen. Maar weten jullie nog dat @:sharuun01 ons met covid besmet heeft een paar weken geleden?
Nou, 30% van de Long-Covid patienten, geneest daarvan na herbesmetting met covid. Het lijkt erop dat ik bij de 30% hoor![]()
Dit weekend zijn we van een overnachting in een hotel naar Deventer, naar Winterswijk gegaan. Daar twee visites gedaan (broer en moeder), geshopt voor de kerstpakkettenactie. Toen door naar Duitse supermarkt en ook geshopt voor de actie. Toen naar huis gereden. 23:00 thuis. Was natuurlijk wel moe. Maar kon zonder problemen in slaap vallen (normaal doodmoe maar te vol hoofd, echt een long covid klacht), had geen wolk in mn hoofd (ook zo’n typische klacht). En mn hersteltijd was die ene nacht. Volgende dag helemaal fitnormaal als ik al zo’n dag volhield zonder onderbrekingen, zelfs na een jaar, dan was ik daarna minimaal een week gesloopt.
![]()
(Heerlijk dat je je zo fit voelt. Wat zul je dat gemist hebben!)troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Wow wat zou dat fijn zijn voor je!quote:Op maandag 27 november 2023 20:27 schreef superkimmi het volgende:
Ik durf het bijna nog niet hardop te zeggen. Maar weten jullie nog dat @:sharuun01 ons met covid besmet heeft een paar weken geleden?
Ik duim ervoor
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Dat zou echt super zijnquote:Op maandag 27 november 2023 20:27 schreef superkimmi het volgende:
![]()
![]()
Graag gedaan meidquote:Op maandag 27 november 2023 20:27 schreef superkimmi het volgende:
![]()
En echt super dat het aanhoud, ik hoop echt dat je er helemaal vanaf bent en blijft!!!![]()
Ik hoop eerst eens tot volgend weekend te redden.quote:Op maandag 27 november 2023 18:41 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Wil je volgend weekend een cursus?
Mijn hoofd loopt over op dit moment
En ik hoop het pakket klaar te hebben dan kunnen jullie het gelijk mee nemen en een express bezorging van maken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:57 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ik hoop eerst eens tot volgend weekend te redden.
Mijn hoofd loopt over op dit moment
En ik hoop het pakket klaar te hebben dan kunnen jullie het gelijk mee nemen en een express bezorging van maken
De kerstboom staat!Nu wachten op de cadeautjes
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story![]()
Wij doen geen pakjes (letterlijk) de boom want onze hond houdt van papier verscheuren. Na slapen, eten en knuffelen is dat echt zijn favoriete hobby. Hij krijgt ook altijd een deel van de hello fresh verpakking. Dus de pakjes mogen op het dressoir.
1 december starten met de adventskalender en 2 december komt het pakket![]()
![]()
Ik vond deze week viaviaviavia nog een superleuk cadeautje voor mijn ontvanger en daarmeeis mijn pakket af
![]()
![]()
![]()
Hier is het pakket dat ik namens @Bami mag shoppen ook zo goed als af. Morgen de laatste dingen kopen, vrijdag inpakken en zaterdag mag het pakket op de post!
Hopelijk vindt de ontvanger het ook een leuk pakket![]()
![]()
Ik heb pakket 1 compleet, maar nog budget over dus nu ben ik nog aan het bedenken wat voor extra’s ik erin ga stoppen
Voor het tweede pakket heb ik het eerste gevonden, de rest heb ik al in mijn hoofd. Morgen ga ik lekker winkelen![]()
![]()
Het pakket voor Danny is zojuist gepost (met beetje vertraging, maar nu toch echt).
De andere 4 hebben we bijna af. De eerste bezorgen we 3 december, want dan zijn we er vlak in de buurt. De andere 3 waarschijnlijk in het weekend van 9-10 december, maar aangezien @KapiteinIglo elke dag met nieuwe dingen komt die in dat weekend vallen, weten we nog niet zeker hoe laat en welke dagen. En of t echt allemaal lukt dan
<3quote:Op woensdag 29 november 2023 19:52 schreef superkimmi het volgende:
Het pakket voor Danny is zojuist gepost (met beetje vertraging, maar nu toch echt).
De andere 4 hebben we bijna af. De eerste bezorgen we 3 december, want dan zijn we er vlak in de buurt. De andere 3 waarschijnlijk in het weekend van 9-10 december, maar aangezien @:kapiteiniglo elke dag met nieuwe dingen komt die in dat weekend vallen, weten we nog niet zeker hoe laat en welke dagen. En of t echt allemaal lukt danIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik zit even naar de verzendprijzen van pakketten te kijken. Klopt mijn idee een beetje dat DHL het goedkoopste is?
tot 20 kilo 5,95, terwijl dat bij PostNL op 13,20 komt (alleen bij postnl mag je doos groter zijn).~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Ja, DHL is goedkoper.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:19 schreef J-net het volgende:
Ik zit even naar de verzendprijzen van pakketten te kijken. Klopt mijn idee een beetje dat DHL het goedkoopste is?
tot 20 kilo 5,95, terwijl dat bij PostNL op 13,20 komt (alleen bij postnl mag je doos groter zijn).
Je kan echter extra opties bijkopen daar, let daar op.
Zoals een bewijs van afgifte en/of verzekering (doe ik wel), verplicht aan de deur afgeven enz.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja zag ik, maar als dat nog onder die 13 euro blijft dan komt dat dan wel goed.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, DHL is goedkoper.
Je kan echter extra opties bijkopen daar, let daar op.
Zoals een bewijs van afgifte en/of verzekering (doe ik wel), verplicht aan de deur afgeven enz.~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Ik had dus een mailtje gestuurd met vragen over bezorgen.
En ik maar denken "waarom hoor ik niks"
Had ik het naar mijzelf gestuurd... Wat bende dan???Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Haha ja toen t wel bij ons aankwam had je ook snel antwoordquote:Op donderdag 30 november 2023 17:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Had ik het naar mijzelf gestuurd... Wat bende dan???
Hahahahahaa ik deed dat net ook om bij KI en SK te melden dat ik verstuurd hebquote:Op donderdag 30 november 2023 17:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Had ik het naar mijzelf gestuurd... Wat bende dan???
Op verzenden drukken en dan even later denken heyyy ik heb mail 😂😂😂~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Dit kenmerkt wel mijn woonkamer op dit moment![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
![]()
ik ben ook klaar, morgen even kijken om in te pakken en te versturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Haha heek herkenbaar.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:15 schreef DJMO het volgende:
Dit kenmerkt wel mijn woonkamer op dit moment![]()
[ afbeelding ]
Hebben we alleen geen kerstpakkettenactie voor nodig
Ik normaal ook niet, maar op dit moment is het wel heel ernstigquote:Op donderdag 30 november 2023 18:42 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha heek herkenbaar.
Hebben we alleen geen kerstpakkettenactie voor nodigik stuur je btw even een DM
quote:Op donderdag 30 november 2023 18:26 schreef Ynske het volgende:
ik ben ook klaar, morgen even kijken om in te pakken en te versturen.
Ooh, ben zo benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoop dat er een foto van komt![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
Ik ookquote:Op donderdag 30 november 2023 20:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooh, ben zo benieuwd!![]()
Hoop dat er een foto van komt![]()
![]()
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ja precies.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:07 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha ja toen t wel bij ons aankwam had je ook snel antwoord
Ik snapte het al echt niet waarom het zo lang duurde.
I am so stupid sometimesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
530192 nachtjes gingen best snel toch?quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:24 schreef KapiteinIglo het volgende:
1 december is nog 530193 nachten slapenYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik zit af te tellen, nog 14 minutenquote:Op donderdag 30 november 2023 22:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
530192 nachtjes gingen best snel toch?
Ik kon @KapiteinIglo nog nét beheersen tot 0:01 en nu… nu wil ze ze alle 24 openen. En ik ook.
Nooooo jullie zijn nu al te lief![]()
We gaan op volgorde. En taggen elke dag degene die ons een berichtje heeft gestuurd.
@_UserName_ dankjewel![]()
Voor de mensen die nu denken: huh?! De adventskalender bevat berichtjes van kerstpakkettenactiedeelnemers![]()
![]()
We huilen niet hoor, jullie huilen!
Het pakket gedoneerd door @RiZu en door mij geshopped is vandaag verzonden. Track en Trace code is aan @KapiteinIglo en ontvanger per PM op fok doorgestuurd. Ben benieuwd of het in de smaak valt
[ Bericht 12% gewijzigd door Deepcage op 01-12-2023 04:23:39 ]![]()
Ik heb dit keer alles ingepakt, zelfs de kleine dingen en snoepgoed en zo. Vorig jaar had ik me er met een jantje-van-leiden afgemaakt door niks in te pakken, maar omdat ik 1 ding in een winkel gekocht had dat wel ingepakt was, kreeg ik de opmerking van de ontvanger dat er "ook nog een cadeautje in de doos zat" waar ie wel heel erg blij mee was. Dus inpakken is voor de ontvanger toch meestal wel leuker. Dan heb je naast de doos waar het inzit, nog een extra verrassings-factor omdat je dan nog steeds niet gelijk kunt zien wat het is. Tot je natuurlijk dat papier eraf snaaitquote:Op maandag 27 november 2023 11:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Pakken jullie alles van het pakket in in kerstpapier? Ik weet even niet goed hoe ik het andere pakket moet opleuken
Ik zou voor volgend jaar aanraden om toch alles in te pakken, of zoveel mogelijk. Dat is toch spannender.
En ik zal je zeggen, ik HAAT inpakken. Ik scheur zo vaak door het papier heen, voor 1 pakje heb ik al snel 3 meter papier nodig omdat ik het keer op keer op keer verklooi. Maar eenmaal ingepakt voelt het wel goed, schouderklopje voor mezelf![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2023 00:04 schreef superkimmi het volgende:
Ik kon @:kapiteiniglo nog nét beheersen tot 0:01 en nu… nu wil ze ze alle 24 openen. En ik ook.
We gaan op volgorde. En taggen elke dag degene die ons een berichtje heeft gestuurd.
@:_username_ dankjewel![]()
Voor de mensen die nu denken: huh?! De adventskalender bevat berichtjes van kerstpakkettenactiedeelnemers![]()
![]()
We huilen niet hoor, jullie huilen!![]()
Ik vind het knap dat jullie hebben gewachtmaar moet ook gniffelen omdat alles om 00.01u open moest
![]()
![]()
Mijn pakket staat hier ook ondertussen met 3 rollen folie om in te pakken. Ik zat mij dit namelijk zelf ook te bedenkenquote:Op vrijdag 1 december 2023 04:32 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Ik heb dit keer alles ingepakt, zelfs de kleine dingen en snoepgoed en zo. Vorig jaar had ik me er met een jantje-van-leiden afgemaakt door niks in te pakken, maar omdat ik 1 ding in een winkel gekocht had dat wel ingepakt was, kreeg ik de opmerking van de ontvanger dat er "ook nog een cadeautje in de doos zat" waar ie wel heel erg blij mee was. Dus inpakken is voor de ontvanger toch meestal wel leuker. Dan heb je naast de doos waar het inzit, nog een extra verrassings-factor omdat je dan nog steeds niet gelijk kunt zien wat het is. Tot je natuurlijk dat papier eraf snaait
Ik zou voor volgend jaar aanraden om toch alles in te pakken, of zoveel mogelijk. Dat is toch spannender.
En ik zal je zeggen, ik HAAT inpakken. Ik scheur zo vaak door het papier heen, voor 1 pakje heb ik al snel 3 meter papier nodig omdat ik het keer op keer op keer verklooi. Maar eenmaal ingepakt voelt het wel goed, schouderklopje voor mezelf![]()
![]()
Is verstuurd, doos mag open, kaartje lezen ;-)quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:29 schreef Donna het volgende:
Ik ga zeker foto's maken én delen van ons pakket!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
Is verstuurd, doos mag open, kaartje lezen ;-)![]()
Haha, echt exciting!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2023 04:32 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Ik heb dit keer alles ingepakt, zelfs de kleine dingen en snoepgoed en zo. Vorig jaar had ik me er met een jantje-van-leiden afgemaakt door niks in te pakken, maar omdat ik 1 ding in een winkel gekocht had dat wel ingepakt was, kreeg ik de opmerking van de ontvanger dat er "ook nog een cadeautje in de doos zat" waar ie wel heel erg blij mee was. Dus inpakken is voor de ontvanger toch meestal wel leuker. Dan heb je naast de doos waar het inzit, nog een extra verrassings-factor omdat je dan nog steeds niet gelijk kunt zien wat het is. Tot je natuurlijk dat papier eraf snaait
Ik ben trots op jeIk moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Ik was ook nooit zo'n ster in inpakken, tot ik vorig jaar bij de Prenatal ging werken![]()
Inmiddels een pro
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Leukquote:Op vrijdag 1 december 2023 00:04 schreef superkimmi het volgende:
Ik kon @:kapiteiniglo nog nét beheersen tot 0:01 en nu… nu wil ze ze alle 24 openen. En ik ook.
@:_username_ dankjewel![]()
![]()
We huilen niet hoor, jullie huilen!![]()
Mijn bijdrage was veeeeel te laat. Na overleg met de organisatie is bedacht dat ik het op een opportuun moment hier in het topic nog eens post.![]()
Dit is niet dat moment
[ Bericht 0% gewijzigd door Jentin op 01-12-2023 18:12:47 ]![]()
Hahahaha jaweeeeel. Want @KapiteinIglo is echt niet te houden met elke dag 1 doosje. Dit is dan een bonus voor haarquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:17 schreef Jentin het volgende:
[..]
Leuk![]()
Mijn bijdragen was veeeeel te laat. Na overleg met de organisatie is bedacht dat ik het op een opportuun moment hier in het topic nog eens post.![]()
Dit is niet dat momentlife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
En Superkimmi is wel te houden met 1 doosje per dag? Suuuure...quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:54 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahahaha jaweeeeel. Want @:kapiteiniglo is echt niet te houden met elke dag 1 doosje. Dit is dan een bonus voor haar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:17 schreef Jentin het volgende:
[..]
Leuk![]()
Mijn bijdragen was veeeeel te laat. Na overleg met de organisatie is bedacht dat ik het op een opportuun moment hier in het topic nog eens post.![]()
Dit is niet dat momentNog langer wachten.
Wat doen jullie me aan.Go Kimmi Go, tadatadatatataquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:54 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahahaha jaweeeeel. Want @:kapiteiniglo is echt niet te houden met elke dag 1 doosje. Dit is dan een bonus voor haar
Tutututudu Inspector Iglo
Tutututudu oehoeeeee
Ik was natuurlijk al aan het schudden geweest met die adventskalender. Conclusie, wist nog niks.
Nu weet ik wel wat erin zit, nu is het heuleemaaaaal niet meer te doen
Dus wel hč, ik ben zo fucked. @superkimmi vindt het veel te leuk om iedere dag een doosje te doenquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:59 schreef qltel het volgende:
[..]
En Superkimmi is wel te houden met 1 doosje per dag? Suuuure...
quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik was natuurlijk al aan het schudden geweest met die adventskalender. Conclusie, wist nog niks.
Nu weet ik wel wat erin zit, nu is het heuleemaaaaal niet meer te doen
[..]
Ik zie je gewoon bezig!![]()
![]()
Mijn ijzeren beheersing wordt onderschatquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:59 schreef qltel het volgende:
[..]
En Superkimmi is wel te houden met 1 doosje per dag? Suuuure...
Wat is dat nou voor een poll?quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:11 schreef KapiteinIglo het volgende:
Wheeeeeelp!
Jullie mogen kiezen!
[poll=6420]
Zal ik deze post maar verwijderen?![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een poll?
Zal ik deze post maar verwijderen?
Hahaha nee. Ik hoop echt dat t 47-1 wordt. Vooral omdat die ene Iglo zelf isquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een poll?
Zal ik deze post maar verwijderen?life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
That is the spiritquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:13 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha nee. Ik hoop echt dat t 47-1 wordt. Vooral omdat die ene Iglo zelf isOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:46 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik vind het nu wel zielig voor KapiteinIglo.
Haha ze heeft het ook zwaar thuisquote:Op vrijdag 1 december 2023 14:46 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik vind het nu wel zielig voor KapiteinIglo.
Ik vind het oprecht moeilijk te wachten, maar ik doe het voor jullie.
Toppers
En terecht! Gewoon 1 per dag openen en geduld hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:12 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm 27-1, een echte lekker puhtussenstand
![]()
![]()
Iedereen die voor "1 per dag" heeft gestemd, heeft zelf uiteraard totaal niet de zelfbeheersing om dat ook echt te doen(ik spreek in ieder geval voor mezelf).
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik welquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:39 schreef flipsen het volgende:
Iedereen die voor "1 per dag" heeft gestemd, heeft zelf uiteraard totaal niet de zelfbeheersing om dat ook echt te doen(ik spreek in ieder geval voor mezelf).
en het lijkt me ook leuker voor het topic, elke dag een update
![]()
![]()
31-2? Wie is die nummer 2?![]()
En idd, ik vind het ook leuker om elke dag iemand anders in dit topic te taggen![]()
Vanaf morgen zijn we een weekje weg. De kalender gaat mee
Ik heb gewoon eerlijk gestemd om alles in 1x open te maken. Zo ben ik zelf ook. Echter ik ben wel van het type dat ik wacht tot het moment waarop alles in 1x open mag. Dus ik zou wel tot de 25e alles dicht laten en dan helemaal los gaan.quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:39 schreef flipsen het volgende:
![]()
Nóg langer wachten? Da’s wel heel next levelquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:34 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eerlijk gestemd om alles in 1x open te maken. Zo ben ik zelf ook. Echter ik ben wel van het type dat ik wacht tot het moment waarop alles in 1x open mag. Dus ik zou wel tot de 25e alles dicht laten en dan helemaal los gaan.![]()
![]()
Nou, @KapiteinIglo, hierbij dan het 25e doosje
![]()
Op de school waar ik werk, wordt rond de feestdagen vaak een inzamelactie voor de Voedselbank georganiseerd. Bij een van de vorige edities vroeg ik aan de mensen van de Voedselbank welk type producten ze graag zouden ontvangen. Ze vroegen om houdbare producten zoals pasta, saus in potten en dingen als shampoo en menstruatieproducten. En, zo zei de mevrouw in kwestie: ‘Misschien een keer een luxeproduct. Afbakbroodjes bijvoorbeeld.’
Hoe onbenullig ook, dat maakte zo’n indruk op me. Afbakbroodjes, die ik voor mijn gezin achteloos in de toch al volle winkelkar kan mikken. Nooit bij stilgestaan dat dat voor anderen echt een bijzonderheid is. Dat was het moment dat ik besloot mee te gaan doen met de kerstpakkettenactie op Fok!, die ik al langer als lurker volgde.
In de eerste editie was het nog even worstelen, want ik had in mijn enthousiasme veel te veel zooi in een enorm ongeschikte doos gestouwd. Die doos leverde ik af bij de ouders van Kimmi of Iglo (die toevallig in de buurt bleken te wonen), met de historische woorden ‘Dit is voor de kerstpakkettenactie van Kapitein Iglo.’ De doos die #ongeschikt bleek, viel tussentijds nog iemand aan door het bovenaan een trap te begeven. Maar uiteindelijk kwam alles goed en zag ik in het topic blije koppies en lieve berichten van de ontvanger.
Ik vind deze actie een enorm mooi initiatief. Ik zeg wel vaak ‘tel je zegeningen’, maar toch vergeet je wel eens hoe goed je het zelf hebt. Niet alleen materieel, maar ook fysiek en mentaal: mijn gezin en ik zijn gezond, alle opa’s en oma’s leven nog - wat een weelde. Het is ontzettend leuk om iets voor een ander te doen, zeker omdat het een onbekende is. Extra leuk vind ik het dat mijn omgeving langzaam aangestoken wordt: mijn man helpt mee bij het boodschappen doen door dingen voor het pakket mee te nemen, mijn vader organiseerde en doneerde de kerstpakketdozen én een cadeautje en mijn kinderen denken mee over leuke verrassingen en lekkers voor in het pakket. Ik vind het een mooie gedachte dat we met elkaar rond deze actie de wereld op een paar plekken en momenten even een betere plek maken.
Bedankt voor de organisatie en jullie aanwezigheid voor en achter de schermen. Hopelijk komen er nog heel veel edities die jullie kalmpjes achteroverleunend vanaf de bank kunnen volgen
![]()
Hopelijk red je het zo nét tot het volgende doosje![]()
![]()
Wat een mooie woordenquote:Op vrijdag 1 december 2023 17:49 schreef Jentin het volgende:
Nou, @:KapiteinIglo, hierbij dan het 25e doosje
![]()
Op de school waar ik werk, wordt rond de feestdagen vaak een inzamelactie voor de Voedselbank georganiseerd. Bij een van de vorige edities vroeg ik aan de mensen van de Voedselbank welk type producten ze graag zouden ontvangen. Ze vroegen om houdbare producten zoals pasta, saus in potten en dingen als shampoo en menstruatieproducten. En, zo zei de mevrouw in kwestie: ‘Misschien een keer een luxeproduct. Afbakbroodjes bijvoorbeeld.’
Hoe onbenullig ook, dat maakte zo’n indruk op me. Afbakbroodjes, die ik voor mijn gezin achteloos in de toch al volle winkelkar kan mikken. Nooit bij stilgestaan dat dat voor anderen echt een bijzonderheid is. Dat was het moment dat ik besloot mee te gaan doen met de kerstpakkettenactie op Fok!, die ik al langer als lurker volgde.
In de eerste editie was het nog even worstelen, want ik had in mijn enthousiasme veel te veel zooi in een enorm ongeschikte doos gestouwd. Die doos leverde ik af bij de ouders van Kimmi of Iglo (die toevallig in de buurt bleken te wonen), met de historische woorden ‘Dit is voor de kerstpakkettenactie van Kapitein Iglo.’ De doos die #ongeschikt bleek, viel tussentijds nog iemand aan door het bovenaan een trap te begeven. Maar uiteindelijk kwam alles goed en zag ik in het topic blije koppies en lieve berichten van de ontvanger.
Ik vind deze actie een enorm mooi initiatief. Ik zeg wel vaak ‘tel je zegeningen’, maar toch vergeet je wel eens hoe goed je het zelf hebt. Niet alleen materieel, maar ook fysiek en mentaal: mijn gezin en ik zijn gezond, alle opa’s en oma’s leven nog - wat een weelde. Het is ontzettend leuk om iets voor een ander te doen, zeker omdat het een onbekende is. Extra leuk vind ik het dat mijn omgeving langzaam aangestoken wordt: mijn man helpt mee bij het boodschappen doen door dingen voor het pakket mee te nemen, mijn vader organiseerde en doneerde de kerstpakketdozen én een cadeautje en mijn kinderen denken mee over leuke verrassingen en lekkers voor in het pakket. Ik vind het een mooie gedachte dat we met elkaar rond deze actie de wereld op een paar plekken en momenten even een betere plek maken.
Bedankt voor de organisatie en jullie aanwezigheid voor en achter de schermen. Hopelijk komen er nog heel veel edities die jullie kalmpjes achteroverleunend vanaf de bank kunnen volgen
![]()
Hopelijk red je het zo nét tot het volgende doosjeIk snap wel dat de dames het niet droog houden bij dit soort berichtjes.
![]()
Dankjequote:Op vrijdag 1 december 2023 17:49 schreef Jentin het volgende:
![]()
![]()
Hopelijk red je het zo nét tot het volgende doosje![]()
mijn moeder was het. En die belde me op: wtf ik heb hier een kerstpakket voor jou maar ze noemt je KapiteinIglo.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:40 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dankje![]()
mijn moeder was het. En die belde me op: wtf ik heb hier een kerstpakket voor jou maar ze noemt je KapiteinIglo.
![]()
![]()
Prachtige woorden. "Gezondheid is het belangrijkste" klinkt heel cliché, tot er iets heel dichtbij in de familie gebeurt. Gezondheid is uiteraard het belangrijkste, maar nooit vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:49 schreef Jentin het volgende:
*knip*
![]()
Hopelijk red je het zo nét tot het volgende doosje
Ik doe nu ook al een jaar of wat mee, eerst alleen als gever, maar nu gever en ook als ontvanger. Geven is ontzettend leuk en ik put daar ook genoegdoening uit, maar oh, wat is iets krijgen, waarvan je van tevoren geen flauw idee hebt wat het is, toch ook zo ontzettend leuk!![]()
Ik ben ook nog echt van de ouwe stempel met pakjes onder de kerstboom
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2023 20:01:53 ]![]()
@hilliebillie: dankjewel! Jij zat in doosje twee. En de kerstmotorkaphoes ligt al klaar! Want zondag gaan we het eerste pakket bezorgen inclusief hoes!
![]()
Onze gipsplatenmuur van de trapkast gebruiken we al jaren als prikbord. Deze kerst hangt er dus wel wat heel bijzonders. Jullie
Edit: oh en we hebben er een wedstrijdje van gemaakt. We hebben allebei 23 FOK!kers (want doosje 1 wisten we al) opgeschreven die in de doosjes kunnen zitten.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:04 schreef superkimmi het volgende:
@:hilliebillie: dankjewel! Jij zat in doosje twee. En de kerstmotorkaphoes ligt al klaar! Want zondag gaan we het eerste pakket bezorgen inclusief hoes!wat leuk! Weer zin in jullie bezorg verhalen ook deze keer!
![]()
Ik zei vandaag nog dat we de hoes niet moesten vergeten!quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:07 schreef hilliebillie het volgende:
[..]wat leuk! Weer zin in jullie bezorg verhalen ook deze keer!
En de foute kersttrui
Dankjewel voor je mooie woorden![]()
![]()
Mijn twee eerste bezorgafslraken zijn gemaakt. Nu de rest nogIk heb er één en ik ben er trots op
Meeste kadootjes zijn ingepakt, grootste gedeelte van vulling is geplaatst.
Morgen nog even een kadootje ophalen wat met hulp van twee andere fokkers is geregeld!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tof dat het toch nog gelukt is!quote:Op zaterdag 2 december 2023 01:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Meeste kadootjes zijn ingepakt, grootste gedeelte van vulling is geplaatst.
Morgen nog even een kadootje ophalen wat met hulp van twee andere fokkers is geregeld!
Ja how how, er waren meer dingen die niet lukten.quote:
Maar een van de vele dingen is gelukt!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kom je nog eens in de buurt van Maastricht met je bezorgrondes? Mischien kunnen we nog een keer in het reuzenrad gaanquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:33 schreef DJMO het volgende:
Mijn twee eerste bezorgafslraken zijn gemaakt. Nu de rest nog![]()
![]()
Mijn pakket past niet in de doos. En de doos die ik heb die wel groot genoeg is, is niet stevig genoeg. Stress! Ik had het allang verstuurd willen hebben.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Oehhh veelste laat 'ingecheckt' hier en de deadline is al verstreken *dom-dom-dom*. Mocht ik nog iets kunnen betekenen qua vervoer regio ZO Brabant, Gelderland, Limburg, let me know!Sappig !!![]()
Zie WhatsAppquote:Op zaterdag 2 december 2023 02:06 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Kom je nog eens in de buurt van Maastricht met je bezorgrondes? Mischien kunnen we nog een keer in het reuzenrad gaan
Ontvangen? * Ynske stuitertquote:Today is life -
Dale Carnegie![]()
Kinderen thuis?quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa, maar zit mijn nagels te doen dus ga zo open maken. 10 min!!Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:
Kijk eens wat lief! MAAR de meiden zijn bij hun vader dus we kunnen dit morgenmiddag open maken. Dan hebben we pakjesmiddag! 😍![]()
Arme @Ynskequote:Op zaterdag 2 december 2023 11:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Je moet nog even wachten tot morgenmiddag nu.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:48 schreef Donna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk eens wat lief! MAAR de meiden zijn bij hun vader dus we kunnen dit morgenmiddag open maken. Dan hebben we pakjesmiddag! 😍
Ow jeetje, en als je er twee doosjes van maakt?quote:Op zaterdag 2 december 2023 07:19 schreef Tink89 het volgende:
Mijn pakket past niet in de doos. En de doos die ik heb die wel groot genoeg is, is niet stevig genoeg. Stress! Ik had het allang verstuurd willen hebben.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ok er komt een dm jouw kant op!quote:Op zaterdag 2 december 2023 07:19 schreef Tink89 het volgende:
Mijn pakket past niet in de doos. En de doos die ik heb die wel groot genoeg is, is niet stevig genoeg. Stress! Ik had het allang verstuurd willen hebben.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Oook jij hebt een DM!quote:Op zaterdag 2 december 2023 08:32 schreef Loontjah het volgende:
Oehhh veelste laat 'ingecheckt' hier en de deadline is al verstreken *dom-dom-dom*. Mocht ik nog iets kunnen betekenen qua vervoer regio ZO Brabant, Gelderland, Limburg, let me know!Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Ik beloof jullie, dit is geen rickroll. Ik ben @KapiteinIglo niet!
FHF / KerstRoadTrip 2023 Kapiteiniglo en Superkimmilife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Ik had al mijn cadeautjes al ingepakt en vond nu leuke labels, dus ben ze aan het labelen voor de ontvangers. Alleen kan ik niet alle pakjes meer ontcijferen dus ik twijfel nu welke pakjes voor wie zijn![]()
Succes aan mijn ontvangers![]()
![]()
![]()
Hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik had al mijn cadeautjes al ingepakt en vond nu leuke labels, dus ben ze aan het labelen voor de ontvangers. Alleen kan ik niet alle pakjes meer ontcijferen dus ik twijfel nu welke pakjes voor wie zijn![]()
Succes aan mijn ontvangers![]()
Verstuurd! Ik vond de perfecte doos. Zo fijn! En nu maar duimen tot m'n ontvangers het hebben. Aanwijzing: doos openmaken en de kaart lezen. De rest wijst zich vanzelf![]()
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Ik vond ook de perfecte doos!! Alles zit erin. Maar nog niet alles is klaar, dus er moet straks nog meer in. Zul je zien dat het dan niet meer past…quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:28 schreef Tink89 het volgende:
Verstuurd! Ik vond de perfecte doos. Zo fijn! En nu maar duimen tot m'n ontvangers het hebben. Aanwijzing: doos openmaken en de kaart lezen. De rest wijst zich vanzelf![]()
![]()
Sjips, had ik net een mooie doos gevonden, zijn er beperkingen voor het verzenden aan de breedte en de hoogte.... en daar vallen ze dan precies buiten
*opnieuw zoeken, passen en meten gaat...![]()
@Rob vervloekt mehij kon vanmiddag z'n boodschappen niet meer kwijt in de achterbak, omdat ik kerstpakket inkopen heb gedaan bij Gideon Italiaander
Jammer voor hem!quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:03 schreef DJMO het volgende:
@:Rob vervloekt mehij kon vanmiddag z'n boodschappen niet meer kwijt in de achterbak, omdat ik kerstpakket inkopen heb gedaan bij Gideon Italiaander
Dat kan je doen bij @yvonnequote:Op zaterdag 2 december 2023 19:06 schreef Rob het volgende:
Ik denk er over om transportkosten in rekening te gaan brengenIk moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Zeg @yvonne ik heb transportkosten voor die fok!ng kerstpakettenactie.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:06 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dat kan je doen bij @:yvonne
Kan je even over de brug komen ja...
SPOILER: notaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:06 schreef Rob het volgende:
Ik denk er over om transportkosten in rekening te gaan brengen
quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:06 schreef Rob het volgende:
Ik denk er over om transportkosten in rekening te gaan brengen![]()
![]()
@gewoonmezelf87 jij zat in doosje 3. Dankjewel!!
Kreeg net een track en tracé code door voor een cadeautje voor een van m'n ontvangers. Als die binnen is is dat pakket klaar voor transport. Dinsdag de laatste puntjes op de i zetten voor de andere vier pakketten. Morgen even voor shoppen in Duitsland, als de trein tenminste rijdt
OMG @Ynske wat is dit ontzettend leuk zeg. Wat een prachtig cadeau! Ze wilden het beide echt meteen aan![]()
Zo knap gemaakt ook echt wauw! Rokje en een prachtige trui!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 14:36 schreef Donna het volgende:
OMG @:Ynske wat is dit ontzettend leuk zeg. Wat een prachtig cadeau! Ze wilden het beide echt meteen aan![]()
Zo knap gemaakt ook echt wauw! Rokje en een prachtige trui!WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG @:Ynske wat is dit ontzettend leuk zeg. Wat een prachtig cadeau! Ze wilden het beide echt meteen aan![]()
Zo knap gemaakt ook echt wauw! Rokje en een prachtige trui!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Zo knap gemaakt ook echt wauw! Rokje en een prachtige trui!ooh prachtig @Ynske !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat leuk Donna! Je meiden helemaal in het nieuw
Uitpakpost!quote:Op zondag 3 december 2023 13:21 schreef Sarabi het volgende:
Wow meiden wat een pakket!
We zijn er echt even stil van.
Ik heb veel foto's gemaakt die ik later zal posten.
Maar ik wilde nu even een eerste reactie gevenWat een lieve en goede cadeautjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Zo knap gemaakt ook echt wauw! Rokje en een prachtige trui!Jeetje wat gaaf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superleuk zo’n setje
@Ynske![]()
![]()
Wauw wat gaaf!
Ik voel me nu echt een amateur met alleen maar gekochte kadootjes!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zo knap gemaakt ook echt wauw! Rokje en een prachtige trui!Wat leuk! En het past ook goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Nee joh, het is het gebaar wat telt. Alles is even lief.quote:Op zondag 3 december 2023 15:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Wauw wat gaaf!
Ik voel me nu echt een amateur met alleen maar gekochte kadootjes!jullie geven omdat jullie willen geven.
![]()
![]()
Tof hoor allemaal.![]()
tof ja, 40+ he
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiėsto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history![]()
Ik ben zon faalangst persoon.. dit is mijn eerste keer, en ik denk alleen maar dingen als "zou mijn ontvanger het wel leuk vinden, zou ik het wel goed doen, maak ik mezelf er niet te gemakkelijk van af??".quote:Op zondag 3 december 2023 15:37 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Nee joh, het is het gebaar wat telt. Alles is even lief.jullie geven omdat jullie willen geven.
Maar morgen avond ga ik het kerstpakket wegbrengen! Ben heeeeeeeel benieuwd!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is nergens voor nodig. Dit was t enige dat ik kon bijdragenquote:Op zondag 3 december 2023 15:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Wauw wat gaaf!
Ik voel me nu echt een amateur met alleen maar gekochte kadootjes!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Geen zorgen. We organiseren nu 4 jaar en doen beide al veel langer mee. Ik heb nog nooit een teleurgestelde ontvanger meegemaakt. Je maakt een kerstpakket voor iemand die je verder niet kent. Alles is goed en superliefquote:Op zondag 3 december 2023 15:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben zon faalangst persoon.. dit is mijn eerste keer, en ik denk alleen maar dingen als "zou mijn ontvanger het wel leuk vinden, zou ik het wel goed doen, maak ik mezelf er niet te gemakkelijk van af??".
Maar morgen avond ga ik het kerstpakket wegbrengen! Ben heeeeeeeel benieuwd!!
Maar dit is oh zo geweldig! Dit vergeten ze nooit meerquote:Op zondag 3 december 2023 15:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat is nergens voor nodig. Dit was t enige dat ik kon bijdragen
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat denk je dat ik steeds dacht. Vinden ze de stof wel leuk, staat het ze wel, niet te groot of te klein getekend ( patroon zelf getekend) vinden ze de unicorns wel leuk die erop geborduurd zijn etc...quote:Op zondag 3 december 2023 15:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben zon faalangst persoon.. dit is mijn eerste keer, en ik denk alleen maar dingen als "zou mijn ontvanger het wel leuk vinden, zou ik het wel goed doen, maak ik mezelf er niet te gemakkelijk van af??".
Maar morgen avond ga ik het kerstpakket wegbrengen! Ben heeeeeeeel benieuwd!!
Vandaar ook zo snel mogelijk uitpakken
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ahh ik ben niet de enige onzekere hiero.quote:Op zondag 3 december 2023 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik steeds dacht. Vinden ze de stof wel leuk, staat het ze wel, niet te groot of te klein getekend ( patroon zelf getekend) vinden ze de unicorns wel leuk die erop geborduurd zijn etc...
Ik vind het echt knap dat je dit helemaal zelf gemaakt hebt ook johOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vanmiddag mijn pakket mogen ontvangen![]()
Het begon met dit perfecte kaartjeIk heb me opgegeven mede door de zware maanden die we gehad hebben met onze suikerkat en die heet Grizzly. Hoe gaaf om dit dan als kaartje te krijgen.
En toen stonden we versteld van de hoeveelheid pakjesEn wat een geweldig inpakpapier hebben jullie gevonden. Het zag er allemaal erg mooi uit.
Dan wat foto's van losse cadeautjes:
Een mooi kaasplanksetje met ook nog lekkere kaasjes en dipjes.
Gin tonic setjeWe drinken niet alleen bier maar we houden ook van Gin Tonic. Deze kennen we nog niet dus heel benieuwd!
Een van de mokken hebben we net al meteen in gebruik genomen. Deze is echt een ideale maat. We hebben ook heel veel lekkere theesoorten gekregen die ik hier ook zeker uit ga drinken.
We kregen ook nog 2 kopjes met katten er op gekregenMaar die staan in de sierkast, die durf ik niet te gebruiken.
Natuurlijk kregen Grizzly en Teigetje ook nog speeltjes
Maar plastic en dozen blijven toch vooral favoriet bij de katten
Hier zijn alle cadeaus te zien
Nog even wat cadeaus extra uitlichten:
De boeken, zo geweldig! Daar gaan we veel uren leesplezier aan hebben. Ik denk wel dat ik eerst aan het dunne boekje begin![]()
En dan de spellenprecies wat we leuk vinden. En echt knap dat jullie spellen hebben gekozen die wij nog niet hebben, zou bijna denken dat jullie stiekem in onze spellenkast hebben gegluurd
![]()
Oja en ik ben net al begonnen aan de kattenpuzzel. Maar die is lastiger dan ik dacht hahaha. Een ander keertje goed voor gaan zitten.
Nogmaals heel erg bedanktHet is echt het perfecte kerstpakket. Met zoveel aandacht uitgezocht
We gaan nog vaak aan jullie denken.
![]()
En aan de andere kant zijn mensen ook onzeker hoor.quote:Op zondag 3 december 2023 15:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh ik ben niet de enige onzekere hiero.
Ik vind het echt knap dat je dit helemaal zelf gemaakt hebt ook joh
Ik ben een ontvanger. Ik ben echt heel heel héél zenuwachtig voor mijn pakket. Heb continu een stemmetje in mijn hoofd die roept 'nee joh, jij verdient geen pakket'.
Het idee dat iemand dus mij en de andere ontvangers wil geven maakt me echt emotioneel. Het is zo ontzettend lief.
En eigenlijk is het volgen van dit topic al een prachtig cadeau.![]()
![]()
@Sarabi wat goed dat het zo in de smaak valtgeniet er heeeeeel hard van beide!
Ga ik vanavond genieten van een van jullie biertjes. Dankjewel!
Geniet ervan! Het is bijzonder dat je een van onze biertjes gaat drinken in het vakantiepark waar ik vroeger altijd op vakantie ging.quote:Op zondag 3 december 2023 15:50 schreef superkimmi het volgende:
@:sarabi wat goed dat het zo in de smaak valtgeniet er heeeeeel hard van beide!
Ga ik vanavond genieten van een van jullie biertjes. Dankjewel!
En in het nieuwe jaar komen we het glas een keertje brengen.![]()
Ja echt te liefquote:Op zondag 3 december 2023 15:52 schreef ZombieQueen het volgende:
Wauw Sarabi wat zijn jullie heerlijk verwent.wat een waanzinnig pakket.
We werden er wel wat emotioneel van.
![]()
Haha ik ook hoor! Ben nog aan het verzamelen en zie ik dat iedereen hier al ruim voor 15 december klaar is, ik werk altijd naar deadlinesquote:Op zondag 3 december 2023 15:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh ik ben niet de enige onzekere hiero.
Ik vind het echt knap dat je dit helemaal zelf gemaakt hebt ook joh
Moet je eigenlijk vantevoren nog melden als het pakket verstuurd wordt? Ik heb een anonieme ontvanger, dus geen contactgegevens verder.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Wow de eerste pakketten zijn al ontvangenMaarre, het is nog lang geen kerst hč?
En die advent kalender, hoe tof is dat
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ja en... Wel Sinterklaasquote:Op zondag 3 december 2023 16:33 schreef MaJo het volgende:
Today is life -
Dale Carnegie![]()
De adventskalender begint vandaag.quote:Op zondag 3 december 2023 16:33 schreef MaJo het volgende:
3 december is dit jaar de eerste dag van de advent!!![]()
Daarom vind ik het zelf fijn dat het kerstpakket van mij morgen al geleverd kan worden. Dan gaat het adventskalender idee tenminste op!En ook dit natuurlijk!!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Goh, dat had ik nou nooit, als ik een pakket aanvroeg voor mijn vrouw..quote:Op zondag 3 december 2023 15:49 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik ben een ontvanger. Ik ben echt heel heel héél zenuwachtig voor mijn pakket. Heb continu een stemmetje in mijn hoofd die roept 'nee joh, jij verdient geen pakket'.
nee hoor. Als iemand onzeker was.... En dan waren er 2 lieve kerstengelen die me overtuigden dat ze er zeker 1 verdiende..![]()
Jawel hoor! Als wij het pakket bezorgen is t van de ontvanger. Sommige willen alles met kerst. Sommige elke dag een cadeautje. En sommige alles meteenquote:life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Wij zijn nu nog ff op vakantie, maar de kado doos heeft wel al vorm gekregen. Na onze terugkomst heb ik nog een week, maar ik weet wel al wat ik dan nog wil halen. De voorpret is gewoon leuk.
En ook leuk om al de eerste foto’s van afgeleverde dozen te mogen zien
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
Wij hebben nooit cadeautjes met kerst dus ik heb er eigenlijk geen seconde over nagedachtquote:Op zondag 3 december 2023 19:14 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Jawel hoor! Als wij het pakket bezorgen is t van de ontvanger. Sommige willen alles met kerst. Sommige elke dag een cadeautje. En sommige alles meteen![]()
Nouja we waren in ieder geval wel enthousiast.
En gaan er nog steeds lang van genieten.![]()
DHL had mn pakket verkeerd gesorteerd. krijg nu wel nachtmerries dat het foute boel is enzo.
even duimen dat dat maar nachtmerries zijn.~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Mijn ervaring met DHL is dat ze dat altijd wel goed oppakken hoorquote:Op zondag 3 december 2023 19:44 schreef J-net het volgende:
DHL had mn pakket verkeerd gesorteerd. krijg nu wel nachtmerries dat het foute boel is enzo.
even duimen dat dat maar nachtmerries zijn.![]()
![]()
Nou echt de grootste complimenten. M'n familie geloofde helemaal niet dat het zo knap zelfgemaakt was. Echt heel leuk!quote:Op zondag 3 december 2023 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik steeds dacht. Vinden ze de stof wel leuk, staat het ze wel, niet te groot of te klein getekend ( patroon zelf getekend) vinden ze de unicorns wel leuk die erop geborduurd zijn etc...
Morgen willen ze het weer aan.![]()
![]()
Ik dacht dat het idee uitpakken met kerst was maar dat moet iedereen natuurlijk zelf wetenmet secret Santa is het wel echt een regel om niet eerder uit te pakken dan kerstochtend. Zelf hou ik wel van pakjes onder de boom
Edit: het zit ook in de naam natuurlijk
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Nee hoor. Mag iedereen helemaal zelf weten hier. Er zitten hier ook veel ontvangers dje juist door de omstandigheden een hekel hebben aan kerstquote:Op zondag 3 december 2023 22:29 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht dat het idee uitpakken met kerst was maar dat moet iedereen natuurlijk zelf wetenmet secret Santa is het wel echt een regel om niet eerder uit te pakken dan kerstochtend. Zelf hou ik wel van pakjes onder de boom
Edit: het zit ook in de naam natuurlijklife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Er zitten vaak items in die juist in de aanloop naar kerst leuk zijn om te gebruiken voor de sfeer of koekjes e.d. om te eten. Dat krijg je nooit op in die twee kerstdagen en naderhand is altijd minder leuk dan die weken in de opbouw naar is mijn mening.quote:Op zondag 3 december 2023 22:29 schreef MaJo het volgende:
Edit: het zit ook in de naam natuurlijkIk heb je lief mijn hele leven![]()
Wij doen ingepakte kadootjes altijd onder de boom en traditiegetrouw is het uitpakken hier op kerstavond.
Mijn kerstpakket van het werk pak ik ook meteen na ontvangst uit hoor.quote:Op zondag 3 december 2023 22:29 schreef MaJo het volgende:
Edit: het zit ook in de naam natuurlijk![]()
![]()
Kan alleen maar lovend over jullie zijn.quote:Op maandag 4 december 2023 01:12 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:zombiequeen wat een lovende woorden! Bedankt dat je doosje 4 wilde zijn!![]()
![]()
![]()
Gaan jullie nu echt iedere avond pas na middernacht slapen zodat je een doosje open kunt makenquote:Op maandag 4 december 2023 01:12 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:zombiequeen wat een lovende woorden! Bedankt dat je doosje 4 wilde zijn!![]()
?
![]()
Dat hoort wel een beetje bij een adventkalenderquote:Op maandag 4 december 2023 07:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Gaan jullie nu echt iedere avond pas na middernacht slapen zodat je een doosje open kunt maken?
![]()
![]()
Hahaha als t aan @KapiteinIglo ligt wel hoor! Maar dit weekend waren we ook beide dagen pas na middernacht thuis. Iets met gezelligheid bij @Sharuun01 en dit keer ook bij zijn ouders. Want die moesten wij toch echt maar eens ontmoeten gisteravond aangezien zij ook al jaren een kerstpakket maken. Alleen zijn we onder valse voorwendselen gelokt. Want toen we daar waren kregen we een belachelijk grote doos in onze handen gedrukt. En daar zat wat in..quote:Op maandag 4 december 2023 07:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Gaan jullie nu echt iedere avond pas na middernacht slapen zodat je een doosje open kunt maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve menschen. Dit kan toch niet![]()
we weten wie ons dit gegeven heeft, maar die wil graag anoniem blijven. Maar verder in dit complot: @MadMaster en @Sharuun01, om de waardebon, euh waardereclamebord, zo mooi te maken en sneaky aan ons te kunnen geven.
Dus nu willen we wel weten: hoeveel van deze gekke FOK!complotten komen er nog? Want zoveel kunnen we echt niet aan hoor![]()
Maar bovenal: dankjulliedankjulliedankjulliewel! We weten echt niet wat we moeten zeggen. En kunnen honderd keer zeggen ‘dit hoeft toch allemaal niet. Dit is toch te veel.’ Maar we weten ook wat het is om gever te zijn en die wil maar een ding: blijdschap weggeven. En dat is hiermee echt gelukt
Zie nu de verkeerde spelling van je nickname pas.quote:Op maandag 4 december 2023 10:24 schreef superkimmi het volgende:
...
Want toen we daar waren kregen we een belachelijk grote doos in onze handen gedrukt. En daar zat wat in..
...
Maar verder in dit complot: @:Madmaster en @:sharuun01, om de waardebon, euh waardereclamebord, zo mooi te maken en sneaky aan ons te kunnen geven.
Denk niet dat je daardoor minder blij bent, maar voor klachten daarover verwijs ik je graag door naar @:Sharuun01...
En om eerlijk te zijn, mijn mw. MM is degene die de waardecheque gereed heeft gemaakt voor de drukker.
Zij is meer van die tak van sport dan ik...
Veel plezier in Disney alvast!
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 04-12-2023 11:02:12 ]![]()
Overigens is onze poging tot het overhandigen van het kerstpakket tot nader order uitgesteld, wegens een virusje dat onlangs weer opgedoken is...![]()
![]()
Haha ik heb hem 1x gespaard door dat niet te zeggen gisteravond (ik pest m wel vaker met een klein spelfoutje. Vooral omdat ik ze zelf ook geregeld maak). Maar zag t meteen jaquote:Op maandag 4 december 2023 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie nu de verkeerde spelling van je nickname pas.
Denk niet dat je daardoor minder blij bent, maar voor klachten daarover verwijs ik je graag door naar @:Sharuun01...
En om eerlijk te zijn, mijn mw. MM is degene die de waardecheque gereed heeft gemaakt voor de drukker.
Zij is meer van die tak van sport dan ik...
Veel plezier in Disney alvast!![]()
Maar superleuk!! En dankjewel ook aan mw madmaster
Noooo echt bizar hoe hard dat ineens weer gaat. Beterschap!quote:Op maandag 4 december 2023 10:58 schreef MadMaster het volgende:
Overigens is onze poging tot het overhandigen van het kerstpakket tot nader order uitgesteld, wegens een virusje dat onlangs weer opgedoken is...life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Beterschap!quote:Op maandag 4 december 2023 10:58 schreef MadMaster het volgende:
Overigens is onze poging tot het overhandigen van het kerstpakket tot nader order uitgesteld, wegens een virusje dat onlangs weer opgedoken is...
En bedank MM Madmaster ook van ons
Beterschap, Rewimo en ik zijn er net van aan het herstellen en het was een vervelende week (om het maar zacht uit te drukken)quote:Op maandag 4 december 2023 10:58 schreef MadMaster het volgende:
Overigens is onze poging tot het overhandigen van het kerstpakket tot nader order uitgesteld, wegens een virusje dat onlangs weer opgedoken is...![]()
Dank voor de beterschap boodschappen, maar voor de goede orde:
Ik ben zelf niet de klos qua het virus, mijn echtgenote was dat wel (ze is inmiddels zo goed als hersteld).
Maar aangezien mijn eega en ik dagelijks om elkaar heen dartelen, willen we als potentiėle besmettingshaard geen enkel risico lopen bij een overdracht van een kerstpakket...
![]()
quote:Op maandag 4 december 2023 10:24 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahaha als t aan @:kapiteiniglo ligt wel hoor! Maar dit weekend waren we ook beide dagen pas na middernacht thuis. Iets met gezelligheid bij @:sharuun01 en dit keer ook bij zijn ouders. Want die moesten wij toch echt maar eens ontmoeten gisteravond aangezien zij ook al jaren een kerstpakket maken. Alleen zijn we onder valse voorwendselen gelokt. Want toen we daar waren kregen we een belachelijk grote doos in onze handen gedrukt. En daar zat wat in..Wat gaaaaaaaaf!!! En zo verdient!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve menschen. Dit kan toch niet![]()
we weten wie ons dit gegeven heeft, maar die wil graag anoniem blijven. Maar verder in dit complot: @:Madmaster en @:sharuun01, om de waardebon, euh waardereclamebord, zo mooi te maken en sneaky aan ons te kunnen geven.
Dus nu willen we wel weten: hoeveel van deze gekke FOK!complotten komen er nog? Want zoveel kunnen we echt niet aan hoor![]()
Maar bovenal: dankjulliedankjulliedankjulliewel! We weten echt niet wat we moeten zeggen. En kunnen honderd keer zeggen ‘dit hoeft toch allemaal niet. Dit is toch te veel.’ Maar we weten ook wat het is om gever te zijn en die wil maar een ding: blijdschap weggeven. En dat is hiermee echt gelukt![]()
![]()
Jij verdient zeker een pakket!quote:Op zondag 3 december 2023 15:49 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
En aan de andere kant zijn mensen ook onzeker hoor.
Het idee dat iemand dus mij en de andere ontvangers wil geven maakt me echt emotioneel. Het is zo ontzettend lief.
En eigenlijk is het volgen van dit topic al een prachtig cadeau.![]()
In een moeilijke periode kregen we opeens een pakket. Een totale verrassing. Na het pijnlijke 'Danny, Jolanda en Alicia' (confronterend, want die ene naam ontbreek natuurlijk) traantje maakten we de doos open. Een briefje maakte duidelijk dat het een pakket is dat we kregen van twee mensen die niet eens een FOK!account hebben. Corine en Iris, ontzettend bedankt daarvoor.
De shoppers KapiteinIglo en superkimmi ook ontzettend bedankt. Een erg leuk pakket, met een mooie kaart zonder het zoveelste 'hoe gaat het, sterkte etc' maar gewoon een beetje luchtig. Toch emotioneel, al is het alleen al vanwege het gebaar. Dank.
In de doos een fles wijn, maar dan in een flespuzzel waaraan ik al een uurtje heb besteed maar waar ik nog niet mee verder ben gekomen. Evenals het puzzeldoosje. Wel hier en daar duwen en schudden en zelfs een magneet erlangs gehaald, maar ook die is nog niet open.
De boeken al doorgebladerd, de Jack Daniel's gaan we van genieten. Alicia is erg content met de warme deken, haar flinke mok en chocolade, Jolanda heeft de wreck it journal doorgebladerd en zal die in januari in gebruik nemen. En de stiften komen daar vast bij van pas.
Gewoon een heel erg leuk pakket waar we veel plezier (en frustratie vanwege de puzzels) aan en mee zullen beleven.
Nogmaals dank, ook namens knorretje en Alicia!
Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Mooi en leuk geschreven Danny. Geniet ervan jullie!quote:Op maandag 4 december 2023 13:50 schreef Danny het volgende:
In een moeilijke periode kregen we opeens een pakket. Een totale verrassing. Na het pijnlijke 'Danny, Jolanda en Alicia' (confronterend, want die ene naam ontbreek natuurlijk) traantje maakten we de doos open. Een briefje maakte duidelijk dat het een pakket is dat we kregen van twee mensen die niet eens een FOK!account hebben. Corine en Iris, ontzettend bedankt daarvoor.
De shoppers KapiteinIglo en superkimmi ook ontzettend bedankt. Een erg leuk pakket, met een mooie kaart zonder het zoveelste 'hoe gaat het, sterkte etc' maar gewoon een beetje luchtig. Toch emotioneel, al is het alleen al vanwege het gebaar. Dank.
In de doos een fles wijn, maar dan in een flespuzzel waaraan ik al een uurtje heb besteed maar waar ik nog niet mee verder ben gekomen. Evenals het puzzeldoosje. Wel hier en daar duwen en schudden en zelfs een magneet erlangs gehaald, maar ook die is nog niet open.
De boeken al doorgebladerd, de Jack Daniel's gaan we van genieten. Alicia is erg content met de warme deken, haar flinke mok en chocolade, Jolanda heeft de wreck it journal doorgebladerd en zal die in januari in gebruik nemen. En de stiften komen daar vast bij van pas.
Gewoon een heel erg leuk pakket waar we veel plezier (en frustratie vanwege de puzzels) aan en mee zullen beleven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Wat een fijne post! En tof om te horen hoe het allemaal in de smaak viel. Ook veel dank voor @yvonne en @iteejer vanwege het meedenken.quote:Op maandag 4 december 2023 13:50 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@KapiteinIglo heeft er ook een flinke tijd aan besteed om de flespuzzel in elkaar te zettendus snap dat uit elkaar een uitdaging is. Als er ooit hints nodig zijn voor 1 van beide dan horen we het wel!
Die foto´s van DannySucces ermee
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Wat ontzettend leuk!quote:Op maandag 4 december 2023 13:50 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Dat lijkt me een keuze die ieder voor zich moet maken, maar het heet niet voor niet de KERST-pakketten-actie. Maar ik zal eerlijk zijn, ik brand van nieuwsgierigheid wat de ontvanger van ons pakket ervan vindt. En wat ik zelf ga ontvangen dit jaar weer.quote:
Ik zit al dagen de track en trace code te verversen om te zien of ons pakketje al is aangekomen/afgehaald. Het is nu bij de Primera, dus de ontvanger kan het afhalen... maar wanneer maakt ie het open... #Benieuwd![]()
Wat komen er weer prachtige dingen voorbijDit topic is echt met recht een feel good topic, ik lees het altijd met een grote lach (en soms ook een traan van geluk).
Wat ben ik blij dat ik onderdeel uit mag maken van deze groep![]()
Nu nog een keer meeten, moeten jullie het niet weer stiekem afzeggen
Lieve @Danny @knorretje en Alicia,quote:Op maandag 4 december 2023 13:50 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee![]()
Het is jullie gegund, we zullen je bericht doorsturen aan Corine en Iris.
Echt heel veel sterkte met de puzzels.
Het doosje gaat open zonder hulp van externe dingen als magneten oid, die hoek hoef je dus niet meer verder te zoeken.
Je hoeft ‘m ook niet onder water te houden en te openen, dat werkt alleen in Harry Potter films.![]()
Maak jij jouw kerstpakket van je werk ook pas met kerst open? Niemand die ik ken doet dat.quote:Op maandag 4 december 2023 14:22 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Dat lijkt me een keuze die ieder voor zich moet maken, maar het heet niet voor niet de KERST-pakketten-actie. Maar ik zal eerlijk zijn, ik brand van nieuwsgierigheid wat de ontvanger van ons pakket ervan vindt. En wat ik zelf ga ontvangen dit jaar weer.
Ik zit al dagen de track en trace code te verversen om te zien of ons pakketje al is aangekomen/afgehaald. Het is nu bij de Primera, dus de ontvanger kan het afhalen... maar wanneer maakt ie het open... #Benieuwd
Maar goed ik zal stoppen met mij te verdedigen
Wat een mooie postquote:Op maandag 4 december 2023 13:50 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die flespuzzel lijkt me wel echt een ramp. Succes ermee!![]()
Kerstpakket van mijn werk? Ha lol, was het maar zo'n feest! We mogen blij zijn als we een consumptie of iets voor kerst krijgen. Onze baas is niet zo van met het geld strooien. Ik krijg niet eens verlof voor kerst ondanks dat ik een vervanger heb geregeld. Mijn chef is echt een lul op dat gebied.quote:Op maandag 4 december 2023 15:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maak jij jouw kerstpakket van je werk ook pas met kerst open? Niemand die ik ken doet dat.
Maar goed ik zal stoppen met mij te verdedigen
Maar ik ga wel wachten tot de 25e met het fok-pakket. Dat dan weer wel, ook al ben ik heel benieuwd naar wat erin zit![]()
![]()
Kunnen we de discussie over het openen nu weer achterwege laten?!
Het is iedereen zijn of haar eigen keuze om te kiezen wanneer je je pakket opent. Of je het nou doet waar de gever bij is, of pas met kerst 2026, dat is helemaal aan de ontvanger.
Punt uit.
Discussie klaar.
![]()
Happy days
Deze week shoppen we de laatste dingetjes, dan houden we onze donateur op de hoogte en dan denken we het einde van de week te kunnen versturen, als Symph tenminste eens z’n inpakskills gaat laten zien![]()
quote:Op maandag 4 december 2023 16:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze week shoppen we de laatste dingetjes, dan houden we onze donateur op de hoogte en dan denken we het einde van de week te kunnen versturen, als Symph tenminste eens z’n inpakskills gaat laten zien![]()
![]()
Ik heb mijn pakketje afgegeven! En nu in spanning afwachten op alle berichtjes er over!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb vandaag alles ingepakt in m’n pakketjes. Even kijken wanneer ik het kan gaan versturen.
Ben zo benieuwd hoe de ontvangers het gaan vinden. Hopelijk gaan ze er blij mee zijn!![]()
Ik heb er ook ooit een van jullie mogen ontvangen <3 Heb dingen eruit nog steeds ter decoratie staanquote:Op maandag 4 december 2023 16:53 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
Ik kan weer dm/pm ontvangenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, jij bent onze Buzz Lightyearfan, we hebben het nog wel eens over jequote:Op maandag 4 december 2023 17:24 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Ik heb er ook ooit een van jullie mogen ontvangen <3 Heb dingen eruit nog steeds ter decoratie staan![]()
Ik herken mij hier volledig inquote:Op zondag 3 december 2023 15:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben zon faalangst persoon.. dit is mijn eerste keer, en ik denk alleen maar dingen als "zou mijn ontvanger het wel leuk vinden, zou ik het wel goed doen, maak ik mezelf er niet te gemakkelijk van af??"![]()
![]()
Graag gedaan en wat enorm tof ditquote:Op maandag 4 december 2023 14:04 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Wat een fijne post! En tof om te horen hoe het allemaal in de smaak viel. Ook veel dank voor @:yvonne en @:iteejer vanwege het meedenken.
@:kapiteiniglo heeft er ook een flinke tijd aan besteed om de flespuzzel in elkaar te zettendus snap dat uit elkaar een uitdaging is. Als er ooit hints nodig zijn voor 1 van beide dan horen we het wel!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
het is een puzzel die je op een fles kan doenquote:Op maandag 4 december 2023 18:52 schreef Ireth het volgende:
Die fles in een puzzel!!wat hysterisch leuk
![]()
![]()
Het in elkaar zetten is al een puzzel op zich, het uit elkaar halen is waarschijnlijk dus een drama
Dit vind ik een erg leuke gimmickquote:Op maandag 4 december 2023 19:34 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
het is een puzzel die je op een fles kan doen![]()
Het in elkaar zetten is al een puzzel op zich, het uit elkaar halen is waarschijnlijk dus een drama![]()
![]()
![]()
Ik vind hem leuk, zou het ook werken tegen notoire drinkers?troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Denk het welquote:Op maandag 4 december 2023 21:07 schreef Troel het volgende:
Ik vind hem leuk, zou het ook werken tegen notoire drinkers?Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Ik denk dat je de alcoholisten er zo wel uitpiktquote:Op maandag 4 december 2023 21:07 schreef Troel het volgende:
Ik vind hem leuk, zou het ook werken tegen notoire drinkers?
@manny jij zat in doosje 5!
Deze doos is dus wel goed aangekomen!
Bedankt! En je avontuur van vorig jaar gaan we niet snel vergeten
quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:mevrouwcactusmet kerst eindelijk weer op tijd naar bed
![]()
![]()
Hoi,quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:18 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:Manny jij zat in doosje 5!
Deze doos is dus wel goed aangekomen!
Bedankt! En je avontuur van vorig jaar gaan we niet snel vergeten
Thanks voor de organisatie weer en tevens aan mevrouw @KapiteinIglo uiteraard. Deze aanpak met een shopper bleek in inderdaad veel effectiever en minder stress ;-)
Daarnaast: "jij zat in doosje 5" ? Nu volg ik niet alles mee hier, maar dit is codetaal die ik niet snap, cadeautje 5 uit de OP heeft ook geen groen kerstboompje, dus ik ben in grote twijfel. Kunt u zich nader verklaren?proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:14 schreef manny het volgende:
[..]
Hoi,
Thanks voor de organisatie weer en tevens aan mevrouw @:KapiteinIglo uiteraard. Deze aanpak met een shopper bleek in inderdaad veel effectiever en minder stress ;-)
Daarnaast: "jij zat in doosje 5" ? Nu volg ik niet alles mee hier, maar dit is codetaal die ik niet snap, cadeautje 5 uit de OP heeft ook geen groen kerstboompje, dus ik ben in grote twijfel. Kunt u zich nader verklaren?![]()
Deze doosjes:quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:14 schreef manny het volgende:
[..]
Daarnaast: "jij zat in doosje 5" ? Nu volg ik niet alles mee hier, maar dit is codetaal die ik niet snap, cadeautje 5 uit de OP heeft ook geen groen kerstboompje, dus ik ben in grote twijfel. Kunt u zich nader verklaren?
superkimmi in FHF / Kerstpakkettenactie 2023: met het eerste kerstboompje!![]()
Ah. Thanks.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Deze doosjes:
superkimmi in FHF / Kerstpakkettenactie 2023: met het eerste kerstboompje!proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Dik verdiend kimmi, iglo, danny, knorretje, alicia. Erg leuk om te zien dat men hier aan elkaar denkt!![]()
Ik weet niet waar ik met mijn hoofd zat, maar ik las Frambozen-assassin bij je naamquote:Op dinsdag 5 december 2023 08:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dik verdiend kimmi, iglo, danny, knorretje, alicia. Erg leuk om te zien dat men hier aan elkaar denkt!
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Morgen ga ik mijn pakket bezorgen![]()
Hoop dat het in de smaak valt; heb wel veel lol gehad met het samenstellen![]()
![]()
Blij dat het is aangekomen. Altijd spannend, zeker tussen sinterklaas en kerst hoe veel dagen vertraging een pakket oploopt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:02 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Van een ontvanger: het pakket van @:rizu en @:deepcage is vandaag aangekomen, bomvol cadeautjes! Nu komt het wachten op kerst tot het open mag… al gaat er vandaag stiekem al een open denk in
[ Bericht 14% gewijzigd door Deepcage op 05-12-2023 23:18:58 ]![]()
@livelink jij zat in het zesde doosjewat een lief berichtje weer. Met @KapiteinIglo als optimistische fladderaar op het forum en ik als regelkont hebben we een mooie modus gevonden voor deze actie. Superleuk om te lezen dat dat gewaardeerd wordt
![]()
En voor de oplettende meelezer (@MevrouwCactus ) ja, dit was het eerste doosje waarbij we 0:01 niet gehaald hebben
Ik vroeg me vanmorgen inderdaad af of de adventskalender uit frustratie van het moeten wachten al in de kliko was beland...quote:Op woensdag 6 december 2023 10:47 schreef superkimmi het volgende:
En voor de oplettende meelezer (@:mevrouwcactus ) ja, dit was het eerste doosje waarbij we 0:01 niet gehaald hebben![]()
Ik heb al een paar leuke berichtjes van mijn ontvanger gehad over mijn pakket!
Mijn stress is weg!!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat een perfect papier. Jij hebt smaakquote:Op woensdag 6 december 2023 12:37 schreef KapiteinIglo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Cadeauspoiler![]()
Die is zo gaaf!quote:Op woensdag 6 december 2023 12:37 schreef KapiteinIglo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Cadeauspoiler
Maar ik heb serieus nog inpakpapier liggen wat ik kreeg als huwelijkscadeautje en te mooi vind om te gebruiken
En ik ben al ruim 13 jaar bij mijn ex weg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Hier is het kerstpakket (of eigenlijk 2) vanmorgen langsgebracht.
Ik ben er nog steeds beduusd van zo overweldigend is het ♡
Echt heel lief.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
We zullen de OP updaten als we nieuwe topic openen. Zoveel nieuwe boompjes
Ik ben trots op jullie dat jullie op tijd naar bed zijn gegaanquote:Op woensdag 6 december 2023 10:47 schreef superkimmi het volgende:
@:livelink jij zat in het zesde doosjewat een lief berichtje weer. Met @:kapiteiniglo als optimistische fladderaar op het forum en ik als regelkont hebben we een mooie modus gevonden voor deze actie. Superleuk om te lezen dat dat gewaardeerd wordt
![]()
En voor de oplettende meelezer (@:mevrouwcactus ) ja, dit was het eerste doosje waarbij we 0:01 niet gehaald hebben![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2023 13:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik ben trots op jullie dat jullie op tijd naar bed zijn gegaanNoodzaak, ik voelde me niet lekker.
En ik heb @KapiteinIglo verboden doosjes te openen zonder mij, dus die ging ook maar naar bed.life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
En ze luisterde naar je? Wow…quote:Op woensdag 6 december 2023 13:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]Noodzaak, ik voelde me niet lekker.
En ik heb @:kapiteiniglo verboden doosjes te openen zonder mij, dus die ging ook maar naar bed.![]()
![]()
Ooooohquote:Op woensdag 6 december 2023 12:37 schreef KapiteinIglo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Cadeauspoiler![]()
Ik zit onder de plakquote:Op woensdag 6 december 2023 14:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
En ze luisterde naar je? Wow…
Pakket bezorgdHeerlijk autoritje in de herfstzon met Sky Christmas, een koud colaatje en een zak chocoladepepernoten op de passagiersstoel en na aankomst ook nog een heel lieve ontvangst. Prima besteding van de ochtend
![]()
![]()
quote:Uitpakverslag van anonieme ontvanger
Hier mijn verslagje!
Net open, nu al een succes. Ik moest toen weg, had wel even wat gesnuffeld, maar de doos voor de zekerheid dichtgedaan.
Mevrouw had even helpen uitpakken terwijl ik op mijn werk was. 😱 En nee, dat is niet voor haar, maar ze vond het fantastisch om er mee rond te slepen.
Toen zelf maar gaan uitpakken!
Echt superleuk! Dieren heerlijk verwend, ik ook, fijn om zelf iets te kunnen kiezen.
Echt een ideale verrassing, bedankt!!Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Wat leuk!quote:
Ook deze is zo leuk - en wat een schatje van een katje!quote:![]()
![]()
Gefeliciteerd Kimmi!quote:Op donderdag 7 december 2023 00:04 schreef superkimmi het volgende:
@:dr.mikey jij zat in doosje 7! Mijn verjaardagsdoosje, want ik ben zojuist 33 geworden![]()
Dankjewel![]()
![]()
Nog vele jaren
ik probeer het topic maar vol te krijgendes te sneller weten we hoeveel boompjes er al bij zijn
![]()
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: