Ow jeetje, en als je er twee doosjes van maakt?quote:Op zaterdag 2 december 2023 07:19 schreef Tink89 het volgende:
Mijn pakket past niet in de doos. En de doos die ik heb die wel groot genoeg is, is niet stevig genoeg. Stress! Ik had het allang verstuurd willen hebben.
Ok er komt een dm jouw kant op!quote:Op zaterdag 2 december 2023 07:19 schreef Tink89 het volgende:
Mijn pakket past niet in de doos. En de doos die ik heb die wel groot genoeg is, is niet stevig genoeg. Stress! Ik had het allang verstuurd willen hebben.
Oook jij hebt een DM!quote:Op zaterdag 2 december 2023 08:32 schreef Loontjah het volgende:
Oehhh veelste laat 'ingecheckt' hier en de deadline is al verstreken *dom-dom-dom*. Mocht ik nog iets kunnen betekenen qua vervoer regio ZO Brabant, Gelderland, Limburg, let me know!
Hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik had al mijn cadeautjes al ingepakt en vond nu leuke labels, dus ben ze aan het labelen voor de ontvangers. Alleen kan ik niet alle pakjes meer ontcijferen dus ik twijfel nu welke pakjes voor wie zijn![]()
Succes aan mijn ontvangers![]()
Ik vond ook de perfecte doos!! Alles zit erin. Maar nog niet alles is klaar, dus er moet straks nog meer in. Zul je zien dat het dan niet meer past…quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:28 schreef Tink89 het volgende:
Verstuurd! Ik vond de perfecte doos. Zo fijn! En nu maar duimen tot m'n ontvangers het hebben. Aanwijzing: doos openmaken en de kaart lezen. De rest wijst zich vanzelf![]()
Jammer voor hem!quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:03 schreef DJMO het volgende:
@:Rob vervloekt mehij kon vanmiddag z'n boodschappen niet meer kwijt in de achterbak, omdat ik kerstpakket inkopen heb gedaan bij Gideon Italiaander
Dat kan je doen bij @yvonnequote:Op zaterdag 2 december 2023 19:06 schreef Rob het volgende:
Ik denk er over om transportkosten in rekening te gaan brengen
Zeg @yvonne ik heb transportkosten voor die fok!ng kerstpakettenactie.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:06 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dat kan je doen bij @:yvonne
SPOILER: notaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:06 schreef Rob het volgende:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:06 schreef Rob het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 december 2023 14:36 schreef Donna het volgende:
OMG @:Ynske wat is dit ontzettend leuk zeg. Wat een prachtig cadeau! Ze wilden het beide echt meteen aan![]()
Zo knap gemaakt ook echt wauw! Rokje en een prachtige trui!WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG @:Ynske wat is dit ontzettend leuk zeg. Wat een prachtig cadeau! Ze wilden het beide echt meteen aan![]()
Zo knap gemaakt ook echt wauw! Rokje en een prachtige trui!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan!Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Zo knap gemaakt ook echt wauw! Rokje en een prachtige trui!ooh prachtig @Ynske !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat leuk Donna! Je meiden helemaal in het nieuw
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zondag 3 december 2023 13:21 schreef Sarabi het volgende:
Wow meiden wat een pakket!
We zijn er echt even stil van.
Ik heb veel foto's gemaakt die ik later zal posten.
Maar ik wilde nu even een eerste reactie gevenWat een lieve en goede cadeautjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op anoniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |