quote:Op maandag 27 november 2023 19:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
@:KapiteinIglo Het is bijna 1 december![]()
Ik begrijp dat ik mijn kind moet laten besmetten totdat hij bij die 30% hoortquote:Op maandag 27 november 2023 20:27 schreef superkimmi het volgende:
Ik durf het bijna nog niet hardop te zeggen. Maar weten jullie nog dat @:sharuun01 ons met covid besmet heeft een paar weken geleden?
Nou, 30% van de Long-Covid patienten, geneest daarvan na herbesmetting met covid. Het lijkt erop dat ik bij de 30% hoor![]()
Dit weekend zijn we van een overnachting in een hotel naar Deventer, naar Winterswijk gegaan. Daar twee visites gedaan (broer en moeder), geshopt voor de kerstpakkettenactie. Toen door naar Duitse supermarkt en ook geshopt voor de actie. Toen naar huis gereden. 23:00 thuis. Was natuurlijk wel moe. Maar kon zonder problemen in slaap vallen (normaal doodmoe maar te vol hoofd, echt een long covid klacht), had geen wolk in mn hoofd (ook zo’n typische klacht). En mn hersteltijd was die ene nacht. Volgende dag helemaal fitnormaal als ik al zo’n dag volhield zonder onderbrekingen, zelfs na een jaar, dan was ik daarna minimaal een week gesloopt.
Wow wat zou dat fijn zijn voor je!quote:Op maandag 27 november 2023 20:27 schreef superkimmi het volgende:
Ik durf het bijna nog niet hardop te zeggen. Maar weten jullie nog dat @:sharuun01 ons met covid besmet heeft een paar weken geleden?
Nou, 30% van de Long-Covid patienten, geneest daarvan na herbesmetting met covid. Het lijkt erop dat ik bij de 30% hoor![]()
Dit weekend zijn we van een overnachting in een hotel naar Deventer, naar Winterswijk gegaan. Daar twee visites gedaan (broer en moeder), geshopt voor de kerstpakkettenactie. Toen door naar Duitse supermarkt en ook geshopt voor de actie. Toen naar huis gereden. 23:00 thuis. Was natuurlijk wel moe. Maar kon zonder problemen in slaap vallen (normaal doodmoe maar te vol hoofd, echt een long covid klacht), had geen wolk in mn hoofd (ook zo’n typische klacht). En mn hersteltijd was die ene nacht. Volgende dag helemaal fitnormaal als ik al zo’n dag volhield zonder onderbrekingen, zelfs na een jaar, dan was ik daarna minimaal een week gesloopt.
Dat zou echt super zijnquote:Op maandag 27 november 2023 20:27 schreef superkimmi het volgende:
Graag gedaan meidquote:Op maandag 27 november 2023 20:27 schreef superkimmi het volgende:
Ik hoop eerst eens tot volgend weekend te redden.quote:Op maandag 27 november 2023 18:41 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Wil je volgend weekend een cursus?
quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:57 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ik hoop eerst eens tot volgend weekend te redden.
Mijn hoofd loopt over op dit moment
En ik hoop het pakket klaar te hebben dan kunnen jullie het gelijk mee nemen en een express bezorging van maken
<3quote:Op woensdag 29 november 2023 19:52 schreef superkimmi het volgende:
Het pakket voor Danny is zojuist gepost (met beetje vertraging, maar nu toch echt).
De andere 4 hebben we bijna af. De eerste bezorgen we 3 december, want dan zijn we er vlak in de buurt. De andere 3 waarschijnlijk in het weekend van 9-10 december, maar aangezien @:kapiteiniglo elke dag met nieuwe dingen komt die in dat weekend vallen, weten we nog niet zeker hoe laat en welke dagen. En of t echt allemaal lukt dan
Ja, DHL is goedkoper.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:19 schreef J-net het volgende:
Ik zit even naar de verzendprijzen van pakketten te kijken. Klopt mijn idee een beetje dat DHL het goedkoopste is?
tot 20 kilo 5,95, terwijl dat bij PostNL op 13,20 komt (alleen bij postnl mag je doos groter zijn).
Ja zag ik, maar als dat nog onder die 13 euro blijft dan komt dat dan wel goed.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, DHL is goedkoper.
Je kan echter extra opties bijkopen daar, let daar op.
Zoals een bewijs van afgifte en/of verzekering (doe ik wel), verplicht aan de deur afgeven enz.
Haha ja toen t wel bij ons aankwam had je ook snel antwoordquote:Op donderdag 30 november 2023 17:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik had dus een mailtje gestuurd met vragen over bezorgen.
En ik maar denken "waarom hoor ik niks"
Had ik het naar mijzelf gestuurd... Wat bende dan???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |