quote:Op maandag 27 november 2023 19:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
@:KapiteinIglo Het is bijna 1 december![]()
Ik begrijp dat ik mijn kind moet laten besmetten totdat hij bij die 30% hoortquote:Op maandag 27 november 2023 20:27 schreef superkimmi het volgende:
Ik durf het bijna nog niet hardop te zeggen. Maar weten jullie nog dat @:sharuun01 ons met covid besmet heeft een paar weken geleden?
Nou, 30% van de Long-Covid patienten, geneest daarvan na herbesmetting met covid. Het lijkt erop dat ik bij de 30% hoor![]()
Dit weekend zijn we van een overnachting in een hotel naar Deventer, naar Winterswijk gegaan. Daar twee visites gedaan (broer en moeder), geshopt voor de kerstpakkettenactie. Toen door naar Duitse supermarkt en ook geshopt voor de actie. Toen naar huis gereden. 23:00 thuis. Was natuurlijk wel moe. Maar kon zonder problemen in slaap vallen (normaal doodmoe maar te vol hoofd, echt een long covid klacht), had geen wolk in mn hoofd (ook zo’n typische klacht). En mn hersteltijd was die ene nacht. Volgende dag helemaal fitnormaal als ik al zo’n dag volhield zonder onderbrekingen, zelfs na een jaar, dan was ik daarna minimaal een week gesloopt.
Wow wat zou dat fijn zijn voor je!quote:Op maandag 27 november 2023 20:27 schreef superkimmi het volgende:
Ik durf het bijna nog niet hardop te zeggen. Maar weten jullie nog dat @:sharuun01 ons met covid besmet heeft een paar weken geleden?
Nou, 30% van de Long-Covid patienten, geneest daarvan na herbesmetting met covid. Het lijkt erop dat ik bij de 30% hoor![]()
Dit weekend zijn we van een overnachting in een hotel naar Deventer, naar Winterswijk gegaan. Daar twee visites gedaan (broer en moeder), geshopt voor de kerstpakkettenactie. Toen door naar Duitse supermarkt en ook geshopt voor de actie. Toen naar huis gereden. 23:00 thuis. Was natuurlijk wel moe. Maar kon zonder problemen in slaap vallen (normaal doodmoe maar te vol hoofd, echt een long covid klacht), had geen wolk in mn hoofd (ook zo’n typische klacht). En mn hersteltijd was die ene nacht. Volgende dag helemaal fitnormaal als ik al zo’n dag volhield zonder onderbrekingen, zelfs na een jaar, dan was ik daarna minimaal een week gesloopt.
Dat zou echt super zijnquote:Op maandag 27 november 2023 20:27 schreef superkimmi het volgende:
Graag gedaan meidquote:Op maandag 27 november 2023 20:27 schreef superkimmi het volgende:
Ik hoop eerst eens tot volgend weekend te redden.quote:Op maandag 27 november 2023 18:41 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Wil je volgend weekend een cursus?
quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:57 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ik hoop eerst eens tot volgend weekend te redden.
Mijn hoofd loopt over op dit moment
En ik hoop het pakket klaar te hebben dan kunnen jullie het gelijk mee nemen en een express bezorging van maken
<3quote:Op woensdag 29 november 2023 19:52 schreef superkimmi het volgende:
Het pakket voor Danny is zojuist gepost (met beetje vertraging, maar nu toch echt).
De andere 4 hebben we bijna af. De eerste bezorgen we 3 december, want dan zijn we er vlak in de buurt. De andere 3 waarschijnlijk in het weekend van 9-10 december, maar aangezien @:kapiteiniglo elke dag met nieuwe dingen komt die in dat weekend vallen, weten we nog niet zeker hoe laat en welke dagen. En of t echt allemaal lukt dan
Ja, DHL is goedkoper.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:19 schreef J-net het volgende:
Ik zit even naar de verzendprijzen van pakketten te kijken. Klopt mijn idee een beetje dat DHL het goedkoopste is?
tot 20 kilo 5,95, terwijl dat bij PostNL op 13,20 komt (alleen bij postnl mag je doos groter zijn).
Ja zag ik, maar als dat nog onder die 13 euro blijft dan komt dat dan wel goed.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, DHL is goedkoper.
Je kan echter extra opties bijkopen daar, let daar op.
Zoals een bewijs van afgifte en/of verzekering (doe ik wel), verplicht aan de deur afgeven enz.
Haha ja toen t wel bij ons aankwam had je ook snel antwoordquote:Op donderdag 30 november 2023 17:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik had dus een mailtje gestuurd met vragen over bezorgen.
En ik maar denken "waarom hoor ik niks"
Had ik het naar mijzelf gestuurd... Wat bende dan???
Hahahahahaa ik deed dat net ook om bij KI en SK te melden dat ik verstuurd hebquote:Op donderdag 30 november 2023 17:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik had dus een mailtje gestuurd met vragen over bezorgen.
En ik maar denken "waarom hoor ik niks"
Had ik het naar mijzelf gestuurd... Wat bende dan???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Haha heek herkenbaar.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:15 schreef DJMO het volgende:
Dit kenmerkt wel mijn woonkamer op dit moment![]()
[ afbeelding ]
Ik normaal ook niet, maar op dit moment is het wel heel ernstigquote:Op donderdag 30 november 2023 18:42 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha heek herkenbaar.
Hebben we alleen geen kerstpakkettenactie voor nodig
quote:Op donderdag 30 november 2023 18:26 schreef Ynske het volgende:
ik ben ook klaar, morgen even kijken om in te pakken en te versturen.
Ooh, ben zo benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoop dat er een foto van komt![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik ookquote:Op donderdag 30 november 2023 20:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooh, ben zo benieuwd!![]()
Hoop dat er een foto van komt![]()
![]()
Ja precies.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:07 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha ja toen t wel bij ons aankwam had je ook snel antwoord
530192 nachtjes gingen best snel toch?quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:24 schreef KapiteinIglo het volgende:
1 december is nog 530193 nachten slapen
Ik zit af te tellen, nog 14 minutenquote:Op donderdag 30 november 2023 22:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
530192 nachtjes gingen best snel toch?
Ik heb dit keer alles ingepakt, zelfs de kleine dingen en snoepgoed en zo. Vorig jaar had ik me er met een jantje-van-leiden afgemaakt door niks in te pakken, maar omdat ik 1 ding in een winkel gekocht had dat wel ingepakt was, kreeg ik de opmerking van de ontvanger dat er "ook nog een cadeautje in de doos zat" waar ie wel heel erg blij mee was. Dus inpakken is voor de ontvanger toch meestal wel leuker. Dan heb je naast de doos waar het inzit, nog een extra verrassings-factor omdat je dan nog steeds niet gelijk kunt zien wat het is. Tot je natuurlijk dat papier eraf snaaitquote:Op maandag 27 november 2023 11:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Pakken jullie alles van het pakket in in kerstpapier? Ik weet even niet goed hoe ik het andere pakket moet opleuken
quote:Op vrijdag 1 december 2023 00:04 schreef superkimmi het volgende:
Ik kon @:kapiteiniglo nog nét beheersen tot 0:01 en nu… nu wil ze ze alle 24 openen. En ik ook.
Nooooo jullie zijn nu al te lief![]()
We gaan op volgorde. En taggen elke dag degene die ons een berichtje heeft gestuurd.
@:_username_ dankjewel![]()
Voor de mensen die nu denken: huh?! De adventskalender bevat berichtjes van kerstpakkettenactiedeelnemers![]()
![]()
We huilen niet hoor, jullie huilen!
Mijn pakket staat hier ook ondertussen met 3 rollen folie om in te pakken. Ik zat mij dit namelijk zelf ook te bedenkenquote:Op vrijdag 1 december 2023 04:32 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Ik heb dit keer alles ingepakt, zelfs de kleine dingen en snoepgoed en zo. Vorig jaar had ik me er met een jantje-van-leiden afgemaakt door niks in te pakken, maar omdat ik 1 ding in een winkel gekocht had dat wel ingepakt was, kreeg ik de opmerking van de ontvanger dat er "ook nog een cadeautje in de doos zat" waar ie wel heel erg blij mee was. Dus inpakken is voor de ontvanger toch meestal wel leuker. Dan heb je naast de doos waar het inzit, nog een extra verrassings-factor omdat je dan nog steeds niet gelijk kunt zien wat het is. Tot je natuurlijk dat papier eraf snaait
Ik zou voor volgend jaar aanraden om toch alles in te pakken, of zoveel mogelijk. Dat is toch spannender.
En ik zal je zeggen, ik HAAT inpakken. Ik scheur zo vaak door het papier heen, voor 1 pakje heb ik al snel 3 meter papier nodig omdat ik het keer op keer op keer verklooi. Maar eenmaal ingepakt voelt het wel goed, schouderklopje voor mezelf
Is verstuurd, doos mag open, kaartje lezen ;-)quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:29 schreef Donna het volgende:
Ik ga zeker foto's maken én delen van ons pakket!
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
Is verstuurd, doos mag open, kaartje lezen ;-)
quote:Op vrijdag 1 december 2023 04:32 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Ik heb dit keer alles ingepakt, zelfs de kleine dingen en snoepgoed en zo. Vorig jaar had ik me er met een jantje-van-leiden afgemaakt door niks in te pakken, maar omdat ik 1 ding in een winkel gekocht had dat wel ingepakt was, kreeg ik de opmerking van de ontvanger dat er "ook nog een cadeautje in de doos zat" waar ie wel heel erg blij mee was. Dus inpakken is voor de ontvanger toch meestal wel leuker. Dan heb je naast de doos waar het inzit, nog een extra verrassings-factor omdat je dan nog steeds niet gelijk kunt zien wat het is. Tot je natuurlijk dat papier eraf snaait
Ik zou voor volgend jaar aanraden om toch alles in te pakken, of zoveel mogelijk. Dat is toch spannender.
En ik zal je zeggen, ik HAAT inpakken. Ik scheur zo vaak door het papier heen, voor 1 pakje heb ik al snel 3 meter papier nodig omdat ik het keer op keer op keer verklooi. Maar eenmaal ingepakt voelt het wel goed, schouderklopje voor mezelf
Leukquote:Op vrijdag 1 december 2023 00:04 schreef superkimmi het volgende:
Ik kon @:kapiteiniglo nog nét beheersen tot 0:01 en nu… nu wil ze ze alle 24 openen. En ik ook.
Nooooo jullie zijn nu al te lief![]()
We gaan op volgorde. En taggen elke dag degene die ons een berichtje heeft gestuurd.
@:_username_ dankjewel![]()
Voor de mensen die nu denken: huh?! De adventskalender bevat berichtjes van kerstpakkettenactiedeelnemers![]()
![]()
We huilen niet hoor, jullie huilen!
Hahahaha jaweeeeel. Want @KapiteinIglo is echt niet te houden met elke dag 1 doosje. Dit is dan een bonus voor haarquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:17 schreef Jentin het volgende:
[..]
Leuk![]()
Mijn bijdragen was veeeeel te laat. Na overleg met de organisatie is bedacht dat ik het op een opportuun moment hier in het topic nog eens post.![]()
Dit is niet dat moment
En Superkimmi is wel te houden met 1 doosje per dag? Suuuure...quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:54 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahahaha jaweeeeel. Want @:kapiteiniglo is echt niet te houden met elke dag 1 doosje. Dit is dan een bonus voor haar
quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:17 schreef Jentin het volgende:
[..]
Leuk![]()
Mijn bijdragen was veeeeel te laat. Na overleg met de organisatie is bedacht dat ik het op een opportuun moment hier in het topic nog eens post.![]()
Dit is niet dat moment
Go Kimmi Go, tadatadatatataquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:54 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahahaha jaweeeeel. Want @:kapiteiniglo is echt niet te houden met elke dag 1 doosje. Dit is dan een bonus voor haar
Dus wel hè, ik ben zo fucked. @superkimmi vindt het veel te leuk om iedere dag een doosje te doenquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:59 schreef qltel het volgende:
[..]
En Superkimmi is wel te houden met 1 doosje per dag? Suuuure...
quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik was natuurlijk al aan het schudden geweest met die adventskalender. Conclusie, wist nog niks.
Nu weet ik wel wat erin zit, nu is het heuleemaaaaal niet meer te doen
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |