quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:40 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dankje![]()
mijn moeder was het. En die belde me op: wtf ik heb hier een kerstpakket voor jou maar ze noemt je KapiteinIglo.
Prachtige woorden. "Gezondheid is het belangrijkste" klinkt heel cliché, tot er iets heel dichtbij in de familie gebeurt. Gezondheid is uiteraard het belangrijkste, maar nooit vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:49 schreef Jentin het volgende:
Nou, @:KapiteinIglo, hierbij dan het 25e doosje
*knip*
![]()
Hopelijk red je het zo nét tot het volgende doosje
quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:04 schreef superkimmi het volgende:
@:hilliebillie: dankjewel! Jij zat in doosje twee. En de kerstmotorkaphoes ligt al klaar! Want zondag gaan we het eerste pakket bezorgen inclusief hoes!
Ik zei vandaag nog dat we de hoes niet moesten vergeten!quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:07 schreef hilliebillie het volgende:
[..]wat leuk! Weer zin in jullie bezorg verhalen ook deze keer!
Tof dat het toch nog gelukt is!quote:Op zaterdag 2 december 2023 01:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Meeste kadootjes zijn ingepakt, grootste gedeelte van vulling is geplaatst.
Morgen nog even een kadootje ophalen wat met hulp van twee andere fokkers is geregeld!
Ja how how, er waren meer dingen die niet lukten.quote:
Kom je nog eens in de buurt van Maastricht met je bezorgrondes? Mischien kunnen we nog een keer in het reuzenrad gaanquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:33 schreef DJMO het volgende:
Mijn twee eerste bezorgafslraken zijn gemaakt. Nu de rest nog
Zie WhatsAppquote:Op zaterdag 2 december 2023 02:06 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Kom je nog eens in de buurt van Maastricht met je bezorgrondes? Mischien kunnen we nog een keer in het reuzenrad gaan
Ontvangen? * Ynske stuitertquote:
Kinderen thuis?quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa, maar zit mijn nagels te doen dus ga zo open maken. 10 min!!
quote:
Arme @Ynskequote:Op zaterdag 2 december 2023 11:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Je moet nog even wachten tot morgenmiddag nu.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:48 schreef Donna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk eens wat lief! MAAR de meiden zijn bij hun vader dus we kunnen dit morgenmiddag open maken. Dan hebben we pakjesmiddag! 😍
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |