abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211447607
@KapiteinIglo Het is bijna 1 december *O* _O-
pi_211448092
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 19:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
@:KapiteinIglo Het is bijna 1 december *O* _O-
:D :D
Op anoniem
pi_211448675
Ik durf het bijna nog niet hardop te zeggen. Maar weten jullie nog dat @Sharuun01 ons met covid besmet heeft een paar weken geleden?

Nou, 30% van de Long-Covid patienten, geneest daarvan na herbesmetting met covid. Het lijkt erop dat ik bij de 30% hoor :o

Dit weekend zijn we van een overnachting in een hotel naar Deventer, naar Winterswijk gegaan. Daar twee visites gedaan (broer en moeder), geshopt voor de kerstpakkettenactie. Toen door naar Duitse supermarkt en ook geshopt voor de actie. Toen naar huis gereden. 23:00 thuis. Was natuurlijk wel moe. Maar kon zonder problemen in slaap vallen (normaal doodmoe maar te vol hoofd, echt een long covid klacht), had geen wolk in mn hoofd (ook zo’n typische klacht). En mn hersteltijd was die ene nacht. Volgende dag helemaal fit :o normaal als ik al zo’n dag volhield zonder onderbrekingen, zelfs na een jaar, dan was ik daarna minimaal een week gesloopt.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_211448806
Wow… dat zou nog eens een mooi cadeau zijn zeg!! Ik duim dat het zo goed blijft gaan!
  maandag 27 november 2023 @ 20:57:18 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_211448974
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 20:27 schreef superkimmi het volgende:
Ik durf het bijna nog niet hardop te zeggen. Maar weten jullie nog dat @:sharuun01 ons met covid besmet heeft een paar weken geleden?

Nou, 30% van de Long-Covid patienten, geneest daarvan na herbesmetting met covid. Het lijkt erop dat ik bij de 30% hoor :o

Dit weekend zijn we van een overnachting in een hotel naar Deventer, naar Winterswijk gegaan. Daar twee visites gedaan (broer en moeder), geshopt voor de kerstpakkettenactie. Toen door naar Duitse supermarkt en ook geshopt voor de actie. Toen naar huis gereden. 23:00 thuis. Was natuurlijk wel moe. Maar kon zonder problemen in slaap vallen (normaal doodmoe maar te vol hoofd, echt een long covid klacht), had geen wolk in mn hoofd (ook zo’n typische klacht). En mn hersteltijd was die ene nacht. Volgende dag helemaal fit :o normaal als ik al zo’n dag volhield zonder onderbrekingen, zelfs na een jaar, dan was ik daarna minimaal een week gesloopt.
Ik begrijp dat ik mijn kind moet laten besmetten totdat hij bij die 30% hoort :@

(Heerlijk dat je je zo fit voelt. Wat zul je dat gemist hebben!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211449534
quote:
Ik durf het bijna nog niet hardop te zeggen. Maar weten jullie nog dat @:sharuun01 ons met covid besmet heeft een paar weken geleden?

Wow wat zou dat fijn zijn voor je!
Ik duim ervoor ^O^
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_211451674
quote:

Dat zou echt super zijn O+
pi_211452823
quote:

Graag gedaan meid :*
En echt super dat het aanhoud, ik hoop echt dat je er helemaal vanaf bent en blijft!!!
pi_211452844
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 18:41 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Wil je volgend weekend een cursus?
Ik hoop eerst eens tot volgend weekend te redden.
Mijn hoofd loopt over op dit moment :D
En ik hoop het pakket klaar te hebben dan kunnen jullie het gelijk mee nemen en een express bezorging van maken :D
pi_211452857
quote:
18s.gif Op dinsdag 28 november 2023 10:57 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
Ik hoop eerst eens tot volgend weekend te redden.
Mijn hoofd loopt over op dit moment :D
En ik hoop het pakket klaar te hebben dan kunnen jullie het gelijk mee nemen en een express bezorging van maken :D
:o
Op anoniem
pi_211455963
De kerstboom staat! *O* Nu wachten op de cadeautjes O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_211457375
Wij doen geen pakjes (letterlijk) de boom want onze hond houdt van papier verscheuren. Na slapen, eten en knuffelen is dat echt zijn favoriete hobby. Hij krijgt ook altijd een deel van de hello fresh verpakking. Dus de pakjes mogen op het dressoir.

1 december starten met de adventskalender en 2 december komt het pakket *O*
pi_211466517
Ik vond deze week viaviaviavia nog een superleuk cadeautje voor mijn ontvanger en daarmee :o is mijn pakket af :o

*O*
pi_211467963
Hier is het pakket dat ik namens @Bami mag shoppen ook zo goed als af. Morgen de laatste dingen kopen, vrijdag inpakken en zaterdag mag het pakket op de post!

Hopelijk vindt de ontvanger het ook een leuk pakket :D
pi_211468560
Ik heb pakket 1 compleet, maar nog budget over dus nu ben ik nog aan het bedenken wat voor extra’s ik erin ga stoppen O+

Voor het tweede pakket heb ik het eerste gevonden, de rest heb ik al in mijn hoofd. Morgen ga ik lekker winkelen O+
pi_211468630
Ik heb een pakket af. Het andere pakket bijna
pi_211468743
Het pakket voor Danny is zojuist gepost (met beetje vertraging, maar nu toch echt).

De andere 4 hebben we bijna af. De eerste bezorgen we 3 december, want dan zijn we er vlak in de buurt. De andere 3 waarschijnlijk in het weekend van 9-10 december, maar aangezien @KapiteinIglo elke dag met nieuwe dingen komt die in dat weekend vallen, weten we nog niet zeker hoe laat en welke dagen. En of t echt allemaal lukt dan :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 november 2023 @ 21:06:02 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211470131
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2023 19:52 schreef superkimmi het volgende:
Het pakket voor Danny is zojuist gepost (met beetje vertraging, maar nu toch echt).

De andere 4 hebben we bijna af. De eerste bezorgen we 3 december, want dan zijn we er vlak in de buurt. De andere 3 waarschijnlijk in het weekend van 9-10 december, maar aangezien @:kapiteiniglo elke dag met nieuwe dingen komt die in dat weekend vallen, weten we nog niet zeker hoe laat en welke dagen. En of t echt allemaal lukt dan :+
<3
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 30 november 2023 @ 10:19:12 #70
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_211473413
Ik zit even naar de verzendprijzen van pakketten te kijken. Klopt mijn idee een beetje dat DHL het goedkoopste is?
tot 20 kilo 5,95, terwijl dat bij PostNL op 13,20 komt (alleen bij postnl mag je doos groter zijn).
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_211473858
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:19 schreef J-net het volgende:
Ik zit even naar de verzendprijzen van pakketten te kijken. Klopt mijn idee een beetje dat DHL het goedkoopste is?
tot 20 kilo 5,95, terwijl dat bij PostNL op 13,20 komt (alleen bij postnl mag je doos groter zijn).
Ja, DHL is goedkoper.
Je kan echter extra opties bijkopen daar, let daar op.
Zoals een bewijs van afgifte en/of verzekering (doe ik wel), verplicht aan de deur afgeven enz.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  donderdag 30 november 2023 @ 14:51:17 #72
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_211476105
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 11:08 schreef Sally het volgende:

[..]
Ja, DHL is goedkoper.
Je kan echter extra opties bijkopen daar, let daar op.
Zoals een bewijs van afgifte en/of verzekering (doe ik wel), verplicht aan de deur afgeven enz.
Ja zag ik, maar als dat nog onder die 13 euro blijft dan komt dat dan wel goed.
  donderdag 30 november 2023 @ 17:17:28 #73
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_211476996
Verstuurd!

Zo benieuwd :)
  donderdag 30 november 2023 @ 17:56:15 #74
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211477259
Ik had dus een mailtje gestuurd met vragen over bezorgen.

En ik maar denken "waarom hoor ik niks"

Had ik het naar mijzelf gestuurd... Wat bende dan???
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_211477362
quote:
3s.gif Op donderdag 30 november 2023 17:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik had dus een mailtje gestuurd met vragen over bezorgen.

En ik maar denken "waarom hoor ik niks"

Had ik het naar mijzelf gestuurd... Wat bende dan???
Haha ja toen t wel bij ons aankwam had je ook snel antwoord :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')