Nee nog niet definitief, in de winter zijn veel dingen dicht dus ben nog even aan het kijken wanneer het handigst is. 28 maart was n optie mar op 1 april gaat pas alle horeca weer open dus wellicht toch iets later. Ik heb contact met monsterkoekiequote:Op zaterdag 25 november 2023 11:27 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Helemaal goed dan![]()
Heb je al een datum geprikt? (Die hoef je hier natuurlijk niet te zeggen, maar was benieuwd)
Nu onderweg naar huis met een auto vol zooiquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:25 schreef superkimmi het volgende:
Wij zijn al goed geslaagd vandaag! En zo nog even naar Duitsland voor de eerste boodschappen
Thuis. En compleet gesloopt. Morgen ff helemaal niksquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:04 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nu onderweg naar huis met een auto vol zooi
Wat lief!!quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:40 schreef Jentin het volgende:
Ik ben bijna klaar met shoppen, al kom ik na bijna elk winkel-/supermarktbezoek nog met iets thuis.
Mijn vader had kerstpakketdozen voor me gehaald bij de Sligro en een cadeautje voor de ontvanger voor me opgehaald dat in filialen van een bepaalde winkel in mijn provincie niet voorradig was. Ik vroeg hem een tikkie te sturen, maar hij heeft dozen én cadeautje gedoneerd
Dat kattenluikjequote:Op zondag 26 november 2023 20:34 schreef KapiteinIglo het volgende:
[ link | afbeelding ]
afbeelding html code maken
Woonkamer veranderd langzaam in een kerstpakkettenactiekamer.
Dit is niet alles, de rest staat in de gang
Jaaa leuk he. Daar staat een kattenbak. Ooit zo gemaakt zodat de hond niet bij het kattenvoer kon komen. Hond is helaas niet meer, maar de katten komen er nog graag. Ook schuilplekje met oud en nieuw. Dan maken we het onder de trap helemaal veilig met dozen en kleedjesquote:
Dat kan, maar hoeft niet.quote:Op maandag 27 november 2023 11:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Pakken jullie alles van het pakket in in kerstpapier? Ik weet even niet goed hoe ik het andere pakket moet opleuken
De cadeautjes wel, de boodschappen niet.quote:
Zak chips erin ? Drop, stroopwafels...?quote:Op maandag 27 november 2023 14:39 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb alles ingepakt
Ik heb stress
Ik heb nog een plekje over in de doos
Ja, zat wel aan zoiets te denkenquote:Op maandag 27 november 2023 16:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Zak chips erin ? Drop, stroopwafels...?
Wil je volgend weekend een cursus?quote:Op maandag 27 november 2023 12:35 schreef Sharuun01 het volgende:
Alleen de cadeautjes, en ik begin met de eerste paar altijd te proberen wat leuks te maken van het inpakken wat dan totaal mislukt en ik weer over ga tot normaal inpakken
Ik ook nietquote:Op maandag 27 november 2023 11:56 schreef Peejtur het volgende:
Ik pak ze niet allemaal los in. Sorry alvast voor ontvanger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |